Jump to content

xJohn

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    Seria 3 330i F31

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

xJohn's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later

Recent Badges

18

Reputation

  1. Furtun retur antigel din vasul mare , corp filtru si vas expansiune . Din cate stiu corp filtru a primit update si nu mai are carton tratat pe interior(dar e tot din plastic ) . Furtunul a primit si el update-uri in timp . Eu in 183k km am avut probleme doar cu furtunul retur .
  2. Aliexpres/amazon https://vi.aliexpress.com/item/1005001714833072.html?gatewayAdapt=glo2vnm https://www.amazon.com/MITZONE-Aluminium-Compatible-2016-2022-11428596283/dp/B0C5H23PM8
  3. Aveam de schimbat in luna martie lichid de frana asa ca am profitat de ocazie si am schimbat si ulei + toate filtrele si brate superioare pe fata . Am ajuns la 182k km , fara nici o problema dupa schimbul furtunului de retur antigel (sunt hotarat sa dau comanda de furtun de silicon , si corp filtru de aluminiu pentru a evita problemele de genul pe viitor , am vazut ca sunt un punct destul de sensibil la b48). https://imgur.com/a/cLravJ1 Am constatat ca amortizorul dreapta fata incepe sa curga incet (ma asteptam la nr asta de km sa se intample mai devreme sau mai tarziu ) . https://imgur.com/a/FLkVfql Vin la voi pentru sfaturi? Ce îmi recomandați? Amortizoarele sunt cele originale cu care a venit mașina și sunt adaptive. Mașina este folosită zilnic, dar aș face un compromis pentru un setup mai rigid și sportiv (dacă nu acum când sunt tânăr, mai târziu cu siguranță nu). Sunt deschis și la un upgrade, am văzut pe Bimmerpost că B16 Damptronic este cam singura variantă pentru seria F, care sunt și adaptive. Ca preț, am observat că sunt similare cu cele OE. Din ce am intrebat , doar pentru puntea fata pe OE , ajung undeva la 4500-5000 lei . Daca mai este cineva aici pe forum cu B48/58 cu multi km , sunt curios daca a schimbat cineva distributia la motorul asta ?
  4. Ai facut ceva log-uri in mers/pe dyno si verificat daca totul e in parametri dupa soft sau doar "a scris" softu pe masina si pa ? B48 sunt foarte rezistente, cu un potențial mare de tuning, de la un simplu stage 1 corect nu ar trebui să se întâmple nimic. Sunt B48 uri in afara cu 360 whp pe interne si turbo stock , folosite ca daily si nu au absolut nici o problema . Al meu b48 cu aproape 190k(stage 1 motor si xhp stage 3 la cutie de 30k ) in afara de furtunul de retur care este problema si la cele stock nu am nimic de reprosat . 400 cai e o valoare normala pentru un 30e stage 1. Încearcă să revii la harta originală, să faci câteva schimburi la fiecare 1-2.000 km și vezi dacă problema persistă.
  5. Cei de la Bavaria Baneasa aproape m-au lasat cu masina in drum recent . In urma unui schimb furtun antigel , nu au conectat corect mufa de la clapeta de acceleratie , si la o accelerare mai brusca s a deconectat . Bordul pom de craciun + sperietura . Am mers cu masina in limp mode pana la baietii de la Dormag care erau cel mai aproape de mine si in 5 minute au rezolvat situatia . Din cate am inteles de la ei , nici nu trebuiau sa umble in zona aia pentru furtun antigel dar asta e alta discutie . In schimb sunt foarte multumit de baietii de la FRK Service in Otopeni . De 40.000km de cand am masina am facut cam tot la ei . Am interactionat super ok cu toti de acolo , fiind la primul meu BMW am primit informatii utile. Nu au recomandat nimic exagerat . Toate reviziile se trec atat in iDrive cat si in istoricul online (Testat cand am dus masina la Bavaria Baneasa ) .
  6. Daca masina mai este in garantie nu te costa nimic tractarea . Nu prea are ce sa fie in afara de acel furtun . La mine s au miscat destul de repede. Dus masina joi seara , constatat si comandat piese vineri , marti era gata. Sa lasi aici un update cu cat a costat toata operatiunea daca nu te deranjeaza.
  7. Da, nu se poate fara licenta . Poate gasesti pe cineva cu ista sa le verifice acolo ? Dar la KM tai nu mi as face griji.
  8. Chiar acum scriam aici . Da , acelasi furtun , dar la mine s-a spart undeva in partea de jos unde intra in motor , iesea doar abur de sub capota si sub era balta . E o problema cunoscuta la b48, la b58 mai rar dar tot acelasi furtun pica. Am scris mai in detaliu aici @Catalin330d daca te intereseaza :
  9. da , MG Flasher . MHD nu are soft pt b48 . Si da , in aglomeratie mare asa e consumul . Dar daca e mai liber sau drum lung e foarte ok
  10. In aplicatia xhp este un meniu "check adaptation values" . Las aici o postare de la xhp din 2018 care explica destul de bine valorile astea . https://www.farcebook.com/xhpflashtool/posts/adaptions-the-most-misunderstood-part-of-transmission-controlsince-the-launch-of/1923761651273188/ La mine cea mai mare valoare era +170mbar si +18ms la 165.000 km . Masina a mers si inca merge predominant drumuri lungi si uzura era pe mai mare spre ambreajele c/d. In functie de regimul in care a mers masina se uzeaza diferit cele 5 ambreaje.
  11. La a mea cel putin la drum lung consumul nu s a schimbat mai deloc , chiar mai mic in unele situatii . Am vazut si sub 7 la mers 110-120 pe dn constant (bine , cu masina goala si o persoana) . Ultimul drum lung am fost 5 persoane in masina si bagaje pana la refuz in spate si am avut 8.7% pe 250 km , viteza medie 89 km/h . Personal pentru o benzinara de 310 cai mi se pare super ok . Dar in Bucuresti e jale . Fara start stop RAR vad sub 20 in trafic baban . Seara cand e mai liber in jur de 10-15 in functie de picior. Cat despre xhp , doar cuvinte de lauda . Totul functioneaza perfect . Am mers direct pe stage 3 dupa ce am vorbit cu mai mult persoane din state care au multi km cu stage 3 pe 8hp50( 250-300k) si nu au intalnit probleme atata timp cat sunt cu mentenanta la zii . Am verificat valorile de adaptare inainte de soft si erau aproape la fel cu 340i ul unui prieten care avea 50k km mai putin . Se simt niste smucituri foarte mici spre oprirea pe loc sau la viteze foarte mici in trafic dar odata ce mergi constant e o placere .
  12. Undeva la 430-450 . Nu stiu cat de mult sa am incredere in sport display dar cam asta arata acolo , si de simtit se simt
  13. Dupa o vara in care m-am plimbat destul de mult atat la mare cat si la munte , si am parcurs aproximativ 9300 km , a venit timpult pentru un nou schimb de ulei la aproximativ 174.300 km . Am schimbat doar uleiul , filtrul de ulei si bujiile (filtrul de aer si habitaclu au putin peste 4 luni de cand sunt pe masina si mai pot merge cel putin pana la urmatorul schimb de ulei ) . A urmat un stage 1 OTS 95RON de la MG Flasher . Chiar daca masina primeste 90% timp carburanti premium am vrut sa fiu sigur ca nu exista probleme pe partea de detonatie . Dupa 500 km am facut cateva log uri in mers pe care le am trimis unui tuner (am si eu cateva cunostinte de baza dar am vrut sa fiu sigur ) care mi a confirmat ca totul e ok si ca pot sa merg linistit . Masina se simte foarte bine . Cea mai mult se simt NM in plus , in oras la plecari de pe loc / viteze mici e altceva , iar la reprize de autostrada e monstru fata de stock . Este foarte aproape de un 340i stock ca performante (nu am masurat inca timpi sau altele). Inca nu am ajuns pe un dyno dar din log uri si informatiile de pe sport display aproximez undeva la 310 cai. Asta este ultimul upgrade pe parte de performanta intrucat nu vreau sa umblu la catalizator . Inca ma mai gandesc daca merita o admisie tip MST (in principal pentru sunet , performantele sunt neglijabile) , dar urmatorul pas logic este un chargepipe de aluminiu . Cam asa aratau bujiile dupa aproximativ 50.000 km. exista posibilitatea sa fi fost vorba despre un alt furtun . nu am verificat exact ca este acest furtun problematic la b48 . stiam despre el de pe forumurile din afara si am presupus ca el a fost schimbat . o sa ma uit mai bine in istoric si o sa il caut dupa cod sa vad exact de unde era.
  14. Abia azi am luat masina . Nu este recall pt furtunul de antigel , este tsb (tehnical service bulletine) si masina mea nu se mai incadreaza pentru ca nu mai este in garantie .
  15. Maine merg sa o iau . Am lasat masina joi la final de program si nu am avut timp sa discut prea multe , consultantul service cauta sa "rupa usa" . M-a sunat vineri sa confirme ca e furtunul de retur antigel , si am uitat sa intreb de rechemare . Mi-a facut un pret estimativ total de 1800 lei(constatere , furtun , antigel si platforma care a fost pe asistenta rutiera bmw ) . Ramane sa vad maine exact ce si cum . O sa las un update aici .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.