Jump to content

Seria 5 E39, 1995-2003


Ciupanezu

Recommended Posts

Am gasit o masina,la Timisoara insa.Pare cam suspect de ieftina.Am vb cu un domn din Timisoara sa se duca sa o vada ,si el a vazut-o dar desi i s-a parut ca merge bine masina si nu are cine stie ce probleme s-a speriat de faptul ca masina a avut 3 proprietari doar in ultimul an si 8 cu totii de cand e ea,si de asemenea s-a speriat ca masina a fost vopsita.Masina este asta:

http://www2.autovit.ro/html/9/9/5/2/899952.php

Nu prea stiu ce sa fac.M-as cam duce eu la Timisoara si daca as verifica-o fff atent si complex,si ar iesi bine,nu stiu de ce nu as cumpara-o.Ce daca a avut nu stiu cati proprietari si a fost revopsita?

Link to comment
Share on other sites

Am gasit o masina,la Timisoara insa.Pare cam suspect de ieftina.Am vb cu un domn din Timisoara sa se duca sa o vada ,si el a vazut-o dar desi i s-a parut ca merge bine masina si nu are cine stie ce probleme s-a speriat de faptul ca masina a avut 3 proprietari doar in ultimul an si 8 cu totii de cand e ea,si de asemenea s-a speriat ca masina a fost vopsita.Masina este asta:

http://www2.autovit.ro/html/9/9/5/2/899952.php

Nu prea stiu ce sa fac.M-as cam duce eu la Timisoara si daca as verifica-o fff atent si complex,si ar iesi bine,nu stiu de ce nu as cumpara-o.Ce daca a avut nu stiu cati proprietari si a fost revopsita?

 

 

Fa-ti topic, nu murdarii topicul asta, plus ca sfaturi despre achizitionarea unui MB poate ar fi bine sa ceri in alt domeniu , sper sa mute un moderator postu meu si al tau...

 

dar oricum iti raspund: gandeste-te si tu.. ca omul nu numai ca vrea sa o vanda... dar o da la scihmb cu orice pe benzina... !!! deci efectiv vrea sa se scape de ea..

 

Uita-te pe geamuri vezi de cate ori a fost rasturnata :twoup:... daca is din ani diferiti..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am intrat in posesia manualului utilizatorului pentru E39 prefacelift pentru urmatoarele motorizari:

520i

523i

525i

530i

535i

540i

 

520d

525d

530d

 

Multumesc userului Ciprian10 pentru manual.

 

Daca doriti manualul, dati-mi un pm cu adresa de mail.

Din pacate nu pot pune pdf-ul pe forum, probabil este prea mare.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

in primul rand multumesc Ciupanezului pentru toate detaliile ref la E39

 

Am achizitionat acest model din Germania, vanzatorul l-a adus din Italia, a fost fabricat in 1997, deci motorul e mai mult ca sigur pe Nikasil. Nu stiam toate aceste detalii, daca as fi stiut m-as fi gandit mai bine inainte de a-l achizitiona.

 

am cautat compozitia chimica a carburantilor prezenti pe piata. Pe site-ul OMV figureaza, de exemplu, ca OMV carrera 95 nu are sulf in compozitie in austria germania si romania, spun ei. Ref la carrera 100, se lauda ca inca din 2004 acest carburant este exempt de sulf...

 

daca am inteles bine, motorul se poate avaria ca urmare a reactiei chimice intre nikasil si sulf.

 

Poate cineva confirma ca benzina carrera 95/100 de la OMV e intr-adevar fara sulf? Mi-e teama sa nu fie doar laudarosenie publicitara...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ciupa, nu stiu altii cum sunt :twoup: , dar eu iti multumesc pentru topic, am aflat o gramada de lucruri pe care nu le stiam. Am si eu un 520d touring, cea mai proasta motorizare intr-adevar pentru E39, mai ales touring, care e mai greu decat limuzina. Dar, desi am masina de un an, cumparata de mine de la dealer din Germania, cu caiet de service si am facut deja 25.000 de kilometri cu ea, se comporta ireprosabil. Are 162.000 km la bord, si reali, am verificat-o. Am schimbat doar telescoapele fata si ceva furtune de la sistemul de racire al motorului.

 

Cea mai faina chestie e (legat de ce spuneai tu despre modelul 520 ca nu e prea dotat) ca nu credeam sa gasesc pe modelul meu, care e din iunie 2001 urmatoarele: xenon cu reglaj pe inaltime, scaune incalzite, oglinzi heliomate rabatabile, webasto, pilot automat, PDC, volan multifunctional de piele si senzor de ploaie.

 

Am o intrebare care parca s-a mai pus si nu am vazut raspunsul: suspensia spate e autoreglabila la toate touringurile? Si e pe perna de aer sau nu?

Link to comment
Share on other sites

EDC-electronic dampfer control este doar optional pe E39. Include susp reglabila spate , iar pe fata (la modelele cu edc

) difera putin de cea normala. Modelele cu edc au un buton de activare/dezactivare langa cel de dsc s.a.m.d.

Link to comment
Share on other sites

Sal all.

Am si eu o mare intrebare si rugaminte in acelasi timp...

Am un bmw 520i , fabricatie 1997 , 163000 km , masina merge impecabil (importata din Germania in 2002)

Saptamana viitoare vin in Romania (din Suedia) si as vrea sa stiu si eu daca este cineva din:Valcea ,Sibiu , Pitesti care sa aiba carsoft sa imi verific si eu masina .

Si cel mai important la ce sa ma astept pe drum : consum , defectiuni ........ APROPO MASINA E CUMPARATA DE 2 SAPTAMANI..... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sal all.

Am si eu o mare intrebare si rugaminte in acelasi timp...

Am un bmw 520i , fabricatie 1997 , 163000 km , masina merge impecabil (importata din Germania in 2002)

Saptamana viitoare vin in Romania (din Suedia) si as vrea sa stiu si eu daca este cineva din:Valcea ,Sibiu , Pitesti care sa aiba carsoft sa imi verific si eu masina .

Si cel mai important la ce sa ma astept pe drum : consum , defectiuni ........ APROPO MASINA E CUMPARATA DE 2 SAPTAMANI..... :twoup:

 

Depinde ĂŽn ce stare ai luat-o nu ? Pot sĂŁ-Ăži sarĂŁ roĂžile de ex... sau nu. DacĂŁ spui cĂŁ merge impecabil n-ai treabĂŁ

 

 

daca poti in drum spre Vl sa treci prin tg-jiu... am eu niste baieti care se ocupa cu asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Sal all.

Am si eu o mare intrebare si rugaminte in acelasi timp...

Am un bmw 520i , fabricatie 1997 , 163000 km , masina merge impecabil (importata din Germania in 2002)

Saptamana viitoare vin in Romania (din Suedia) si as vrea sa stiu si eu daca este cineva din:Valcea ,Sibiu , Pitesti care sa aiba carsoft sa imi verific si eu masina .

Si cel mai important la ce sa ma astept pe drum : consum , defectiuni ........ APROPO MASINA E CUMPARATA DE 2 SAPTAMANI..... :twoup:

 

Orice se poate intampla daca nu ai verificat-o tehnic in prealabil.

 

Daca ajungi in Bucuresti, te pot trimite la un service foarte bun.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

POZITIONARE

 

Seria 5 E39 a fost produsa in 1995-2003, varianta break fiind totusi produsa si in 2004.

Este precedat de seria 5 E34 si urmat de seria 5 E60.

 

Gama de motorizari cuprinde urmatoarele modele:520i, 523i, 528i, 530i, 535i, 540i, 525tds, 520d, 525d, 530d si M5. In 2001 528i a fost inlocuit de 525i si 530i.

 

Toate modelele in afara de M5 au oferit atat o varianta sedan cat si una break.

520i - 150 cp , 523i - 170 cp, 525i - 190 cp si 528i - 192 cp erau echipate cu diferite versiuni ale motorului de 6 pistoane in linie M52.

 

530i a fost echipat cu acelasi motor de 231 cp de pe E46 330i.

 

535i si 540i au fost echipate cu motorul V8 M62 cu care sunt echipate si 735i E38,

 

740i E38 cat si X5 E53.

 

M5-ul a aparut in 1998 fiind echipat cu motorul V8 S62 de 4.9l si 400 cp.

 

DESCRIERE

 

Seria 5 E39 nu a reprezentat un design schimbat dramatic fata de seria 5 E34 ci mai degraba o evolutie a design-ului pastrand liniile clasice BMW, multi spunand ca E39 este cel mai frumos BMW modern alaturi de E38.

 

E39 are o tinuta de drum impecabila, ofera un confort maxim la drum lung, este o masina rafinata dar si cu atitudine.

 

Stabilitatea, franele, siguranta (4 stele la testele EuroNcap) si directia sunt unele dintre capitolele unde E39 exceleaza.

In curbe masina sta mai prost decat un E34 de motorizare similara, exceptie facand doar 535i si 540i care au suspensie si directie de M5.

 

Fiabilitatea unui E39 este foarte buna atata timp cat masina este intretinuta, deci totul tine de fostul proprietar.

Are totusi unele probleme comune destul de deranjante.

 

Pretul unui E39 variaza intre 6000 si 18 000 euro. Cele de 6000-7000 euro sunt in general modele din primul an de fabricatie care ar trebui evitate. Pretul mic denota starea tehnica proasta si putinele dotari.

 

Important e sa alegeti masina in functie de stare tehnica, aspect, dotari si abia apoi dupa an de fabricatie.

Un an de fabricatie mai recent nu inseamna o masina mai buna sau cu mai putini kilometri reali.

 

 

as dori cateva idei despre o comparatie intre 530i si 530d, e39. Sunt posesorul unui 530i din 2001 si as fi interesat sa aflu daca dupa parerea voastra am facut o alegere buna, in raport cu achizitionarea unui 530d

 

Sal all.

Am si eu o mare intrebare si rugaminte in acelasi timp...

Am un bmw 520i , fabricatie 1997 , 163000 km , masina merge impecabil (importata din Germania in 2002)

Saptamana viitoare vin in Romania (din Suedia) si as vrea sa stiu si eu daca este cineva din:Valcea ,Sibiu , Pitesti care sa aiba carsoft sa imi verific si eu masina .

Si cel mai important la ce sa ma astept pe drum : consum , defectiuni ........ APROPO MASINA E CUMPARATA DE 2 SAPTAMANI..... :twoup:

 

Orice se poate intampla daca nu ai verificat-o tehnic in prealabil.

 

Daca ajungi in Bucuresti, te pot trimite la un service foarte bun.

 

 

e39 - 530i vs 530d...pareri si opinii?

Link to comment
Share on other sites

as dori cateva idei despre o comparatie intre 530i si 530d, e39. Sunt posesorul unui 530i din 2001 si as fi interesat sa aflu daca dupa parerea voastra am facut o alegere buna, in raport cu achizitionarea unui 530d

 

 

e39 - 530i vs 530d...pareri si opinii?

 

Superior din toate punctele de vedere cu exceptia consumului.

Link to comment
Share on other sites

daca nu te deranjeaza diferenta la consum, ai facut o alegere foarte buna

 

mersi de incurajare, dar ce inseamna diferenta la consum? mai aud pe unii care se lauda cu consum de maxim 11l la 530d, iar la mine, vad bine, fara 16l nu prea se poate. Performantele le-as aprecia ca fiind superioare la 530i, dar fanii diesel, si e plin de ei, nici nu vor sa auda de asa ceva.

Ar mai fi o chestie...nu am intalnit date concordante in ce priveste performantele acestei masini: fie 8s 0-100km/h, fie 6,8 (ud) 0-100 km/h. Diferenta este mare totusi...si, ultima chestie, consumul de ulei...cam 1l la 5000-6000 km...dupa unii e normal, dupa altii nu...si chiar ultima chestie...am setarile pentru pornirea automata a ventilatiei, dar ideea e ca imi baga doar aer de afara...nici nu incalzeste, nici nu raceste, si ma intreb pt ce mai are setarea daca tot nu e functionala...mersi

Link to comment
Share on other sites

daca nu te deranjeaza diferenta la consum, ai facut o alegere foarte buna

 

mersi de incurajare, dar ce inseamna diferenta la consum? mai aud pe unii care se lauda cu consum de maxim 11l la 530d, iar la mine, vad bine, fara 16l nu prea se poate. Performantele le-as aprecia ca fiind superioare la 530i, dar fanii diesel, si e plin de ei, nici nu vor sa auda de asa ceva.

Ar mai fi o chestie...nu am intalnit date concordante in ce priveste performantele acestei masini: fie 8s 0-100km/h, fie 6,8 (ud) 0-100 km/h. Diferenta este mare totusi...si, ultima chestie, consumul de ulei...cam 1l la 5000-6000 km...dupa unii e normal, dupa altii nu...si chiar ultima chestie...am setarile pentru pornirea automata a ventilatiei, dar ideea e ca imi baga doar aer de afara...nici nu incalzeste, nici nu raceste, si ma intreb pt ce mai are setarea daca tot nu e functionala...mersi

 

nicosin: cai putere spun ca e mai performant 530i.. la fel si 0-100km/h.. cand vei intra in romania si in orasele din romani consumu ala iti va creste putin, referitor la consumu la 530d.. sincer si eu ma mir putin de acei 9-11% prin orase, dar oricum diferenta de consum e de 3-4 litri sub 530i..

Daca ti se rupe de consum, ai ales foarte bine... pana in momentul cand vrei sa o vinzi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

daca nu te deranjeaza diferenta la consum, ai facut o alegere foarte buna

 

mersi de incurajare, dar ce inseamna diferenta la consum? mai aud pe unii care se lauda cu consum de maxim 11l la 530d, iar la mine, vad bine, fara 16l nu prea se poate. Performantele le-as aprecia ca fiind superioare la 530i, dar fanii diesel, si e plin de ei, nici nu vor sa auda de asa ceva.

Ar mai fi o chestie...nu am intalnit date concordante in ce priveste performantele acestei masini: fie 8s 0-100km/h, fie 6,8 (ud) 0-100 km/h. Diferenta este mare totusi...si, ultima chestie, consumul de ulei...cam 1l la 5000-6000 km...dupa unii e normal, dupa altii nu...si chiar ultima chestie...am setarile pentru pornirea automata a ventilatiei, dar ideea e ca imi baga doar aer de afara...nici nu incalzeste, nici nu raceste, si ma intreb pt ce mai are setarea daca tot nu e functionala...mersi

 

 

Un 530i consuma 18% in Bucuresti.

 

Pentru 530i facelift, datele sunt urmatoarele:

0 - 100 km/h: 7.1 (manuala), 7.6 (automata)

 

Consumul de ulei este normal.

Link to comment
Share on other sites

530d manual, cel din semnatura :

 

0-100 : 7.8 sec

 

oras: 8.5-10 %

afara : 6.5 - 7.5 %

 

mediu indicat pe bord momentan, dupa multe mii de km in oras si afara : 8.4 %

 

repet, daca nu tii cont de consum, 530i este peste diesel la toate celelalte capitole : performanta, fiabilitate, evident sunet :twoup:

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma care consuma mai putin? Din experienta voastra, ca asa am vazut pe net, e diferenta doar de aproape un litru adica 530d consuma cu aproape un litru mai mult decat 525... Dar asta doar pe hartie... Voi ce stiti? Ca poate e si aici faza aia ca vezi domne asta fiind mai mic adica 525 consuma mai mult din cauza ca nu ar avea acelas confort la putere...?!?! Intreb asta ca daca este chiar ca pe hartie nu vad rost ul la 525 mai bine iau 530 direct?!?!?

 

comparativ, desi pe hartie scrie altceva, 530d are un consum mediu mai bun decat 520d. din experienta proprie.

 

520d e mai gurmand in oras ( 10 -11 ), in schimb in afara consuma ceva mai putin decat 530-ul.

 

cu 530d nu am trecut de 9.2 in oras, consum facut 100% in Bucuresti.

 

in afara nu prea scade sub 6.5-6.8 la 530d, pe cand cu 520d poti obtine un consum de 6-6.2 la aceeasi viteza ( 120 -140 kmh )

 

astea sunt valori obtinute de mine si cred ca sunt corecte.

 

intre diesel 525 si 530 as alege 530, desi se platesc taxe mai mari din cauza motorizarii.

 

 

fara nici un fel de malitiozitate, nu prea cred ca la un 530d consumul tau in bucuresti este sub 12l. Inainte sa imi cumpar 530i-ul de acum, am avut un golf IV 1,9 tdi, iar consumul era de peste 8,5%, la o caroserie de 1,3 tone si motor de 90cp

 

530d manual, cel din semnatura :

 

0-100 : 7.8 sec

 

oras: 8.5-10 %

afara : 6.5 - 7.5 %

 

mediu indicat pe bord momentan, dupa multe mii de km in oras si afara : 8.4 %

 

repet, daca nu tii cont de consum, 530i este peste diesel la toate celelalte capitole : performanta, fiabilitate, evident sunet :twoup:

 

 

 

despre reprize ca parere aveti...inainte de a-l cumpara, le-am testat pe ambele si mi-a rezultat, cel putin ca feeling, ca 530i-ul ar fi mai viguros si mai ferm in reprize de kickdw decat varianta diesel de peste 190 cp. La manual cum stau lucrurile. Eu cred ca ar tebui tinu cont ca pe sport, pana la 120, toate reprizele se fac cu retrogradare in a treia si turare pana la intreruperea alimentarii, adica 6500 r/min

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.