Jump to content

BMW seria 8


blastergod

Recommended Posts

cat am mers cu el am avut cu el am avut alta impresie

dar sa zica un posesor de csi ce trofee are in vitrine

garantez la mananca pe pain porsche e praf pe langa csi iar imreza mic copil

Un 850CSI este o masina superba, foarte rara insa nu si foarte rapida.

0-100 km//h in 6 secunde, deci un M3 E46 ii da 3-4 tiruri...

 

O masina de 380 cp si 1865 kg nu este o masina foarte rapida la standardele din ziua de azi.

 

Cat despre Porsche si Impreza, chiar nu se poate vorbi despre asa ceva...

Link to comment
Share on other sites

Pai da a fost ceva pt vremea ei, adica un esec :blink:

 

Majoritatea celor care sunt fani 850CSI sunt fani pentru ca le place forma, faptul ca e o masina rara, dar la vremea ei era mult prea scumpa, intrase in segmentul de piata Ferrari, Lambo, etc. motiv pentru care nu s-a vandut.

 

Si daca stam sa ne gandim, cam asta e povestea multor masini de colectie, masini care abia luau o curba, masini care nu franau, masini care se supraincalzeau imediat, dar care aveau personalitate si care datorita pretului ridicat s-au vandut in numar redus.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ciupanezule esti total pe dinafara... daca nu ai auzit de ferrari killer da un serach pe google si mai docuenteaza-te si tu . 8-er-ul este o masina pe care mi-o doresc si consider ca este cea mai frumoasa masina din toate zilele. Are optiuni care mi se par suficiente pentru O MASINA, fara display(in masina calatoresti nu te uiti la TV)fara navigatie(GPS este pt fatalai care nu stiu sa citeasca o harta) etc ... este fara inutilitati.Este combinatia perfecta intre tehnologie si eleganta.Iar motorizarile sunt exact cum si le dorea Ferrari,Lambo si alte porsuri la vremea respectiva. Nu o fi ea rapida ca una noua, si chiar daca te face unu cu alta masina sa sti ca va fi umilit prin prestanta masinii tale(respectiv un e31)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Seria 8 a fost un esec si iti voi explica de ce, desi dupa modul in care mi te adresezi nu prea ai merita vreun raspuns.

 

Peste 1.5 miliarde de marci germane a costat dezvoltarea seriei 8, BMW a folosit utilaje CAD (Computer-aided design), masina este plina de inovatii tehnice, pe hartie trebuia sa fie un succes insa datorita Razboiului din Golf, exploziei pretului petrolului de la inceputul anilor '90 si crizei economice din acea perioada, a devenit un esec.

 

Seria 8 a fost retrasa din America in 1997 dupa o perioada de 7 ani in care s-au vandut doar 7,232 de exemplare, iar in lume s-au vandut in total doar 30,621.

 

Si mie imi place seria 8 insa trebuie sa fim realisti.

 

Si daca tu ai impresia ca cei care au nevoie de navigatie sunt niste fatalai, e clar ca ai o conceptie cam limitata asupra realitatii.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am avut onoarea sa conduc pentru scurt timp un 850

sta in curbe excelent

cate masini din ziua de azi vireza si cu rotile din spate va zic eu nici una

nici nu sta de vorba cu un m3 e46

as cumpara una oricand daca mi-as permite

superba bijuterie

mai ales cand nu prea ai ce sa discuti cu baietii pe la semafoare cand dai cu flit la porche si impreza

 

 

decat CSI-ul vireaza cu rotile din spate..

ce impreza si porsche faci cu CSI? :blink: Si-o ia grav de la ambele :)

 

m-ati pierdut... poate cineva sa detalieze? ca nu stiu despre ce vorbiti.

Link to comment
Share on other sites

The hydraulic four-wheel-steering

Maybe what makes the 850CSi most special was the Active Rear-Axle Kinematics system which was standard on all Euro CSis. It's abbreviation (AHK) is the abbreviation of the german expression for it (Aktive Hinterachs-Kinematik). While normal passively steering rear axles allow the wheels to be slightly turned by the forces acting on them when cornering, the hydraulics of the AHK turns in the rear wheels before those forces build up. The AHK is therefore a real for-wheel-steering system!

 

From a speed of about 60 kph (37 mph, BMW doesn't disclose the correct numbers) and up, a computer controlled hydraulic system steers the rear wheels depending on the turn angle of the front wheels. All four wheels then turn into the same direction, minimize weight shifts (the CSi weighing almost two tons even beats Turbo-Porsches in lane change maneouvers) and even allow steering adjustment in a curve to an extent that would inevitably cause you to crash in any other car. According to various sources the maximum angle the rear wheels turn is between 1.5 and 2.5 degrees (again, BMW doesn't tell).

 

With the introduction of the CSi the Active Rear-Axle Kinematic was also on the option list for the normal 8 series. But the additional amount of money you had to pay was 6400 Euros (DEM 12500), so a non-CSi with AHK will belong to the rarest things on this planet.

 

www.e31.net

Link to comment
Share on other sites

Doar aceste masini mai folosesc sisteme de directie asemanatoare:

 

* Efini MS-9 (high and low speed)

* GMC Sierra (2002) (high and low speed)

* Honda Prelude (high and low speed, fully mechanical from 1987 to 1991)

* Honda Accord (1991) (high and low speed, mechanical)

* Infiniti G35 Sedan (option on Sport models) (2007-Present) (high speed only?)

* Infiniti G35 Coupe (option on Sport models) (2006-Present) (high speed only) [1]

* Infiniti M35 (option on Sport models) (2006-Present) (high speed only?)

* Infiniti M45 (option on Sport models) (2006-Present) (high speed only?)

* Infiniti Q45t (1989-1994) (high speed only?)

* Mazda 626 (1988) (high and low speed)

* Mazda MX-6 (1989-1997) (high and low speed)

* Mazda RX-7 (optional, computerized, high and low speed)

 

 

 

* Mitsubishi Galant/Sigma (high speed only)

* Mitsubishi GTO (also sold as the Mitsubishi 3000GT and the Dodge Stealth) (high speed only)

* Nissan Cefiro (A31) (high speed only)

* Nissan 240SX/Silvia (option on SE models) (high speed only)

* Nissan 300ZX (all Twin-Turbo Z32 models) (high speed only)

* Nissan Laurel (later versions) (high speed only)

* Nissan Fuga/Infiniti M (high speed only)

* Nissan Silvia (option on all S13 models) (high speed only)

* Nissan Skyline GTS, GTS-R, GTS-X (1986) (high speed only)

* Nissan Skyline GT-R (high speed only)

* Renault Laguna (option on 3rd generation which was launched october 2007, standard on sport version)

* Toyota Aristo (1997) (high and low speed?)

* Toyota Celica (option on 5th and 6th generation, 1990-1993 ST183 and 1994-1997 ST203) (Dual-mode, high and low speed)

Link to comment
Share on other sites

senzationa!.. habar nu aveam de chestia asta. Totusi se pare ca sistemul nu a avut foarte mare succes sau nu a fost foarte util pt ca daca ar fi fost sigur bmw sau alti producatori l-ar fi folosit pe masini mai de ultima generatie.

 

 

Sistemul este foarte scump iar efectul nu merita deranjul.

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea celor care sunt fani 850CSI sunt fani pentru ca le place forma, faptul ca e o masina rara, dar la vremea ei era mult prea scumpa, intrase in segmentul de piata Ferrari, Lambo, etc. motiv pentru care nu s-a vandut.

 

Seria 8 a fost retrasa din America in 1997 dupa o perioada de 7 ani in care s-au vandut doar 7,232 de exemplare, iar in lume s-au vandut in total doar 30,621.

 

 

Vad ca esti pasionat si te pricepi, felicitari!

Ai cumva ceva informatii si despre numarul de Ferrari sau Lamborghini vandute in aceeasi perioada? In lume.

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea celor care sunt fani 850CSI sunt fani pentru ca le place forma, faptul ca e o masina rara, dar la vremea ei era mult prea scumpa, intrase in segmentul de piata Ferrari, Lambo, etc. motiv pentru care nu s-a vandut.

 

Seria 8 a fost retrasa din America in 1997 dupa o perioada de 7 ani in care s-au vandut doar 7,232 de exemplare, iar in lume s-au vandut in total doar 30,621.

 

 

Vad ca esti pasionat si te pricepi, felicitari!

Ai cumva ceva informatii si despre numarul de Ferrari sau Lamborghini vandute in aceeasi perioada? In lume.

La tine nu merge google? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Majoritatea celor care sunt fani 850CSI sunt fani pentru ca le place forma, faptul ca e o masina rara, dar la vremea ei era mult prea scumpa, intrase in segmentul de piata Ferrari, Lambo, etc. motiv pentru care nu s-a vandut.

 

Seria 8 a fost retrasa din America in 1997 dupa o perioada de 7 ani in care s-au vandut doar 7,232 de exemplare, iar in lume s-au vandut in total doar 30,621.

 

 

Vad ca esti pasionat si te pricepi, felicitari!

Ai cumva ceva informatii si despre numarul de Ferrari sau Lamborghini vandute in aceeasi perioada? In lume.

Eu am spus ca 850CSi intrase intr-un segment de piata superior unde nu s-a vandut foarte bine...

 

Cu aproximativ 100 000 $ puteai cumpara foarte usor un Porsche, superior ca marca si performante.

Link to comment
Share on other sites

Eu am spus ca 850CSi intrase intr-un segment de piata superior unde nu s-a vandut foarte bine...

 

Cu aproximativ 100 000 $ puteai cumpara foarte usor un Porsche, superior ca marca si performante.

Pai nu stiu, ai spus ca seria 8 a fost un esec pentru ca nu s-a vandut bine. La o cadenta de aproximativ 4000 bucati pe an, o masina care in medie costa peste 100k dolari cred in functie de motorizare, dotari, etc (nu stiu sigur date, poate ma ajuti aici un pic), o marca ce nu avea exclusivismul unui Lambo sau Ferrari, consuma mult, avea spatiu interior limitat, etc, eu zic ca s-a vandut foarte bine, chiar excelent. Nu vad unde a fost esecul, poate daca nu cumva BMW a vandut-o la un pret ce nu acoperea cheltuielile, ceva de genul lui Bugatti. Iar nu stiu exact chestia asta.

Oricum banuiesc ca nimeni nu se astepta sa se vanda zeci de mii de seria 8 anual.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.