Jump to content

635d


bobi11

Recommended Posts

  • Replies 241
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest poleposition
pai de afara si la M se aude ca ar fii diesel :twoup: la relanti

 

:twoup: sa stii ca asa este, cel putin cu capota ridicata si la relanti

 

Dar in mers... si in acceleratie se schimba radical problema :D

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

635d as pune fara sa ezit pe coupe (pentru cuplu, autonomie si sa oripilez GT-puristii).

Pentru cabrio as merge pe benzina, de preferat cu 630i (pentru sunet, greutate redusa, raspuns la pedala). Asta daca e nou (considerente de pret). Second m-ar tenta si un v8.

 

Sunt convins ca ambele motoare in 6 au avantajele lor - de asta le-as utiliza in felul asta. Deci diesel pe 6? Da. Pentru ca e produs tot de BMW, nu imprumutat din banca de organe a unei firme populare ca solutie rapida in a largi audienta si a lua banii tuturor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pt. cei care se uita la consum si tanjesc dupa un seria 6 diesel , ar trebuii sa se gandeasca ca nu merita diferenta f. mare de pret.

 

Daca iei un 650i,cu diferenta respectiva alimentezi pt. 1-2 ani .. oricum a-ti inteles ideea . Nu am citit toate posturile,nu stiu daca mai e cineva de aceiasi parere.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
pai de afara si la M se aude ca ar fii diesel smile.gif la relanti

 

Cand am fost la Bavaria, am oprit in parcare langa un M5 E60 care urma sa intre in service.

La relanti se auzea mai tare ca a mea, cu acelasi motor ca pe 635d, cred ca M5-ul avea motorul rece, abia il pornisera.

 

Apoi cand l-au accelerat putin, se auzea fantastic in ture :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Daca si cu parca, vorbim de masini stock.

120 de kg NU sunt principalul motiv pentru care benzinarul e in fata, poate soferul din benzinar are 120kg si plinul, iar cel din diesel 10 litri de motorina si 60kg.

Na

 

120kg n-ar trebui sa faca probleme la 14 cai si 260nm cuplu, sa fim seriosi.

Daca masinile au avea aceasi cai si aceleasi kg, tot benzinarul ar fi in fata.

Si nu stiti voi daca sunt 120kg, si in ce situatie sunt 120kg diferenta, poate ala din 630i are dotari in plus ce reduc 120kg la vreo 70, o masina cu dotari mai multe, e semnificativ mai grea decat o masina cheala.

Poate ala din diesel are dotari mai multe, etc.

 

Eu n-as lua diesel pe seria 6, n-as pune motorul omului econom pe un GT pur sange. E doar opinia mea.

Daca s-ar umple forumul de posesori de 635d, probabil am vedea cum vedem acum la detinatorii de 320d, topicuri in genul: HELP, imi ia 9%, etc.

Link to comment
Share on other sites

In concluzie greutatea altereaza performanta iar masinile cu optiunile standard care ies din fabrica sunt egale 50-50.

daca 635d ar fi fost cu 120 kg mai usor ar fi facut 100 sub 6s pentru ca s-ar fi eliminat excesul de greutate si n-ar fi discutat cu 630i.

Restu e can can . :)

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

crezi ca 100kg mai usoara masina, face cu 0.5s mai repede 0-100? alea sunt niste povesti.

Pai sa pun motorul meu pe urs, ar face 4 secunde atunci.

 

daca as pune motorul meu, sa zic 220 de cai, de pe caroseria mea de 1500kg, pe o caroserie de urs, de 1100kg, masina fiind cu 400kg mai usoara, ar face suta in 4.5 sec? ma indoiesc amarnic.

:)) eu fac in 6.8-6.9

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.