Jump to content

Automobile Bavaria


DarKWavE

Recommended Posts

vai ce urat ca nu ti-au facut masina ... :)

 

pe langa comportamentul suburban de la predare - primire, nici nu au servicii de calitate. macar daca iti spun la inceput domne' peste 1 luna, atunci cunosti exact situatia si daca nu iti convine pleci.

 

oare se justifica sa ceri o masina acum de la ei, teoretic tu ti-ai facut planuri cu masina nu???? despre care azi ai aflat ca nu mai pot fi realizate ...

sunt sincer foarte dezamagit, chiar nu credeam ca nu va fi gata. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 357
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

experiente neplacute cu oamenii de la bmw am avut toti ceea ce ma intriga este faptul ca nemtii sunt din cale afara de corecti si punctuali(lucrez pt o firma germana) si nu inteleg toate aspectele care se tot discuta aici vis-a-vis de timp de predare,seriozitate si altele care mai mult sau mai putin s-au intimplat la majoritatea dintre noi.

cred ca lipseste o mina de fier acolo!!!

Link to comment
Share on other sites

@MAS, ce zici tu poate fi valabil in cazul unei masini generatie mai veche, iesita din garantie, pe care poti s-o repari oriunde crezi ca e mai bine.

 

Cu totul altfel se pune problema la o masina aflata in perioada de garantie. Sau la o masina generatie noua la care pentru multe interventii ai nevoie de echipamente pe care nu le gasesti la orice service. Probabil ca o bucsa sau placutele de frana le poti schimba si singur, dar o interventie serioasa necesita dotari speciale.

Link to comment
Share on other sites

Scuze... mi s-a facut scarba de astia de la AB... ieri (adica miercuri) i-am sunat, dupa ce m-au tot transferat de la unul la altul de 4 ori, am lasat numarul meu si m-a sunat un tip pe la 5 dupa-amiaza. Mi-a vorbit ok, insa m-a anuntat ca masina abia ieri (adica cand a sunat el) a intrat la pregatire (adica sa se dea jos clantele de la usi si ce mai trebuie). M-a anuntat cu adanc regret (banuiesc) ca pana saptamana viitoare pe joi asa... nu am nici o sansa sa o iau. No more to say.

 

In alta oridine de idei, azi am dus Subaru la revizie... la 10 am fost acolo mi s-a spus ca dureaza intre 2 si 3 ore. Pentru ca serviciul e aproape am lasat masina si am plecat. La ora unu m-a sunat consilierul sa imi spuna tot ce a fost schimbat si au rezolvat, ce probleme a avut si ca ma asteapta sa o ridic... trebuie sa va spun ca sunt de 10 ori mai profesionisti... a fost o placere... dar asta nu e o noutate... asa am fost intampinat si la Subaru pe centura si la cei de la Marasesti de fiecare data.

302301[/snapback]

 

eram absolut sigur ca asa se va intampla , de aceea nici nu am postat pana acum in acest thread.

intradevar zicala cu ciobu care nu sare prea departe de oala e 100% se potriveste de minune aici.

la Banat car Timisoara (reprezentanta BMW de aici), niciodata de cate ori am avut probleme cu masina nu s-a intamplat sa imi dea un anumit termen acesta sa fie chiar respectat, ba mai mult , de aproape fiecare data durata preconizata se dubla (cel putin). astea sunt serviciile premium cu care ne tot ameninta unii de pe aici. pai cum domnule se poate numi serviciu premium can eu bag masina pt o zgarietura (doua portiere si o aripa spate), mi se spune sa vin peste 3 zile si in final masina o primesc dupa 2 saptamani?

 

va spun eu ce este premium la reprezentantele BMW din romania... preturile sunt. trebuie sa dau jos palaria si se recunosc ca sunt cu adevarat premuim. de fapt sunt cam de 5-6 ori mai mari ca la orice service obisnuit.

 

oricum cei care au patit-o stiu ce vorbesc . cei care nu au 2 alternative : sa incerce pe pielea lor sau sa sa asculte de cei (multi) care sa-u ars. iar cei care ridica in slavi reprezentantele bmw sa le fie rusine. isi bat joc de timpul, nervii si banii unora care ii pot crede pe cuvant.

 

L.E. un aspect amuzant ar fi ca de cate ori am avut reparatii de facut la reprezentanta , niciodata cand mi-a comunicat pretul consultantul nu a aut nici macar curajul sa ma priveasca in fata, se uita in acte sa zicea cu o jumatate de gura. si s-a intamplat de mai multe ori si cu persoane diferite.

Edited by Sini
Link to comment
Share on other sites

Si pana la urma toate astea au o rezolvare... probabil in a trimite un e-mail la bavaria (mama) cu niste sacanari facute ale hartiilor si traduse in germana (nu numai pentru nepunctualitate, dar si pentru neatentie, mod de servire etc).... probabil ca voi fi primul... insa stiu sigur (din proprie experienta) ca cineva acolo chiar citeste mail-urile :blink: ... sunt curios ce o sa se intample dupa ce vor primi o cantitate insemnata de astfel de mail-uri. Probabil daca ma mai acresc mult... o sa ma ofer sa le traduc eu tuturor doritorilor... dar momentan nu sunt pus pe chestii de genul asta... inca sper intr-o minune.
Link to comment
Share on other sites

Nimic nu e perfect pe lumea asta. Eu, dac-as fi avut de luat masina miercuri, as fi sunat vineri sa vad cum merge treaba si apoi din nou luni dupa amiaza. Si m-as fi bazat ca o iau vineri. De altfel asa am si facut... :blink:

302323[/snapback]

 

Intr-adevar, asa stau lucrurile. Trebuie sa suni de cateva ori bune inainte si sa le mai acorzi si un termen de gratie de cateva zile. Dar, Romulus, nu e normal! E o relatie contractuala cu cei de la sevice. Nu te ajuta! Nu-ti fac o favoare! Tu platesti un serviciu. Ei, care au experienta, care repara masini in fiecare zi, iti stabilesc un termen de finalizare. Nu-l impui tu. Nu e normal sa-l respecte? OK, exista neprevazutul, se mai intarzie o zi, doua!(desi la orice job serios ti se impune sa prevezi neprevazutul, sau macar sa-l iei in calcul). Dar ei abia acum, dupa ce a expirat termenul de finalizare, se apuca de masina lui DARK. Bun, sa presupunem ca fost o aglomeratie extrema si absolut imprevizibila! L-au sunat pe Dark macar cu o zi, doua inainte sa-l anunte ca vor mai intarzia.

Ma sperie, Romulus, si sper ca respect standardele de civilizatie ale acestui forum in care sunt nou venit, atitudinea ta, nu a celor de la service. Pe piata serviciilor din Romania, AB cred c-ar ocupa, totusi, un loc decent. Dar asta pentru ca standadele nationale sunt foarte coborate. Cei de la service AB nu sunt nici mai buni, nici mai rai decat media natiunii careia ii apartinem. Dar, Romulus, de ce consideri ca trebuie sa ne adaptam noi la probleme lor, in loc sa-si rezolve ei problemele? De ce sa-i sun eu? De ce sa ma astept sa nu-si respecte termenele? Si, apoi, daca ei se bucura de atata libertate, am eu libertatea de a nu plati cand imi ridic masina. Pot eu sa le cer ca, dupa ce mi-au dat masina, sa nu le platesc la termenele convenite? Sa le cer sa ma mai sune din in cand in cand ca sa ma induplece sa platesc? E asta un comportament acceptabil dpdv al AB? Scuza-mi marimea textului, promit ca pe viitor sa fiu mult mai concis.

Link to comment
Share on other sites

Nu am vrut sa scriu pe acest topic, neavand inca niciun contact concret cu AB, ci doar cu Filaretul (care mi-a facut impresie buna pana acum).

 

Insa, sunt total de acord cu ce spune Sigmund.

 

Chiar daca trebuie sa fii tolerant, intelegator, pentru ca intr-adevar pot exista situatii neprevazute si nu poti pretinde ca toata lumea sa iti fie sluga pentru ca "ai platit", totusi cred ca este normal sa ai niste pretentii firesti atata timp cat tu respecti partea ta a intelegerii si te comporti civilizat cu cei cu care intri in contact. Iar decizia de a te adapta la "realitate" nu rezolva cauza problemei, ci trateaza doar efectul ei, fara sa schimbe nimic.

 

Ca sa exemplific ceea ce inteleg eu prin comportament normal fata de angajatii unui service, va voi povesti pe scurt utlima mea experienta la Filaret, cu ocazia unei diagnoze.

Am fost programat la ora 8, la 7.50 eram acolo. Am fost "intampinat" foarte ok, nu prieteneste - nici nu vreau -, dar nici rece sau "in sictir", dupa care mi s-a spus ca "baietii" vin pe la 8.15. Ok, si-asa aveam de comandat niste maruntisuri. Pe la 8.20 au dus masina in service si mi-a fost permis sa asist (am intrebat inainte, nu am pretins si nu as fi insistat daca regulile lor spuneau ce nu e permis asa ceva). In service, am asteptat vreo 10 minute langa masina, timp in care cativa mecanici ce abia ajunsesera la serviciu s-au plimbat pe-acolo... si-au luat o cafea de la automat, au miscat mouse-ul ca sa iasa calculatoarele din stand-by :blink: etc). Poate altul s-ar fi enervat si i-ar fi "pus la munca" pentru ca "a platit", insa eu m-am gandit ca si mie imi place sa beau o cafea cand ajung la birou - desi poate as fi baut-o in locul lor dupa plecarea clientului - dar nu am considerat ca fiind ceva grav. M-am gandit ca 10 minute din timpul meu nu sunt o tragedie pentru a avea o relatie ok cu ei. Pe timpul diagnozei am stat langa masina, dar nu "pe capul" inginerului. La sfarsti mi-a prezentat - pertinent, zic eu - rezultatele (0 errors + rezultatul testului de injectoare la relanti), iar la ora 9 am plecat multumit.

Morala? Atata timp cat exista o toleranta in limita admisibilului, lucrurile merg ok. (Atentie: ce i s-a intamplat lui Dark consider ca depaseste aceasta limita, chiar daca se pot gasi explicatii).

 

Si ca sa inchei, mai vreau doar sa spun ca din experientele mele de pana acum cu service-urile in general si cu reprezentantele in particular, programarile peste o luna si intarzierile mari au un motiv in plus, pe langa aglomeratie. Acest motiv se incadreaza daca vreti in "neprevazut" si aici ii pot intelege pe consilierii de service care pur si simplu sunt intre ciocan si nicovala cand vin diversi indivizi "din partea" lui X sau Y din conducerea service-ului sau cine stie ce "grei" din diverse structuri ale statului. Nu zic doar din ceea ce am vazut in mod repetat cu ochii mei, ci si din experientele unui foarte bun prieten care lucreaza ca si consilier la o reprezentanta (nu BMW, din pacate :) ).

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

1.Sincer, esti foarte liber sa-ti sustii in fata lor punctul de vedere pe banii TAI, si sa vezi cum se sterg ei la ...  cu punctul tau de vedere cu tot...

 

2.Asa ca, sincer... mergi in pace si sustine-ti punctul tau de vedere in continuare in fata lor, in timp ce stai fara masina si le mai si platesti :blink:

 

3.E o vorba care ar trebui inteleasa de muuulti oameni: "Cel mai intelept cedeaza"

302379[/snapback]

1.Pai sa stii ca pe banii MEI imi sustin punctul de vedere si nu-l bag la nimeni pe gat cu forta. Eu am o relatie cu AB si pana acum au fost super ok, vrei sa zic ca sunt niste nenorociti daca au fost seriosi? Pe banii mei desigur :) Oricum, nu am inteles ce ai vrut sa zici cu faza asta.

2. Niciodata nu se va intampla asta, iti garantez. Am in obicei sa fac exact asa cum zicea si Romulus, dau telefoane dinainte, merg sa vad ce au facut la masina etc. Sunt un pic mai bagacios de felul meu si prefer sa merg sa ma preocup de soarta mea inainte ca sa ma trezesc intr-o situatie naspa. Bineinteles toate astea pe banii mei, timpul meu.

3. Asa si? Ce ai vrut sa zici cu asta? Nu am inteles la ce te referi, asa sunt eu, inteleg mai greu si nu numai atat, pricep greu si uit repede :)

BTW, vorba asta romaneasca cum ca cel mai destept cedeaza e o idiotenie daca ai sa stai sa judeci putin... sau mai ales in cazul cu AB ei asta isi doresc, sa cedezi, cedarea poate fi de orice natura, nervoasa etc. Nu, eu ma lupt cu ei pana obtin ceea ce vreau si ceea ce e normal sa obtin.

 

Iti garantez ca un simplu telefon face minuni, suni din cand in cand si intrebi care e starea masinii, daca vezi ca nu se misca nimic te duci peste ei si ii stimulezi intelectual cu vorbe de duh :) Sigur vei castiga cateva zile de asteptare.

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, asa stau lucrurile.

[...]

302491[/snapback]

 

Apreciez mult tonul si decenta postului, nu insa si naivitatea lui.

 

Eu n-am scuzat comportamentul lor. Am prezentat niste circumstante care pot fi atenuante sau nu, asa cum m-am exprimat.

 

Si acum sa analizam la rece ce putem face noi ca sa imbunatatim situatia. Practic nimic. Teoretic putem "vota cu credit cardul", si sa cautam alternative. Asta nu prea merge la tinichigerie. Sau cel putin nu la mine. Poate merge in cazuri de garantie...

 

Eu stiu cum lucreaza la tinichigerie si comparat cu multe altele locuri, lucreaza foarte bine. In plus, eu nu mi-as lasa masina sa fie pregatita de vopsire, de cineva care nu e de la un service autorizat BMW, sau sa remonteze totul la loc, oricat de buna vopsitorie ar avea.

 

Mai mult, eu mi-am facut masina pe RCA-ul celui vinovat. Crezi ca aveam optiunea sa o repar la Munchen?

 

Si acum, asta nu imi prea da multe alternative. De fapt nu-mi ofera NICIUNA.

 

Ce-as mai putea face? Sa ma cert cu ei. Ei bine, aici nu sunt deloc convins ca putem face ceva mai bine, poate doar mai rau. Eu consider ca vorba buna, spusa apasat si ardeleneste face mult bine.

 

Chiar credeti ca ei nu cunosc situatia? E clar ca daca programarea cea mai devreme posibil, e de 30 de zile, ceva nu e bine.

 

Eu mi-am dus masina in service, cand am stiut ca am cum s-o las acolo si am estimat foarte bine singur cand o voi primi inapoi. Am sunat pentru a pune o presiune constanta si pentru a cunoaste daca "pietrele de hotar" au fost respectate.

 

Tu vorbesti de adaptare la situatie. Eu vorbesc de solutii reale. E usor sa stai pe fotoliu si sa urli "baga ma mingea-n poarta", dar chiar nu ajuta.

 

Am avut destule probleme prin service si am discutat multe cu cei din service.

 

Aici din nefericire, problema e simpla. De fapt rezolvarea ei. La populatia Bucurestiului, probabil ca ar fi nevoie de inca 2-3 service-uri BMW autorizate, ca sa poata sa se concentreze pe calitate, nu pe rezolvarea situatiei, aparent fara iesire.

 

Actionarii stiu situatia foarte bine, dar au probabil alte interese si resurse limitate. Probabil ca daca s-ar gasi in investitor sa dezvolte asa reprezentante, concurenta ar fi benefica. Dar asta e capitalismul. Uneori nu duce pe loc la imbunatatirea situatiei, ci doar pe termen mediu.

 

Ei stiu si ca nu avem alternative. Dar majoritatea clientilor cunosc situatia si ca urmare prefera sa-si rezolve masina fara sa faca genocid printre neuronii proprii. De obicei, au masina de schimb si ca urmare nu se moare pentru 2-3 zile in plus.

 

Majoritatea clientilor, probabil, prefera calitatea, cantitatii. Si asta inseamna, imi asum faptul ca nu voi primi masina in 2-3 zile inapoi, dar macar o voi primi bine facuta.

 

Daca nu, atunci roaga-i sa semneze un contract care sa-l respecte sau pur si simplu nu accepta sa-ti repari masina acolo. E alegerea fiecaruia.

 

Cand am avut nevoie de o usa schimbata, sa pot iesi din tara, le-am spus, o faceti pana joi, sau nu o las. Minteam, ca trebuia sa plec din tara si nu puteam iesi cu usa indoita. Au fost tentati sa spuna ca nu au cum si sa nu o las. In schimb au spus, incercam. Si culmea, insistand cu telefoane, i-am ajutat sa reuseasca. La termen.

 

Daca ai solutii reale, nu doar discursuri patriotice, te rog insistent sa ni le prezinti si noua... Poate invatam lucruri noi, la care nu ne-am gandit.

Link to comment
Share on other sites

Si acum sa analizam la rece ce putem face noi ca sa imbunatatim situatia. Practic nimic.

 

Tu vorbesti de adaptare la situatie. Eu vorbesc de solutii reale.

 

302562[/snapback]

Constructiv si relevant. Ceva solutii practice si pentru cei care nu pot vorbi apasat si ardeleneste? :blink:

Link to comment
Share on other sites

In primul rand buna ziua!

 

Mai oameni buni, si eu lucrez acolo si va spun ca lucrurile nu sunt nici roz si nici negre. In sensul ca niciodata la nici un service nu a fost totul impecabil din orice punct de vedere dar si ca se pot imbunatati o groaza de lucruri la ABV. Eu lucrez in vanzari si intampin destule greutati cu colegii mei dar pana la urma cu bun simt si insistenta le rezolvam pe toate! Cine are un job cu mai mult de un angajat sa-mi spuna mie ca la el totul este perfect si toti oamenii sunt numai zambet, profesionisti desavarsiti, rezolva toate problemele IERI, si extraordinar de ieftini!!!

Daca ar fi sa povestim despre ce inseamna scarbe de oameni, sau tipi cu totul si cu totul deosebiti vom face polemici ani buni. Recomandarea mea: Relationati cu agentul de vanzari sau cu receptionerul service... mai mult un pic! Incercati sa ajungeti la om si nu la angajat si veti vedea ca totul va merge din ce in ce mai bine! Daca intalnim oameni nervosi, prosti, agasanti sau oricum ar fi ei... indiferent unde lucrezi si cine esti sau cati bani ai... TOTI VOM REACTIONA NEGATIV... asta este valabil pentru ambele parti clienti vs. angajati ABV!

P.S. Imi cer scuze un numele meu pentru cei care s-au simtit nedreptatiti in orice mod de catre angajatii ABV. Se intelege de la sine ca este o parere personala si nu una oficiala ABV.

 

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand este de apreciat ca ne-ai dezvaluit ca lucrezi la AB, avand in vedere cu cata patima s-a discutat pe alocuri pe acest topic.

Ar trebui sa vedem partea buna a lucrurilor, si anume ca avem ocazia sa aflam chiar de la sursa care sunt problemele si cum pot fi rezolvate.

 

Aviz amatorilor de flame-uri : Nu ar fi de dorit sa devieze iarasi discutia, asa cum s-a intamplat in cazul bimmer_girl.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand buna ziua!

 

Mai oameni buni, si eu lucrez acolo si va spun ca lucrurile nu sunt nici roz si nici negre. In sensul ca niciodata la nici un service nu a fost totul impecabil din orice punct de vedere dar si ca se pot imbunatati o groaza de lucruri la ABV. Eu lucrez in vanzari si intampin destule greutati cu colegii mei dar pana la urma cu bun simt si insistenta le rezolvam pe toate! Cine are un job cu mai mult de un angajat sa-mi spuna mie ca la el totul este perfect si toti oamenii sunt numai zambet, profesionisti desavarsiti, rezolva toate problemele IERI, si extraordinar de ieftini!!!

Daca ar fi sa povestim despre ce inseamna scarbe de oameni, sau tipi cu totul si cu totul deosebiti vom face polemici ani buni. Recomandarea mea: Relationati cu agentul de vanzari sau cu receptionerul service... mai mult un pic! Incercati sa ajungeti la om si nu la angajat si veti vedea ca totul va merge din ce in ce mai bine! Daca intalnim oameni nervosi, prosti, agasanti sau oricum ar fi ei... indiferent unde lucrezi si cine esti sau cati bani ai... TOTI VOM REACTIONA NEGATIV... asta este valabil pentru ambele parti clienti vs. angajati ABV!

P.S. Imi cer scuze un numele meu pentru cei care s-au simtit nedreptatiti in orice mod de catre angajatii ABV. Se intelege de la sine ca este o parere personala si nu una oficiala ABV.

 

Numai bine.

302670[/snapback]

 

Sincer acuma , eu nu stiu cum e in alte parti.Dar la pe aici pe la noi treburile sunt mai mult negre din punctu` meu de vedere.Atata vreme cat de fiecare data intarzie cu programarea , cu lucrarile, sau mai sunt si prost facute eu o sa am alta parere.Desi unii oameni sunt multumiti de serviciile lor.Poate cine stie .. o fii in functie de fata sau decat e de noua si de scumpa acea masina.Sau poate daca e cumparata sau nu de la ei.Poate daca e de la ei si au incasat acel comision la vanzare se straduiesc mai mult.Acum sa nu fiu rau .. mare parte din nemultumirile mele nu provin de la modu` de cum am fost tratat , ci de modu` cum au fost facute anumite lucrari

.Asta intradevar tine de "meseriasii" care le fac.Acum parerile sunt impartite.Asta e a mea pana una alta.Din pacate ...

Link to comment
Share on other sites

[...]

Recomandarea mea: Relationati cu agentul de vanzari sau cu receptionerul service... mai mult un pic! Incercati sa ajungeti la om si nu la angajat si veti vedea ca totul va merge din ce in ce mai bine! Daca intalnim oameni nervosi, prosti, agasanti sau oricum ar fi ei... indiferent unde lucrezi si cine esti sau cati bani ai... TOTI VOM REACTIONA NEGATIV... asta este valabil pentru ambele parti clienti vs. angajati ABV!

[...]

302670[/snapback]

 

M-ai facut de ras, felicitari. Ai spus mai bine si mai concis ce am tot incercat eu stangaci sa explic. Felicitari.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand buna ziua!

302670[/snapback]

Mi se pare o atitudine mult diferita fata de cea a celuilalt angajat AB care a mai postat pe aici ...intradevar cu asa oameni cred ca se vor schimba lucrurile insa ramane de vazut si in cat timp se va intampla asa ceva! E totusi o initiativa laudabila!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru feed-back!

Revenind la topic sunt de acceasi parere cu voi, daca incercam sa rezolvam problemele intr-un mod cel putin satisfacator atunci vom avea parte si de reactii pozitive din partea voastra a clientilor. Nu sunt de parere ca trebuie sa arunc pisica moarta in curtea vecinilor asa ca fiecare angajat al acestei firme are o responsabilitate uriasa. Este foarte greu sa lucrezi in domeniul asta, stresul este urias credeti-ma... dar cine vrea sa faca treaba si este om serios va avea parte si de multe satisfactii. In voi sta puterea sa aratati unde este problema iar noi suntem datori sa o rezolvam.

In alta ordine de idei BMW AG a intrat oficial in Romania la 1 Iulie 2007, ceea ce inseamna ca in ceva timp va apare concurenta interna si loiala pe piata. Salut acest fapt fiind constient ca o competitie sanatoasa duce la rezultate imediate. Pana atunci numai bine!

Link to comment
Share on other sites

BMW AG a intrat oficial in Romania si atat. Abia cand vom vedea mai multe service-uri din astea oficiale o sa se schimbe ceva, pana atunci doar cu o floare (birou) nu se face primavara. Totusi, prezentul e naspa e drept, ca aglomeratie ma refer, insa am increderea ca BMW AG nu a venit formal aici si chiar vor sa faca ceva bun in toate sensurile.

Momentan am doar 7k pe bord la masina, sper ca atunci cand voi ajunge la prima revizie la 30k sa fie lucrurile cat de cat ok :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar... un reply profesionist. Sunt total de acord. Insa in cazul asta... consider ca nu am fost cu nasul pe sus si chiar am incercat sa relationez...asta vis-a-vis de partea de comunicatii...restul problemelor... au legatura cu "profesionalismul" fiecarui consilier. Drept dovada... chiar si cand m-au sunat miercuri sa imi spuna ca abia a intrat masina la "dezasamblare" le-am vorbit frumos si i-am intrebat din ce cauza intarzierea asta etc. In final... nu se termina lumea ca nu am masina miercuri sau saptamana viitoare...am cu ce sa merg... insa chiar ma asteptam la mai mult de la ei... si consider ca au pierdut un client (marunt..dar client).. vom vedea cum arata si masina cum o iau si dupa aia o sa imi pot da cu parerea.
Link to comment
Share on other sites

Un reply profesionist si foarte politicos.

Cu astfel de oameni intr-adevar se poate relationa cu succes.

In urma unui asemenea reply e clar ca discutia nu va degenera cum s-a intamplat in cazul acelui reply regretabil al lui bimmer_girl.

 

Oferi respect primesti respect...

 

Cu cat vor aparea mai mult oameni de acest fel cu atat serviciile AB vor fi mai de calitate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.