Jump to content

De ce "fuge" lumea de break?


Recommended Posts

Eu mi-as pune si pe touring niste jante late <_< dar nu ceva exagerat la final trb sa si circuli cu masina nu numai s-o admiri tu si prieteni tai in parcare

 

Nu vrei sa faci o proba vizuala / la drum cu jantele mele :bashwall: .... fac pariu ca nu mi le mai dai inapoi :)

Link to comment
Share on other sites

dricul meu ..

mie imi place la nebunie break .in general masinile mari...7. break ceva de genul nu prea imi plac masinile mici...nu stiu dece..de cele in 2 usi nu prea pot sa comentez au un farmec aparte...e 9 e 24 e 31.....

pustimea fuge de break ca....nu aduce pitzipoance si arati a familist plus ca nu intoarce nimeni capul dupa break si nu prea poti sa suferi de basini in break........parerea mea asa dupa mult somn

 

dricul uni prieten cu jante mari.....si chiar nu merge cu 40

 

ambele masini au suspensii joase...cu putina grija se poate circula si cu roti mari si cumasina lasata.a mea este 35 35 ..a lui nu stiu ..

Edited by INTERCEPTOR
Link to comment
Share on other sites

dricul meu ..

mie imi place la nebunie break .in general masinile mari...7. break ceva de genul nu prea imi plac masinile mici...nu stiu dece..de cele in 2 usi nu prea pot sa comentez au un farmec aparte...e 9 e 24 e 31.....

pustimea fuge de break ca....nu aduce pitzipoance si arati a familist plus ca nu intoarce nimeni capul dupa break si nu prea poti sa suferi de basini in break........parerea mea asa dupa mult somn

 

dricul uni prieten cu jante mari.....si chiar nu merge cu 40

 

ambele masini au suspensii joase...cu putina grija se poate circula si cu roti mari si cumasina lasata.a mea este 35 35 ..a lui nu stiu ..

 

 

Frumos foarte frumos <_< :X , exista masini de toate tipurile pentru toate tipurile de oameni ! Deci e loc sub soare pentru toata lumea! :)

Link to comment
Share on other sites

dricul meu ..

mie imi place la nebunie break .in general masinile mari...7. break ceva de genul nu prea imi plac masinile mici...nu stiu dece..de cele in 2 usi nu prea pot sa comentez au un farmec aparte...e 9 e 24 e 31.....

pustimea fuge de break ca....nu aduce pitzipoance si arati a familist plus ca nu intoarce nimeni capul dupa break si nu prea poti sa suferi de basini in break........parerea mea asa dupa mult somn

 

dricul uni prieten cu jante mari.....si chiar nu merge cu 40

 

ambele masini au suspensii joase...cu putina grija se poate circula si cu roti mari si cumasina lasata.a mea este 35 35 ..a lui nu stiu ..

 

 

pot sa ma consider pusti ? am 19 ani (in 2 luni 20)

 

asta e masina mea http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=54765

Puteam foarte bine sa imi iau un sedan , insa nu imi place.

E mai frumos touring e mai rar e mai mare are si o forma placuta...

Pitipoance aduce doar e bemveu, si de intors capu credema ca il intorc.

Asa ca nu generaliza <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Touringul in Romania este o ofacere ingrozitor de proasta si asta pt ca la o revanzare se adreseaza unei categorii mult restransa de cumparatori. BMW= masina sport, combi= masina de familie al carui scop este intai si intai utilitatea/spatiul. Exact aceasta este perceptia BMW-urilor Kombi in Ro cu mici exceptii. Ca sa raspund la intrebarea topicului, in Romania lumea fuge de combi deorece profilul cumparatorului de combi (nu ma refer la exceptii) este urmatorul: persoana cu familie numeroasa (minim 2 copii) sau trecuta de varsta de 35-40 de ani, daca nu mai mult. In general aceste persoane nu prefera tractiune spate pt ca "este periculoasa" si prefera o masina care e ieftin de intretinut si sunt persoane care vad numai alb/negru.

O sa spuneti ca bat campii. Astazi tocmai mi-am vandut 520d Touring/12/2000 facelift/piele/ stare perfecta (!) si asta dupa 5 luni de anunturi la greu pe net pana am cedat nervos si l-am vandut cu......6350Euro...

Credeti-ma acesta este profilul cumparatorului de bmw combi. Eu am avut noroc ca am dat de o persoana tanara(adica o exceptie) cu familie si pasionat (oarecum- e la al2-lea bmw) de BMW a carui nevasta probabil s-a lasat induplecata de pret. Nu va spun ca i-am facut proba unei persoane de 50 de ani cum functioneaza ASC+T pe zapada comparativ cu un Focus-ESP. Adica- din pctul meu de vedere- e (mult) mai sigura tractiune spate +electronica pe zapada.

Mie personal imi plac combiurile de la BMW mai ales daca sunt putin lasate si au jante mari(nu mai vorbesc de un pachet m care pe e39 e bestial) si probabil ca statul in strainatate si-a pus amprenta vis-a-vis de conceptia bmw= sport, combi= masina de pensionar sau zarzavagiu.

Oricum, BMW combi nu mai cumpar! m-a chinuit prea mult revanzarea ei, ca sa nu mai zic de pierdere.

Link to comment
Share on other sites

experienta asta a ta, vad ca ti-a implementat o adevarata ideologie despre Combi/Touring...

 

ai dreptate in anumite privinte: multi dintre cei care vor un BMW il vor nu pt ei, nu pentru masina, ci pentru a fi catalogati de ceilalti ca posesor BMW...

 

sincer, pe mine ma doare undeva de parerile celorlalti fata de un Touring, atata timp cat masina mea imi satisface toate nevoile pe care le astept de la ea: motorizare fiabila si robusta, sprint, rezistenta, confort, audio ok, spatiu, si dotarile de rigoare...

 

si inca o chestie: asocierea imaginii posesorului de Touring cu cea a unui familist de 40 ani, e cam "romaneasca", daca pot sa ii spun asa...

 

afara nu exista astfel de idei preconcepute, nu se face o diferenta atat de pregnanta intre sedan/combi, insa exista preferinte pentru coupe/cabrio...

 

pana la urma, fiecare cu alegerea lui...

Link to comment
Share on other sites

experienta asta a ta, vad ca ti-a implementat o adevarata ideologie despre Combi/Touring...

 

si inca o chestie: asocierea imaginii posesorului de Touring cu cea a unui familist de 40 ani, e cam "romaneasca", daca pot sa ii spun asa...

 

Da, mi-a implementat o adevarata ideologie despre Touring, insa numai in Romania. E singura masina, sau singurul BMW de-a lungul anilor care cu greu l-am vandut dupa 5-6 luni de incercari. Fix acum 1 an am dat pe masina 8800, am intretinut-o ca la carte (discuri, placute frana, amortizoare fata, uleiuri f bune, toate consumabilele, pompa apa) si pierd la ea dupa aprox 11 luni de folosinta 2500 Euro. <_<

E o depreciere de 30% . Iar asocierea Touring/familist am facut-o strict in urma telefoanelor si a vizitelor primite pt vanzarea masinii. Daca ma mut cu serviciul mai la W cu vreo 2000 km, BMW Touring scrie pe mine, insa pana atunci raman la e60 limo in Romanica noastra.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Touringul in Romania este o ofacere ingrozitor de proasta si asta pt ca la o revanzare se adreseaza unei categorii mult restransa de cumparatori. BMW= masina sport, combi= masina de familie al carui scop este intai si intai utilitatea/spatiul. Exact aceasta este perceptia BMW-urilor Kombi in Ro cu mici exceptii. Ca sa raspund la intrebarea topicului, in Romania lumea fuge de combi deorece profilul cumparatorului de combi (nu ma refer la exceptii) este urmatorul: persoana cu familie numeroasa (minim 2 copii) sau trecuta de varsta de 35-40 de ani, daca nu mai mult. In general aceste persoane nu prefera tractiune spate pt ca "este periculoasa" si prefera o masina care e ieftin de intretinut si sunt persoane care vad numai alb/negru.

O sa spuneti ca bat campii. Astazi tocmai mi-am vandut 520d Touring/12/2000 facelift/piele/ stare perfecta (!) si asta dupa 5 luni de anunturi la greu pe net pana am cedat nervos si l-am vandut cu......6350Euro...

Credeti-ma acesta este profilul cumparatorului de bmw combi. Eu am avut noroc ca am dat de o persoana tanara(adica o exceptie) cu familie si pasionat (oarecum- e la al2-lea bmw) de BMW a carui nevasta probabil s-a lasat induplecata de pret. Nu va spun ca i-am facut proba unei persoane de 50 de ani cum functioneaza ASC+T pe zapada comparativ cu un Focus-ESP. Adica- din pctul meu de vedere- e (mult) mai sigura tractiune spate +electronica pe zapada.

Mie personal imi plac combiurile de la BMW mai ales daca sunt putin lasate si au jante mari(nu mai vorbesc de un pachet m care pe e39 e bestial) si probabil ca statul in strainatate si-a pus amprenta vis-a-vis de conceptia bmw= sport, combi= masina de pensionar sau zarzavagiu.

Oricum, BMW combi nu mai cumpar! m-a chinuit prea mult revanzarea ei, ca sa nu mai zic de pierdere.

 

 

 

 

29 de ani posesor de touring de 5 ani calatoresc foarte mult ,nu as vinde-o pt nimic ,am avut nevoie de ceva pt oras am cumparat dar pt drumuri lungi in tara si afara e "absolut" perfecta si e BMW!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

"daca atunci cind iti cumperi masina te gindesti deja la vindut ca vai nu se vinde repede ca nu,ca pierzi la ea atunci de fapt noi cautam sa fim in trend adica cit mai noua,dar sa ai un bmw de suflet si sa ai a doua masina nu merge ca de o upgradam pe asta si ne ia toate resursele,iar ca pierdem la masina de fapt gindim ca suntem niste afaceristi ca toti romanii de altfel nu consideram ca am folosit masina,si trebuie sa punem mult mai mult pt a ne lua o super masina"

 

Nu e chiar asa!!

La o masina de 9000 de euro + cateva sute in accesorii sa pierzi 33% (adica 3000) intr-un an nu e ok deloc. Cred ca orice om normal gandeste asa. Cum spuneam si mai sus, aceasta problema (bmw combi) e intalnita doar in Romanica. Afara 70% (daca nu mai mult) dintre BMW-uri sunt combi. Cat despre "a doua masina", este (era)un 525i E60. Cred ca iti dai seama ca nu am luat 520d Combi pt o afacere. Am luat-o pt functionalitate, comfort, siguranta, etc. Acum a doua masina e un Focus din 05 combi...

Link to comment
Share on other sites

60% din vanzarile seriei 3 Germania le reprezinta varianta touring.In privinta practicalitatii este peste varianta sedan, ai mai mult spatiu atat pe bancheta din spate cat si in portbagaj + utilitatea de a umple pana la plafon.

Am condus si inca conduc de 3 ani un 320d touring,pana sa-mi iau coupeul nu mi-a fost rusine nici o clipa de faptul ca am touring.Asa s-a nimerit si cred ca numai cand detii unul iti dai seama de adevarata valoare.

L-am folosit la munci grele, atat carat cat si goarna.si totusi a ramas fidel si nu a cerut decat minimul sacrificiilor pe care le-a indurat.:adica ambreiaj volanta, toata articulatia fata,turbina. 1 parbriz si cam atat.Asta pt 100.000 de km de exploatare de romania.cu gropi,pietre in prabriz de la tiruri.

Varianta touring este mai eleganta decat sedan datorita formei alungite,designul fiind mai continuu.

In privinta sportivitatii, cred ca numai pe circuit s-ar vede diferentele, in viata reala soferul si starea tehnica a masinii contand mai mult.

Forma touringurilor a determinat aparitia SUV-urilor, era nevoe de o masina practica, inalta care sa poate strapunge nametii,noroaiele si 4x4.

Asta e touringul meu si nu imi e rusine desi am si coupe.Ramane o masina exceptionala indiferent ce ar spune oricine asta in pofida varstei.

Link to comment
Share on other sites

chestia e ca multi care au nevoie de spatiu mai mare, in Ro nu se orienteaza spre touring ci spre un SUV, ca e mai de figuri. Cu toate costurile aferente unui SUV, in general, mai scump, mai greu de intretinut, de cele mai multe ori mai nesigur, cu un consum mai mare de combustibil.

Eu daca as avea nevoie de spatiu mai mare cu sigurnata m-as indrepta mai de graba spre un touring decat spre un SUV.

Link to comment
Share on other sites

am luat touring pt ca acum 2ani cand am luat-o din germania,aveam de ales la aceiasi bani:sedan cu AC si computer de bord sau touring cu xenon,nav 16.9 cu mk4,piele,senzori parcare.ploaie....etc etc cam toate optionalele la un 320d 2004 mai putin trapa si alarma.asta e adevarul de ce mi-am luat break,daca aveam mai multi bani pentru un sedan cu toate optiunile astea imi luam sedan.dar acum sincer dupa 2ani de break ,cand am s-o schimb o sa fie e91 adica tot touring nu neaparat pt optiuni,a inceput sa-mi placa mai mult break.
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e destul de clar de ce fuge lumea de bmw-urile station wegan, si nu numai de bmw-uri, de masinile break in general.

Cand spui BMW te gandesti la cai putere si la viteza, cel putin eu. Si cu un break nu mai da asa bine.

Masinile break sunt pentru familisti. Daca ai 20 de ani nu prea ai ce face cu un station wegan. Daca ai familie, copii si iti place bmw-ul atunci e perfect un station wegan. Dar in rest nu. Eu de exemplu nu as conduce masina alor mei care e station wegan nici macar daca nu as avea ce sa conduc :lol:

 

Da de un station wagon / Touring cu M-Paket motor mare si jante mari ce mai zici? Ai ce face cu el? E plin de d-astea in Germania si alt exemplu, acolo pe Autobahn cei mai nebuni sunt aia cu Audi break. Daca nu merg cu 250 nu se simt bine.

 

Touring are numai plusuri fata de sedan la aceeasi motorizare, prin simplul fapt ca poate sa care mai mult. Diferenta la mers si la cum sta pe drum este sigur insesizabila, dar un Touring poate cara mai multe geamantane.

 

Mie E91 mi se pare foarte reusit, arata mai bine ca E90 varianta pre-facelift. Decat E90 facelift e discutabil, dar decat primul E90 din punctul meu de vedere, clar e mai misto Touringul.

 

Asta pare a fi noul M5 Touring :) ...cu asta nu prea poti merge la iarba verde :) .... oricum arata super si combinatia de culori e misto .... oare cand o sa vedem pe drumurile noastre asa ceva ?:lol:

 

Am vazut unul in Bucuresti cu numar de B, dar nu tunat. E61 M5 Touring stock.

Edited by Piovra
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De gustibus... Mie imi place break-ul, imi plac masinile spatioase (nu as umbla cu un Smart, Matiz sau alde d'astea nici de m-ar cadorisi cu ele careva); si-apoi ...nu plec nicaieri fara sa-mi iau dulaul cu mine. :lol: Am avut un 320 break, acum am un 525. Urmatorul va fi un 530 sau 535, cu siguranta tot break.

Am avut tentatia ca, in locul schimbarii break-ului 320, sa-mi iau, pe langa el, un Z3, insa doar ideea ca masina se termina in spatele meu m-a facut sa renunt. :) Imi place viteza, insa sentimentul ca toata lumea te priveste de sus, ori ca spatiul de care dispui e acelasi ca al unui atas de motocicleta m-a facut sa caut un 525. Si nu-mi pare rau de alegerea facuta!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
60% din vanzarile seriei 3 Germania le reprezinta varianta touring.In privinta practicalitatii este peste varianta sedan, ai mai mult spatiu atat pe bancheta din spate cat si in portbagaj + utilitatea de a umple pana la plafon.

Am condus si inca conduc de 3 ani un 320d touring,pana sa-mi iau coupeul nu mi-a fost rusine nici o clipa de faptul ca am touring.Asa s-a nimerit si cred ca numai cand detii unul iti dai seama de adevarata valoare.

L-am folosit la munci grele, atat carat cat si goarna.si totusi a ramas fidel si nu a cerut decat minimul sacrificiilor pe care le-a indurat.:adica ambreiaj volanta, toata articulatia fata,turbina. 1 parbriz si cam atat.Asta pt 100.000 de km de exploatare de romania.cu gropi,pietre in prabriz de la tiruri.

Varianta touring este mai eleganta decat sedan datorita formei alungite,designul fiind mai continuu.

In privinta sportivitatii, cred ca numai pe circuit s-ar vede diferentele, in viata reala soferul si starea tehnica a masinii contand mai mult.

Forma touringurilor a determinat aparitia SUV-urilor, era nevoe de o masina practica, inalta care sa poate strapunge nametii,noroaiele si 4x4.

Asta e touringul meu si nu imi e rusine desi am si coupe.Ramane o masina exceptionala indiferent ce ar spune oricine asta in pofida varstei.

 

Mie unu imi place chiar si Break de la BMW, in special seria 3 , mai ales daca o ai putin aranjata poate parea atrabatoare in ochii unui pasionat ! Bafta, frumoase jantele !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eu am ajuns posesor de touring printr-o intamplare si acum pot sa spun ca nu-mi pare rau deloc. Chiar imi place masina si cu un set de jante frumoase arata exceptional. Ceea ce mai imi place este ca acum pot parca cu spatele la "milimetri " mult mai relaxat, vizibilitatea in spate fiind mult mai buna decat la un sedan.

Un lucru stiu sigur, ca urmatoarea masina (peste aproximativ 5 ani) va fi tot un touring si anume E46 320D. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.