Jump to content

RS4 bate noul M3?


ggigiro

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se pare mie sau BMW a ramas un pic in urma cu puterea motoarelor in triunghiul AMG-M-RS?

 

Ma gandesc ca vor sa introduca un motor mai mare pe M5. Hm ... oare din cauza RS6? Si cand va aparea RS4 vor fi iar un pic in urma, probabil o sa aiba aproape de 500cp.

 

Bimul a fost un pic cam conservator cu M-urile, probabil nu se astepta la o replica atat de puternica de la Audi cu RS-urile. Nu mai vorbesc de AMG ca aia oricum traiesc pe alta lume unde orice e sub 500cp e o rusine :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca politica BMW nu este de a avea masini cu foarte multi cai putere, ci masini foarte echilibrate, foarte performante, si folosirea puterii intr-un mod cat mai eficient.

Conteaza sa pui caii pe asfalt nu doar sa-i ai.

312061[/snapback]

Asta crezi tu....

 

Ideea este ca : Bmw face masini ce stau bine pe curbe ( si implicit circuit) Iar Mercedes masini luxoase si puternice. Vezi si : Bentley etc.

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezul.

Sunt total de acord. Dar nu poti spune ca ceilalti nu sunt echilibrati si nu stau bine pe sosea. Nu vorbim de Peugeot 307 CC aici :blink:. Pur si simplu au mai multi cai putere pe cand la BMW o fi fost vreun nefericit din conducere care a decis ca 507cp le ajunge pentru M5. Iar acum vor sa-i faca upgrade.

 

Pentru tine poate nu e o diferenta intre RS6 si M5 insa pentru omul cu bani din State sau din Germania, diferenta o va face surplusul de CP pe hartie. Marketing, luarea ochilor.

 

Cei de la Audi nu sunt prosti: ei stiu ca pe linie dreapta sau pe circuit cele doua masini probabil sunt umar la umar. Poate M5-ul chiar ii da clasa lui RS6. Dar brosurile, siteurile, reviewurile, materialele de marketing spun altceva: spun ca RS 6 are cu aproape 80 de cai in plus. Si asta conteaza la achizitie pentru ca, repet, nu face nimeni diferenta reala intre cele doua masini si nici nu sta sa o faca.

 

Plus gandeste-te la lovitura de imagine. BMW M5, 507cp, o fiara pe sosea. Si, hopa, apare Audi RS 6, cu 580cp, un mostru de-a dreptul. Cei 507cp sunt o gluma. RS6 are aproape OPTZECI de cai in plus. Reflectoarele si-au muta lumina spre cele 4 cercuri.

 

La asta ma refeream. Iar acum bemveistii stau si se co#$iesc sa bage turbina pe motorul M5. Alti bani, alta cercetare, alta distractie. Au pierdut lejer trenul. Pariez ca aluia de a decis sa puna "numai" 507cp nu ii e foarte bine.

Edited by aphedrone
Link to comment
Share on other sites

Asta crezi tu....

 

Ideea este ca : Bmw face masini ce stau bine pe curbe ( si implicit circuit) Iar Mercedes masini luxoase si puternice. Vezi si : Bentley etc.

312067[/snapback]

Daca citesti atent eu am zis exact acelasi lucru despre BMW cu alte cuvinte...

O masina echilibrata, performanta, va sta foarte bine in curbe..

 

@Aphedrone: Cred ca BMW foloseste un marketing foarte inteligent.

M5-ul de exemplu va fi oricand o masina care se adreseaza unui pasionat al marcii, unui cumparator cu ochi format pt masini performante nu doar pt bling si numar de cai putere.

 

Plus ca cel care are de ales intre M5 si RS6 va si conduce cele doua masini si va intelege ca nu numai caii conteaza ci masina in ansamblul ei.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat cp conteaza, eu unul daca nu imi place si cum arata poate sa aibe 1001cp...tot m5 as lua. Daca la om ii place designul, calitatea materialelor folosite, aspectul impunator al m-ului il cumpara.

 

ps: nu cred ca nu mai pot cei de la bmw de ciuda ca audi rs are 580cp...

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Poate ca "aproape 80 CP" conteaza, dar pentru foarte putini. Cei care cumpara masini cu asa multi cai putere, sunt de obicei foarte avizati si nu cumpara dupa minciunile de marketing. Macar atat au invatat avand asa multi bani, ca nu tot ce zboara se mananca. Cei care iau o masina de fite, tot nu pot scrie pe spate cati cai putere are masina, asa ca 80 in plus sau in minus, cand vorbim de 500, nu prea cred ca mai conteaza.

 

Va conta probabil ca are mai mult decat X sau Y. Dar nu cred ca asta e clientela tinta a lui M6.

Link to comment
Share on other sites

Aici nu sunt de acord. Voi va auto-dati exemplu si imi spuneti cum vedeti voi M5-ul. Dar va garantez ca nu e asa pentru grosul cumparatorilor.

 

Majoritatea care cumpara M5 si RS6 (de noi) nu sunt pasionati cum sunteti voi. Sunt oameni cu bani, trecuti de prima tinerete, carora le place confortul si puterea la un loc. Si nu sunt chititi pe o anumita marca. Desigur au preferinte, insa un marketing inteligent si o dif esentiala de putere ii poate impinge intr-o parte sau alta.

 

Am vazut in State cine cumpara M5-uri. Se uitau intai in portabagaj sa vada daca au loc pentru crosele de golf. Iar apoi daca au cup holdere. M-am facut budy cu niste baieti de la BMW SD si imi tot povesteau despre clinetii lor. M-au cam lamurit.

 

Sunt sigur ca si in Europa stau lucrurile cam tot la fel. Nu-i mai judecati pe ceilalti dupa calapodul vostru si a celor care intra pe acest site, ca nu-s asa. Sunt mult mai indiferenti si mai nepasatori.

 

Cand am venit la intalnirea BMW pentru stickere, cineva a spus o chestie inteligenta. Noi stam si ne minunam de ursuleti, pisicute si alte animalute inofensive si babanul trecea intr-un M6 ducandu-si boarfa la hotel.

 

Va garantez ca ala nu intra niciodata pe forum sa discute G-urile laterale :blink: Gata, I've made my point.

Link to comment
Share on other sites

@aphedrone capacitatea portbagajelor este aceeasi la seria 5 seria 7 e class s class a6 si a8 si anume 500L este un standard as putea spune

cat despre putere ..cei pasionati vor sti ca intre un audi si un bmw cu puteri identice mereu va avea de castigat bmw-ul pentru simplul fapt ca bmw-ul nu face o masina de dragul cailor putere (si mai interesant este cand apare si un mercedes de putere identica care va parea dintr-o clasa inferioara)de vazut e92 335 vs s5 pe circuit 335-ul castiga, bine 335-ul oricum este o minune de masina acel motor este premiat pentru consum dar mai nou a uluit intreaga america si forumurile de masini rivale de impatimiti cu ce se poate realiza in urma unui chip tuning simplu ... 380 de cai la roata si sunt de ajuns sa sperie multe super masini iar acum se anunta o versiune cu niste modificari la admisia turbinelor care va ajunge undeva peste 400 de cai la roata

Link to comment
Share on other sites

Eu sustin cele spuse de aphedrone si vreau sa adaug ca dupa parerea mea, exista doua categorii de oameni ce cumpara astfel de masini.

 

1. Cunoscatori, pasionati (de masini si nu de marci), care le cumpara pentru ceea ce pot si chiar le folosesc nu pe Magheru ci pe Nurburgring in fiecare sambata. Acestia nu se vor hotari in functie de ceea ce scrie in pliante, ci vor cumpara masina care li se potriveste. Pentru ei nu va exista dilema "RS6 sau M5?", pentru ca sunt atata de diferite incat nu se poate pune problema asa.

 

2. Cei care vor o masina scumpa, puternica si confortabila. Confortabila pentru ca ei stiu in sinea lor ca nu sunt atata de piloti cum ar vrea sa para; scumpa si puternica pentru ca "da bine". Acestia vor cumpara masina pe care agentul de vanzari a reusit s-o laude cel mai frumos, sau cea pe care si-ar dori-o prietenii lui.

 

Just my 2 cents.

 

Later edit: cam greu cu scrisul la ora asta :blink:

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

Am niste timpi care poate ajuta :blink:

Revista AUTOBILD testeaza pe circuitul OSCHERSLEBEN iar timpii obtinuti sunt M3(E92) 1.14.30 , RS4 1.15.40 , M6 1.14.4.

AUTOZEITUNG test track M3 1.47.20 , RS4 1.48.69 , M6 1.46.90

Revista SPORT AUTO testeaza pe circuitul HOCKENHEIM SHORTTRACK iar timpii sunt M3 1.40.1 , RS4 1.41.3 , M6 1.41.00 Sursa FASTESTLAPS.com

Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere M3 e92 e masina momentului si pentru BMW si pentru rivalii traditionali MERCEDES, AUDI . :blink: Asta pana apare RS5 dar probabil o sa apara si un M3csl care sa-l concureze. Edited by DGS
Link to comment
Share on other sites

pentru ca rs4 dupa cum se vede joaca in alta liga (inferioara)... doamne ce bine ma simt cand spun asta :blink: prea si-au luat-o in cap de la un timp rs in sus rs in jos, acum se vede ingineria ....cum se face ca m3-ul este si culmea cu 5 kg mai greu si face ce face :)
Link to comment
Share on other sites

Sunt sigur ca M3 a fost gandit din start sa fie mai bun decat RS4 si probabil puteau sa-l faca mai bun dar asta implica costuri suplimentare si deja e mai scump cu vreo 10000cip fata de m3e46. Acum baietii de la audi au luat un m3e92 si l-au facut bucatele si clocesc cum sa faca un RS5 care sa-l bata. Bine, depinde in ce faza a dezvoltarii este modelul ca daca e pe final s-ar putea sa fie GHINION. Edited by DGS
Link to comment
Share on other sites

Acum baietii de la audi au luat un m3e92 si l-au facut bucatele si clocesc cum sa faca un RS5 care sa-l bata.

Esti foarte bine informat observ, ai informatii din interior de la Audi?

 

PS. Pe un alt forum RS4 bate M3 la aproape orice capitor, mai putin in linie dreapta din mers (daca-mi amintesc exact).

 

Parerea mea: masinile sunt destul de apropiate ca performante si alegerea uneia sau alteia e subiectiva, in functie de ce-i place fiecaruia. Eu aleg M3-ul fara sa stau pe ganduri.

Link to comment
Share on other sites

Pai si in FORMULA UNU masinile sunt apropiate ca valoare dar toata lumea retine masina care a castigat , chiar daca a avut o secunda avans la o cursa de trei ore. Masinile astea RS4 , M3...etc din momentul cand apar pe langa comparatii subiective, gen scaunele sunt mai comfortabile in asta decat in aia ,sunt supuse testului care le da adevarata valoare ,comparatia pe circuit.Comparatia pe circuit nu minte sau 99% e obiectiva. Edited by DGS
Link to comment
Share on other sites

Acolo e alta mancare de peste. Ai fi uimit sa vezi cum pentru un cup holder in plus sau pentru o plasa in portbagaj clientul uita de cele 40 de sutimi de secunda in plus sau in minus, avantaj care oricum n-o sa-l simta neam de neamul lui.

 

Faptul ca s-a ajuns pentru prima oara in istorie la astfel de discutii, ar trebui sa va dea de gandit. Nu am mai auzit pana acum sa se puna la indoiala suprematia M3 sau M5. Dar lucrurie se schimba prieteni, BMW nu mai e supremul BMW. Au si altii bani si chiar mai multi, au si altii ingineri si vor face orice sa detroneze Bimul.

 

Discutiile deja au inceput. Iar fanii bimului ar face bine sa se obisnuiasca cu ideea ca incet, incet, apar si altii pe zona. Pana la urma asta nu inseamna decat avantaj pentru noi, pentru client. Concurenta nu a stricat niciodata. Sa bem pentru asta.

Link to comment
Share on other sites

Acolo e alta mancare de peste. Ai fi uimit sa vezi cum pentru un cup holder in plus sau pentru o plasa in portbagaj clientul uita de cele 40 de sutimi de secunda in plus sau in minus, avantaj care oricum n-o sa-l simta neam de neamul lui.

 

Faptul ca s-a ajuns pentru prima oara in istorie la astfel de discutii, ar trebui sa va dea de gandit. Nu am mai auzit pana acum sa se puna la indoiala suprematia M3 sau M5. Dar lucrurie se schimba prieteni, BMW nu mai e supremul BMW. Au si altii bani si chiar mai multi, au si altii ingineri si vor face orice sa detroneze Bimul.

 

Discutiile deja au inceput. Iar fanii bimului ar face bine sa se obisnuiasca cu ideea ca incet, incet, apar si altii pe zona. Pana la urma asta nu inseamna decat avantaj pentru noi, pentru client. Concurenta nu a stricat niciodata. Sa bem pentru asta.

313264[/snapback]

 

Corect , dar noi tot BMW alegem :blink:

 

P.S. Toti rivalii , si AMG si RS , toti au bi-turbo pe motoare benzinare , cand BMW-ul este aspirat. Probabil in curand va rupe si BMW-ul norma , cu vreun M3 sau M5 turbo de 550-600cp pe M3 sau 650-700cp pe M5 si in momentul ala iar se asterne linistea :)

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumos. Dar de ce trebuie sa fie ei ultimii care fac asta? Din punctul meu de vedere un turbo modern (a se citi bi-turbo) are numai avantaje asupra unui aspirat: cc mai mic, cuplu mult mai mare, consumul e la fel, e mai tunabil etc

 

Si turbo e viitorul in conditiile in care toata lumea incearca micsorarea noxelor si implicit a litrajului. Probabil o sa se ajunga la 2l bi-turbo si 400cp in doar cativa ani.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.