Jump to content

inlocuire motor 520 cu 523 la e39


Recommended Posts

Am o mica/mare problema. Am cumparat un BMW in necunoastinta de cauza si de la un om care parea de treaba si m-am `ars`. Acum trebuie sa inlocuiesc motorul pt ca s-a spart blocul motor. Din ceea ce am citi pe acest forum se pare ca aceasta este principala problema a acestei masini. Mentionez ca este fabricatie 10/97 deci cu bloc motor din aluminiu. Este indicat sa schimb motorul cu un alt motor de la un 523, acelasi tip sau cu unul mai vechi - de la modelul anterior - asa cum m-a sfatuit mecanicul sa fac?. Am inteles de la mecanic, ca se pot face usoare modificari astefl incat sa mearga cu un motor de la modelul anterior. Ce parere au profesionistii? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Am o mica/mare problema. Am cumparat un BMW in necunoastinta de cauza si de la un om care parea de treaba si m-am `ars`. Acum trebuie sa inlocuiesc motorul pt ca s-a spart blocul motor. Din ceea ce am citi pe acest forum se pare ca aceasta este principala problema a acestei masini. Mentionez ca este fabricatie 10/97 deci cu bloc motor din aluminiu. Este indicat sa schimb motorul cu un alt motor de la un 523, acelasi tip sau cu unul mai vechi - de la modelul anterior - asa cum m-a sfatuit mecanicul sa fac?. Am inteles de la mecanic, ca se pot face usoare modificari astefl incat sa mearga cu un motor de la modelul anterior. Ce parere au profesionistii? Multumesc

Nu e greu sa pui M50 dar de ce ? Daca tot il schimbi fa upgrade nu...degrade :blink:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Am o mica/mare problema. Am cumparat un BMW in necunoastinta de cauza si de la un om care parea de treaba si m-am `ars`. Acum trebuie sa inlocuiesc motorul pt ca s-a spart blocul motor. Din ceea ce am citi pe acest forum se pare ca aceasta este principala problema a acestei masini. Mentionez ca este fabricatie 10/97 deci cu bloc motor din aluminiu. Este indicat sa schimb motorul cu un alt motor de la un 523, acelasi tip sau cu unul mai vechi - de la modelul anterior - asa cum m-a sfatuit mecanicul sa fac?. Am inteles de la mecanic, ca se pot face usoare modificari astefl incat sa mearga cu un motor de la modelul anterior. Ce parere au profesionistii? Multumesc

Nu e greu sa pui M50 dar de ce ? Daca tot il schimbi fa upgrade nu...degrade :blink:

 

Omu cred ca se refera sa treaca de la 2.0 la 2.3 ...... unde e down-gradeul ?

Link to comment
Share on other sites

Am o mica/mare problema. Am cumparat un BMW in necunoastinta de cauza si de la un om care parea de treaba si m-am `ars`. Acum trebuie sa inlocuiesc motorul pt ca s-a spart blocul motor. Din ceea ce am citi pe acest forum se pare ca aceasta este principala problema a acestei masini. Mentionez ca este fabricatie 10/97 deci cu bloc motor din aluminiu. Este indicat sa schimb motorul cu un alt motor de la un 523, acelasi tip sau cu unul mai vechi - de la modelul anterior - asa cum m-a sfatuit mecanicul sa fac?. Am inteles de la mecanic, ca se pot face usoare modificari astefl incat sa mearga cu un motor de la modelul anterior. Ce parere au profesionistii? Multumesc

 

Orice contract de vanzare-cumpare trebuie sa fie grevat de vicii ascunse. Viciile ascunse desemneaza in mod generic defectele sau deficientele calitative ale bunului vandut, care, existand in momentul predarii bunului nu au fost cunoscute de catre dobanditor si nici nu puteau fi descoperite de el prin mijloacele obisnuite de verificare sau receptie si care fac ca bunul sa nu poata fi intrebuintat conform destinatiei sale ori ii micsoreaza posibilitatile de intrebuintare in asa masura incat se poate presupune ca dobanditorul n-ar fi contractat sau n-ar fi consimtit sa plateasca pretul contractual stabilit daca l-ar fi cunoscut.

Pe baza acestui viciu al contractului de vanzare-cumparare il poti da in judecata pe cel de la care ai cumparat masina pentru despagubiri. Te sfatuiesc sa ceri consiliul unui avocat specializat pe probleme comerciale(dreptul civil).

Link to comment
Share on other sites

Am o mica/mare problema. Am cumparat un BMW in necunoastinta de cauza si de la un om care parea de treaba si m-am `ars`. Acum trebuie sa inlocuiesc motorul pt ca s-a spart blocul motor. Din ceea ce am citi pe acest forum se pare ca aceasta este principala problema a acestei masini. Mentionez ca este fabricatie 10/97 deci cu bloc motor din aluminiu. Este indicat sa schimb motorul cu un alt motor de la un 523, acelasi tip sau cu unul mai vechi - de la modelul anterior - asa cum m-a sfatuit mecanicul sa fac?. Am inteles de la mecanic, ca se pot face usoare modificari astefl incat sa mearga cu un motor de la modelul anterior. Ce parere au profesionistii? Multumesc

 

Orice contract de vanzare-cumpare trebuie sa fie grevat de vicii ascunse. Viciile ascunse desemneaza in mod generic defectele sau deficientele calitative ale bunului vandut, care, existand in momentul predarii bunului nu au fost cunoscute de catre dobanditor si nici nu puteau fi descoperite de el prin mijloacele obisnuite de verificare sau receptie si care fac ca bunul sa nu poata fi intrebuintat conform destinatiei sale ori ii micsoreaza posibilitatile de intrebuintare in asa masura incat se poate presupune ca dobanditorul n-ar fi contractat sau n-ar fi consimtit sa plateasca pretul contractual stabilit daca l-ar fi cunoscut.

Pe baza acestui viciu al contractului de vanzare-cumparare il poti da in judecata pe cel de la care ai cumparat masina pentru despagubiri. Te sfatuiesc sa ceri consiliul unui avocat specializat pe probleme comerciale(dreptul civil).

 

Si eu stiam la fel , intr-un anumit interval de timp de la semnarea contractului (3-6 luni parca daca nu ma insel) poti face acest lucru.

Link to comment
Share on other sites

Stiu asta, sunt jurist de meserie, insa din pacate, trebuie sa ma folosesc de masina in cel mai scurt timp posibil iar o judecata inseamna timp, expertizarea bunului, contraexpertiza etc. In fond imobilizarea bunului supus contestatiei o perioada de timp. Eu ii schimb motorul si asta e.

Am o mica/mare problema. Am cumparat un BMW in necunoastinta de cauza si de la un om care parea de treaba si m-am `ars`. Acum trebuie sa inlocuiesc motorul pt ca s-a spart blocul motor. Din ceea ce am citi pe acest forum se pare ca aceasta este principala problema a acestei masini. Mentionez ca este fabricatie 10/97 deci cu bloc motor din aluminiu. Este indicat sa schimb motorul cu un alt motor de la un 523, acelasi tip sau cu unul mai vechi - de la modelul anterior - asa cum m-a sfatuit mecanicul sa fac?. Am inteles de la mecanic, ca se pot face usoare modificari astefl incat sa mearga cu un motor de la modelul anterior. Ce parere au profesionistii? Multumesc

 

Orice contract de vanzare-cumpare trebuie sa fie grevat de vicii ascunse. Viciile ascunse desemneaza in mod generic defectele sau deficientele calitative ale bunului vandut, care, existand in momentul predarii bunului nu au fost cunoscute de catre dobanditor si nici nu puteau fi descoperite de el prin mijloacele obisnuite de verificare sau receptie si care fac ca bunul sa nu poata fi intrebuintat conform destinatiei sale ori ii micsoreaza posibilitatile de intrebuintare in asa masura incat se poate presupune ca dobanditorul n-ar fi contractat sau n-ar fi consimtit sa plateasca pretul contractual stabilit daca l-ar fi cunoscut.

Pe baza acestui viciu al contractului de vanzare-cumparare il poti da in judecata pe cel de la care ai cumparat masina pentru despagubiri. Te sfatuiesc sa ceri consiliul unui avocat specializat pe probleme comerciale(dreptul civil).

 

Si eu stiam la fel , intr-un anumit interval de timp de la semnarea contractului (3-6 luni parca daca nu ma insel) poti face acest lucru.

Link to comment
Share on other sites

Stiu asta, sunt jurist de meserie, insa din pacate, trebuie sa ma folosesc de masina in cel mai scurt timp posibil iar o judecata inseamna timp, expertizarea bunului, contraexpertiza etc. In fond imobilizarea bunului supus contestatiei o perioada de timp. Eu ii schimb motorul si asta e.
Am o mica/mare problema. Am cumparat un BMW in necunoastinta de cauza si de la un om care parea de treaba si m-am `ars`. Acum trebuie sa inlocuiesc motorul pt ca s-a spart blocul motor. Din ceea ce am citi pe acest forum se pare ca aceasta este principala problema a acestei masini. Mentionez ca este fabricatie 10/97 deci cu bloc motor din aluminiu. Este indicat sa schimb motorul cu un alt motor de la un 523, acelasi tip sau cu unul mai vechi - de la modelul anterior - asa cum m-a sfatuit mecanicul sa fac?. Am inteles de la mecanic, ca se pot face usoare modificari astefl incat sa mearga cu un motor de la modelul anterior. Ce parere au profesionistii? Multumesc

 

Orice contract de vanzare-cumpare trebuie sa fie grevat de vicii ascunse. Viciile ascunse desemneaza in mod generic defectele sau deficientele calitative ale bunului vandut, care, existand in momentul predarii bunului nu au fost cunoscute de catre dobanditor si nici nu puteau fi descoperite de el prin mijloacele obisnuite de verificare sau receptie si care fac ca bunul sa nu poata fi intrebuintat conform destinatiei sale ori ii micsoreaza posibilitatile de intrebuintare in asa masura incat se poate presupune ca dobanditorul n-ar fi contractat sau n-ar fi consimtit sa plateasca pretul contractual stabilit daca l-ar fi cunoscut.

Pe baza acestui viciu al contractului de vanzare-cumparare il poti da in judecata pe cel de la care ai cumparat masina pentru despagubiri. Te sfatuiesc sa ceri consiliul unui avocat specializat pe probleme comerciale(dreptul civil).

 

Si eu stiam la fel , intr-un anumit interval de timp de la semnarea contractului (3-6 luni parca daca nu ma insel) poti face acest lucru.

 

Uite un om care gandeste util.

Link to comment
Share on other sites

Cauti un bloc identic si il schimbi cu un mecanic ce pricepe,fara modificari....

Sau poate un alt motor chiar cu km mai putini ? undeva prin germania poate gasesti unu` de achizitionat... am mai auzit de asa ceva.Nu sunt mecanic de profesie , dar nu cred ca ca merge chiar fara nici o modificare... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Un motor de 523i M52 in DE te costa intre 1500-2000e, un motor bun, ca asa hoti am vazut si pe la noi cand cautam sa cumpar un motor...vindea m52 (cica) B20 facut din alte 7 motoare :blink: si vroia 500e... Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Un motor de 523i M52 in DE te costa intre 1500-2000e, un motor bun, ca asa hoti am vazut si pe la noi cand cautam sa cumpar un motor...vindea m52 (cica) B20 facut din alte 7 motoare :blink: si vroia 500e...

Pai eu ma refeream la unu` bun evident.Si era doar o alternativa.Evident nici eu nu as pune unu` facut din bucati pe la noi sau te miri ce alta "chestie" pe post de motor.

Link to comment
Share on other sites

nu am aproape nici o varianta. Am gasit un mecanic ce aveam curtea plina de BMW-uri - ceea ce inseamna invariabil un motor facut din alte 7 motoare - care sa mi-l schimbe cu conditia ca masina sa treaga si sa nu scoata fum. Mi-l garanteaza 50.000 km. I-am zis mecanicului `daca ies cu ea din iarna sunt un om fericit`. Daca iau motorul dintr-o parte si-l montez in alta parte, nu e bine pentru ca in cazul in care motorul nu va merge cum trebuie, mecanicul o sa spuna: nu e motorul buna iar cel care mi-a vandut motorul o sa spuna: nu a stiut mecanicul sa ti-l monteze. Asa daca imi vinde si motorul si mi-l si monteaza macar am pe cine sa trag de maneca in caz de ceva. Ca si pret ma costa 1500 EUR cu manopera cu tot.

Un motor de 523i M52 in DE te costa intre 1500-2000e, un motor bun, ca asa hoti am vazut si pe la noi cand cautam sa cumpar un motor...vindea m52 (cica) B20 facut din alte 7 motoare :blink: si vroia 500e...

Pai eu ma refeream la unu` bun evident.Si era doar o alternativa.Evident nici eu nu as pune unu` facut din bucati pe la noi sau te miri ce alta "chestie" pe post de motor.

Link to comment
Share on other sites

mecanici din cel ce ai gasit sunt sute,din gura iti face orice ptr 1500 euro.Lipeste-te eventual de careva ce aduce masini sau altceva de afara sa iti aduca un motor sau un bloc fara uzura,apoi mai curind gasesti unul care stie sa faca un motor din 2 si sa mearga impecabil..atentie .de scamatori e lumea plina....
Link to comment
Share on other sites

de ce s-a spart blocul?

i-ai tras forja maxima?

 

sincer

Mie nu imi place sa forjez masina, nu pentru forja am cumparat acest BMW ci pentru ca este o masina stabila din punct de vedere mecanic si confortabila in interior. Probabil ca a fost reprat motorul in curtea vreunuia din Targu Neamt - de acolo am cumparat-o - si nu a fost reparata bine. Mi-a iesit biela prin blocul motor cand mergeam cu 50km/h la 4k de ture

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am schimbat motorul cu unul de 2500 de la un 523 si merge la fel de bine ca inaine iar consumul, ceea ce imi arata BC este mai mic decat inainte. Are numai 2 `bube`

1. la directie, din pozitia inainte, daca virez stanga sau dreapta merge 1 rotati dupa care merge extrem de greu de parca as fi cu motorul oprit

2. intre 1.700 rpm si 2.300 rpm are un zgomot ca un zornait si vibreaza, cred eu, pe centru masinii.

In rest Doamne-ajuta, motorul merge extraordinar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.