Jump to content

E 39 - E60


Ady 3

Recommended Posts

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Corect, orice parere este buna atata timp cat se bazeaza pe argumente.

Corect , insa nu poti generaliza ca , obligatoriu, masinile fabricate in primul an de productie nu sunt bune.....

 

Pai iti dau nenumarate exemple contrare...e o chestie de noroc pana la urma..insa istoricul de service spune tot....asa ca de ce sa ne fie frica? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mai nene, dar voi sunteti obsedati cu primul an de fabricatie....

E destul de demonstrata treaba. Ciupanezu a detaliat mai sus.

Sa inteleg ca tu ai E 60 si nu iti mai place? :blink: :) :)

Ce legatura are? Eu nu agreez E60-ul pentru interiorul (hm.. nu gasesc epitet) sa zicem.. naspa. In rest e destul de ok. Dar ce am zis mai sus era strict legat de calitatea primei perioade de fabricatie. Un argument simplu:

-masina x intra in productie sa zicem pe 03/2000

-pe 06/2000 apare recall ca ar fi posibil sa iti explodeze furtunul de la racire

-dupa recall tot ce se produce, e fara problema respectiva

Cum spunea si Ciupanezu, daca ai garantie (si de preferat sa nu fii in Romania) toate bune si frumoase, te duce la reprezentata si dupa 1-30 de zile (in functie de cativa factori) te-ai rezolvat. Daca suntem in 2007 si nu mai ai garantie, nu ramane decat sa te rezolvi singur, in caz ca iti apare problema respectiva. Si cum oamenii se prezinta sa isi rezolve recall-uri, ziceam ca e si demonstrata.

 

PS: eu sunt un caz mai aparte, desi am E60 din primele luni de fabricatie nu am cazut pe nici un recall. Ah.. stai.. de ce se incalzea excesiv scaunul de la sofer? :)

Link to comment
Share on other sites

@Theo: Nu e o chestie de noroc.

Orice piesa de pe un BMW este in mod constant imbunatatita, astfel un E39 din 2000 de exemplu este clar mult mai bun decat unul din '95 - '96.

 

La fel la E60, masinile din 2003 au mai multe puncte slabe decat masinile din 2005.

Iar asta nu este valabil doar la BMW ci la orice marca.

 

E un adevar nu o parere.

 

L.E: Chas3 ti-a explicat perfect.

Din experienta proprie pot sa spun ca un injector de diesel cumparat de la AB anul acesta este mult diferit fata de un injector original de pe un 530d E39.

Piesele care se strica cel mai des la masinile din primii ani de fabricatie sunt optimizate in general.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu chiar nu vad ce este invechit la E39 sau E46... Sunt masini mai vechi dar nu demodate / invechite.

Sunt invechite moral si tehnologic.....

 

Poate nostalgicii ......... :blink:

Se vand masini mai vechi pe mai multi bani gen seria 8 sau 635csi pe 25k 35k si lumea le cumpara.... de ce ar fi e39 invechit "moral" ?

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Nu poti compara. 850CSI si 635CSI sunt masini de colectie, fabricate in numar limitat, in timp ce E39 este o masina de serie.

Pai de ce ? Un 540i peste cativa ani va ajunge in aceeasi situatie.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

La ~ 20 000 euro gasesti E39 cu interior Individual (piele perforata), navigatie, telefon, sistem audio cu DSP (Harmann-Kardon), scaune electrice si incalzite, volan reglabil electric, trapa, dublu climatronic, 10 airbaguri, DSC, xenon, perdeluta electrica, pachet M, suspensie M, servotronic si motor puternic.

 

La 18 000 nu are chiar atat de multe dotari...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

22 000 e prea mult pt E39 530

 

intre E60 si E39 as alege E39, in primul rand datorita interiorului, calitativ mult peste E60.

exteriorul este discutabil, unii prefera E60-ul, altii il considera o hidosenie facuta pentru snobii atrasi de sclipiciul ieftin si asa zis-ul design revolutionar.

personal as alege E39, de fapt acum cateva luni am fost in situatia ta si am mers pe varianta unui E39 cat mai apropiat de ceea ce doream. si nu regret.

 

dar ar trebui sa fie undeva pe la 18 -19 mii maxim, cu o gramada de optiuni si in stare foarte buna.

 

la 18 000 poti gasi un E39 cu navi, piele, full electric, telefon, xenon, mp3, PDC, senzori ploaie, pachet M , trapa, jaluzele, incalzire in scaune, interior M sau Individual etc + o foarte buna stare tehnica, cu revizii la timp si istoric verificabil.

Link to comment
Share on other sites

La ~ 20 000 euro gasesti E39 cu interior Individual (piele perforata), navigatie, telefon, sistem audio cu DSP (Harmann-Kardon), scaune electrice si incalzite, volan reglabil electric, trapa, dublu climatronic, 10 airbaguri, DSC, xenon, perdeluta electrica, pachet M, suspensie M, servotronic si motor puternic.

 

La 18 000 nu are chiar atat de multe dotari...

Nu merita 20k euro, e doar parerea mea. Chiar daca esti fan e39 tot nu vad de ce ai da 20k pe ea cand gasesti mult mai ieftin.

Ce inseamna motor puternic cand omul a zis ca vrea diesel? Ai enumerat 10 airbaguri, xenon, DSC, dublu climatronic, trapa de parca cine stie ce dotari ar fi? Ai vazut e39 facelift fara DSC? Sint curios cum arata pielea Individual perforata, daca ai o poza ti-as fi recunoscator. Navigatie au cam toate care costa 16k la ora asta. Si cine vrea o masina full options? La ce folosesc toate astea? Conteaza ce ii trebuie fiecaruia, de ce sa platesti lucruri care nu-ti folosesc la nimic?

Link to comment
Share on other sites

@avlad: ~ 20 000 inseamna si 18 - 19 000 cum a spus si cat.

 

Pai in afara de navigatie, perdeluta electrica si trapa, cam totul este util.

 

Am enumerat cam ce dotari ar trebui sa aiba, si daca te gandesti in comparatie cu E60 de 22 000 euro, xenon-ul, pielea si dublul climatronic chiar sunt dotari bune.

 

Motorul de pe 530d are 193 cp deci e un motor puternic nu?

 

Pielea folosita pe gama Individual este mult mai de calitate si exista posibilitatea alegerii altor culori, n-ai decat sa cauti pe net.

Per total un astfel de interior nici nu se poate compara cu interiorul de serie.

 

E39 facelift fara DSC exista.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E39 facelift fara DSC exista.

Pai 18k am zis si eu. O fi existand si fara DSC, dar cred ca toate 530d au de serie. De fapt o singura motorizare nu a avut de serie. Si mie nu mi s-a parut ca se discuta de 520d (singurul fara DSC de serie) de 20k cu pachet M, piele Individual, perdeluta, 10 airbaguri, trapa, scaune electrice cu memorii, xenon, volan reglabil electric, dublu climatronic? :)

 

LE : In cartea mea 530d are 194 de cai, dar fiind second e posibil sa-i mai fi murit unu....doi sau mai multi. :blink:

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Ai vazut e39 facelift fara DSC?

Eu vad ca vorbeai in general de E39 nu de o anumita motorizare.

DSC nu s-a pus de serie, esti in eroare.

 

In legatura cu puterea, te inseli din nou, 142 kw cat scrie in talonul de 530d inseamna 190.4251 cp, asta daca vrei sa vorbim pe date cat mai exacte, iar oficial este data valoarea de 193 cp.

 

Deasemenea observ ca incerci sa ma contrazici sau sa ma corectezi, cu argumente sau nu, pe tot mai multe topicuri.

Te asigur ca nu rezolvi nimic, pierdere de vreme inutila.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu vad ca vorbeai in general de E39 nu de o anumita motorizare.

DSC nu s-a pus de serie, esti in eroare.

 

In legatura cu puterea, te inseli din nou, 142 kw cat scrie in talonul de 530d inseamna 190.4251 cp, asta daca vrei sa vorbim pe date cat mai exacte, iar oficial este data valoarea de 193 cp.

Nu stiu, probabil datele oficiale din manualele de e39 sint gresite. Nici nemtii astia nu sint zei.

post-2208-1195774451_thumb.jpg

post-2208-1195774469_thumb.jpg

 

Deasemenea observ ca incerci sa ma contrazici sau sa ma corectezi, cu argumente sau nu, pe tot mai multe topicuri.

Te asigur ca nu rezolvi nimic, pierdere de vreme inutila.

E timpul meu, poti sa-mi dai ignore daca nu-ti convine. Parca asa era raspunsul tau standard?

Si totusi, cand vad aberatii lingvistice sau tehnice ma simt dator sa le corectez si din pacate mi-au sarit in ochi foarte multe in ultima vreme din partea ta. N-am nimic personal, eu doar incerc sa ajut.

Link to comment
Share on other sites

Ai vazut e39 facelift fara DSC?

 

 

In legatura cu puterea, te inseli din nou, 142 kw cat scrie in talonul de 530d inseamna 190.4251 cp, asta daca vrei sa vorbim pe date cat mai exacte, iar oficial este data valoarea de 193 cp.

 

Deasemenea observ ca incerci sa ma contrazici sau sa ma corectezi, cu argumente sau nu, pe tot mai multe topicuri.

Te asigur ca nu rezolvi nimic, pierdere de vreme inutila.

Daca se aprind spiritele, sa ma anuntati, ca tocmai mi-a s-a stricat o teava de apa rece in baie sa dau drumul la hidrant! :) :) :blink:

 

DEci , eu stiu ca 1 KW = 1,36 CP, deci 142 kw = 193,12 CP ( q.e.d) :)

Link to comment
Share on other sites

1KW(metric mecanic)=1.35962HP ...si da cum i-a dat lui Theo, 193HP DIN!

1KW(imperial mecanic)=1.34048 ...si da exact 190.3HP SAE, cat i-a dat lui Ciupi !

 

Acum depinde de unde e cumparata masina...din State sau din Germania :blink: !

 

Cu alte cuvinte toti aveti dreptate...numai ca daca masina este pt Europa si toate statele care folosesc sistemul DIN atunci va avea 193CP, iar daca va fi pt SUA si statele ce folosesc sistemul SAE va fi 190CP !

 

PS: pt Romania jmechera si sistemul STAS..."ari doo sute fraciuc" ! :)

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.