Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Sunt de la tara:rolleyes: dar ma pot deplasa in zona tecuci , galati, bacau , focsani.

 

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

 

Am aceeasi problema. Am cumparat un E60 LCI 2007 acum o luna de zile. In urma cu cateva zile am simtit ca nu mai are putere la turatii de peste 3000/rpm. Am cam ghicit care e problema pentru ca a patit-o un prieten in primavara. Am fost la tester si mi-a confirmat. DPF-ul infundat. Am incercat cu meseriasul din service sa faca regenerare ( adica plimbat vreo 60 km la 2500-3000 rpm pt a face temperatura in sistemul de evacuare) si degeaba. Pornea regenerarea si dupa un interval de 5-10 secunde se intrerupea. Asa ca meseriasul meu mi-a sugerat sa-l dau jos si mi-l trimite in Budapesta la curatat ( cam toate service-urile de la noi fac asta). In plus mi-a spus ca va trebui sa schimbe si senzorul care initiaza regenerarea pentru ca zice-se ca ar avea un numar limitat de regenerari iar curatatul fara schimbarea senzorului e frectie la picior de lemn. Operatiunea urmeaza sa o fac saptamana viitoare in ziua cand pleaca curierul cu piese la Budapesta.

Problema mea e ca nu mi-a aratat nicio avertizare in idrive!!!

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 de minute am auzit ceva zgomote undeva sub masina.

Prima oara am avut impresia ca am agatat ceva si trag dupa mine, sau vreun element de caroserie care atarna pe sosea. Apoi am trecut pe langa un parapet si am auzit clar zgomote metalice, zic eu.

 

In bord nu am nici o eroare, masina functioneaza perfect si cutia schimba impecabil.

Ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Acum 20 de minute am auzit ceva zgomote undeva sub masina.

Prima oara am avut impresia ca am agatat ceva si trag dupa mine, sau vreun element de caroserie care atarna pe sosea. Apoi am trecut pe langa un parapet si am auzit clar zgomote metalice, zic eu.

 

In bord nu am nici o eroare, masina functioneaza perfect si cutia schimba impecabil.

Ce ar putea fi?

 

Poate ai fugit de la locul accidentului :D

Link to comment
Share on other sites

Am facut o scurta verificare vizuala si am vazut ca am ceva scurgeri.

http://img35.imageshack.us/img35/6360/dnnl.jpg

 

De la ce poate sa fie?

Pata mai mare e de peste noapte si cea mica e de azi.

Lichidul de frana e intact, cu toate ca aveam o eroare 5F45, pe care am sters-o si nu a mai aparut. Probabil au uitat sa o stearga cand am facut schimbul de lichid de frana acum 3 luni.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat acum dimineata si nu mai e nici o pata sub masina. Se poate sa fi fost doar apa sau ceva lichid care se evapora.

Nu avea miros dar parca era putin uleioasa. Sau doar mi s-a parut mie.

Azi inverc sa o ridic pe ceva si verific tot dedesubt.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Am verificat acum dimineata si nu mai e nici o pata sub masina. Se poate sa fi fost doar apa sau ceva lichid care se evapora.

Nu avea miros dar parca era putin uleioasa. Sau doar mi s-a parut mie.

Azi inverc sa o ridic pe ceva si verific tot dedesubt.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

cam mari petele pt condens , verifica nivel ulei , antigel ,servo cea din spate e mai dubioasa , pare din cutie , cel mai bine ridici masina scuturi jos si inspectie vizuala acolo . Cea din fata pare antigel

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat! :D

Problema era o piatra cazuta langa discul de frana.

http://img14.imageshack.us/img14/7462/rugg.jpg

 

Iar scurgerile alea chiar erau apa. Plouase afara si probabil ca prin zona aia se scurge apa care curge de pe parbriz. Am verificat si lichidele si nu lipseste nimic.

Pe scut sunt ceva urme de ulei, dar ala e demult timp asa.

Acum sunt linistit. :D

Link to comment
Share on other sites

O mica problema am si eu la al meu E60 LCI. Am observat zilele acestea de cateva ori in timp ce imi mergea ventilatia la temperatura maxima , ca existau perioade cand imi baga aer rece , asta se intampla intre 10-30 de secunde apoi iar baga la caldura. Mentionez ca am climatronicul cu functii extinse.
Link to comment
Share on other sites

Inca o "problema " mai am . Ieri am facut comanda pentru anvelope pe 18 de iarna. Am comandat dimensiunea 245 / 40 / r18. E cineva care ma poate lamuri daca pot pune pe masina mea (E60 LCI 520D) si alta dimensiune de anvelope pe 18 inafara de ceea ce am comandat? Mentionez faptul ca am suspensie sport de fabrica pe ea si intr-adevar in carte doar 245 40 e mentionat.Astept sa ma lamureasca cineva cat mai repede pentru a putea schimba comanda daca e cazul :D Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

VA salut din nou! As dori sa-mi spuneti va rog, daca cu o cutie automata cu joystick se pot scoate consumuri mai bune decat cu una manuala? Sau recomandarea voastra care ar fi? automata sau manuala?

Pana acum am vazut doua tipuri de cutii automate! De fapt 2 tipuri de schimbatoare!

1.post-62928-0-13153700-1384969759_thumb.jpg

2.post-62928-0-15401300-1384970541_thumb.jpg

Ce stiti despre ele??

Multumesc!!

 

Eu am cutia automata cu joystick si consumul sa stii ca e marisor in oras , in jur de 8,5 litri am eu la o medie de viteza de 30 km/h (acuma la medie 22km /h am 11 consum). La cine m-am uitat cu manuala, exact acelasi motor , aceiasi masina,aceiasi medie de viteza, jante tot pe 18 avea un consum cam cu un litru jumate mai mic.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Eu am 245/45 R18 la rotile de iarna. Deci merg si astea, si le recomand ca sunt mai confortabile.

 

Se poate scoate consum cu oricare cutie, depinde cel mai mult de sofer.

Eu am consum mediu 7.6%, doar drumuri scurte pana in oras si inapoi. Si motor de 3.0.

 

Ai suspensie normala sau sport? ms

Link to comment
Share on other sites

Ok! Deci tot o cutie manuala e mai "economica" ca sa zic asa! Ma tot uit dupa un bmw 520 dar nu stiu care ar fi optiunile stoc si ce optiuni ar fi de apreciat la aceasta masina, daca le-ar avea! Cand ma duc sa vad vreun "520" la ce sa fiu atent, care ar fi punctul lor slab? daca kilometri sunt de la 150-170.000 in sus la ce ar trebui sa dau mai multa atentie, sau de la acesti kilometri ce ar incepe sa cada, sau la ce sa ma astept exceptand bucsele, bieletele, partea mecanica!

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.