Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Nu toti sunt pretentiosi. Pentru majoritatea "merge si-asa".

Ce dimensiuni au rotile tale? Mai mari de 225?

 

O idee: sa scoti discurile de pe fata, le cureti foarte bine si pe dinauntru si la suprafata de contact cu flansa din rulment si le montezi inapoi. Nu cumva sa fi intrat noroi si in interiorul discului si descentreaza sistemul.

Link to comment
Share on other sites

Nu toti sunt pretentiosi. Pentru majoritatea "merge si-asa".

Ce dimensiuni au rotile tale? Mai mari de 225?

 

O idee: sa scoti discurile de pe fata, le cureti foarte bine si pe dinauntru si la suprafata de contact cu flansa din rulment si le montezi inapoi. Nu cumva sa fi intrat noroi si in interiorul discului si descentreaza sistemul.

 

245 e dimensiunea anvelopelor. Discurile au fost date jos si curatate si nimic.

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca si eu am o usoara vibratie pe fata cu rotile de 245. Cu alea pe 225 nimic.

 

Rotile pe 245 sunt ff greu de echilibrat. Si chiar daca pe aparat par echilibrate perfect, cea mai mica defectiune in cordoane iti da o bataie la viteza mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca si eu am o usoara vibratie pe fata cu rotile de 245. Cu alea pe 225 nimic.

 

Rotile pe 245 sunt ff greu de echilibrat. Si chiar daca pe aparat par echilibrate perfect, cea mai mica defectiune in cordoane iti da o bataie la viteza mai mare.

 

Sa stii ca si eu ma gandesc ca totusi de la roti e , desi pe aparat ele apar echilibrate bine. Sper sa gasesc pentru proba la cineva niste roti perfecte (de la cine am vrut sa le imprumut pana acum erau tot cu baiuri).

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri si in acelasi timp vreau sa va zic ca,atunci cand cumpar o masina sunt curios si de consum! Chiar daca e BMW, ca poate unii ar zice ca dai un ban dar stai in fata, dar eu in principiu sunt curios si cum stau, daca tot stau in fata! In alta ordine de idei, citisem eu ceva pe aici(poate am inteles gresit) ca o cutie automata ar consuma mai putin decat cea manuala, si vroiam sa intreb sa fiu sigur daca am inteles bine sau nu! Am intrebat despre tractiunea integrala, ca sincer nu stiu nimic despre ea! Cat este de fiabila, cat este de costisitoare daca trebuie reparat ceva in legatura cu ea!Si da, daca consuma mai mult si ce inseamna mai mult decat tractiunea normala! Si am mai intrebat de optiuni, care ar fi mai cu "mot", adica ce optiuni sunt mai rare care mi-ar putea capta atentia la aceasta masina! Ca si pretul unei masini e in functie si de optiunile care le are! Si daca vad una mai scumpa sa stiu daca isi merita pretul pentru optiunile existente sau nu! Poate, necunoscator fiind, nu dau atentie si de asta am intrebat! Am vazut cu panorama roof, am vazut si fara, cu xenon si fara, cu sezutul de la scaune care iese inspre in volan si fara, am vazut si cu inchidere portbagaj la buton si fara(asta cred ca e foarte rara ca din ce am cautat doar una avea asa ceva) etc! Asta e o lista scurta, doar ca sa va faceti idee la ce ma refer! dar sunt sigur ca ar fi mult mai multe, si m-am gandit ca prin ajutorul vostru sa le identific mai usor cand ma duc sa ma uit la o masina! Pentru mine acum BMW, e OZN si nu stiu de unde sa incep si unde sa termin :) ! Am mai intrebat ce probleme ar putea fi la acest tip de masina mai frecvente sau mai grave ca sa stiu sa ma uit sau sa verific! Vroiam sa stiu cat de bine se pot masca erorile sau problemele la aceasta masina, sa stiu daca ceva nu e in regula sau nu! Nu vreau sa deranjez pe nimeni cu intrebarile mele, dar ca orice om, cred ca e important sa stii cate ceva, inainte sa dai banii! Si unde poti afla mai multe, decat pe un forum dedicat! Orice sfat e bine venit si apreciez!

Multumesc anticipat!

 

 

 

Eu am cumparat un E60 LCI de o luna si jumatate si ceea ce consider eu ca ar trebui sa ai la masina pe care o cumperi ar fi: xenon ( eu nu am ), PDC ( eu nu am ), navigatie professional (eu am bussines), incalzire in scaune (eu nu am ), incalzire auxiliara (eu nu am). Sunt optiuni pe care la o masina second nu le platesti la valoarea initiala, diferenta intre cele care au si cele care nu au fiind destul de modesta. Apropo, de cand mi-am luat automata cred ca nu mai trec pe manuala, dar gusturile nu se discuta.

Edited by mokanupepe
Link to comment
Share on other sites

Xenon-ul e optiune de cautare cand ma uit pe net! care este diferenta dintre navigatia profesionala si cea bussines! Cum imi dau seama de diferenta? Ce este PDC? PArca am vazut la una DPC sau ceva de genu si mi-a explicat cineva ca te ajuta cand e drum alunecos! Cum vad daca are incalzire auxiliara? in meniu sau are vreun buton ceva?

Multumesc !!

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca si eu ma gandesc ca totusi de la roti e , desi pe aparat ele apar echilibrate bine. Sper sa gasesc pentru proba la cineva niste roti perfecte (de la cine am vrut sa le imprumut pana acum erau tot cu baiuri).

Normal intai se pun anvelopele, se merge o perioada cu ele si abia dupa te duci in service la echilibrat. Dar nu respecta nimeni. Toate se fac in graba.

Link to comment
Share on other sites

Normal intai se pun anvelopele, se merge o perioada cu ele si abia dupa te duci in service la echilibrat. Dar nu respecta nimeni. Toate se fac in graba.

 

Interesul celor de la vulcanizari e sa iti ia bani si pentru echilibrat nu doar pentru montat. Oricum la rotile de pe spate unde a fost nevoie de 50 de g de plumb, nu stiu cum s-ar fi comportat fara echilibrare :D tocmai ce am mers mai devreme cu masina cu 80-90 km /h pe ora si ma streseaza tremuratul volanului deja. cel mai pronuntat se simte in mers la aproximativ 80km/h cand rotile sunt si virate.

Link to comment
Share on other sites

Si atunci care-i logica masinilor din fabrica care vin deja cu ele echilibrate? :)

 

Sincer cand am intrebat la vulcanizari unii din ei ziceau sa trebuiesc echilibrate la montare (anvelopele noi), altii ca nu decat dupa ce rulezi o perioada cu ele. Eu tind sa cred ca o fi adevarat si ca e recomandabil sa rulezi o perioada cu ele si apoi sa le echilibrezi ,dar cred ca acest lucru e recomandabil doar cand ai jantele scoase din cutie (nu e cazul la mine :D)

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

In incercarea de eliminare a vibratiilor din volan ,m-am hotarat sa schimb discurile de frana pe fata caci oricum la urmatorul schimb de placute ar trebui schimbate. Eu ma gandesc ca daca discurile de frana sunt in interior cu pamant intarit ,exista sanse sa imi descentreze in mers roata si de acolo sa imi provina vibratiile din volan (poate gandesc gresit), si plus ca la viteza mare la franare volanul tremura binisor. Ce parere aveti de marca ATE? ce marca de discuri imi recomandati? Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Discurile le schimbi doar daca e nevoie (uzura cel putin vizibila).

Iti recomand sa mergi pe placute si discuri OEM.

 

Discurile mai au foarte putin pe ele oricum , si ma gandesc ca in orificiile acelea de ventilatie cand m-am afundat in noroi o fi intrat pamant. Ce imi e ciuda ca inca la nici-un service la care am fost in Oradea , nu am dat de un mecanic care sa ia piesa cu piesa sa verifice pentru a descoperi provenienta vibratiilor. Toti ziceau initial ca mi se pare, apoi dupa ce sesizau si ei in mers problema ziceau ca e foarte mica vibratia si ca nu sunt siguri de la ce poate proveni inafara de roti.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandesc ca daca discurile de frana sunt in interior cu pamant intarit ,exista sanse sa imi descentreze in mers roata si de acolo sa imi provina vibratiile din volan (poate gandesc gresit), si plus ca la viteza mare la franare volanul tremura binisor. Ce parere aveti de marca ATE? ce marca de discuri imi recomandati?

Exact ce spuneam si eu. Scoate-le si verifica-le.

Despre discurile non-oem am intalnit multe nemultumiri. La prima ploaie se ovalizeaza si bat. Si-atunci n-ai facut nimic.

Placutele sunt ok, si eu am Ate pe spate si fac treaba.

Dar discuri as spune sa iei oem.

 

Mecanicii nu prea se implica in cazurile dificile pentru ca nu e rentabil. Ei pierd 5 ore sa-ti caute defectul ascuns, nu-l gasesc dar nici nu te pot taxa ca pe un caz rezolvat ca n-au pentru ce.

Si-atunci mai bine evita.

Doar tu esti cel mai in masura sa descoperi maruntisurile astea mici si enervante.

Link to comment
Share on other sites

In incercarea de eliminare a vibratiilor din volan ,m-am hotarat sa schimb discurile de frana pe fata caci oricum la urmatorul schimb de placute ar trebui schimbate. Eu ma gandesc ca daca discurile de frana sunt in interior cu pamant intarit ,exista sanse sa imi descentreze in mers roata si de acolo sa imi provina vibratiile din volan (poate gandesc gresit), si plus ca la viteza mare la franare volanul tremura binisor. Ce parere aveti de marca ATE? ce marca de discuri imi recomandati?

originale la discuri

Link to comment
Share on other sites

In reprezentanta vei gasi doar oem. Poate sa le produca Ate, Bosch, etc... Dar au alte standarde de calitate.

 

Cred ca le iau nu din reprezentanta ci din alte parte , dar tot originale. De aceea vreau sa stiu ce producator sa caut. De exemplu la multe piese pentru faptul ca exista stanta bmw (acelasi producator, produs identic) platesti plus 30-50 % .

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Xenon-ul e optiune de cautare cand ma uit pe net! care este diferenta dintre navigatia profesionala si cea bussines! Cum imi dau seama de diferenta? Ce este PDC? PArca am vazut la una DPC sau ceva de genu si mi-a explicat cineva ca te ajuta cand e drum alunecos! Cum vad daca are incalzire auxiliara? in meniu sau are vreun buton ceva?

Multumesc !!

 

 

Ceea ce spui tu este DTC si este controlul stabilitatii. PDC este parking distance control, adica senzori de parcare. Navigatia profesionala are ecranul mai mare decat cea bussines si ai doua fante de player, una pentru navigatie si alta pentru media. Cat despre incalzire auxiliara o poti gasi in meniu, sub dnumirea auxiliary heating sau ceva de genul. Nu pot sa-ti spun exact pentru ca eu nu o am.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Scorpio, n-ai inteles.

Acea stanta bmw ii impune un standard de calitate mult superior celor care nu o au. Degeaba e acelasi producator.

 

In concluzie, originale fara semnul bmw pe ele nu inseamna NICIDECUM original.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Scorpio, n-ai inteles.

Acea stanta bmw ii impune un standard de calitate mult superior celor care nu o au. Degeaba e acelasi producator.

 

In concluzie, originale fara semnul bmw pe ele nu inseamna NICIDECUM original.

 

Am inteles foarte bine ce ai zis. Eu de aceea nu sunt asa sigur de diferente pentru ca vanzatorii de piese auto mi-au zis ca intre a fi cu stanta sau a nu fi nu e diferenta la calitate (producator identic). Teoretic vanzatorii ar trebui sa iti bage pe gat cele mai scumpe ca acolo e si adaosul mai mare :D Sper ca acea stanta sa ii dea un plus de calitate. Am sa ma consult si cu vanzatorii autorizati de pe aici .

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Asa cum am scris poe acest topic, m-am trezit cu DPF-ul infundat. Dupoa ce am stat in cumpana daca sa-l schim/b/curat/elimin, am luat decizia sa-l duc la curatat. Asa ca am auzit de un atelier in Carei care face aceasta operatiune si am zis sa vad. Dupa doua zile mi-am ridicat masinuta si merge de rupe. Costul total s-a ridicat la suma de 750 lei. Eu zic ca e pretul corect. Acuma sper sa ma si tina. Omul de la atelier a spus ca a curatat in jur de vreo 20 si niciunul nu i-a revenit cu probleme.
Link to comment
Share on other sites

In unele cazuri este aceeasi calitate, in cele mai multe cazuri nu este , de ce piesele originale tin asa mult?

 

Oricum factorii care influenteaza durata vietii la discuri , placute sunt mai multi ;) ce ma intereseaza pe mine din punct de vedere al calitatii la aceste discuri e : sa nu faca zgomot la franare, sa nu crape in drum si sa aiba o eficienta a franarii foarte buna. Durata de viata a lor nu ma intereseaza :D ma gandesc ca nici cele "originale" fara stanta nu tin 10k de km in conditii de utilizare normala.

Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.