Jump to content

Seria 5 E60, 2003-2009


Christian10

Recommended Posts

Ce detalii vrei sa afli?

 

in primul rand multumesc ptr raspuns.

o comparatie intre 530D si un 535D de exemplu. e necesar un 535D avand in vedere ca anual fac cam 15.000Km? 90% din ei ii fac in oras.

in cazul asta poate imi raspunzi sa-mi iau un 3138D sau 520D. nu e cazul. :twoup:

momentan detin o masina pe benzina care imi consuma in oras 13-14%. nu ma intereseaza consumul, in limita bunului simt :twoup: asa putem sa discutam de 25-30% la 100km. nu e cazul.

as pune conditiile minime pe care trebuie sa le aiba masina pe care mi-o doresc:

cutie automata

navi pro - asta in cazul in care ma ajuta prin RO si nu sunt diferente la functionalitate cu cel Business.

scaune piele

maxim 100k km.

m-ar interesa ceva costuri de intretinere la 535D, am inteles ca e biturbo. asta implica ceva suplimentar in revizii sau o intretinere permanenta?

masina am s-o cumpar de la un dealer bmw din Germania.

ar trebui sa cunosc cate ceva despre ea inainte sa o cumpar.

multumesc.

Edited by vijelie_02
Link to comment
Share on other sites

pt 535 ar fi 2 variante: prima de 272cp/560Nm (incepand cu 2004-2007) cp si cea de 286cp/ 580 Nm (2007-prezent)

 

daca ai bani eu zic sa optezi pt 535, a fost motorul anului in 2007 si e cel mai bun motor disesel de 3l. la puterea asta nu o sa ai nici un motor care sa iti consume mai putin....

 

Uite aici niste linlkuri folositoare:

 

http://kr.youtube.com/watch?v=5Fg1EhBB1PQ&...feature=related

http://kr.youtube.com/watch?v=X6izAXngjjk&...feature=related

 

 

 

Ce detalii vrei sa afli?

 

in primul rand multumesc ptr raspuns.

o comparatie intre 530D si un 535D de exemplu. e necesar un 535D avand in vedere ca anual fac cam 15.000Km? 90% din ei ii fac in oras.

in cazul asta poate imi raspunzi sa-mi iau un 3138D sau 520D. nu e cazul. :twoup:

momentan detin o masina pe benzina care imi consuma in oras 13-14%. nu ma intereseaza consumul, in limita bunului simt :D asa putem sa discutam de 25-30% la 100km. nu e cazul.

as pune conditiile minime pe care trebuie sa le aiba masina pe care mi-o doresc:

cutie automata

navi pro - asta in cazul in care ma ajuta prin RO si nu sunt diferente la functionalitate cu cel Business.

scaune piele

maxim 100k km.

m-ar interesa ceva costuri de intretinere la 535D, am inteles ca e biturbo. asta implica ceva suplimentar in revizii sau o intretinere permanenta?

masina am s-o cumpar de la un dealer bmw din Germania.

ar trebui sa cunosc cate ceva despre ea inainte sa o cumpar.

multumesc.

 

consumul la un 535 e cam acelasi ca la 530.

navi pro are ecranul mai mare, si functii extinse la navigatie (nu doar sageti), daca o iei de la un dealer sa ii spui sa iti arate istoricul masinii dupa VIN.

alte optiuni care merita ar fi: active steering, adaptive headlights, trapa (daca iti place), sistem hi-fi - minim(logic7-de preferat) si in rest ce mai vrei tu

 

eu am head-up display la a mea si e destul de tare, volanul incalzit e bun iarna, PDC - fata spate - foarte folositor,

la revizii nu o sa ai nimic special in plus pentru faptul ca e biturbo, doar ca o sa iti faci griji pentru 2 turbo :D)

 

dar daca vrei manuala, atunci ai doar o varianta 530d :twoup:

Edited by aleks_high
Link to comment
Share on other sites

as pune conditiile minime pe care trebuie sa le aiba masina pe care mi-o doresc:

cutie automata

navi pro - asta in cazul in care ma ajuta prin RO si nu sunt diferente la functionalitate cu cel Business.

 

aleks_high ti-a raspuns deja insa as vrea sa adaug optiunile pe care le conside obligatorii pe E60:

 

Dynamic Drive

Active Steering

Navigatie Business

Scaune Sport / Confort

Logic 7

Head-up Display

Link to comment
Share on other sites

si eu vreau sa imi achizitionez intr-un viitor apropiat un e60, asa ca tot citesc pe aici sfaturi despre ce ar trebui sa aiba un e60 ca si dotari sau ca si motorizare. gandul meu este indreptat spre un e60 520d, 177 cp, motoriozare despre care nu am prea vazut multe pe aici scrise? nu este fiabil motorul respectiv?
Link to comment
Share on other sites

in mod normal se schimba la 200 000 km.

 

Care costĂŁ 60 de milioane.

 

530 este deja peste nevoile mele...si in plus la motor de 3000 cmc (si peste) la calcularea impozitului ar fi ceva de genul 60 RON pt fiecare fractie de 200cmc deci ar ajunge pe la 900RON :twoup:

 

900 Ron nu Înseamnã nimic faÞã de costurile de ÎntreÞinere ale unui E60.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta am vrut si eu sa zic...cu diferenta de impozit intre motoarele 2500 cmc si 3000 cmc adica vreo 600 ron imi cumpar filtre si ulei pentru revizie :twoup: Daca are caucioacele bune la achizitie, pentru mine care fac 25,000km/an si nici nu il fortez prea mult la plecare nu se prevad prea curand unele noi - poate unele de iarna daca nu imi dau din Germania la achizitie. CASCO ce sa mai zic, Ciupanezu are dreptate, cred ca este 1000 EUR daca nu mai mult :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Pai asta am vrut si eu sa zic...cu diferenta de impozit intre motoarele 2500 cmc si 3000 cmc adica vreo 600 ron imi cumpar filtre si ulei pentru revizie :twoup: Daca are caucioacele bune la achizitie, pentru mine care fac 25,000km/an si nici nu il fortez prea mult la plecare nu se prevad prea curand unele noi - poate unele de iarna daca nu imi dau din Germania la achizitie. CASCO ce sa mai zic, Ciupanezu are dreptate, cred ca este 1000 EUR daca nu mai mult :twoup:

 

la e60 al meu, 2005, 525, casco fara fransiza e 1300 eur / an, la valoare asigurata de 24.000 eur

Link to comment
Share on other sites

Valtheval la ce societate esti asigurat? Ma tot gandesc la ceva....astia de la CASCO iau valoarea de catalog, aplica o uzura si calculeaza valoarea asigurata. In cazul in care eu nu vreau sa asigur la 24,000 eur cat au calculat ei si vreau sa asigur la 20,000 cat am dat pe ea, in idea de a plati mai putin? Oare este posibil?
Link to comment
Share on other sites

Pai asta am vrut si eu sa zic...cu diferenta de impozit intre motoarele 2500 cmc si 3000 cmc adica vreo 600 ron imi cumpar filtre si ulei pentru revizie :twoup: Daca are caucioacele bune la achizitie, pentru mine care fac 25,000km/an si nici nu il fortez prea mult la plecare nu se prevad prea curand unele noi - poate unele de iarna daca nu imi dau din Germania la achizitie. CASCO ce sa mai zic, Ciupanezu are dreptate, cred ca este 1000 EUR daca nu mai mult :twoup:

 

e 500RON la 2500cmc impozitul :D

Link to comment
Share on other sites

Valtheval la ce societate esti asigurat? Ma tot gandesc la ceva....astia de la CASCO iau valoarea de catalog, aplica o uzura si calculeaza valoarea asigurata. In cazul in care eu nu vreau sa asigur la 24,000 eur cat au calculat ei si vreau sa asigur la 20,000 cat am dat pe ea, in idea de a plati mai putin? Oare este posibil?

 

nu prea se poate cum spui tu, decat daca ai vreo relatie pe undeva la vreun asigurator; s-ar putea sa ai surpriza ca masina pe care o iei sa apara in catalog ca valorand mai mult decat ai dat tu pe ea.

oricum, la mine nu se putea pt ca masina am luat-o in leasing....am gasit-o pe net, am comandat-o la weltauto, weltauto a platit-o in germania, a luat-o, a vandut-o la porsche leasing si porsche mi-a dat-o mie in leasing....asa incat, in cazul meu, valoarea la care s-a aplicat casco a fost cea de achizitie...nu a mai fost cazul de vreun catalog.

Link to comment
Share on other sites

Pai asta am vrut si eu sa zic...cu diferenta de impozit intre motoarele 2500 cmc si 3000 cmc adica vreo 600 ron imi cumpar filtre si ulei pentru revizie :twoup: Daca are caucioacele bune la achizitie, pentru mine care fac 25,000km/an si nici nu il fortez prea mult la plecare nu se prevad prea curand unele noi - poate unele de iarna daca nu imi dau din Germania la achizitie. CASCO ce sa mai zic, Ciupanezu are dreptate, cred ca este 1000 EUR daca nu mai mult :twoup:

 

E60 nu este o maÂşinĂŁ uÂşor de ĂŽntreĂžinut.

 

Pneurile de iarnĂŁ sunt obligatorii la o orice maÂşinĂŁ, ĂŽn special la o maÂşinĂŁ cu tracĂžiune spate.

 

Trebuie sĂŁ ai ĂŽn vedere de la ĂŽnceput cĂŁ o astfel de maÂşinĂŁ ĂŽnghite mulĂži bani, ĂŽn caz contrar vei afla asta dupĂŁ achiziĂžie si nu te vei mai bucura de ea.

Link to comment
Share on other sites

E60 nu este o maÂşinĂŁ uÂşor de ĂŽntreĂžinut.

 

Pneurile de iarnĂŁ sunt obligatorii la o orice maÂşinĂŁ, ĂŽn special la o maÂşinĂŁ cu tracĂžiune spate.

 

Trebuie sĂŁ ai ĂŽn vedere de la ĂŽnceput cĂŁ o astfel de maÂşinĂŁ ĂŽnghite mulĂži bani, ĂŽn caz contrar vei afla asta dupĂŁ achiziĂžie si nu te vei mai bucura de ea.

 

Ai dreptate.

 

 

 

e bine de voi, eu dau 800 ron pe luna, la 525 2006. asigurat pe 34000. si fransiza 150 euro.

 

167 euro pe luna pe suma asigurata de 22500 la 525d din 2004

Link to comment
Share on other sites

E60 nu este o maÂşinĂŁ uÂşor de ĂŽntreĂžinut.

 

Pneurile de iarnĂŁ sunt obligatorii la o orice maÂşinĂŁ, ĂŽn special la o maÂşinĂŁ cu tracĂžiune spate.

 

Trebuie sĂŁ ai ĂŽn vedere de la ĂŽnceput cĂŁ o astfel de maÂşinĂŁ ĂŽnghite mulĂži bani, ĂŽn caz contrar vei afla asta dupĂŁ achiziĂžie si nu te vei mai bucura de ea.

 

Ai dreptate.

 

 

 

e bine de voi, eu dau 800 ron pe luna, la 525 2006. asigurat pe 34000. si fransiza 150 euro.

 

167 euro pe luna pe suma asigurata de 22500 la 525d din 2004

 

exagerat de mult

Link to comment
Share on other sites

Pai asta am vrut si eu sa zic...cu diferenta de impozit intre motoarele 2500 cmc si 3000 cmc adica vreo 600 ron imi cumpar filtre si ulei pentru revizie :twoup: Daca are caucioacele bune la achizitie, pentru mine care fac 25,000km/an si nici nu il fortez prea mult la plecare nu se prevad prea curand unele noi - poate unele de iarna daca nu imi dau din Germania la achizitie. CASCO ce sa mai zic, Ciupanezu are dreptate, cred ca este 1000 EUR daca nu mai mult :twoup:

 

e 500RON la 2500cmc impozitul :D

 

este fix 375 RON

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.