Jump to content

oscileaza turatia


Recommended Posts

Cu sosirea anotimpului rece m-am pricopsit cu o problema.

Turatia la mers in gol variaza usor intre ~800 rpm si ~900 rpm atata timpt cat motorul este rece.

Dupa ce acul de la temperatura lichidului de racire trece de prima linie si se indreapta spre zona centrala turatia se stabilizeaza.

Masina este 320d (E46) din 2000.

Credeti ca daca merg la un tester se poate depista cauza ?

 

Multumesc,

Valentin

Link to comment
Share on other sites

:blink: , nu e normal sa fie putin crescuta turatia pana se incalzeste motorul ?

Ba da

 

cred ca nu m-am exprimat eu destul de clar. cat este motorul rece turatia creste pana la ~900 dar nu ramane acolo oscileaza intre valoarea asta si 800. iar dupa ce se incalzeste ramane fix la 800.

\\

 

 

 

salut. am si eu o problema. dupa ce se incal;zeste coboara de la 1000 de turatii la 900 si sta acolo doar cand masina sta. cand masina se pune in miscare fara sa accelerez urca turati ala 1000 de rotatii. de exemplu daca merg cu masina scoasa din viteza la orce viteza turatia sta la 1000 de ture dar daca ma opresc coboara la 900. nu exista undeva un reglaz al relantiului sau de ce face asa? nu cred ca e normal> merci de sfat daca o sami dati

Link to comment
Share on other sites

\\

 

 

 

salut. am si eu o problema. dupa ce se incal;zeste coboara de la 1000 de turatii la 900 si sta acolo doar cand masina sta. cand masina se pune in miscare fara sa accelerez urca turati ala 1000 de rotatii. de exemplu daca merg cu masina scoasa din viteza la orce viteza turatia sta la 1000 de ture dar daca ma opresc coboara la 900. nu exista undeva un reglaz al relantiului sau de ce face asa? nu cred ca e normal> merci de sfat daca o sami dati

Asa fac toate :blink: si ca sta la 900 nu e o problema

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Cu sosirea anotimpului rece m-am pricopsit cu o problema.

Turatia la mers in gol variaza usor intre ~800 rpm si ~900 rpm atata timpt cat motorul este rece.

Dupa ce acul de la temperatura lichidului de racire trece de prima linie si se indreapta spre zona centrala turatia se stabilizeaza.

Masina este 320d (E46) din 2000.

Credeti ca daca merg la un tester se poate depista cauza ?

 

Multumesc,

Valentin

stie cineva unde este plasat senzorul de temeperatura a motorului, cel care da informatii modulului de injectie ? (probabil intra in contact cu lichidul de racire)

l-am gasit pe realoem ca p/n dar as vrea sa-l localizez

09 TEMPERATURE SENSOR WATER/OIL

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=15

 

masina e 320d

multumesc,

V

Link to comment
Share on other sites

Cu sosirea anotimpului rece m-am pricopsit cu o problema.

Turatia la mers in gol variaza usor intre ~800 rpm si ~900 rpm atata timpt cat motorul este rece.

Dupa ce acul de la temperatura lichidului de racire trece de prima linie si se indreapta spre zona centrala turatia se stabilizeaza.

Masina este 320d (E46) din 2000.

Credeti ca daca merg la un tester se poate depista cauza ?

 

Multumesc,

Valentin

 

am resit sa ajung la o diagnoza pe computer codul de eroare este:

 

27 Coolant temperature heater

Error frequency: 58

Errorcode: 1B 04 3A 00 78 8A 50 00 74 99 97

 

Dignoza am facut-o la Dormag. Pe langa acesta erroare au mai gasit un cod care se referea la air mass meter. Am schimbat debitmetru acum cateva luni la filaret si probabil codul de eroare nu a fost sters. Domnii de la dormag sau cramponat de eroarea cu debitmetru incat nu au observat si eroarea cu codul de mai sus. Cum orele sunt inaintate ca sa-i mai sun, ma gandesc pa poate siti voi despre ce ar fi vorba aici...

 

 

 

Multumesc,

V.

Link to comment
Share on other sites

am resit sa ajung la o diagnoza pe computer codul de eroare este:

 

27 Coolant temperature heater

Error frequency: 58

Errorcode: 1B 04 3A 00 78 8A 50 00 74 99 97

 

Dignoza am facut-o la Dormag. Pe langa acesta erroare au mai gasit un cod care se referea la air mass meter. Am schimbat debitmetru acum cateva luni la filaret si probabil codul de eroare nu a fost sters. Domnii de la dormag sau cramponat de eroarea cu debitmetru incat nu au observat si eroarea cu codul de mai sus. Cum orele sunt inaintate ca sa-i mai sun, ma gandesc pa poate siti voi despre ce ar fi vorba aici...

 

 

 

Multumesc,

V.

 

Nici un "sfat de pe net" in problema mea ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nici un "sfat de pe net" in problema mea ? :)

 

 

Pai daca ai fost deja la service, eu zic sa asculti parerile celor de acolo, pe net este plin de neaveniti. :blink:

 

din pacate situatia e cam aceeasi si in service....totul e OK daca problemele sunt pur mecanice, daca se rezolva cu chei, ciocane si leviere, dar cand trebuie interpretat un cod de eroare lumea isi cam da cu parerea...parerea mea:)

Link to comment
Share on other sites

Nici un "sfat de pe net" in problema mea ? :)

 

 

Pai daca ai fost deja la service, eu zic sa asculti parerile celor de acolo, pe net este plin de neaveniti. :blink:

 

din pacate situatia e cam aceeasi si in service....totul e OK daca problemele sunt pur mecanice, daca se rezolva cu chei, ciocane si leviere, dar cand trebuie interpretat un cod de eroare lumea isi cam da cu parerea...parerea mea:)

 

 

Pai incearca la un service BMW, ca daia este service BMW, sa repare masinile in mod profesionist, nu la ureche.

Daca nu sunt in stare, poti face reclamatie in Germania, in definitv ai un BMW si te astepti la servicii pe masura.

Link to comment
Share on other sites

Nu-i nevoie sa-ti zic nici o masina pe benzina echipata cu valva EGR, este un adevar automobilistic, daca-mi dai voie sa citez clasici in viata :blink:

 

S-a spus ca numai pe diesel exista valva EGR - ceea ce este fals... nu s-a spus ca exista aceasta valva doar pe motoare diesel BMW si ca pe motoare BMW pe benzina nu.

Iar eu n-am spus ca se pune pe motoare pe benzina BMW ci si pe motoare pe benzina.

 

:) Da... numai pe diesel exista EGR.

Testerul cred ca te poate lamuri.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

:blink:

 

Pai spune ma un motor de BMW pe benzina, autodidactule, sau macar unul de la alta marca. Cand faci afirmatii de genu asta trebuie sa te bazezi pe ceva, nu? Aici trebuie sa dai sfaturi corecte, sa ajuti oamenii, nu sa scrii aberatii. Si nu mai imita clasicii in viata, ca repet din nou, nu este Zoo aici.

 

Ce ai spus tu mai sus e ceva de genu: daca afara nu ploua, inseamna ca daca nu e soare si nici nu ploua, inseamna ca e toamna.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa iti vezi lungul nasului si sa mi te adresezi cuvincios, nu ne tragem de sireturi ca n-am facut armata impreuna. Data viitoare cand mi te mai adresezi cu clasici in viata, te-as ruga sa inchizi calculatorul si sa te duci sa te culci.

 

In alta ordine de idei, suntem pe bmwclub, nu opelclub si nu vorbim despre alte masini cand omul are o problema cu un BMW.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.