Jump to content

bmw


mada

Recommended Posts

Vreau sa aflu si eu ASC-e acelasi ca DSC?

Eu am ASC, si ce inseamna asta?

 

 

DSC-ul(iti controleaza masina cand intra in derapaj , pune frana la rotile care trebuie ptr a nu derapa) e un sistem putin mai avansat decat ASC-ul care nu face acest lucru . o explicatie in mare ptr ca s-a explicat destul pana acum .

Edited by Cricket
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa aflu si eu ASC-e acelasi ca DSC?

Eu am ASC, si ce inseamna asta?

 

 

DSC-ul(iti controleaza masina cand intra in derapaj , pune frana la rotile care trebuie ptr a nu derapa) e un sistem putin mai avansat decat ASC-ul care nu face acest lucru . o explicatie in mare ptr ca s-a explicat destul pana acum .

Hmmm pai cum imi explici ca eu saptamana trecuta am incercat sa urc pe un drum intr-o panta si nu am reusit pentru ca:

aveam ASC-ul activat(adica becul stans) si cand au inceput rotile din spate sa patineze in timp ce urcam cu viteza a2a turatia a inceput sa scada de la 2000 la relanti asta cu pedala apasata ca vroiam sa ajung intrun loc.

A trebuit sa dau cu spatele vreun 1km.

Naspa situatie

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa aflu si eu ASC-e acelasi ca DSC?

Eu am ASC, si ce inseamna asta?

 

 

DSC-ul(iti controleaza masina cand intra in derapaj , pune frana la rotile care trebuie ptr a nu derapa) e un sistem putin mai avansat decat ASC-ul care nu face acest lucru . o explicatie in mare ptr ca s-a explicat destul pana acum .

Hmmm pai cum imi explici ca eu saptamana trecuta am incercat sa urc pe un drum intr-o panta si nu am reusit pentru ca:

aveam ASC-ul activat(adica becul stans) si cand au inceput rotile din spate sa patineze in timp ce urcam cu viteza a2a turatia a inceput sa scada de la 2000 la relanti asta cu pedala apasata ca vroiam sa ajung intrun loc.

A trebuit sa dau cu spatele vreun 1km.

Naspa situatie

 

 

pai exact ala e ASC-ul daca nu ti-ar taia din puterea masinii (pedala calcata si rotile abia se invart )cand rotile incep sa patineze ai sanse sa o scapi de pe strada (aderenta) , iar DSC-ul are in plus ce ti-am scris mai sus . ia si tu demaraj si ai sa vezi ca urci sau poti sa decuplezi asc-ul si se invart rotile cat de tare vrei tu :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa aflu si eu ASC-e acelasi ca DSC?

Eu am ASC, si ce inseamna asta?

 

 

DSC-ul(iti controleaza masina cand intra in derapaj , pune frana la rotile care trebuie ptr a nu derapa) e un sistem putin mai avansat decat ASC-ul care nu face acest lucru . o explicatie in mare ptr ca s-a explicat destul pana acum .

Hmmm pai cum imi explici ca eu saptamana trecuta am incercat sa urc pe un drum intr-o panta si nu am reusit pentru ca:

aveam ASC-ul activat(adica becul stans) si cand au inceput rotile din spate sa patineze in timp ce urcam cu viteza a2a turatia a inceput sa scada de la 2000 la relanti asta cu pedala apasata ca vroiam sa ajung intrun loc.

A trebuit sa dau cu spatele vreun 1km.

Naspa situatie

 

 

pai exact ala e ASC-ul daca nu ti-ar taia din puterea masinii (pedala calcata si rotile abia se invart )cand rotile incep sa patineze ai sanse sa o scapi de pe strada (aderenta) , iar DSC-ul are in plus ce ti-am scris mai sus . ia si tu demaraj si ai sa vezi ca urci sau poti sa decuplezi asc-ul si se invart rotile cat de tare vrei tu :blink:

Crezi ca nu l-am decuplat? Ba da si a inceput spatele sa o ia in toate directiile.

Faza ca trebuia sa spun de la inceput ca aveam cauciucurile de vara si erau varza :))

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa aflu si eu ASC-e acelasi ca DSC?

Eu am ASC, si ce inseamna asta?

 

 

DSC-ul(iti controleaza masina cand intra in derapaj , pune frana la rotile care trebuie ptr a nu derapa) e un sistem putin mai avansat decat ASC-ul care nu face acest lucru . o explicatie in mare ptr ca s-a explicat destul pana acum .

Hmmm pai cum imi explici ca eu saptamana trecuta am incercat sa urc pe un drum intr-o panta si nu am reusit pentru ca:

aveam ASC-ul activat(adica becul stans) si cand au inceput rotile din spate sa patineze in timp ce urcam cu viteza a2a turatia a inceput sa scada de la 2000 la relanti asta cu pedala apasata ca vroiam sa ajung intrun loc.

A trebuit sa dau cu spatele vreun 1km.

Naspa situatie

 

 

pai exact ala e ASC-ul daca nu ti-ar taia din puterea masinii (pedala calcata si rotile abia se invart )cand rotile incep sa patineze ai sanse sa o scapi de pe strada (aderenta) , iar DSC-ul are in plus ce ti-am scris mai sus . ia si tu demaraj si ai sa vezi ca urci sau poti sa decuplezi asc-ul si se invart rotile cat de tare vrei tu :blink:

Crezi ca nu l-am decuplat? Ba da si a inceput spatele sa o ia in toate directiile.

Faza ca trebuia sa spun de la inceput ca aveam cauciucurile de vara si erau varza :))

 

 

exact ai uitat sa spui un mic "detaliu" care conteaza 99% , numai bine

Link to comment
Share on other sites

din ce zici tu reiese ca ASC este o generatie mai veche de sistem de control al tractiunii si stabilitatii , 2 chestii care nu au nici o treaba cu ASC ... sau vrei sa zici ca daca ai DSC nu mai ai ASC (asta ar fi cea mai tare gluma pe ziua de azi)

ASC este un sistem care scade turatia si nu permite accelerarea si care prin intermediul ABS-ului franeaza rotile in asa fel incat tu sa nu patinezi ca nebunul si impreuna cu Traction Control formeaza complexul si eficientul Dynamic Stabilty Control

Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca daca ai DSC nu mai ai ASC+T.

 

Sau tu vrei sa zici ca DSC inseamna acelasi sistem ASC+T plus cateva cutiute in plus? :blink:

 

ASC+T este o generatie mai veche de sistem de control al tractiunii si stabilitatii.

 

DSC-ul este generatia noua, evolutia fata de ASC+T, un sistem mult mai complex.

Link to comment
Share on other sites

Cum adica normal ca nu mai ai ?

 

Culmea e ca exista niste cutiute in plus care masoara fortele laterale exercitate asupra masinii si in functie de informatiile primite de la cutiutele alea masina franeaza astfel incat valorile fortelor laterale sa intre in parametrii normali. Deci da poti sa zici ca DSC = ASC + TC + niste cutiute mici

 

http://www.eveman.ro/tehnologie/esp%20index.htm

 

Si nu vad cum te ajuta ASC+TC la stabilitatea intr-o curba sau la o manevra de evitare a unui obstacol ?!

 

E clar ca DSC este o evolutie dar care foloseste sistemele vechi ABS ASC TC...

 

Parerea mea e ca pui problema mereu de parca tu ai stii mereu despre ce vorbesti si ca te pricepi la orice chestie si in orice domeniu si pe langa asta ai si un mod foarte "la misto" si "de sus" de a pune problema.

Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca daca ai DSC nu mai ai ASC+T.

 

Sau tu vrei sa zici ca DSC inseamna acelasi sistem ASC+T plus cateva cutiute in plus? :)

 

 

Probabil ai sa fi surprins daca vei afla ca ASC este inclus in DSC, a dat google cu virgula cred :)

 

ps

 

Daca spui o aberatie cu multa siguranta nu inseamna ca ai si dreptate.Nu este o rusine sa recunosti ca nu cunosti, ca esti paralel in general cu tehnica auto, mai penibil este cand vorbesti fara sa stii despre ce vorbesti :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cum adica normal ca nu mai ai ?

 

Culmea e ca exista niste cutiute in plus care masoara fortele laterale exercitate asupra masinii si in functie de informatiile primite de la cutiutele alea masina franeaza astfel incat valorile fortelor laterale sa intre in parametrii normali. Deci da poti sa zici ca DSC = ASC + TC + niste cutiute mici

 

http://www.eveman.ro/tehnologie/esp%20index.htm

 

Si nu vad cum te ajuta ASC+TC la stabilitatea intr-o curba sau la o manevra de evitare a unui obstacol ?!

 

E clar ca DSC este o evolutie dar care foloseste sistemele vechi ABS ASC TC...

 

Parerea mea e ca pui problema mereu de parca tu ai stii mereu despre ce vorbesti si ca te pricepi la orice chestie si in orice domeniu si pe langa asta ai si un mod foarte "la misto" si "de sus" de a pune problema.

Sistemul DSC este una si sistemul ASC+T este alta.

 

Daca este prea greu de inteles imi pare rau.

 

Problema este alta: tu faci afirmatii pentru care nu ai argumente, cum ai facut si pe topicul cu uleiuri.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa urmezi sfatul lui Bavaria si sa incerci sa vorbesti doar unde esti absolut sigur pe ce spui. Mi-ai aratat doua scheme care nu vad ce legatura au cu ce zici tu acolo si imi zici mie ca nu aduc argumente la ce spun (desi pe topicul legat de uleiuri ti-am dat cel putin 3 argumente care pot fi verificate).
Link to comment
Share on other sites

Pai are foarte mare legatura.

 

Se vede clar ca cele doua sisteme nu impart in nici un caz aceleasi componente, sunt doua sisteme diferite, DSC-ul fiind o evolutie fata de ASC+T.

 

Tu pe topicul cu uleiuri n-ai dat argumente, ai facut doar afirmatii. Ai zis ca ARAL e un Castrol mai ieftin, ai vreo dovada? Normal ca nu ai...

Acum ai gasit un site despre ESP, ai citit o pagina si ai devenit expert in DSC.

 

Ce e asa greu de inteles si aberant in afirmatia mea? E asa greu de crezut ca DSC-ul este un ASC+T cu mult imbunatatit?

Link to comment
Share on other sites

Acum ai gasit un site despre ESP, ai citit o pagina si ai devenit expert in DSC.

 

Nu te-am pus sa-mi zici cum ai aflat de esp...

Cred ca stiu mai multe despre ESP decat stii tu despre uleiuri si DSC la un loc. Site-ul l-am cautat pe moment sa-ti arat o schema poate nu stiai cum arata si in ce consta un sistem ESP. Daca vrei o schema si o explicatie mai detaliata cauta la Bosch.

 

Chiar nu mai am nici un chef sa ma contrazic aiurea...

Link to comment
Share on other sites

Tu chiar ai impresia ca numai tu te poti documenta despre ceva anume?

 

Nu inteleg de ce vorbesti de parca ai inventat tu ESP-ul sau DSC-ul...sau de parca ai informatii clare si dovezi despre compozitia unor uleiuri :blink:

 

Daca dadeai argumente imi vedeam de treaba mea si eram chiar bucuros sa invat ceva nou.

 

In orice caz, pentru cine vrea sa vada cum functioneaza DSC-ul:

 

Pacat ca unii nu inteleg ca pe un forum auto scopul nu este sa arati cat de destept sau "cunoscator" esti, ci sa-i ajuti pe altii cu ceea ce stii sau sa fii ajutat la randul tau.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.