Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

Pai in zona aia...daca nu curge de la garnitura culbutori, mari sanse sa fie de la cei doi solenoizi de la vanosi.

Sfatul meu este sa curati bine si apoi sa vezi de unde curge...pare destul de recent, deci sigur va reaparea in scurt timp :)

Sau de la senzorii axelor cu came...verifica totusi si partile laterale...sa nu se prelinga de la Filtrul de Ulei...

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

318i NFL 118cp e sigur euro 3. Destul de fiabil, problems cu pierderi ulei, disa, cotul de spa din spatele motorului etc. Per total mimic de speriat. Consuma 11-12 in Bucuresti la un mers civilizat(20-22 km/h viteza medie) iar la drum intins aprox. 7 la un condus cuminte, dar daca o calci se duce in 10! :)

Tinuta de drum e buna la fel ca la orice e46. Oricum e un motor cuminte pentru oameni ce nu au asteptari de sportivitate. Se descurca decent, comparabil cu alte motoare aspirate benzina de 1.6-2.0 de la alte mĂŁrci.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cateva pareri despre 318i nfl e46, 1.9 118cp fabricatie 2000

este specificat in anunt ca este euro4?....

 

ma intereseaza pareri, ca fiabilitate, tinuta de drum, consum.

euro3, 188g/co2 - ca sa iti calculezi corect taxa.

Perfect de acord cu userul de deasupra mea referitor la consum, probleme etc. Daca ai vreun condus sportiv sau daca te astepti sa rupa pamantul doar pt ca e bmw cauta-ti alta motorizare. Motorizarea asta e pt oameni cu mers normal.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Salut! chiar nimeni nu vrea sa ma ajute???

 

acestea sunt scurgerile de ulei de care am mentionat mai sus. Am nevoie de ceva sfaturi. E ceva GRAV? ? ?

Salutare,motorul are distributie pe lant,solenoizii sunt cele doua piese care se vad in poza facuta de tine,se demonteaza destul de usor,au niste o-ringuri,alea in timp se uzeaza.

Mai jos ai imaginile explicative :)

post-62466-0-17197400-1395939022_thumb.jpgpost-62466-0-07304100-1395939023_thumb.jpgpost-62466-0-65869200-1395939023_thumb.jpgpost-62466-0-29127200-1395939024_thumb.jpgpost-62466-0-03816000-1395939025_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@mitzhamike Multumesc mult pentru raspuns. Ar trebui sa-i curat? la mine de ce sunt ruginiti?

 

Si mai am o intrebare in legatura cu filtrele si uleiul.. ce imi recomandati??

 

p.s. distributia la cat se schimba ? Masina are 220000k,banuiesc ca nu a fost niciodata schimbata distributia si nu vreau sa fac vre-o prostie. :)

 

Sunt ruginiti suportii,din cauza vechimii,dupa demontare ii cureti bine cu peria de sarma/diluant si ii vopsesti....

La schimburile de ulei am folosit Castrol Edge 0W-40,iar filtru Mann, oricum la Bmw se recomanda Castrol sau ulei Bmw.

 

Distributia e pe lant,nu se uzeaza la fel de repede ca cea clasica insa la cea pe lant,adica la motorul meu de exemplu,se mai uzeaza patina si/sau intinzatorul hidraulic....daca a ta are 220k ar trebui sa verifici si aspectele astea,la un mecanic bun care am mai lucrat pe Bmw,eu asa recomand,tu faci ce vrei!

Sanatate

Edited by mitzhamike
Link to comment
Share on other sites

Multumesc @mitzhamike!

 

astazi am incercat sa curat mizeria de acolo si am avut o mica "surpriza", o sa pun niste poze ,poate ma puteti lamuri cu ceva.

 

 

Ce este cu bucatica acea de cauciuc,pare a fi din cureaua de accesorii... sau e o garnitura ceva????

 

si mai am inca o problema cu esapamentul,este fisurat in 2 locuri, tinand cont ca miercuri m-am programat la RAR, e o problema chestia asta? scoate mai multe noxe??

 

va multumesc anticipat!

post-66598-0-56379300-1396024140_thumb.jpg

post-66598-0-32555900-1396024146_thumb.jpg

post-66598-0-34889700-1396024151_thumb.jpg

post-66598-0-45777900-1396024157_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare! iar vin cu o problema "grava" pentru mine.

Azi am fost sa-mi sudez toba de esapament,la imbinari era putin desprinsa...si am avut o surpriza,niste scurgeri de ulei (cred ca de motor)o sa atasez si niste poze.

 

 

Scurgerea era intre scutul de plastic si cutia de viteze..si inca putin mai in spate o mica scurgere de "nu stiu ce" :|

Mentionez ca scurgerile erau destul de vizibile si se vede si pe joja. :|

 

 

 

si inca ceva.. am fost azi la tester si nu a iesit nimic in neregula pe partea electrica. Si mi-a zis baiatu ca este o problema la injectoare ca nu deschide atat de repede...trebuie sa deschida in 2 ms si ale mele deschide in 5.5 ms... mi-a recomandat un aditiv,i-am luat,l-am bagat .. acum astept rezultate.

 

 

Daca a mai intampinat cineva problemele astea,va rog dati-mi un sfat. Va multumesc!

post-66598-0-90257700-1396273506_thumb.jpg

post-66598-0-98542000-1396273511_thumb.jpg

post-66598-0-90319000-1396273529_thumb.jpg

post-66598-0-51000600-1396273542_thumb.jpg

post-66598-0-16066600-1396273552_thumb.jpg

post-66598-0-82704200-1396273562_thumb.jpg

post-66598-0-94950500-1396273571_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Va salut.

Am cumparat recent un bmw din Germania si am probleme cred cu termostatul EGR.

Nu sta acul la temperatura la jumatate. Numai in turatii ridicate sta.

Am cumparat termostatul EGR si cand sa il schimb surpriza : n-am gasit termostatul, ci o teava din cupru cred.

A mai intalnit cineva problema asta?

 

Si as mai avea o intrebare :

Cum deschizi capota in fata radiatorului nu ar trebui sa fie un ventilator ?

Ca parca nici pe asta nu il am.

Sunt diferite optiunile astea de la model la model ? Nu stiu ce sa mai cred. Masina e un E46 320d touring din 2002. 110 kW,

 

 

post-28342-0-96243200-1396772748_thumb.jpg

post-28342-0-95791400-1396772781_thumb.jpg

Edited by _mx_
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat pe forum și am vĂŁzut cĂŁ avem colegi a cĂŁror mașinĂŁ, E46 320D, nu sunt echipate cu termostat EGR, poate și la tine e la fel. Eu personal nu știam cĂŁ E46 320D pot sĂŁ nu aibĂŁ termostat EGR!
Link to comment
Share on other sites

Cred ca am gasit raspunsul.

M-am uitat la un DIY pe youtube si nici la respectivul BMW 320d nu avea termostat EGR.

Dar tot asa pe internet am vazut si un 320d care avea ventilator cu o grila in fata.

Link to comment
Share on other sites

Salutare! iar vin cu o problema "grava" pentru mine.

Azi am fost sa-mi sudez toba de esapament,la imbinari era putin desprinsa...si am avut o surpriza,niste scurgeri de ulei (cred ca de motor)o sa atasez si niste poze.

 

 

Scurgerea era intre scutul de plastic si cutia de viteze..si inca putin mai in spate o mica scurgere de "nu stiu ce" :|

Mentionez ca scurgerile erau destul de vizibile si se vede si pe joja. :|

 

 

 

si inca ceva.. am fost azi la tester si nu a iesit nimic in neregula pe partea electrica. Si mi-a zis baiatu ca este o problema la injectoare ca nu deschide atat de repede...trebuie sa deschida in 2 ms si ale mele deschide in 5.5 ms... mi-a recomandat un aditiv,i-am luat,l-am bagat .. acum astept rezultate.

 

 

Daca a mai intampinat cineva problemele astea,va rog dati-mi un sfat. Va multumesc!

cauta pe forum cu functia search topicurile legate de motorul N42.....ai sa gasesti raspunsul la toate problemele tale

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.