Jump to content

Automobile Bavaria sau Filaret?


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man..  eu cred ca ne trateaza in functie de prima cifra din modelul masinii... Cei cu 7-6.. au prioritate. Din pacate cei cu seria 1..  inca nu-i vedem prin service.. deci BMW seria 3.. e chiar ultima in coada listei.Prefera sa repare un "Seria 6"..  ca aia au mai multi $...  sau cine stie :blink::D  or fi doar speculatii.

47288[/snapback]

 

Ha! Eram pe acolo intr-o dimineata ca tot posesoru' de BMW sa le umple buzunarele. Predam masina, si hop-top vad ca apare un ins maricel, care-i spune civilizat la asta de la receptie service ca uite, te rog eu da-i to cheile lui Gigel (nume fictiv, nu mai stiu cum a zis ca-l cheama pe ala, lipsea momentan) ca am vb cu el si stie ce probleme are masina. Asta de la ghiseu nu, ca nu poate - asta zice da, masina in garantie, serie 7, v-am dat o boala de bani pe ea, sunt a nu stiu cata oara inapoi aici, incepe sa zvarle cu cheile pe masa etc etc... La sfarsit (dupa vreo 2 minute) a luat cheile si a plecat. Povestire fara loz castigator...

Link to comment
Share on other sites

GuestX, chiar imi pare rau pt tine :blink: Sper sa se rezolve de data asta dar sincer nu cred. Cred ca singura solutie la care o sa ajungi este ori schimbarea cutiei ori vanzarea masinii asa cum este. Nu stiu ce a fost in capul tau cand ti-ai luat masina cu SMG 1 pe ea de care o gramada de lume s-a plans pe diverse forumuri.
Link to comment
Share on other sites

GuestX, chiar imi pare rau pt tine :blink: Sper sa se rezolve de data asta dar sincer nu cred. Cred ca singura solutie la care o sa ajungi este ori schimbarea cutiei ori vanzarea masinii asa cum este. Nu stiu ce a fost in capul tau cand ti-ai luat masina cu SMG 1 pe ea de care o gramada de lume s-a plans pe diverse forumuri.

54404[/snapback]

 

Kane, nu-mi pare rau ca am luat masina cu SMG, imi place mult, merge impecabil, doar ac acum are zgomotul ala in cutie si odata cu zgomotul apar si niste vibratii, dar la scurt timp dispar. Apar de obicei cand merg foarte incet sau dau cu spatele, daca apas putin mai tare pedala de acceleratie, dispare orice sunet suspect. Ea merge foarte bine si sunt foarte mandru de ea si sper sa-mi gaseasca si sursa de zgomot si trepidatii, sunt 100% sigur ca este una si aceeasi ( atunci cand tzacane si vibreaza...nu una fara cealalta).

Asa ca ...Doamne-Ajuta sa mi-o repare de data asta!

Link to comment
Share on other sites

GuestX, chiar imi pare rau pt tine :blink: Sper sa se rezolve de data asta dar sincer nu cred. Cred ca singura solutie la care o sa ajungi este ori schimbarea cutiei ori vanzarea masinii asa cum este. Nu stiu ce a fost in capul tau cand ti-ai luat masina cu SMG 1 pe ea de care o gramada de lume s-a plans pe diverse forumuri.

54404[/snapback]

 

Kane,

 

Parerea mea (atentie - nu am avut automata reala nicidata, dar cred ca e o alta discutie, e o cutie orientata catre confort) SMG e intr-un fel cam ceea ce e BMW pe langa celeleate masini. Cu hachitze, dar ofera SENZATII. Crede-ma. N-am decat un motor de 2.5 sub mine, dar cand schimba SMG-ul in 6000 si simti sutul ala in scaun e de milioane. Sau plecarea ca din pusca in depasire cand decrementezi si cazi in 5000 de ture, cu ambreiaj eliberat (automat) instant. Trebuie sa o conduci ca sa vezi! Ca sa nu mai vorbesc de condus pe serpentine cu ambele maini pe volan, frana pe piciorul stang (si banii de placute pusi de-o parte!). Senzatie, PE BUNE. Si asta doar cu un SSG (Sport Sequential Gearbox, asta s-a montat pe E46 325 si 330) - cu o SMG2 de M3 sau SMG3 de M5 banuiesc ca te apuca toate cele...

 

Pe cruise (pseudo-automatic) nu e deloc grozava ok, dar poti manca un sandwich si bea un suc la volan, sau merge in coloana lenta cand ai chef fara sa-ti mai pese sa schimbi viteze - tu stii mai bine cat de misto e asta :-) Eu personal consider ca am de toate cu cutia asta (ha ha - inclusiv imprefectiuni). Nu am fost convins cand am cumparat-o, peste tot pe net lumea zicea "e misto, dar da-i macar 1500km sa te inveti cu ea" - asa e, pe bune.

 

OK, asta a fost doar asa o poveste - sper ca GuestX sa rezolve problemele, teoretic totul (mecanic) ar trebui sa se poata rezolva. Eu zic ca merita, GuestX! Just my 2 cents :-) Bafta!

Link to comment
Share on other sites

mchis: am mers cu M3 smg2 pe s5 si mi-a placut ft mult. Normal ca daca mi-as fi luat M3 l-as fii luat cu SMG fara discutii (nu sunt asa multe probleme la 2 fata de smg1... doar "bunny-hop-ul" care apare la rece cateodata). Cu SMG1 am mers pe un 330 si sincer nu m-a impresionat. Are intarziere mare fata de 2-ul dp M3 si sincer n-as da manuala clasica pe el nici batut.

 

GuestX: astea sunt problemele pt care ai schimbat 2 ambreiaje? :blink: Hmm... credeam ca e ceva major. Ia cauta pe forumurile din afara (intalnirea BMW-urilor.com, e46....) ca mi se pare ca l-a problemele astea in US dealerul spune "They all do that sir" :) E ca si "bunnyhop-ul" care apare pe M3 cand e rece si esti cu a'ntaia. You gotta live with it.

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

...ca mi se pare ca l-a problemele astea in US dealerul spune "They all do that sir" :blink: E ca si "bunnyhop-ul" care apare pe M3 cand e rece si esti cu a'ntaia. You gotta live with it.

54430[/snapback]

 

Asta nu contest. Sunt niste mici "caracteristici" cu care treb sa te inveti. Unele se pot contracara (ex: frana cand decrementezi in anumite situatii, cand altfel ar aparea soc la schimbare, plecare cu a 2-a cand e ff rece si vrei sa fie smooth), altele nu. Per total insa SSG (sau SMG1 cum spui tu, cu toate ca asta a fost pe M3 E36) este foarte misto cand stii ce sa astepti de la ea. Nu o sa schimbe rapid in 2-3000 ture, dar eu personal cand merg cu 2500 nu ma grabesc prea tare. In mod sport si la 5-6000 de ture insa, socoteala se schimba complet - mestec destul de repede in mamaliga, dar nu as putea schimba ca si cutia asta in turatii mari *niciodata*, oricate kit-uri de "short shift" mi-as monta si oricat as exersa. Sincer ma mir ca ai prefera manuala daca ai schimbat cateva trepte cu un 330 SMG la 5000 de ture, dar pana la urma este evident o preferinta personala. Eu cred ca daca i-ai fi acordat o a doua sansa ti-ar fi placut - parerea mea e ca un drive-test cu SMG e contraindicat la un sofer de cutie clasica, sunt prea multe obisnuinte de contracarat si prea multe altele noi de format. Mult mai indicat ar fi un "demo" cu cineva de la dealer care sa arate ce poate cutia aia cu adevarat. Era si un post pe alt.autos.bmw acum vreo 3 ani (google groups: "SMG II: The Most Detailed Driver Report Yet" - lung dar ff bun - GuestX, e recommended reading, e despre SMG2 dar eu am invatat multe din el) al unui individ foarte analitic in care pentru a i se clarifica niste ultime indoieli a fost nevoie de un sofer experimentat in SMG de la BMW. Toate au o solutie daca esti deschis catre idee - daca nu, primul inconvenient o sa ti se para de neacceptat.

 

OK, banuiesc ca am putea s-o ducem asa mult si bine, si cred ca suntem un pic off-topic. Daca e un topic cu SMG versus restul lumii pe undeva particip bucuros!

 

A-propos, stie cineva un numar de la Filaret? Aveam unul dar vocea suava de la Romtelecom zice ca e nealocat. Voiam sa ma planific la un test de motor si de tren de rulare...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
e valabil si la filaret, si acolo se fura debitmetre si alte parti care se strica usor si se vind usor. diferenta e ca la filaret, dupa ce te "imprietenesti" cu un mecanic si iti lucreaza numai el, te mai lasa si in service sa vezi ce face.

42344[/snapback]

Si eu m-am inprietenit cu mecanici de la filaret dupa care a venit cu tot felul de oferte de piese si uleiuri noi la 60% din pretul firmei.Se intelege de unde le au!

Link to comment
Share on other sites

de la fraieri ca mine :)

59112[/snapback]

 

 

Banuiesc ca a fost o intamplare nefericita,in cazul tau.Nu cred ca intr-un service autorizat BMW se fura.

Pe langa asta,daca exista anumite piese la vanzare, cu provenienta dubioasa ,inseamna ca exista si cumparatori.

Se incadreaza in aceeasi categorie si cel care cumpara :blink:

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca a fost o intamplare nefericita,in cazul tau.Nu cred ca intr-un service autorizat BMW se fura.

Pe langa asta,daca exista anumite piese la vanzare, cu provenienta dubioasa ,inseamna ca exista si cumparatori.

Se incadreaza in aceeasi categorie si cel care cumpara :blink:

59114[/snapback]

 

A fost o intamplare nefericita, dar n-a fost unicata. Mai am un coleg care s-a ars cu ei. Si mai e cineva aici pe forum, care cumpara "cu reduceri" de la service-ul autorizat din Bucuresti, ma mananca sa zic cine, dar i-am promis sa nu zic niciodata.

Link to comment
Share on other sites

A fost o intamplare nefericita, dar n-a fost unicata. Mai am un coleg care s-a ars cu ei. Si mai e cineva aici pe forum, care cumpara "cu reduceri" de la service-ul autorizat din Bucuresti, ma mananca sa zic cine, dar i-am promis sa nu zic niciodata.

59118[/snapback]

 

 

Deci o mana spala pe alta,cam asa ceva :)

 

Aia sunt hoti dar tot e bine, iese ceva mai ieftin :)

 

Este un cuvant pentru asa ceva...,ipocrizie :blink:

 

Ma refer la situatie,in general :)

Link to comment
Share on other sites

Deci o mana spala pe alta,cam asa ceva :)

 

Aia sunt hoti dar tot e bine,  iese ceva mai ieftin :)

 

Este un cuvant pentru asa ceva...,ipocrizie :blink:

 

Ma refer la situatie,in general  :)

59121[/snapback]

Dupa ce prind incredere in tine mai si spun cum se face un schimb de ulei ca de fapt se opresc 2 litri din uleiul original si se completeaza cu ulei ieftin adus de iei.De necrezut dar asta-i realitatea.Si multe altele!

Link to comment
Share on other sites

A fost o intamplare nefericita, dar n-a fost unicata. Mai am un coleg care s-a ars cu ei. Si mai e cineva aici pe forum, care cumpara "cu reduceri" de la service-ul autorizat din Bucuresti, ma mananca sa zic cine, dar i-am promis sa nu zic niciodata.

59118[/snapback]

Recunosc ca si eu am cumparat ulei de motor la mai putin de 60/ din pretul lui.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce prind incredere in tine mai si spun cum se face un schimb de ulei ca de fapt se opresc 2 litri din uleiul original si se completeaza cu ulei ieftin adus de iei.De necrezut dar asta-i realitatea.Si multe altele!

59139[/snapback]

Mai baieti, ma cam speriati!
Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca si eu am cumparat ulei de motor la mai putin de 60/ din pretul lui.

59140[/snapback]

Fara suparare, dar cred ca e cam periculos sistemul. Nu can nu ai fi cumparat tu ulei bun, nu la asta ma refer. SISTEMUL. Cand se creaza precedente e nasol. Nu cred ca o sa mai poti sa-ti lasi masina in lucru acolo fara sa te intrebi cand o iei oare cat de bine ma am eu cu mecanicul X, sucifient incat sa nu-mi fi sch piesa Y, care costa mai nu stiu cat, poate mai mult decat evalueaza mecanicul ala valoarea amicitiei noastre? Mi se pare nasol. ESTE nasol. Te va lovi si pe tine pana la urma, e INEVITABIL. Daca asta e dragoste de masini, eu imi strang jucariile si plec acasa. Edited by mchis
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, dar cred ca e cam periculos sistemul. Nu can nu ai fi cumparat tu ulei bun, nu la asta ma refer. SISTEMUL. Cand se creaza precedente e nasol. Nu cred ca o sa mai poti sa-ti lasi masina in lucru acolo fara sa te intrebi cand o iei oare cat de bine ma am eu cu mecanicul X, sucifient incat sa nu-mi fi sch piesa Y, care costa mai nu stiu cat, poate mai mult decat evalueaza mecanicul ala valoarea amicitiei noastre? Mi se pare nasol. ESTE nasol. Te va lovi si pe tine pana la urma, e INEVITABIL. Daca asta e dragoste de masini, eu imi strang jucariile si plec acasa.

59142[/snapback]

ai dreptate,totusi atentie mai mare la service.de exemplu eu cand schimb uleiul,cumpar mai intai uleiul si filtrul,ma duc undeva unde pot vedea aceasta operatie dupa care dau o fuga la un electrician de la bmw,acasa la el si contra 500 000.rol imi resetez calculatorul.E cam incomod dar sunt sigur ca am in motor uleiul pe care-l cumpar si scap si mai ieftin.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate,totusi atentie mai mare la service.de exemplu eu cand schimb uleiul,cumpar mai intai uleiul si filtrul,ma duc undeva unde pot vedea aceasta operatie dupa care dau o fuga la un electrician de la bmw,acasa la el si contra 500 000.rol imi resetez calculatorul.E cam incomod dar sunt sigur ca am in motor uleiul pe care-l cumpar si scap si mai ieftin.

59169[/snapback]

 

Cauta pe forum procedura de resetare a intervalului de service, in felul asta ai scapa si mai ieftin. :blink: 500 de mii mi se pare enorm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.