Jump to content

ce se strica la BMW si nu ar trebui ?


cat

ce pica la BMW ?  

1244 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
debitmetru [ 13 ] ** [24.07%]

 

cel mai votat si se pare ca toti au avut probleme cu el (eu l-am curatat de 2 ori intr-un an <_<)

 

sal, poti sa imi spui cum si cu ce ai curatat debitmetrul? al meu cica nu e chiar in parametrii normali si mi s-a recomandat sa il curat cu ceva spray dar nu ma pricep. mersi mult

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Tot ce e din cauciuc in timp se uzeaza si sunt o gramada de lucruri care costa o gramada de ex la diesel furtun intercool e 200E buc si sunt 2.. tampoanele motor iar se duc pe la 150-200k km curelele,fulia, etc... cand are aprox 200k km pica cam multe
Link to comment
Share on other sites

cum zicea si alexutzu, cred ca bmw are cele mai proaste articulatii pe fata ...... nu am intalnit masina sa schimbi mai des bucsi, bielete - originale !!!

EXACT... si eu am aceleasi probleme... la suspensia fata... si trebuie sa precizez ca evit tot timpul drumurile fara asfalt sau cu gropi... dar se pare ca denivelarile si valurile asfalturilor respectiv a betoanelor sunt suficiente sa afecteze aceste piese... <_< sper sa nu urmeze si alte componente...

Link to comment
Share on other sites

cum zicea si alexutzu, cred ca bmw are cele mai proaste articulatii pe fata ...... nu am intalnit masina sa schimbi mai des bucsi, bielete - originale !!!

EXACT... si eu am aceleasi probleme... la suspensia fata... si trebuie sa precizez ca evit tot timpul drumurile fara asfalt sau cu gropi... dar se pare ca denivelarile si valurile asfalturilor respectiv a betoanelor sunt suficiente sa afecteze aceste piese... <_< sper sa nu urmeze si alte componente...

E46 ? sau ce model ? eu unu am E36 si sunt super multumit... deabia acum dupa 35.000 km in romania si 220.000 km per total i-am schimbat bielete si bucsi pe fata, si erau cele originale... nu suna prea bine cand incepe sa trancane, ce-i drept.

Link to comment
Share on other sites

la E36 nu trebuie scos airbag-ul, eu am volan normal cu airbag si a iesit prin dreapta pe langa maneta de la stergatoare. iese dar trebuie fortat un pic, el se opreste inrtre volan si bord si fiind din materiale mai moi iese.

Nu am volan reglabil nici pe inaltime nici pe adancime, e coloana de directie fixa... am incercat sa scot ceasurile de bord in toate variantele si nu am reusit..

Link to comment
Share on other sites

cum zicea si alexutzu, cred ca bmw are cele mai proaste articulatii pe fata ...... nu am intalnit masina sa schimbi mai des bucsi, bielete - originale !!!

EXACT... si eu am aceleasi probleme... la suspensia fata... si trebuie sa precizez ca evit tot timpul drumurile fara asfalt sau cu gropi... dar se pare ca denivelarile si valurile asfalturilor respectiv a betoanelor sunt suficiente sa afecteze aceste piese... <_< sper sa nu urmeze si alte componente...

E46 ? sau ce model ? eu unu am E36 si sunt super multumit... deabia acum dupa 35.000 km in romania si 220.000 km per total i-am schimbat bielete si bucsi pe fata, si erau cele originale... nu suna prea bine cand incepe sa trancane, ce-i drept.

da... la E46 model 2004...

Link to comment
Share on other sites

la E36 nu trebuie scos airbag-ul, eu am volan normal cu airbag si a iesit prin dreapta pe langa maneta de la stergatoare. iese dar trebuie fortat un pic, el se opreste inrtre volan si bord si fiind din materiale mai moi iese.

Nu am volan reglabil nici pe inaltime nici pe adancime, e coloana de directie fixa... am incercat sa scot ceasurile de bord in toate variantele si nu am reusit..

desfa volanul

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie dat jos volanul, trebuie sa dai jos plasticele din jurul coloanei de directie si apoi vor iesi cu siguranta.

intr-adevar trebuie sa le "fraieresti la colturi" ca sa iasa, dar ies si fara sa dai jos volanul

daca ai rabdare da volanul jos si le scoti mai usor

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie dat jos volanul, trebuie sa dai jos plasticele din jurul coloanei de directie si apoi vor iesi cu siguranta.

intr-adevar trebuie sa le "fraieresti la colturi" ca sa iasa, dar ies si fara sa dai jos volanul

daca ai rabdare da volanul jos si le scoti mai usor

pai am rabdare, dar cum scot perna de airbag, ca mai apoi sa dau jos volanul ?

mi-e sa nu bag vre-o surubelnita gresit cand incerc sa-l dau afara si sa declansez airbag-ul ... cine e din bucuresti si a mai desfacut si poate sa imi arate si mie, il cinstesc

asta e modelul de volan...

post-13397-1243421631_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@cobrelu: are doua suruburi pe dos (torx T25 sau 30)

sa scoti borna la baterie!

mersi colegii ...cand am timp, o surubaresc.....revin cu detalii ...

pana atunci recomand celor ce se apuca sa schimbe in parcare bieletele antiruliu, sa se pregateasca, sa aiba rabdare si multi nervi la dispozitie (suruburi ruginite - coxate, spatiu stramt, pozitii incomode, piese inghesuite)...

Link to comment
Share on other sites

unde pot sa gasesc o carte tehnica, sau ceva mai detaliat cu instrumentele de bord si ce face fiecare ?

astazi cand veneam de la sinaia am pus o frana de motor din 5 in 3 la 100km/h si am franat in acelasi timp, pentru ca dupa aceea sa virez la stanga, si mi s-a aprins martorul rosu cu semnul exclamarii in bord ...

nu a ramas aprins, decat a palpait sacadat de cateva ori cat timp am facut manevra, dupa care s-a stins...

-tin sa precizez ca nu e senzorul de placute, pentru ca asa ceva numai am

-senzorul de la maneta de frana de mana este altul

-senzorul de lichid de frana nici el nu este...

-senzorii de apa/ulei scazut nu mi-au functionat niciodata, nu m-au averizat nici in momentele in care eram in punct critic

CE altceva ar putea fi sau ce este mai exact ?

 

P.S. volanul nici acum nu am apucat sa-l demontez , in schimb weekendul acesta am reusit sa dau jos capitonajul plafonului pentru a-l retapisa, am reusit sa demontez tot torpedoul si sa scot filtrul de aer de jos pe care dupa ce l-am spalat temeinic, l-a lasat 12 ore in lenor, iar acum habitaclul meu miroase a mediterana <_<

Edited by cobrelu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.