Jump to content

ce se strica la BMW si nu ar trebui ?


cat

ce pica la BMW ?  

1244 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

.Ar mai fi problema cu ralantiul careia nu i-a dat nimeni de cap pe acest forum si piesele care cad pt ca-s vechi.... sau noi pt ca-s facute prost!!!!

 

Ce are ralantiul?

Ralantiul neregulat are multiple cauze.De ex la e34(cu siguranta si alte modele) pot fi:

1.Air intake leak:

A leak in the intake or vacuum leaks (check the dipsick o-ring seal and oil filter seal) will make your car idle roughly.

 

 

2.Valve setting:

If you didn't adjust your valve lately, check your Valve adjustment.

 

 

3.Spark plugs:

Old spark plugs will make your car idle and run rough. Change them, good time to try those expensive Bosch platinum +4. Some owner use a slightly greater clearance: set them slightly larger to 0.86-0.91mm (0.034-0.036in) to help improve the idle with the stock plugs.

 

 

4.Distributor cap and rotor:

After a lot of miles (or km) your rotor and cap will be sad looking or cracked, check for yourself.

 

 

5.Ignition wires:

Check the ignition wire resistance with a multi-meter, it should be around 0 Ohm.

 

 

6.Idle Control Valve (ICV):

This expensive part gets dirty. You should clean it (along with the throttle body) each time you adjust your valves with carburator cleaner. If there is no improvement and your ICV had never been changed (there is sometimes a year stamped onto the casting), change it.

 

7.Other considerations are: leaking injector, faulty temperature sensor, faulty oxygen sensor, check all electrical connections.

NU STIU cati dintre cei care au probleme cu ralantiul au verificat toate cele de mai sus.Foarte putini cu siguranta...inca ceva:O MASINA SECOND HAND SA NU VA ASTEPTATI SA AIBA RALANTIUL CA UNA NOUA,indiferent cat de bine intretinuta a fost.

Link to comment
Share on other sites

.Ar mai fi problema cu ralantiul careia nu i-a dat nimeni de cap pe acest forum si piesele care cad pt ca-s vechi.... sau noi pt ca-s facute prost!!!!

 

Ce are ralantiul?

Ralantiul neregulat are multiple cauze.

 

 

Pai banuiesc ca sunt multe cauze insa nu stiam ca este o problema frecventa la BMW-uri.

Link to comment
Share on other sites

.Ar mai fi problema cu ralantiul careia nu i-a dat nimeni de cap pe acest forum si piesele care cad pt ca-s vechi.... sau noi pt ca-s facute prost!!!!

 

Ce are ralantiul?

Ralantiul neregulat are multiple cauze.

 

 

Pai banuiesc ca sunt multe cauze insa nu stiam ca este o problema frecventa la BMW-uri.

In general,o problema DEVINE frecventa in cazul in care mai multi utilizatori posteaza asta.Dupa inchiderea acestui topic putem afla care sunt cele mai frecvente probleme(in functie de model,an,cilindree,etc) daca vrem sa fim rigurosi <_<

Link to comment
Share on other sites

Senzoru de temperatura exterioara si senzorul de ulei sau sonda aia care iti aprinde becul de ulei portocaliu cand pornesti masina sau dupa ce o opresti desi ai ulei. Cred ca sunt cele mai frecvente probleme care apar la e46 si e39. <_<

 

Vara trecuta imi arata 0 grade sau ceva de genu la temperatura de afara si nu-mi mai pornea clima :) si intr-o iarna la un e39 am vazut pe bord 40 de grade afara :bashwall:))

 

 

La M5 e39 ambreiaju este consumabila. Se schimba anual :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Eu am votat diferentialul...este singura problema care o am...nu situ daca este chiar diferentialul...dar de pe acolo vine zgomotul <_<

nasol cu diferentialul, costa mult ,de ce , ? ai facut cercuri ? ca masina nu e prea veche

 

 

am un zgomot cand bag intr eapta inatai...si din ce am itneles e de la dif...o sa merg la mecanic sa vedem

Link to comment
Share on other sites

nu as zice ca nu e fiabila ,ce stiu ca la a mea s-au schimbat doar consumabile ,acum are aproape 200000si am schimbat eu amortizoare fata ,capetele de bara directie si 2 bucsi ,la motor nimic ,cutie nimic sper sa ma tina tot asa,sau are vreo legatura faptul ca e 7 er. Edited by b-99-tck
Link to comment
Share on other sites

Masina din semnatura, achizitionata din IT la 160000 am schimbat : bucsi bascula originale 120 euro (parerea mea ca erau originale si alte jocuri nu sunt, le bagam la consumabile, la dacie le schimbam de 2 ori pe an), senzor nivel ulei 100 euro original(senzorii se mai strica), motoras apa parbriz original 30 euro(si asta la orice masina se strica). Defecte normale si minore.

 

Ceea cred ca nu trebuia sa se intample a fost anul trecut in august cand la plecarea linistita de la o terasa s-a rupt fulia din capul vibrochenului. M-a costat vreo 200 euro cu tot cu montaj (nu mai tin minte marca, originala era vreo 350euro). Bine ca nu s-a intamplat pe autostrada prin Austria sau Ungaria! Nu sunt sigur daca asta e la consumabile sau e defect, oricum e cam scumpa si ramai cu masina in drum (asta e cel mai rau). Si o alta problema s-a dus displayul de la cd-player (si asta e scump). Nu e normal ca la un cd-player asa scump sa se amestece pixelii!

 

Probleme cu directia sunt datorita drumurilor foarte proaste (socul de la gropi se duce si in caseta de directie). Asta nu inseamna ca masina nu este fiabila. Ca dupa ce le schimbi se strica iar conteaza si marca si calitatea pieselor (multe din ele sunt contrafacute si turcisme).

 

Vorbind de diesel si problemele la injectoare si pompe: asta este numai din cauza motorinei foarte proaste din RO (la 2 saptamani cand am ajuns in tara masina nu mai tragea si ajunsese sa nu mai mearga mai mult de 70km/ora). Filtrul de motorina era imbacsit. L-am schimbat si totul a revenit la normal. Daca motorina are apa sau gazolina e logic ca vor ceda pompele (inalta, joasa) si injectoarele. In afara nu sunt probleme cu ele.

 

Pompa de apa se strica din cauza antigelului prost folosit (nu are o ungere corespunzatoare a rulmentului pompei). Si eu cred ca spargerea vasului de expansiune are totusi o cauza (o presiune mare in circuit dar nu stiu care ar fii motivul, poate un antigel prost, dar cred ca nu vasul este de vina).

 

Debitmetrul de aer este un defect. Am citit prin revistele de specialitate ca se strica des si e cam scump.

 

Concluzia mea este ca BMW E46 PL 320D este o masina fiabila (acum are 180000), multe din defecte avand cauza drumurile pline de gropi si combustibilul prost din RO. Eu circul in RO doar in august si in decembrie si cred ca se cunoaste asta.

Link to comment
Share on other sites

Masina din semnatura, achizitionata din IT la 160000 am schimbat : bucsi bascula originale 120 euro (parerea mea ca erau originale si alte jocuri nu sunt, le bagam la consumabile, la dacie le schimbam de 2 ori pe an), senzor nivel ulei 100 euro original(senzorii se mai strica), motoras apa parbriz original 30 euro(si asta la orice masina se strica). Defecte normale si minore.

 

Exact astea le-am schimbat si eu!! <_< plus 2 senzori abs(1 din vina celor de la bmw, ca au dat din greseala in el)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
la ce ne putem astepta, excluzand din lista piesele "cosumabile" - elemente sistem franare , suspensii

daca aveti si alte sugestii, se pot adauga.

 

fiind sistem "poll" bifati problema cea mai importanta cu care v-ati confruntat

as fi vrut sa existe posibiliatea unor raspunsuri multiple, dar nu stiu cum se face.

 

descrieri concise ale problemelor aparute cred ca sunt mai mult decat binevenite, in care sa mentionati tipul masinii, anul, problema aparuta si cauza, eventual un cost al reparatiei.

modulul din spatele filtrului de polen la e34.

Link to comment
Share on other sites

Si eu cred ca spargerea vasului de expansiune are totusi o cauza (o presiune mare in circuit dar nu stiu care ar fii motivul, poate un antigel prost, dar cred ca nu vasul este de vina).

Gresit ! asta se intampla fiindca nu se aeriseste bine circuitul, ori din cauza unei functionari defectuase a termostatului. Am patit-o si eu, insa nu a crapat vasul, ci a refulat pe la cel mai slab furtun din cauza presiunii.

 

PS> Spuneti-mi si mie cum se demonteaza un volan de bmw ,, adica in special cum scot modulul airbag, sa nu fac vreo prostie

vreau sa scot ceasurile de bord si nu reusesc : este nevoie sa scot volanul ?

Edited by cobrelu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.