Jump to content

BMW 320d 2002 150 HP fum motor rece ?


CrissXL

Recommended Posts

Sal tuturor,

De cateva zile am intrat in posesia unui BMW 320d 150HP, din 2002 cu 80.000 Km la bord. Masina se comporta perfect, demaraj, acceleratie.. practic ma "baga in scaun" dupa 2000 rotatii.Viteza atinsa, 221 Km /h testata azi pe Autostrada Soarelui, viteza atinsa foarte usor, fata de fosta Vectra mea B 2001 de 125 Hp.

 

Toate bune pana aici.Nu am mai avut pana acum diesel, si ma "sperie" ce am observat mai devreme. Masina a stat nepornita toata ziua, o pornesc, si accelerez la 3000 ture fara sa fie bine incalzita, ma uit in spate si ...FUM, la turatie 1000, nu scoate nimic, dar daca trec de 2000 turatii,...fum. Ei bine, am plecat cu ea..merge super. Dupa ce se incalzeste motorul, nici la 4500 turatii, nu vad pic de fum. E normal pentru un diesel ca atunci cand e motorul rece si la turatie mare sa scoata fum ?

Link to comment
Share on other sites

Sal tuturor,

De cateva zile am intrat in posesia unui BMW 320d 150HP,  din 2002 cu 80.000 Km la bord. Masina se comporta perfect, demaraj, acceleratie.. practic ma "baga in scaun" dupa 2000 rotatii.Viteza atinsa, 221 Km /h testata azi pe Autostrada Soarelui,  viteza atinsa foarte usor,  fata de fosta Vectra mea B 2001 de 125 Hp.

 

Toate bune pana aici.Nu am mai avut pana acum diesel,  si ma "sperie" ce am observat mai devreme. Masina a stat nepornita toata ziua, o pornesc,  si accelerez la 3000 ture fara sa fie bine incalzita, ma uit in spate si ...FUM, la turatie 1000,  nu scoate nimic,  dar daca trec de 2000 turatii,...fum. Ei bine, am plecat cu ea..merge super. Dupa ce se incalzeste motorul, nici la 4500 turatii,  nu vad pic de fum. E normal pentru un diesel ca atunci cand e motorul rece si la turatie mare sa scoata fum ?

44655[/snapback]

 

Cam da! :)

La 3000 de ture scoate fum si daca pleci de pe loc nu numa la relanti.

Te astept la intalnirile clubului sa mai schimbam impresii ca si io am acelasi model. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mda.. ziua nu observasem nimic, dar seara , la lumina stopurilor.. ma speriasem cand vazusem fumul. Oricum, o sa trec pe la Bavaria zilele astea sa-i fac o verificare completa. Anyway.. sunt impresionat pentru un diesel.. nu credeam ca poate sa fuga atat de bine.(e primul diesel). Imi plac BMW-urile inca de cand am aflat ca exista si altceva decat Dacia :blink:. Si daca tot am postat sa ma si prezint.Cristi ,31 ani...
Link to comment
Share on other sites

Mda..  ziua nu observasem nimic,  dar seara , la lumina stopurilor..  ma speriasem cand vazusem fumul. Oricum,  o sa trec pe la Bavaria  zilele astea sa-i fac o verificare completa. Anyway..  sunt impresionat pentru un diesel..  nu credeam ca poate sa fuga atat de bine.(e primul diesel). Imi plac BMW-urile inca de cand am aflat ca exista si altceva decat Dacia :). Si daca tot am postat sa ma si prezint.Cristi ,31 ani...

44666[/snapback]

 

E sprinten rau motoru ta :blink: dar dupa 1500-2000 de ture. Sau cel putin asa mi se pare mie. Io-s nemultumit de demaraj...parca are lagu cam mare. in fine, poate mi se pare!

Link to comment
Share on other sites

ironm , intradevar este perfect normal , super perfect normal sa scoata fum .......damn man :blink:

 

criss , ce ulei folosesti ? cand l-ai skimbat ?

 

daca era turbina de vina ma gandesc ca nu mai tragea asa

 

scoate fum negru sau albastru ?

Edited by Cioli
Link to comment
Share on other sites

ironm , intradevar este perfect normal , super perfect normal sa scoata fum .......damn man  :blink:

 

criss , ce ulei folosesti ? cand l-ai skimbat ?

 

daca era turbina de vina ma gandesc ca nu mai tragea asa

 

scoate fum negru sau albastru ?

44669[/snapback]

 

a zis ca scoate doar cand o tureaza pana la 3000 la relanti. ce nu-i normal?

Link to comment
Share on other sites

ironm , intradevar este perfect normal , super perfect normal sa scoata fum .......damn man  :blink:

 

criss , ce ulei folosesti ? cand l-ai skimbat ?

 

daca era turbina de vina ma gandesc ca nu mai tragea asa

 

scoate fum negru sau albastru ?

44669[/snapback]

 

Masina am luat-o de la un tip Catalin, care mi-a zis ca a schimbat uleiul acum 3000km, eu am mai mers cu ea inca 400, oricum o sa schimb tot ce se schimba la o masina :ulei, antigel, filtre..etc. De consum, sunt super multumit, am mers cu ea 400 km cu juma' de rezervor.. si pe comp. de bord imi mai indica inca 435 km de mers.Masina am cumparat-o dupa ce am mai testat inca vreo 6 BMW-uri.Arata impecabil, m-am uitat cam la tot ce se poate, nu e nimic schimbat la ea decat discurile frana pe fata (am inteles ca se schimba la 60.000 km? ), si spoilerul pe spate. In rest e dotata cu tot, in afara de trapa si piele. Are pachetul sport, suspensie,volan,scaune (ce-mi recomandati... la regim de "mers" ).. si arata ca si noua. Am verificat si daca e curata..am prieteni la Udriste.. totul e in regula. Nu stiu.. am 1000 de intrebari de pus.. sper sa aveti rabdare cu mine :)

 

edit: de culoare fumului.. nu pot sa-mi dau seama, dar sigur nu e negru.

Motorina de la OMW euro 5.. e potrivita ptr. acest model ?

Edited by CrissXL
Link to comment
Share on other sites

Masina am luat-o de la un tip Catalin, care mi-a zis ca a schimbat uleiul acum 3000km,  eu am mai mers cu ea inca 400,  oricum o sa schimb tot ce se schimba la o masina :ulei, antigel, filtre..etc. De consum, sunt super multumit, am mers cu ea 400 km  cu juma' de rezervor..  si pe comp. de bord imi mai indica inca 435 km de mers.Masina am cumparat-o dupa ce am mai testat inca vreo 6 BMW-uri.Arata impecabil, m-am uitat cam la tot ce se poate,  nu e nimic schimbat la ea decat discurile frana pe fata (am inteles ca se schimba la 60.000 km? ),  si spoilerul pe spate. In rest e dotata cu tot, in afara de trapa si piele. Are pachetul sport,  suspensie,volan,scaune (ce-mi recomandati...  la regim de "mers" )..  si arata ca si noua. Am verificat si daca e curata..am prieteni la Udriste..  totul e in regula. Nu stiu..  am 1000 de intrebari de pus..  sper sa aveti rabdare cu mine :blink:

 

edit:  de culoare fumului..  nu pot sa-mi dau seama,  dar sigur nu e negru.

Motorina de la OMW euro 5..  e potrivita ptr. acest model ?

44676[/snapback]

 

cat ai dat pe utilaj? ca si eu am luat ceva asemanator, dar benzina (318i) si cu destul de putine dotari... si eram curios de o comparatie

Link to comment
Share on other sites

cat ai dat pe utilaj? ca si eu am luat ceva asemanator, dar benzina (318i) si cu destul de putine dotari... si eram curios de o comparatie

44700[/snapback]

 

 

16.200 Euro / iunie 2002 /80.000 Km.. si cu toate dotarile, cum am spus mai sus, mai putin piele si trapa.

 

Intrebare : se poate modifica suspensia ca mi se pare prea jos.. si cam dau cu ea de denivelari.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot te apuci sa schimbi "tot ce se schimba la o masina", nu uita sa schimbi si curelele. Nu stii daca cei 80 de mii de km. sunt reali sau "trasi din condei".

Daca vrei sa renunti la suspensia sport pentru suspensie "de strada", intra la www.zf-trading.com, selectezi Catalog, iti alegi limba dorita, bagi tipul de masina si anul de fabricatie si selectezi Boge (producatorul pieselor de pe masina ta). O sa vezi cita pomelnicu' de piese ai de schimbat si-ti va trece.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot te apuci sa schimbi "tot ce se schimba la o masina", nu uita sa schimbi si curelele. Nu stii daca cei 80 de mii de km. sunt reali sau "trasi din condei".

Daca vrei sa renunti la suspensia sport pentru suspensie "de strada", intra la www.zf-trading.com, selectezi Catalog, iti alegi limba dorita, bagi tipul de masina si anul de fabricatie si selectezi Boge (producatorul pieselor de pe masina ta). O sa vezi cita pomelnicu' de piese ai de schimbat si-ti va trece.

44858[/snapback]

 

Pai o sa verifice mecanicii cam tot.. si sa schimbe ce trebuie.

 

De fapt, nu ma deranjeaza suspensia ca e sport.. ci garda la sol, se poate ridica cu 2 cm...macar ?

Link to comment
Share on other sites

16.200 Euro / iunie 2002 /80.000 Km..  si cu toate dotarile, cum am spus mai sus, mai putin piele si trapa.

 

Intrebare :  se poate modifica suspensia ca mi se pare prea jos..  si cam dau cu ea de denivelari.

44855[/snapback]

 

 

offtopic:

E full fara piele. :blink: Discutam noi mai demult despre denumirile astea.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit si explicatia fumului.Deci e normal ca atunci cand motorul nu a ajuns la temperatura "optima" de functionare... adica e rece sa scoata fum.::

 

Let's face it, we've all smelled some diesel exhaust smoke at one time or another. Some people actually like it!?! I've seen some bumper stickers that said " Diesel Smoke Makes Me Horny". If this is your truck then you need to seek some professional help(no not the automotive kind you weirdo!).

Anyway different colored smoke contains a lot of information about your truck. Diesel exhaust smoke can vary in color and consistency but most can be classified into four categories according to the color of the smoke.

 

 

The first category is blue-white smoke:

 

Blue-white smoke may be noticed at engine start-up whether the engine is at normal operating temperature or not. Blue-white smoke can be observed at all ambient temperatures and should not last longer than a minute or two after the vehicle has been driven. Blue-white smoke can return when ambient temperature is below 10 degrees C (50 degrees F), and after the engine is warmed up due to extended idling. This is due to combustion chambers cooling own during periods of extended idling time. Heavy blue-white smoke may also occur if the engine is operated at full throttle with the transmission in neutral or park. If you see continuous Blue-white smoke while driving, then you probably have air being sucked into the fuel system.

 

The second category is white smoke:

 

White smoke and blue-white smoke share some of the same characteristics. White smoke is fuel not being burned. Extreme white smoke can be caused by the combustion chambers cooling down. One cause of this could be incorrect injection pump timing. Coolant getting into the combustion chamber can cause white smoke also. Possible causes are blown head gaskets, cracked heads cavitation, etc.

 

The third category is black smoke:

 

Black smoke is caused by an over rich mixture and normally occurs whenever the engine is working hard. Like going up a steep grade, being loaded heavy or during heavy acceleration. More black smoke can be observed when the vehicle is operated at higher altitudes because the air is thinner. A dirty air filter is also another cause of excessive black smoke. If black smoke is noticed while the engine is idling at low altitude or under normal driving conditions this condition should be diagnosed a.s.a.p. to prevent engine damage.

 

The fourth category is blue smoke:

 

Blue smoke is not normal and you do not want to be driving behind a truck that produces it. Blue smoke occurs when oil is entering the combustion chamber and is burning along with the fuel. Blue smoke usual indicates a condition which should be corrected a.s.a.p. Blue smoke also smells like oil burning. Possible causes include valve seals or cracked piston rings.

Link to comment
Share on other sites

a idee eu la benzina cand motorul e rece nu trec de 2500 ture

ca dupa aia hell is unleashed.. :blink:

 

Dupa ce se incalzeste motorul, nici la 4500 turatii, nu vad pic de fum

 

esti sigur? ai stat tu in spate la 4500 ture? Orice diesel da fum..Chiar ieri am vazut un 330cd cu ditmai dara de fum dupa el..Nu cred ca avea 4000 ture... mie mi se pare jenant. :)

Link to comment
Share on other sites

ca dupa aia hell is unleashed.. :blink:

esti sigur? ai stat tu in spate la 4500 ture? Orice diesel da fum..Chiar ieri am vazut un 330cd cu ditmai dara de fum dupa el..Nu cred ca avea 4000 ture... mie mi se pare jenant. :)

45133[/snapback]

 

 

Normal ca este fum, dar nu la fel cum iese in primele 2 minute pana se incalzeste motorul... probabil ca 330-ul abia pornise.

Acum 5 min m-am intors de la computest 2000, de la vitan, cu un scor de 99% dupa o ora de verificari, si teste. la motor 100%, mi-a scazut punctaj doar ptr bucsele fatza care au o uzura de 20%... ma rog, procente. A scos fum vizibil timp de 3 minute la relanti, dupa care nici pana intr-a 5-a la 180km/h nu a scos fum.

 

Recomand acel computest ptr. oricine vrea sa stie totul despre masina proprie, sau vrea sa cumpere una.

Link to comment
Share on other sites

asta ma mir si eu ..... puterea nu se masoara pe toata plaja de turatii a motorului ????? pai altfel de unde grafic ????

 

cat de misto e testul asta ?????? ca mi l'as face si eu pe bune !!!!!! testeaza si directie/mecanica ??? tot tot tot ????? electrica ???? ce cuprinde testul asta ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.