Jump to content

probleme la relanti 525i24v 91


Recommended Posts

pornesc motoru si dupa 10-15 secunde incepe si oscileaza de la 300rpm pana la 1000 -1500....si tot asa si tot asa

este un regulator pe furtunul de gaze care vine din capacul de culbutori, curatal si problema rezolvata :blink:

Link to comment
Share on other sites

pornesc motoru si dupa 10-15 secunde incepe si oscileaza de la 300rpm pana la 1000 -1500....si tot asa si tot asa

Poate fi potentiometrul pozitie acceleratie sau sonda lambda. Daca ai si un consum mare atunci e sonda. Cel mai bine mergi la un test rapid si-ti spun ei care e problema exacta.

Ai grija ca daca e sonda lambda problema, sa iei tot o sonda ca a ta. Daca ai sistemul de injectie Bosch, atunci si sonda sa o iei tot Bosch. Sa nu cumperi sonda universala, nici sonda marca Febi ca o cumperi degeaba. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

pornesc motoru si dupa 10-15 secunde incepe si oscileaza de la 300rpm pana la 1000 -1500....si tot asa si tot asa

Poate fi potentiometrul pozitie acceleratie sau sonda lambda. Daca ai si un consum mare atunci e sonda. Cel mai bine mergi la un test rapid si-ti spun ei care e problema exacta.

Ai grija ca daca e sonda lambda problema, sa iei tot o sonda ca a ta. Daca ai sistemul de injectie Bosch, atunci si sonda sa o iei tot Bosch. Sa nu cumperi sonda universala, nici sonda marca Febi ca o cumperi degeaba. Bafta!

nu mai reglati relantiul ca la dacie, exista acel calculator care stie el ce sa faca. In momentul in care strangi acel surub deschizi clapeta de acceleratie, ceea ce face sa intre aer fals in admisie. pentru relanti exista acea valva, regulator de relanti care trage aer din acel cot mare de admisie , inainte ca acesta sa ajunga la clapeta de acceleratie. Oscilatiile apar din 2 cauza : debitmetrul de aer sau sonda lambda. Cand regulatorul este infundat trepideaza destul de tare masina la relanti dar nu oscileaza relantiul.

Bafta

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

Surubul acela este asa reglezi cablul :blink:

da este intr-adevar ca sa reglezi cablul sa nu fie prea slab insa daca il strangi prea tare este ca si cum ai tine piciorul pe acceleratie ceea ce nu este normal . Inafara de acel surub de reglare a cablului mai exista un altul pe post de distantier aflat undeva langa arcul care tine inchisa clapeta de acceleratie

Link to comment
Share on other sites

Surubul acela este asa reglezi cablul :blink:

da este intr-adevar ca sa reglezi cablul sa nu fie prea slab insa daca il strangi prea tare este ca si cum ai tine piciorul pe acceleratie ceea ce nu este normal . Inafara de acel surub de reglare a cablului mai exista un altul pe post de distantier aflat undeva langa arcul care tine inchisa clapeta de acceleratie

o alta rezolvare ar fii senzorul de la clapeta, din cate stiu eu se poate repozitiona, daca cineva a umblat acolo si nu la pus in aceasi pozitie iti ajunge relantiul in baia de ulei :) sau condens in el sau ulei

Link to comment
Share on other sites

Surubul acela este asa reglezi cablul :blink:

da este intr-adevar ca sa reglezi cablul sa nu fie prea slab insa daca il strangi prea tare este ca si cum ai tine piciorul pe acceleratie ceea ce nu este normal . Inafara de acel surub de reglare a cablului mai exista un altul pe post de distantier aflat undeva langa arcul care tine inchisa clapeta de acceleratie

o alta rezolvare ar fii senzorul de la clapeta, din cate stiu eu se poate repozitiona, daca cineva a umblat acolo si nu la pus in aceasi pozitie iti ajunge relantiul in baia de ulei :) sau condens in el sau ulei

buna asta cu relantiul in baia de ulei

Link to comment
Share on other sites

Turatiile oscilante ale relantiului, din ceea ce am patit eu pot fi din debitmetru defect sau din regulatorul de relanti.

In ceea ce priveste turatia la relanti prea scazuta, astazi am alimentat si statea relantiul la 1000, deci benzina proasta. Acum tb. sa modific acel surub cum a fost :blink:

Link to comment
Share on other sites

Turatiile oscilante ale relantiului, din ceea ce am patit eu pot fi din debitmetru defect sau din regulatorul de relanti.

In ceea ce priveste turatia la relanti prea scazuta, astazi am alimentat si statea relantiul la 1000, deci benzina proasta. Acum tb. sa modific acel surub cum a fost :blink:

daca oscileaza relantiul e regulatorul de relanti, daca-l cureti cu degresant mai merge o perioada dar tot o sa trebuiasca sa-l schimbi si e scump al dracu :)

Edited by cotti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.