Jump to content

Ce probleme pot sa apara la un BMW


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1) exact asa imi face si mie cd-ul, dar numai asa cand vrea el (cam o data pe luna ) si nu mai vrea sa iasa afara nicidecum decat peste vreo ora

2) probleme cu clima[in ventilatorul de la clima (ala din fatza) este un patratzel mic care controleaza turatia ventilatorului]-problema asta o au o gramada de bmw-uri si daca nu stii ca nu iti merge ventilatoru si vara dai druu la clima poate sa iasa urat pentru ca nu are racire radiatoru de clima.(schimbat cu 80 de E )

3) la ventilatorul de aer ala din bord (nu ala de clima) este o chestie cu multe piciorushe care controleaza turatia ventilatorui(o sa pun si poza) s-a ars (schimbat cu 100 de E )

4) la toba finala nush ce dracu are ca tot pica tampoanele alea (cred ca de la gropile din Ro s-au largit)

5) la toba intermediara bate ceva cred ca si acolo au picat tampoanele si intr-o curba mai brusc se aude

masina de curand cumparata avand PE BORD 90.000 km :)

Intr-un fel m-i se par si normale problemele astea,masina avand 4 ani ,dupa ce a tras neamtzu de ea cine stie cati kilometri a facut si o mai si aduci pe drumurile noastre 'bune' desi la zixx e mai ciudata treaba masina fiin luata noua :)

eh am uitat sa pun poza :blink:

post-97-1104602030_thumb.jpg

Edited by Cioli
Link to comment
Share on other sites

2) probleme cu clima[in ventilatorul de la clima (ala din fatza) este un patratzel mic care controleaza turatia ventilatorului]-problema asta o au o gramada de bmw-uri si daca nu stii ca nu iti merge ventilatoru si vara dai druu la clima poate sa iasa urat pentru ca nu are racire radiatoru de clima.(schimbat cu 80 de E )

5798[/snapback]

 

ai putea sa explici mai detaliat, plz? ce patratel, unde e, cum verific ventilatorul? dau drumul la clima, deschid capota si ma uit la el?

Link to comment
Share on other sites

ai putea sa explici mai detaliat, plz? ce patratel, unde e, cum verific ventilatorul? dau drumul la clima, deschid capota si ma uit la el?

5805[/snapback]

nu stiu ce masina ai dar daca o fi ca la e39 e simplu :

dai drumu la clima si te dai jos din masina si te uitzi daca se invarte ventilatorul ala de la clima(ala din fatza)

si daca nu porneste si se misca putin ca si cum ar vrea sa porneasca inseamna ca e accesi problema

vara daca nu iti merge asta poti sa strici compresoru ceea ce nu iti doresc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Din nou s-a aprins becul dupa ce am bagat-o in parcare si am oprit motorul :blink:

Masina e parcata putin in panta...poate o fi din cauza asta ?

Pe tester a fost acum vreo 2 saptamani(pentru problema cu toba) si nu a aparut nimic suspect atunci !

Computerul de bord a micsorat putin intervalul de schimb(cumulat kilometraj actual+km ramasi pana la revizie) de la 25000 la 23800(am inceput sa merg cu ea destul de mult in oras)

3036[/snapback]

 

Mai verifica nivelul de ulei.Am patit si eu acelasi lucru dupa primii 7500 km. Cateodata se aprindea pe cularea galbena si in mers...dupa ce i-am adaugat 1 litru de ulei nu am mai avut probleme. Pe la 16000 km, aceeasi poveste...si cu un litru de ulei iarasi s-a rezolvat. Asa ca ia un litru de ulei de la Bavaria si incearca. Cei de la Bavaria Brasov au spus ca multi proprietari de E46 au avut aceeasi problema. Cat despre kilometrajul actual cumulat cu cel ramas pana la revizie...e normal. Daca tragi de masina ( acceleratii bruste, motor turat, condus sportiv intr-un cuvant - si aici apare si consumul de ulei mai mare) atunci intervalul initial pentru schimbul de ulei scade sub 25000. Vorbesc din proprie experienta. Am facut primul schimb de ulei pe la 24000 km si computerul de bord arata pentru schimbul de ulei -1050 km, deci trebuia facut undeva in jur de 23000 km.

:)

Link to comment
Share on other sites

Mai verifica nivelul de ulei.Am patit si eu acelasi lucru dupa primii 7500 km. Cateodata se aprindea pe cularea galbena si in mers...dupa ce i-am adaugat 1 litru de ulei nu am mai avut probleme. Pe la 16000 km, aceeasi poveste...si cu un litru de ulei iarasi s-a rezolvat. Asa ca ia un litru de ulei de la Bavaria si incearca. Cei de la Bavaria Brasov au spus ca multi proprietari de E46 au avut aceeasi problema. Cat despre kilometrajul actual cumulat cu cel ramas pana la revizie...e normal. Daca tragi de masina ( acceleratii bruste, motor turat, condus sportiv intr-un cuvant - si aici apare si consumul de ulei mai mare) atunci intervalul initial pentru schimbul de ulei scade sub 25000. Vorbesc din proprie experienta. Am facut primul schimb de ulei pe la 24000 km si computerul de bord arata pentru schimbul de ulei -1050 km, deci trebuia facut undeva in jur de 23000 km.

:blink:

7436[/snapback]

 

mai tu esti sau nu? ala cu masina albastra? te-am dus eu odata de la vopsitorie pana in oras?

Link to comment
Share on other sites

Cu uleiul s-a rezolvat !

Am completat cu un litru si acum e ok.

Am aproape 10.000 si nivelul de ulei a ramas constant.

In schimb a aparut o troncaneala foarte usoara in volan(se aude doar cateodata).

Banuiesc ca e vreo bucsa de la volan,ceva.

Parca se aude din interiorul volanului !

Si din vina mea,inainte de anul nou am reusit doua galme cat pumnul la cauciucurile de pe partea dreapta...pe drum national :) (cica !) intre Dr.Tr.Severin si Herculane.

Era noapte si nu am vazut un ditamai santul nesemnalizat facut de cei care reparau drumul :) Norocul a fost ca aveam max.80km/h ca altfel cred ca stricam si jantele.

Am reusit sa salvez cauciucurile de aproape toate gropile din Bucuresti si o patesc pe DN.Asta e!Sa vedem ce zice asigurarea !Un cauciuc e vreo 12.000.000 :blink:

Edited by zixx
Link to comment
Share on other sites

In schimb a aparut o troncaneala foarte usoara in volan(se aude doar cateodata).

7445[/snapback]

 

incearca sa pui volanul in pozitia initiala (max. in sus si in iterior), banuesc ca l-ai reglat cum ai vrut tu. dupa aia incerca sa-l fixezi in mai multe pozitii. asa am facut si eu si am observat ca in unele pozitii apare un joc mic cand tragi de volan spre tine.

Link to comment
Share on other sites

un hummer evident  :blink:

care este solutia ta pentru geamurile care scartaie? mi se pare mie sau chiar imi scartaie mie geamurile? de fapt cand am luat masina scartaiau tare. dar am remarcat atunci, ca erau negre pe muchii, in zona de contact cu chederele. le-am sters si n-au mai scartait :)  ...doar din cand in cand mai trage cate una.

3089[/snapback]

Si la mine scartaie geamurile :) E mai accentuat vara

Link to comment
Share on other sites

Si la mine scartaie geamurile :blink: E mai accentuat vara

7482[/snapback]

 

Pentru baiatu' cu volanul care troncane din cand in cand: Vezi daca nu ai un cap de bara troznit. Atata vreme cat ai precizat ca ai galme pe cauciuc, banuiesc ca ai luat neshte gropi... Capatul de bara se verifica destul de usor: tragi de el stanga-dreapta in plan orizontal. Daca are joc in pivot, vei simti si il vei schimba. Daca nu are joc in capatul de bara, te duci mai inspre caseta de directie. Acolo e un burduf (de fapt sunt doua, unul pe stanga, si unul pe dreapta). Cauti cu mana, apasand pe burduf (acum trecem la palpat) o piulita cu o bila in capat. Tii cu mana de burduf (la piulita- unde se imbina tirantul cu axul casetei), si faci usor joc stanga-dreapta. Daca simti prin burduf ca are joc, tre' sa schimbi tirantul cu capat de bara cu tot (asa vine el ca piesa de schimb). Daca nu are joc, te agati cu mana de tirant, fix inainte de burduf, acolo unde burduful este mai ingust. Tragi in plan vertical sus-jos, si orizontal fata-spate. Daca are joc, treaba nu-i buna deloc...

Caseta de directie, datorita gropilor a prins joc in ax. Caseta nu se poate repara la noi in tara, ci doar in Germania. Am gasit eu unde. O caseta noua costa 1400E, cu caseta ta la schimb, vreo 800. Pozitia volanului in masina nu are de-a face cu zgomotele de la gropi. Oricum l-ai aseza, el nu trebuie sa troncane.

Pentru baiatu' cu geamul care scartaie: in acelasi topic am postat un DIY despre cum sa rezolvi problema. Macaraua e de vina. Dar cred ca poti trai linistit cu scartaitul ala...

Link to comment
Share on other sites

O problema foarte des intanlita(ma mir ca nimeni nu a adus vorba) este defectarea clapetei de acceleratie.

 

Asta la modele sub 2004/99(benzina).

 

Daca masina nu mai este in garantie este foarte trist din punct de vedere al costurilor.

7502[/snapback]

 

adica cum "sub 2004/99"? cum se manifesta defectul? nu merge reparata, doar inlocuita? exista masuri de precautie?

Link to comment
Share on other sites

adica cum "sub 2004/99"? cum se manifesta defectul? nu merge reparata, doar inlocuita? exista masuri de precautie?

7509[/snapback]

 

 

 

2004/09-am gresit :blink: E posibil sa ma insel la an.Poate e 2003.

 

Se aprinde becul EML ,motorul nu mai trage chiar se poate opri.

 

Reparatia consta in schimbarea clapetei +instalatia electrica de la motor(probabil nimeni nu face asa in Romania dar asta este solutia corecta).

 

Nu ai ce masuri sa iei.Nu este obligatoriu sa se intample dar este f posibil.

 

Si bobinele.Am uitat :)

 

Problema foarte comuna.Tot asa.Necesita schimbarea(toate).

E vorba doar de bobinele Bremi(nu cele patrate).

Link to comment
Share on other sites

2004/09-am gresit :) E posibil sa ma insel la an.Poate e 2003.

 

Se aprinde becul EML ,motorul nu mai trage chiar se poate opri.

 

Reparatia consta in schimbarea clapetei +instalatia electrica de la motor(probabil nimeni nu face asa in Romania dar asta este solutia corecta).

 

Nu ai ce masuri sa iei.Nu este obligatoriu sa se intample dar este f posibil.

 

Si bobinele.Am uitat :)

 

Problema foarte comuna.Tot asa.Necesita schimbarea(toate).

E vorba doar de bobinele Bremi(nu cele patrate).

7511[/snapback]

 

stai putin, ca te-am prins, mai lumineaza-ne :)

becul EML mai indica si alte probleme, sau doar clapeta, care este? ce include instalatie electrica de la motor si de ce trebuie schimbata odata cu clapeta? unde sunt situate bobinele, ca sa ma uit si eu mai atent la ele :blink:

Link to comment
Share on other sites

stai putin, ca te-am prins, mai lumineaza-ne :)

becul EML mai indica si alte probleme, sau doar clapeta, care este? ce include instalatie electrica de la motor si de ce trebuie schimbata odata cu clapeta? unde sunt situate bobinele, ca sa ma uit si eu mai atent la ele :blink:

7514[/snapback]

 

 

Si eu sunt interesat de povestea cu EML-ul.Am manualul Bentley si desi e foarte cuprinzator,cand e vorba de capitolul EML,zice ca nu sfatuieste pe nimeni sa umble acolo si sa se duca masina la reprezentanta.De asta sunt si in ceata cu EML-ul,si de cateva ori chiar mi-a ramas aprins la pornirea masinii,desi masina mergea normal apoi.Daca opream si porneam din nou ,becul se stingea normal.

Link to comment
Share on other sites

stai putin, ca te-am prins, mai lumineaza-ne :)

becul EML mai indica si alte probleme, sau doar clapeta, care este? ce include instalatie electrica de la motor si de ce trebuie schimbata odata cu clapeta? unde sunt situate bobinele, ca sa ma uit si eu mai atent la ele :blink:

7514[/snapback]

 

 

EML sau EDK se refera la clapeta care dupa cum stii este drive by wire.(la modelele mai vechi exista si un cablu pentru mai multa siguranta).

 

Becul se aprinde numai in cazul in care este o problema cu clapeta.

 

Este posibil sa fie un defect intern in clapeta care duce la blocare sau resetare.

 

Sau mufa de la clapeta sa nu exercite destula presiune.Asta este a 2 a cauza.

 

Mufa nu se schimba separat.Deci cu toata instalatia.Nu este nici simplu nici ieftin.

 

Cel mai des se schimba clapeta(daca exista vreo problema) dupa cate stiu eu.

 

Daca schimbi clapeta si ai probleme cu mufa becul se va aprinde din nou si motorul nu va functiona corect.De asta este corect sa le schimbi pe amandoua odata.Vorbesc teoretic.Costa f multi bani si manopera si piesele.Este posibil pentru Europa sa aiba alta solutie(desi ma indoiesc).In principiu trebuie sa asculti dealerul.

 

Am inteles ca ai tis ul.Gasesti acolo bobinele(cum se ajunge la ele).

 

 

Citeste discutia asta(unele chestii sunt adevarate).http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/archive/index.php/t-26602.html

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt interesat de povestea cu EML-ul.Am manualul Bentley si desi e foarte cuprinzator,cand e vorba de capitolul EML,zice ca nu sfatuieste pe nimeni sa umble acolo si sa se duca masina la reprezentanta.De asta sunt si in ceata cu EML-ul,si de cateva ori chiar mi-a ramas aprins la pornirea masinii,desi masina mergea normal apoi.Daca opream si porneam din nou ,becul se stingea normal.

7515[/snapback]

 

 

Din poza vad ca ai un 5.Banuiesc un M30 cu EML.

 

Nu este normal sa nu se stinga becul.Nu ar fi rau sa te duci sa verifici.

Daca becul sta aprins masina merge in "avarie".

Plus ca ar trebui sa il cureti.Dupa aia masina va raspunde mai repede la acceleratie.

 

Cred :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.