Jump to content

Ce probleme pot sa apara la un BMW


Recommended Posts

hmm ... doar 90k?? e coupe? il vinzi?

pm daca e coupe.

 

am citit tot topicul ...eu in locul vostru as schimba uleiul la maxim 10 mii km ... mai ales la masini noi. binenteles numai castrol rs... calculeaza cat te costa sa il schimbi la 10 mii fata de 23/25 ... chiar nu iti permiti?

Edited by beck
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

34.000 km, inca nimic suspect...cu exceptia consumului afisat de calculatorul de bord. La revizia de la 24.000 (facuta la reprezentanta Brasov) m-a pus naiba sa-i rog sa-mi activeze semnalul sonor la armare - dezarmare...lucru care nu l-au putut face...in schimb acum calculatorul de bord indica niste aberatii...3.7 - 4 litrii la suta :blink:
Link to comment
Share on other sites

australia? lol...

 

credeam ca e inscris in ro :blink:

 

ca sa nu fiu offtopic

 

un prieten cu un 320ci 2001 a fiert motoru la 9k km .. nu au pornit ventilatoarele... i-au schimbat ventilatoarele la garantie dar eu unu nu as fi fost multumit doar cu atat... un motor fiert cine stie ce poate sa pateasca mai tarziu...

trebuia schimbat tot motoru.

Link to comment
Share on other sites

australia? lol...

 

credeam ca e inscris in ro :)

 

ca sa nu fiu offtopic

 

un prieten cu un 320ci 2001 a fiert motoru la 9k km .. nu au pornit ventilatoarele... i-au schimbat ventilatoarele la garantie dar eu unu nu as fi fost

24536[/snapback]

 

Pai din 2001, nu mai este de cativa ani in garantie !

 

Sau este poveste veche :blink:

Link to comment
Share on other sites

povestea era veche, masina luata de la bavaria in leasing

alte povesti nu mai stiu :blink:

 

nu este indicat castrol rs? nu am mai cumparat uleiuri de top de ceva vreme , io stiu.... motul, urania :)

oricum cel mai mult conteaza sa il schimbi foarte des .. am facut 300k cu o dacie la care schimbam uleiul la 2-3 mii (il luam moca) . si a mai mers inca 50 k km noul propetar

o sa va pun maine poze cu un bloc de 2.0 m50 senzational da nu are gram de uzura si cred ca are cel putin 150k km . bmw rullz.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost la revizie acum vreo doua zile,la 18.000 de km(asta este,am mers mai mult prin Bucuresti :) )

Am schimbat uleiul,filtrul de ulei si uleiul din diferential-5.200.000.

In viitorul apropiat trebuie sa schimb bieletele de directie si bucsile de la brate :blink: Probabil de la gropi.Curios este ca in masina nu se aude nici o troncaneala.

In stalpul din dreapta fata apare cand si cand un scartait super enervant !

Sper ca airbag-ul sta bine la locul lui :)

Link to comment
Share on other sites

Bieletele si bucsile in principiu nu intra pe garantie :) .

Le astept sa vina si vedem atunci !

Repet, masina nu troncane absolut deloc :)

Uleiul in diferential l-a schimbat si 330xi

26020[/snapback]

 

Nu, nu am schimbat uleiul in diferential...cel putin nu mi-a spus nimeni de la reprezentanta ca trebuie schimbat. :)

Off topic: Am schimbat insa astazi jantele...thanks RaZvY!...acum am niste M135 pe 18" cu Michelin Pilot Sport de la prietenul nostru RaZvY din Suedia...mama lor...am incaltat masina cu ele la iesirea din Oradea si ...beton...pana la Bacau nu am luat decat doua amenzi...un radar :blink: si o depasire pe linia continua :) ...dar comportamentul masinii este perfect...cat despre luck...pozele o sa vorbeasca de la sine...cand am poze cu noile jante deschid un topic :)

Edited by 330xi
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca bieletele si bratele nu intra sub incidenta garantiei, nu? Ai ridicat aceasta problema cu ei? E normal sa se schimbe dupa doar 18.000 km?

26019[/snapback]

 

 

Cat masina este in garantie ,"totul" este in garantie! :blink: (mai putin consumabile).

 

 

18000km?

 

Pe drumurile din Romania ,mi se pare ceva normal! :)

 

 

Parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Cum adica in principiu?Nu este stabilit? :)

26047[/snapback]

Zilele trecute m-am uitat si eu pe hartia cu garantia de la Bavaria. :) Consumabilele nu intra la garantie. De asemenea nu intra la garantie elementele de suspensie (pivoti, brate, telescoape si restul...) decat daca "se constata" ca problema a aparut ca urmare a unor defecte de fabricatie! Si de aici incepe circul...cine decide daca "problema a aparut ca urmare a unor defecte de fabricatie"?...SURPRISE! :blink: ...tot Bavaria...si uite asa ne invartim in jurul cozii si la urma platim si piesele si manopera...si atunci intrebarea mea este...la ce naiba mai dau astia garantie? :)

Edited by 330xi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.