Jump to content

E30 325i


SiloS

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest poleposition

Mie de exemplu, imi intra limitarea la M6 la 250 km/h (conform producator), daaaar... pe bord arata 270 KM/H

 

ori este eroare de 20 de km/h, ori mint astia cu limitarea :twoup:

 

Abia astept sa scot limitarea asta nenorocita :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Masinile mai noi stiu sigur ca au o eroare la vitezometru din fabrica ce creste exponential cu viteza masinii. Probabil si la BMW E30 exista aceasta eroare din fabrica .

 

In alta ordine de idei, astazi am facut comanda de un rulment. Aveau la magazin 3 tipuri de rulmenti cu preturile de 170 RON, 320 RON, si 360 RON. Cand i-am spus ca vreau la 320 RON ma intreaba vanzatorul : "Asta e pasiune, nu?"

Link to comment
Share on other sites

Merci.

Azi am fost si mi-am luat rulmentul de la magazin si am facut comanda de discuri de frana pentru fata ventilate si perforate Zimmermann impreuna cu placute de frana de strada ATE. Eu voiam sa cumpar placute "racing" Ferodo DS 660, dar nu aveau pe stoc. Nu-i nimic, dupa 20.ooo o sa imi fac franele pe fata asa cum imi doresc.

Link to comment
Share on other sites

Acum franeaza mai bine pe mazga decat inainte pe asfalt uscat ! Sunt foarte incantat de noile frane . ;)

 

Am schimbat cureaua de distributie + rola + elicea ventilator + rulmentul care huruia. :lol:

 

Imi pare rau ca inca nu am fost in stare sa repar turometrul... o sa am o satisfactie mai mare cand o sa fie gata :) .

post-437-1221643210_thumb.jpg

post-437-1221643245_thumb.jpg

post-437-1221643291_thumb.jpg

post-437-1221643336_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum franeaza mai bine pe mazga decat inainte pe asfalt uscat ! Sunt foarte incantat de noile frane . ;)

 

Am schimbat cureaua de distributie + rola + elicea ventilator + rulmentul care huruia. :lol:

 

Imi pare rau ca inca nu am fost in stare sa repar turometrul... o sa am o satisfactie mai mare cand o sa fie gata :) .

 

 

frumos man...frumos..................

Link to comment
Share on other sites

e dat la carte 172 Km/H Âşi pe bord a prins 210 km/h

 

E vorba de Renault...

 

ai schimbat si cauciucurile?

 

Eu am mers mai mult cu BBS 15" 205/55R15 in stare buna, dar imbatranite . Cu ele aveam franele mai proaste decat cu O.Z. 16" 195/50R16 . Cu OZ-urile nu prea am apucat sa franez pe mazga decat in ziua respectiva si probabil le-am comparat ( din greseala )cu vechile BBS ... Oricum sunt foarte incantat de modificare... Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa franeze cu roti pe 215 sau 225 ;)

 

In alta ordine de idei, in urmatorul meu post o sa va prezint noile achizitii... 4 chestii mici care se gasesc greu :)

Link to comment
Share on other sites

acele discuri Zimmerman iti vor consuma placutele mai repede

 

Da stiu !

 

insa la franare nu vei simti performante ridicate?

 

Esti sigur ca pe 2 opriri de la 160 franezi la fel cu discuri perforate in comparatie cu cele ventilate ?...

 

De fapt, cel mai bine e sa argumentezi o afirmatie... daca tu imi explici de ce nu sunt mai bune cele perforate decat cele ventilate eu te cred...

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZnlFIXrTE5s...feature=related

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
De fapt, cel mai bine e sa argumentezi o afirmatie... daca tu imi explici de ce nu sunt mai bune cele perforate decat cele ventilate eu te cred...

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZnlFIXrTE5s...feature=related

 

Discurile perforate sunt foarte comerciale, În realitate nu frânezi mai bine.

 

Teoretic se vor rãci mai repede deci nu va apãrea fading-ul frânelor.

Practic, probabil cam tot aia e.

 

Sunt multe maÂşini foarte performante care au discuri normal ventilate, de exemplu M5 E39.

 

Discurile perforate aratĂŁ frumos, cam acesta este avantajul lor.

 

Existã frâne mai performante decât cele de fabricã Însã acestea vin În kit-uri cu tot cu etrieri ºi costã câteva mii bune de euro.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mult doritul kit de XENON trebuie sa mai astepte o perioada .

 

Am mai schimbat la masina ce se vede in poze ( bielete+capete de bara si bascula pe stanga ) .

Am schimbat si uleiul :) .

 

 

De cand nu am mai postat am "refacut" si maciulia de la schimbator + imbracamintea lui .

 

Urmeaza sa imi iau un set de roti de iarna :) .

 

 

ps : am schimbat si emblema de pe spate... nu e in stare excelenta, dar oricum e in stare mai buna decat cea pe care o aveam inainte . :)

post-437-1226672708_thumb.jpg

post-437-1226673271_thumb.jpg

post-437-1226673324_thumb.jpg

post-437-1226673580_thumb.jpg

post-437-1226673657_thumb.jpg

Edited by SiloS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
acele discuri Zimmerman iti vor consuma placutele mai repede

 

Da stiu !

 

insa la franare nu vei simti performante ridicate?

 

Esti sigur ca pe 2 opriri de la 160 franezi la fel cu discuri perforate in comparatie cu cele ventilate ?...

 

De fapt, cel mai bine e sa argumentezi o afirmatie... daca tu imi explici de ce nu sunt mai bune cele perforate decat cele ventilate eu te cred...

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZnlFIXrTE5s...feature=related

 

Eu am vorbit din prisma experientei mele, cu o masina de 1,800kg, franare de la 180 la ora intai cu discuri originale, apoi cu zimmerman perforate. Oprirea a fost aproximativ similara, logic, privit din perspectiva soferului si nu masurata....insa la serpentine intr-adevar racirea se facea mai bine la cele perforate si pe final erau mai eficiente...dar pentru a le folosi la capacitate maxima si sa aiba si un efect real, solutia ar fi sa schimbi si etrierii, nu numai discurile...

Link to comment
Share on other sites

eu am un 318 is e36

a, avut suspensie super sport (8 cm garda la sol) si rotile nu stateau / \ uzura la cauciucuri era uniforma

am schimbat suspensie cu una semi sport si in 2 luni cauciucurile au fost praf pe interior si rotile stateau / \

am fost la un service in cj (autofig) si mi-au reglat geometria fata si spate cu 120 lei rotile stau perfect si nu mai am uzura la pneuri

pe spate au reglat geometria din telescoape din ce am vazut eu

masina sta mult mai bine acum

incearca la un service profesional nu se poate sa nu iti rezolvi problemele

bafta

 

Intr-un fel e normal ca rotile sa stea un pic in / \ pentru ca e mai joasa decat una de serie. Oricum vreau sa ii fac geometria dupa ce ii schimb bucsele si de abia apoi cauciucuri noi :) .

 

Asa stau rotile spate la masinile cu suspensie sport.

Link to comment
Share on other sites

acele discuri Zimmerman iti vor consuma placutele mai repede

 

Da stiu !

 

insa la franare nu vei simti performante ridicate?

 

Esti sigur ca pe 2 opriri de la 160 franezi la fel cu discuri perforate in comparatie cu cele ventilate ?...

 

De fapt, cel mai bine e sa argumentezi o afirmatie... daca tu imi explici de ce nu sunt mai bune cele perforate decat cele ventilate eu te cred...

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZnlFIXrTE5s...feature=related

 

Eu am vorbit din prisma experientei mele, cu o masina de 1,800kg, franare de la 180 la ora intai cu discuri originale, apoi cu zimmerman perforate. Oprirea a fost aproximativ similara, logic, privit din perspectiva soferului si nu masurata....insa la serpentine intr-adevar racirea se facea mai bine la cele perforate si pe final erau mai eficiente...dar pentru a le folosi la capacitate maxima si sa aiba si un efect real, solutia ar fi sa schimbi si etrierii, nu numai discurile...

 

 

solutia cu scimbat doar discuri e una de compromis...ori o faci ca la carte ori nu te mai apuci...e ca si cum iti pui costum cu adidasi ( nu se potriveste, in afara raperilor de afara...)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.