Jump to content

Chiar nu va place touring-ul?


LRD

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Superba! Complimente!! :twoup: Ai facut o alegere buna! E mult mai reusita ca berlina! Si eu tot touring am !

Multumesc delutzu! Sa ne bucuram de masinile noastre. Poate totusi touring-ul nu aduce chiar cu un "sifonier", vorba colegului de forum...

Link to comment
Share on other sites

Superba! Complimente!! :twoup: Ai facut o alegere buna! E mult mai reusita ca berlina! Si eu tot touring am !

Multumesc delutzu! Sa ne bucuram de masinile noastre. Poate totusi touring-ul nu aduce chiar cu un "sifonier", vorba colegului de forum...

 

Da de unde nici pe departe. E chiar mai frumoasa ca berlina si tine si strada mai bine. Asta sunt sigur. Probat

Link to comment
Share on other sites

Mi-a sosit in 22.04 de la A.B. Touring-ul E91 325i arctic metalizat comandat in 31.01.

 

Motorizare:

 

2996cmc

218CP/6100

270Nm/2400-4200ture/min

248km/h

0-100km/h: 6,9 sec

80-100km/h:7,6sec(IV):9,4sec(V)

consum:

-oras:9,9l/100km (ce bine ar fi!)

-extra:5,6l/100

-mixt:7,2l/100

-CO2:173g/km

 

Dotari optionale:

 

-Culoare arctic metalizat

-roti jante 16"tip 156 cauciucuri runflat 205/55R16 schimbate cu normale Michelin Pilot Primacy

225/50R16 W (mai usoare cu 3kg decat cele originale runflat de si cu dimensiune mai mica !). Se simte categoric diferenta de confort la rulare! Cumparat kitul BMW cu cric, cheie dinamometrica (!), manusi (!), cala si in plus roata de rezerva ingusta 125/80R17 de la E46 cu adaptor (datorita diferentei de ET intre E46 si E90)si husa speciala BMW cu suprafata inferioara anti derapanta pentru tinut in portbagaj plus covorul de cauciuc bmw din portbagaj (husa cu roata nu aluneca chiar daca nu este ancorata!)

-Piele neagra integral (care de fapt este un gri inchis elegant), cu o textura placuta, nu apare senzatia de alunecare si este foarte bine cusuta. Combinatia de piele scaune gri inchis, piele volan si schimbator, bord aluminiu si tavan anthracite este deosebit de fericita (mai ales in combinatie cu exteriorul arctic si geamurile fumurii), iti da senzatia de sport, elegant, pe un fond de solid, indestructibil.

-Scaune sport incalzite cu suport lombar. Scaunele sport sunt deosebite, daca reglezi potrivit sistemul de strangere a lateralelor senzatia de fixare sigura in scaun este totala.

-Volan sport M si schimbator scurt (Shortshifter) cu piele M

-Tavan Anthracite

-Shadow Line exterior

-Protectie soare individual (geamuri fumurii spate)

-Ornamente Aluminiu finisate longitudinal

-Cotiera fata

-Oglinzi exterioare rabatabile si incalzite

-Oglinda heliomata interioare

-faruri ceata

-Aer conditionat automat

-Radio BMW Professional cu MP3

-Alarma cu telecomanda

Deci fara sistem de navigatie, XENON si altele care ar fi facut sa sara departe pretul.

Chiar si asa pretul CIP cu discount de 5% a ajuns la 35.044 euro pret contract. Am preferat o motorizare mai performanta decat motorul de 2.0i cu mai multe dotari. Nu m-am gandit la 330iT

deoarece la aceasta varianta nu se puteau comanda rotile pe 16".

Prima impresie:

Chiar daca pana la 2000km nu voi merge peste 4000 - 4500 ture, senzatia este totala. Motorul are cuplu deja la turatii mici,nu apare tendinta de trepidatie a motorului datorita subturarii, urca cu o usurinta incredibila in ture, iti da acea senzatie deosebita de rezerva de putere, este silentios (cel putin pana la 4000 ture!) si din aceasta cauza nu ai un control acustic asupra motorului, te trezesti deodata ca ai 150km/h!.

Daca schimbi repede vitezele (iti indica la bord) consumul este rezonabil pentru un motor totusi de 3000cmc! (interesant ca nu apare la bord computer consumul instantaneu!)

Consumul in principiu creste la turarea in trepte inferioare. La Mini Cooper-ul pe care l-am avut acesta se cerea turat de la inceput, avea cuplul maxim la 4600 ture. De si se conducea foarte placut (avea un farmec aparte al condusului), totusi 325i este cu totul altceva!

Totusi, 6 cilindrii (benzina!) sunt 6 cilindrii, sa nu se supere diesel-istii!

Modul in care masina sta in curbe, combinat cu felul in care stai in scaunele sport (care efectiv te imbraca, asta dupa ce ai nimerit pozitia ideala a reglajelor manuale!) m-a cucerit efectiv! Si mai este acea senzatie de volum pe care nu o ai intr-un sedan, in spate tavanul este mai sus, daca intorci capul din fata vezi sfarsitul masinii, parca respiri altfel.

Parerea mea este ca acest touring este mai reusit decat precedentul E46T (sa nu se supere cei care il au!), arata in acelasi timp si elegant si sportiv, cred ca varianta cu Pachetul M Sport este deosebita. Problema este ca daca as fi comandat Pachetul M Sport nu s-ar fi putut elimina suspensia sport decat in varianta X Drive. S-ar putea ca in viitor (daca imi voi permite dpdv financiar) voi cumpara pachetul aerodinamic M Sport, sau cel putin bara spate cu difuzorul.

Incerc sa postez cateva poze (scuze ca masina nu era nou spalata, dar pe arctic nu este chiar asa de deranjant!).

 

 

 

forte tare masina omule.....mai e un e90 aici da sedan....touringu nu se laasa mai prejos......

Link to comment
Share on other sites

NOTA:

Chiar daca unii nu pot accepta ideea ca turingul poate place, doresc sa fac unele cosideratii pe aceasta tema:

-turingul da senzatia de spatiu interior si elimina senzatia de oarecare claustrofobie, senzatie care nu intotdeauna te face sa te simti confortabil.

-eu personal sunt amator de ciclism in concedii, si de acea bicletele ne insotesc peste tot, iar turingul ofera conditii optime de trasport, mult mai comode,decat suportii de pe bara spate.

-anumite lucruri agabaritice(rare, dar mai sunt) isi gasesc mai usor loc intr-un porbagaj de turing.

-parerea ca o masina in doua volume arata mai bine, este un alt argument, insa asta depinde de gusturi, lucru, ce spuneau si latinii, nu se prea discuta!

-este al doilea BMW turing(un 46 si acum un 91),deci am ramas consecvent acestuia

-si cel mai important este sa acceptam ca e frumos ce ne place, ca daca nu ar fi asa, s-ar vinde doar un anumit tip sau marca de masina, restul fiind evitate de toata lumea.

Ca atare, raman cu convingerea ca asa cum unora le plac blondele si altora brunetele, si turingul isi gaseste admiratori, si eu ma bucur ca sunt unul dintre ei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.