Jump to content

Recommended Posts

Sunt tare curios sa va citesc parerile legate de aceste filtre...

Citeva intrebari:

 

PRO:

Scad consumul???

Cresc puterea motorului??? Ei zic ca ar fi un plus de 5%

Intretinere din 80000 in 80000KM in ROMANIA??? :)

Nu-si pierd air flow in timp?

 

CONTRA:

Filtrarea este chiar OK? Sau lasa sa treaca particule mai mari decit permite filtrul clasic de aer? De ce intreb asta? Ptr. k am avut in trecut un E36, 316i din 95 cumparat 0KM de la AB si la care am folosit exclusiv filtre de aer originale BMW si l-am vindut la 140000km fara sa am vreodata vreo problema la debitmetru. Actualul proprietar a ajuns la 200 mii si tot nu a intimpinat nici un dezagrement.

La e46-le meu de acum 318i din 2001 pe la 50 mii Km am hotarit montarea unui K&N normal. (care se monteaza in carcasa filtrului de aer a masinii fara modificari). L-am curatat si reuns la 80 mii si la 110 mii. Deci mult mai frecvent decit prevede fabricantul, datorita faptului k conduc preponderent in Romania (adica in desert - cum mi-a zis un mecanic de la BMW niederlasung Munchen). Si la 115 mii surpriza - se aprinde becul galben de motor (MIL). Il testez la Filaret - mixture too rich. Resetez becul si dupa vreo 2000 km din nou alt mesaj - mixture too lean. Concluzia celor de la Filaret - Debitmetru defect. :blink:

Rezumind Oare problema de la debitmetru se datoreaza filtrului K&N???

Edited by Laur
Link to comment
Share on other sites

PRO:

Scad consumul???

Cresc puterea motorului??? Ei zic ca ar fi un plus de 5%

Intretinere din 80000 in 80000KM in ROMANIA??? :blink:

Nu-si pierd air flow in timp?

 

53227[/snapback]

 

 

Eu nu as da banii pe asa ceva.Nu cred ca scade consumul ,iar cresterea de putere este de 1-2 cai.Da filtrul de aer jos si fa o tura cu ea.Sunt tare curios daca simti vreo crestere de putere :) .Plus ,daca sta la caldura in compartimentul motor,o sa fie mai rau ca inainte.

 

Uleiul poate strica debitmetrul.Intretinere din 80000 in 80000km.Poate in alta tara.

Si acum filtrele de la BMW se schimba la 100000(asta este recomandarea,nu sunt garantate ca tin 100000).

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

eu am k n .pe masina .prima oara a fost instalat la misto si tragea aer cald si nu mai mergea bine deloc.acuma am facut cum trebuia cu ,cutie sa traga aer rece de afara si merge super.in ture peste 4000 trage mai bine decat cu ala original.in rest .nu stiu sa ti spun daca consuma mai mult sau mai putin masina.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Sunt tare curios sa va citesc parerile legate de aceste filtre...

Citeva intrebari:

 

PRO:

Scad consumul???

Cresc puterea motorului??? Ei zic ca ar fi un plus de 5%

Intretinere din 80000 in 80000KM in ROMANIA??? :blink:

Nu-si pierd air flow in timp?

 

 

53227[/snapback]

 

 

In primul rand daca l-ai tzinut 80000 fara sa-l speli eu personal.... nu stiu ce sa zic...

Eu am si de cutie si il spal din 10k in 10k ... Singurul avantaj al filtrului de cutie e ca nu mai dai banii pe el in reprezentanta. In rest 0 (zerO)

 

Daca vrei ceva adevarat ia-ti un filtru Viper de la UUC sau Pipercross care spre deosebire de altele isi trage aerul rece din spoiler...

 

post-984-1133893797_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
daca iti cumperi un k&N care vine in cutia de aer originala o sa simti diferenta dar daca iti iei o facatura daia care se adapteaza cand se incalzeste motorul si incepe sa traga aer cald face decat zgomot nu mai are putere deloc.(testat).
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Sunt tare curios sa va citesc parerile legate de aceste filtre...

Citeva intrebari:

 

PRO:

Scad consumul???

Cresc puterea motorului??? Ei zic ca ar fi un plus de 5%

Intretinere din 80000 in 80000KM in ROMANIA??? :)

Nu-si pierd air flow in timp?

 

CONTRA:

Filtrarea este chiar OK? Sau lasa sa treaca particule mai mari decit permite filtrul clasic de aer? De ce intreb asta? Ptr. k am avut in trecut un E36, 316i din 95 cumparat 0KM de la AB si la care am folosit exclusiv filtre de aer originale BMW si l-am vindut la 140000km fara sa am vreodata vreo problema la debitmetru. Actualul proprietar a ajuns la 200 mii si tot nu a intimpinat nici un dezagrement.

La e46-le meu de acum 318i din 2001 pe la 50 mii Km am hotarit montarea unui K&N normal. (care se monteaza in carcasa filtrului de aer a masinii fara modificari). L-am curatat si reuns la 80 mii si la 110 mii. Deci mult mai frecvent decit prevede fabricantul, datorita faptului k conduc preponderent in Romania (adica in desert - cum mi-a zis un mecanic de la BMW niederlasung Munchen). Si la 115 mii surpriza - se aprinde becul galben de motor (MIL). Il testez la Filaret - mixture too rich. Resetez becul si dupa vreo 2000 km din nou alt mesaj - mixture too lean. Concluzia celor de la Filaret - Debitmetru defect. :blink:

Rezumind Oare problema de la debitmetru se datoreaza filtrului K&N???

am avut si eu pe un 320i un k&N original cu cutie pe benzinar da bn si merge ...da pe dizelan ce parere avetzi....? ex: pe un e39 525d 2001 pe care il detzin in prezent ...da ma refer la filtru k&N model exact ca cel ogiginal bmw ,ore da ceva randamente...???

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Din 2011 pana acum am schimbat si filtru si masina :)

 

Ce pot sa iti spun e ca masina avea un sunet/zgomot ceva mai agresiv, poate era placebo insa mi se parea ca urca mai usor in ture.

 

Pe masina actuala am tot un filtru K&N panel, dar si traseul de dupa catalizator de la SuperSprint. As am cumparat-o, deci nu stiu cum se simte cu filtru de aer normal.

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am filtru k&n panel pe un motor de 5 litri benzina. In afara de sunetul mai agresiv nu simti absolut nicio diferenta. Si precizez ca masina are undeva la 300 de cai. As zice ca la 300 de cai ar creste cu 4 5 cai puterea. La un motor de 150 ar creste 2 3 cai? E insesizabil. In afara de sunet este efect Placebo. La fel cum este o toba " sport". Zgomot si nimic mai mult.

Cat despre consum in niciun caz nu scade. Poate decat sa creasca.

Link to comment
Share on other sites

Uita-te la un filtru de aer rulat 5-10.000 km in Romania sa vezi cat praf e in el. Daca nu regasesti aceeasi cantitate de praf intr-unul K&N, inseamna ca praful ala se duce in motor. Eu as monta asa ceva doar daca as avea indicii ca se comporta la fel (prinde tot atata praf), desi e chinul dracului sa nu-l ungi nici prea mult, nici prea putin.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.