Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bine ca iti plac tie...asta conteaza in rest, sa le porti cu placere :twoup: EU personal nu ma mai risc am sa caut ceva hella sh :D

 

are THE DEVIL 350 lei bucata SH hella fara xenon, cele cu xenon sunt noi la 1000 lei

Parca am citit pe topic la tine si aveau semnal galben :twoup: eu caut ceva cu semnal alb cum am pe masina: http://img399.imageshack.us/img399/3789/run3ry6.jpg

http://img399.imageshack.us/img399/3789/run3ry6.73c5758724.jpg

Link to comment
Share on other sites

Promit , ca daca se poate schimba sticla, pe langa ca fac un DIY , schimb si culoarea semnalelor, ca e un amarat de plastic pus acolo care se poate scoate :twoup:.

 

Iti dai seama care ar fi costurile implicate....Eu la Golf aveam faruri Hella Celis si geamurile (din sticla) ciobite....am cumparat 2 faruri noi cele mai ieftine posibile, am scos sticla si am montat-o pe cele vechi...operatiunea a durat vreo 10 ore de munca si 8 mil de lei....degete rupte, taiat pe maini, etc....geamul ala e lipit super bine cu un silicon elastic si care nu se taie nici mort....

Link to comment
Share on other sites

Promit , ca daca se poate schimba sticla, pe langa ca fac un DIY , schimb si culoarea semnalelor, ca e un amarat de plastic pus acolo care se poate scoate :twoup:.

 

Iti dai seama care ar fi costurile implicate....Eu la Golf aveam faruri Hella Celis si geamurile (din sticla) ciobite....am cumparat 2 faruri noi cele mai ieftine posibile, am scos sticla si am montat-o pe cele vechi...operatiunea a durat vreo 10 ore de munca si 8 mil de lei....degete rupte, taiat pe maini, etc....geamul ala e lipit super bine cu un silicon elastic si care nu se taie nici mort....

Asa erau astea din poza de mai sus...am desfacut unu ca avea un fir rupt :twoup: am stat de dim pana seara sa pot scoate sticla ... un adevrat chin.

Link to comment
Share on other sites

Pai cum si-ar mai vinde BMW farurile facelift de 450 euro bucata daca s-ar putea inlocui sticla in caz de nevoie de la prefacelift, sticla care se poate comanda si care costa 250 Ron.

 

D-aia am zis ca e vorba de marketing.

In timp ce la prefacelift poti schimba sticlele atunci cand sunt matuite sau sparte, la facelift nu este posibil acest lucru.

 

Nu cred ca sunt facute sa se potriveasca, marimea este aceeasi insa prinderea etansa a sticlei pe far este probabil greu de realizat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pai cum si-ar mai vinde BMW farurile facelift de 450 euro bucata daca s-ar putea inlocui sticla in caz de nevoie de la prefacelift, sticla care se poate comanda si care costa 250 Ron.

 

D-aia am zis ca e vorba de marketing.

In timp ce la prefacelift poti schimba sticlele atunci cand sunt matuite sau sparte, la facelift nu este posibil acest lucru.

 

Nu cred ca sunt facute sa se potriveasca, marimea este aceeasi insa prinderea etansa a sticlei pe far este probabil greu de realizat.

si asta crezi tu ca tine de marketing...

 

crezi ca daca se vorbeste in stanga si dreapta de "strategia de marketing", se vorbeste in cunostinta de cauza? nu ti se pare un cliseu al unui limbaj de lemn jurnalistic?

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce astfel isi vand un produs pe care altfel nu l-ar fi vandut...

 

Parerea mea este ca si-au dat seama ca pot face mai multi bani daca nu mai vand doar sticlele pentru facelift, altfel nu-mi explic de ce la prefacelift poti sa comanzi sticlele si la facelift nu.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Dupa realoem, farurile sunt aproape identice, asta prefacelift are unele componente in plus din cate am observat, dar nu cat tine de sticla, este la fel, acuma nu am zis ca se potriveste sau ca nu se potriveste, eu sper, si referitor la comentariile de genu "o sa abureasca", asta pana nu este pusa sticla noua sus, nu are nimeni de unde sa stie, ca nu e chiar asa greu sa tragi un silicon pe margine pe unde sa nu intre aerul, si pe langa asta farul mai are 2 aerisiri tocmai ca sa nu abureasca.

Ce va fi... vom vedea, pe miercuri probabil ,ca marti ajunge sticla, nu are rost sa facem acuma dezbateri publice...luni e 8.. miercuri are loc experimentul apocaliptic.. deci.. sunt suficiente probleme pe lumea asta.

 

Daca vrem sa tragem linie, concluzionam in felul urmator, BMW nu vinde sticla de far facelift, dar asta nu inseamna ca nu se poate schimba. Vom vedea. De ce "sticla lipita cu solutii minune" are cleme de prindere ? eu inginer fiind , gandesc ca daca vroiam sa nu se repare, lipeam fara cleme si prostii sticla de far, si la revedere.. Din cate am vazut si pe viu, farul este cam asamblat din multe piese, prinse in tot felu de cleme, nimic nu este lipit definitiv in far.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Originala, pentru far xenon 830 lei, far fara xenon 750 lei, pe producator 175 lei

 

am comandat aia pe producator, deci experimentul nu este scump, si o sa lucrez cu cineva care monteaza angel eyes, deci ar trebui sa nu fie complicat, problema care mi-am puso era, ca nu cumva sa fie sticla+plasticu ala negru in care sunt amplasate lupa, angel eyesm si alte treburi. si dupa o observare atenta a farului, sticla este in exterior, si plasticul negru este separat. Dupa cum am spus, rabdare pana miercuri

Link to comment
Share on other sites

Astazi am stat la Marius toata ziua....progres nu a existat.... deci m-am apucat singur de treaba...am desfacut tot plafonul, stalpi, manere, lampi, plansa din spate....etc. Am gasit o surpriza placuta...volanul...mie imi place super mult, chiar am ramas impresionat....stema de la Bmw nu a mai pus-o insa este gravata cu laser...foarte ingenios...iar calitatea lucrarii 120%. Am montat si consola centrala cu toate cele...am frecat la ornamentele cromate din interior...nu mai am degete..

 

Luni trebuie sa ma duc sa montez plafonul terminat cu stalpi cu plansa din spate si banchete si fete de usi, ramanand pentru marti sa iau ultimul scaun. Tot marti ar trebui sa am si trim-urile de carbon, care au durat o vesnicie..

 

 

Sunt fericit ca am luat masina...goala, dar am fost cu ea la spalat...

 

...................

Link to comment
Share on other sites

Are emblema, gravata in cu laser....poate o sa-i iau una de carbon daca tot am trimuri de carbon acum :twoup:)

 

apoi cu emblema veche de pe volan ce ai facut ? sau .. e la airbag ? gravata/negravata.. albu/albastru face efect.. mai ales ca e in relief... si la tine acum e gaura

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.