Jump to content

E60 520 , 170 CP intretinere ?


cata25

Recommended Posts

Guest poleposition

eu am si un E60 520i, fix ca al tau.

 

Dupa ce l-am cumparat am bagat app 2000 de Roni, insemnand consumabile (uleiuri, filtre etc), plus discuri de frana fata si placute. Asta ar trebui sa faci si tu neaparat.

 

Ca si consum, sa nu te sperie un 17% in oras daca mergi agresiv... oricum sub 14% nu cred sa scada.

 

Mare atentie la caseta de directie, exista posibilitatea sa pice (o sa vezi ca bocane la viraje mai ales). costa cam 5000 de RONI. Eu am schimbat-o. Pe langa asta niste bucsi, capete de bara si alte maruntisuri, adauga inca vreo 3000 de Roni.

 

Nu vreau sa te sperii, dar exista niste costuri, daca vrei sa o ai in "tip - top shape" :twoup:

 

Ulei bagi Castrol Magnatec 5w40. Nu mai stiu cat intra dar peste 6 litri parca. Este cam 50 Roni Litrul.

 

Filtre, schimba tot, inclusiv "micro filter-ele".

Link to comment
Share on other sites

Nu zic ca nu ma sperie un pic aceste costuri , de inceput , la care se mai adauga in max 6 luni si schimbare amortizoare ,sau mai stiu eu ce parte electronica mai cade , ca am observat ca de astea se plang cel mai mult posesorii , si care la noi in Romania , sau poate nu numai , sunt problematice , ca la service iti fac un test calculator , si reies , din cauza unei probleme , alte 5 , dar mecanicii nici nu stiu ce sa schimbe prima data . Si te trezesti ca ti-a schimbat o gramada de piese degeaba , in stare perfecta de functionare . Iar in cazul acestei masini , aceste piese costa destul de mult .

Ideea pana la final este : se merita sa detii o astfel de masina , sau este o masina de fite ptr oameni care n-au ce face cu banii ?

Link to comment
Share on other sites

Nu ai fost atent, a spus ca vrea pareri in privinta achizitionarii unui E60 520i.

 

Cata25: vezi ca are chiar el unul de vanzare.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=34328&hl=

 

A inteles foarte bine.

In caz ca n-ai vazut:

 

 

Salutere la toata lumea . Va rog daca se poate , sa ma ajutati cu niste sfaturi in privinta achizitionarii unui E60 din 2004 , benzina , 520 .

Cum ar fi intretinerea ( cat costa ) , fiabilitate etc...

 

Ideea pana la final este : se merita sa detii o astfel de masina , sau este o masina de fite ptr oameni care n-au ce face cu banii ?

 

Merita sa detii o astfel de masina daca ti-o permiti, este o masina premium pentru oameni cu un venit peste mediu.

Link to comment
Share on other sites

Daca iti place sa conduci se merita. Mai ales la drumuri lungi pe afara ca la noi cu ce drumuri avem si cu ce tampiti circula vei face cu nervii

 

Comparativ cu un Renalut (recunoscuti pentru serviceul scump) nu vei iesi mai scump la o intretinere normala. Daca insa ai de inlocuit neconsumabile gen pompa de apa, diferential etc adica componente care nu se prea schimba in mod normal vei iesi sigur mai scump.

 

Pe partea cu fite este discutabil. Mie imi provoaca greata. De mai multe ori mi s-a intamplat sa fiu facut hot. Faze de genul: uite si asta ce BMW-u are. Cine stie cat o fi furat... Desi ma chinui acum cu 2 slujbe sa-mi platesc ratele la masina... Apoi o gramada de frustrati care se dau jos din "masini" gen supernova sau dacia 1310 parcate langa a ta te vor lovi cu usa...De ce? De ciuda. O spun din experienta...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
A spus ca are un E60 la fel ca al lui cata25, doar la asta m-am referit. Cata25 nu detine inca un E60.

 

bine, poti depasi momentul sau te-ai fixat iar pe o idee ?

 

Oricum esti complet pe dinafara... adica off topic.

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu unul astazi , 520 i , full option , si vreau sa zic ca am fost dezamagit de cuplu si puterea motorului , sau poate mai bine spus , masina este prea grea ptr acel motor . Sincer cred ca daca aveam vreo 45 ani , eram mai placut surprins , dar la banii astia ( tipul cere 19000) pe ea , nu as dori sa am nedumeriri . Pur si simplu nu face fata motorul , sau ca sa faca fata , trebuie sa il turezi peste 3500 -4000 , de aici si consumul ridicat de carburant .

Poate este indicat un motor mai mare diesel ???

Link to comment
Share on other sites

uite, inca un mic sfat, pentru orice fel de E60 ti-ai lua, sa ai grija sa nu cumva sa iti scape in portbagaj apa.... (am patit eu saptamana trecuta)si s-a ars MPM(Micro Power Module) sau cum se numeste la noi "Micromodul pentru control putere" e o cutie care te costa 528,26RON si se afla sub roata de rezerva din portbagaj. nu stiu cat costa la reprezentanta dar la Augsburg atata costa. Asa ca sa ai grija cu ce se poate rasturna lichid in portbagaj.

in afara de asta... trebuie sa schimb si eu bucsele si cam atat... dar asta trebuie sa schimbi la orice masina si cu atat mai mult trebuie sa leschimbi mai des la noi din cauza drumurilor.

daca mai accepti o parere personala, mergi pe un 525 pentru ca e mai sprinten decat un 520.(eu am 520i si am mers si cu un 525 si se simte diferenta, iar consumul e cam acelasi ca la mine adica intre 13,2 si 14,8)...

numai bine...

Edited by giorgioand
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu unul astazi , 520 i , full option , si vreau sa zic ca am fost dezamagit de cuplu si puterea motorului , sau poate mai bine spus , masina este prea grea ptr acel motor . Sincer cred ca daca aveam vreo 45 ani , eram mai placut surprins , dar la banii astia ( tipul cere 19000) pe ea , nu as dori sa am nedumeriri . Pur si simplu nu face fata motorul , sau ca sa faca fata , trebuie sa il turezi peste 3500 -4000 , de aici si consumul ridicat de carburant .

Poate este indicat un motor mai mare diesel ???

 

Da. Un M5 diesel preferabil.

Link to comment
Share on other sites

Ce masina ai avut inainte vw 6.000diesel ? :twoup:

 

Inainte am avut un 318 i si acum o octavia 2l i , 115 cp are , daca nu ma insel , si masina are 1300 kg , dar vreau sa zic ca e mult mai nervoasa decat 520 i , cu toate ca nu ar trebui avand in vedere raportul cai / kg , dar avand in vedere ca cel pe care l-am condus avea jante pe 19 , este posibil ca asta sa-i fi diminuat mult din putere .

post-11043-1210589121_thumb.jpg

post-11043-1210589139_thumb.jpg

post-11043-1210589146_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ce masina ai avut inainte vw 6.000diesel ? :twoup:

:twoup: ce-i cu tine ? n-are voie omu sa intrebe sau ce ?

 

Am mers cu unul astazi , 520 i , full option , si vreau sa zic ca am fost dezamagit de cuplu si puterea motorului , sau poate mai bine spus , masina este prea grea ptr acel motor . Sincer cred ca daca aveam vreo 45 ani , eram mai placut surprins , dar la banii astia ( tipul cere 19000) pe ea , nu as dori sa am nedumeriri . Pur si simplu nu face fata motorul , sau ca sa faca fata , trebuie sa il turezi peste 3500 -4000 , de aici si consumul ridicat de carburant .

Poate este indicat un motor mai mare diesel ???

 

Da. Un M5 diesel preferabil.

exista m5 diesel ?..sau doar vorbesti de dragul de a vorbi :D

 

omu intreaba ceva si voi ii dati cu bata'n cap.e frumos asa ?

 

@CATA25 - daca esti de acord cu consumul intre 17-20 in oras si 13 afara la un 525i e60 ia-l.

 

daca nu , iti recomand un 530d e60. ai si performante si consum.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea cred ca jentile au influenta la putere ... cel putin sa simti. La tinuta de drum: da, la amortizarea gropilor: da dar la putere:nu iar din cate spui era un 520i second. Poate era "obosit" motorul.
Link to comment
Share on other sites

Nu prea cred ca jentile au influenta la putere ... cel putin sa simti. La tinuta de drum: da, la amortizarea gropilor: da dar la putere:nu iar din cate spui era un 520i second. Poate era "obosit" motorul.

cat de obosit sa fie ? :twoup:

 

un 520i face suta in 8.7. la dimensiunile acelei masini eu zic ca este un timp destul de rezonabil...

Link to comment
Share on other sites

Nu prea cred ca jentile au influenta la putere ... cel putin sa simti. La tinuta de drum: da, la amortizarea gropilor: da dar la putere:nu iar din cate spui era un 520i second. Poate era "obosit" motorul.

 

Obosit la 98.000 km ? Omul ara toate facturile si devizele de la reprezentanta .

Sau poate m-am asteptat eu la mai mult decat este in realitate .

Cine stie , am sa mai incerc si alte modele saptamana asta . ptr ca o sa merg la Buc. si am vb cu niste baieti de acolo , ca poate intr-adevar masina asta era adormita rau de tot .

Dar sa stii ca jantele fac o mare , dar mare diferenta din punct de vedere al puterii . Daca ai jante mari si late , atunci ai o suprafata mult mai mare de tractiune si daca nu ai putere , e nasol .

Edited by cata25
Link to comment
Share on other sites

Ce masina ai avut inainte vw 6.000diesel ? :twoup:

:twoup: ce-i cu tine ? n-are voie omu sa intrebe sau ce ?

 

Pai ce-i cu mine ?

 

Nu prea cred ca jentile au influenta la putere ... cel putin sa simti. La tinuta de drum: da, la amortizarea gropilor: da dar la putere:nu iar din cate spui era un 520i second. Poate era "obosit" motorul.

cat de obosit sa fie ? :D

 

un 520i face suta in 8.7. la dimensiunile acelei masini eu zic ca este un timp destul de rezonabil...

 

Mai documenteaza-te, eventual la cineva care chiar are 520i e60.

 

0-100 e undeva peste 9s.

 

LE: Poate doar e39 520i de 170 cp sa scoata 8,7 sau cat zici tu....

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Ce masina ai avut inainte vw 6.000diesel ? :twoup:

:twoup: ce-i cu tine ? n-are voie omu sa intrebe sau ce ?

 

Pai ce-i cu mine ?

 

Nu prea cred ca jentile au influenta la putere ... cel putin sa simti. La tinuta de drum: da, la amortizarea gropilor: da dar la putere:nu iar din cate spui era un 520i second. Poate era "obosit" motorul.

cat de obosit sa fie ? :D

 

un 520i face suta in 8.7. la dimensiunile acelei masini eu zic ca este un timp destul de rezonabil...

 

Mai documenteaza-te, eventual la cineva care chiar are 520i e60.

 

0-100 e undeva peste 9s.

 

LE: Poate doar e39 520i de 170 cp sa scoata 8,7 sau cat zici tu....

OK , sa se documenteze le poti spune celor de pe CARFOLIO , nu mie. de acolo am luat datele nu aveam de unde sa stiu in cat face suta un 520i e60. in cazul asta e praf , nu ti-l lua.

 

ce-i cu tine , pai cu tine e ceva , tu ai avut vreun vw 6.000 de stii de el ?

Link to comment
Share on other sites

@CATA25 - daca esti de acord cu consumul intre 17-20 in oras si 13 afara la un 525i e60 ia-l.

 

daca nu , iti recomand un 530d e60. ai si performante si consum.

 

Topicul este despre 520i nu despre 525i.

 

 

Deci daca face in 9 sec. nu in 8.7 inseamna ca e praf masina? :twoup:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

@CATA25 - daca esti de acord cu consumul intre 17-20 in oras si 13 afara la un 525i e60 ia-l.

 

daca nu , iti recomand un 530d e60. ai si performante si consum.

 

Topicul este despre 520i nu despre 525i.

 

 

Deci daca face in 9 sec. nu in 8.7 inseamna ca e praf masina? :twoup:

eu i-am dat o a II-a solutie :twoup:

 

chiar el a spus ca e prea slaba ca performante la gabaritul ei , iar din aceasta cauza i-am spus de 525i.

 

iar topicul asta nu este despre 520i , este facut pentru intrebari si lamuriri , bineinteles poate si pentru sugestii stai linistit :D

 

din ce zice producatorul , a mea face in 8.9.an 2002 un tractor imputit , dupa cum multi ar zice asa...in schimb aia e cu mult mai avansata fata de a mea , mai e si benzina si 170 de hp :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.