Jump to content

Probleme motor 2.0d 163CP E90


Recommended Posts

Ciudat, când picã turbina uleiul ajunge În evacuare În mai puÞin de 30 de secunde

sigur a picat turbina...s-a blocat...apoi si-a dat drumu...ai o pala stramba...ceva...si de aia fluiera...

turbina de la motoarele bmw de generatie noua are geometrie variabila....ulei in evacuare ..ajunge doar daca... scapa pe la lagarele axului

dar cu o pala stramba ..rupta...lipsa...turbina nu este echilibrata...in scurt timp.. in mai putin de 120 km sigur va rupe sau uza axul si uleiul din motor

va ajunge pe evacuare...in catalizator...sau doamne fereste pe admisie.. vezi filmulete pe youtube..cu efectul

te sfatuiesc sa o tuci pe platforma

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
aceeasi problema a avut-o un prieten apropiat, pierdere brusca de putere in mers... si dupa a picat turbina, sa fie oare o problema mai mare decat pare la aceasta motorizare? nu de alta dar ma bate gandul sa trec si eu la un E90! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Era un suierat extrem de ciudat care se accentua odata cu turarea mototului. Zgomotul venea din partea stanga a motorului din dreptul turbinei. Nici o pata de ulei, nimic, doar un zgomot ciudat si destul de intens.

Asta e turbina.Stiu ca am patit-o cu masina unui prieten cand ne intorceam din Germania...

nasoale vesti imi dati, dar sincer si eu la turbina m-am gandit din prima clipa. Nu aveti idee la ce pret sa ma astept?

 

2000 euro minim, daca o repari la reprezentanta

 

si eu auzisem de povesti de genul asta inainte de a-mi lua masina, dar nu am intalnit nici un proprietar de BMW care sa-mi confirme aceste lucruri. Oricum este ciudat si anormal ca la o masina cu pretentii sa ai probleme atat de devreme la o piesa foarte importanta a motorului! Unde este fiabilitatea motoarelor noi cu care se mandresc bavarezii? Eu zic ca performanta nu justifica o fiabilitate limitata in timp..... Printre altele va spun ca am mai avut mici neplaceri care insa le-am trecut cu vederea legata de aceasta masina. La 60.000 km am schimbat, este adevarat in garantie, alternatorul, ca dupa alte 5.000 km sa schimb rolele de la curele pentru ca scoteau un suierat suparator. Si toate astea la un motor de BMW de generatie noua. Este drept ca in rest nu am mai avut nici o problema, pana ieri, dar eu zic ca toate astea ar trebui sa traga un semnal de alarma legata de fiabilitatea acestor noi motoare. Ce sa spun atunci de cele biturbo, ca tot ma batea gandul sa-mi iau una? Voi schimba turbina la 50.000 km, iar cei de la BMW imi vor spune ca este un lucru perfect normal, data fiind societatea de consum in care traim???

 

cred ca nimeni nu a schimbat pe la masini filtrul de gaze, care este undeva sub filtrul de aer care duce la caudalimetru, si asta influenteaza negativ fiind un motiv in plus de a rupe turbina

Link to comment
Share on other sites

Era un suierat extrem de ciudat care se accentua odata cu turarea mototului. Zgomotul venea din partea stanga a motorului din dreptul turbinei. Nici o pata de ulei, nimic, doar un zgomot ciudat si destul de intens.

Asta e turbina.Stiu ca am patit-o cu masina unui prieten cand ne intorceam din Germania...

nasoale vesti imi dati, dar sincer si eu la turbina m-am gandit din prima clipa. Nu aveti idee la ce pret sa ma astept?

 

2000 euro minim, daca o repari la reprezentanta

 

si eu auzisem de povesti de genul asta inainte de a-mi lua masina, dar nu am intalnit nici un proprietar de BMW care sa-mi confirme aceste lucruri. Oricum este ciudat si anormal ca la o masina cu pretentii sa ai probleme atat de devreme la o piesa foarte importanta a motorului! Unde este fiabilitatea motoarelor noi cu care se mandresc bavarezii? Eu zic ca performanta nu justifica o fiabilitate limitata in timp..... Printre altele va spun ca am mai avut mici neplaceri care insa le-am trecut cu vederea legata de aceasta masina. La 60.000 km am schimbat, este adevarat in garantie, alternatorul, ca dupa alte 5.000 km sa schimb rolele de la curele pentru ca scoteau un suierat suparator. Si toate astea la un motor de BMW de generatie noua. Este drept ca in rest nu am mai avut nici o problema, pana ieri, dar eu zic ca toate astea ar trebui sa traga un semnal de alarma legata de fiabilitatea acestor noi motoare. Ce sa spun atunci de cele biturbo, ca tot ma batea gandul sa-mi iau una? Voi schimba turbina la 50.000 km, iar cei de la BMW imi vor spune ca este un lucru perfect normal, data fiind societatea de consum in care traim???

 

cred ca nimeni nu a schimbat pe la masini filtrul de gaze, care este undeva sub filtrul de aer care duce la caudalimetru, si asta influenteaza negativ fiind un motiv in plus de a rupe turbina

 

Omu a postat de 3 luni de zile , a fost , a inlocuit turbina , totul l-a costat 1700e (cu tot cu schimbul de ulei si filtre) .......

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Mai adaugam un E90 la registru. Simptome similare, ax turbina praf . 163cp, steptronic, 90,000 km reali.

Şi rezolvarea? turbină nouă/SH/recondiţionare? am păţit-o şi eu dar am luat problema din faşă, huruia, atingeau paleţii ĂŽn corpul turbinei dar nu o luase ĂŽncă pe ulei. Am schimbat-o cu una nouă.

P.S. demontatul/montatul ĂŽl faci la tine? :)

Edited by IulianC
Link to comment
Share on other sites

stau si ma gandesc acuma....noi conducem masini premium care ar trebuii sa tina mai mult, sa nu ne doara capul....dar se pare ca rezista cat un amarat de logan....:|..auzi turbina schimbata la 90 000 de km :|...pfff.....long live dacia :) Edited by fane320d
Link to comment
Share on other sites

Mai adaugam un E90 la registru. Simptome similare, ax turbina praf . 163cp, steptronic, 90,000 km reali.

ªi rezolvarea? turbinã nouã/SH/recondiÞionare? am pãÞit-o ºi eu dar am luat problema din faºã, huruia, atingeau paleÞii În corpul turbinei dar nu o luase Încã pe ulei. Am schimbat-o cu una nouã.

P.S. demontatul/montatul ĂŽl faci la tine? :)

 

Noua, azi e gata doar ce a venit. E tip Mitsubishi turbina, am luat-o noua de la grozadan

tot de la Groza Dan am luat-o si eu,tot Mitsubishi.De curiozitate poÞi sa-mi spui te rog pe pm cât ii iei pe manopera?Vreau sa ºtiu dacã eu am fãcut la mine o afacere buna.S-o stapaneasca fãrã probleme noul proprietar! :lol:

Link to comment
Share on other sites

E gata masina, merge super. Mai are un suierat micut de la cureaua de transmisie, o schimbam maine cu tot cu rola. In rest nicio problema. 300 RON a fost manopera.

DacĂŁ schimbi rolele si cureaua mare schmba si cureaua de la servo,e vreo 30 RON Contitech.OEM este tot Contitech,doar ca are sigla BMW si e aproape dubla ca preĂž.

300 RON mi se pare f.bun preĂžul pt manopera,tot pe acolo am ieÂşit si eu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 3 years later...

Salut. Sper ca postez unde trebuie, daca nu rog un moderator sa mute postul. Am un e90 320d din 2007 cu 270.000 km la bord. Saptamana trecuta am mers pe autostrada si cand a trebuit sa incetinesc la o coloana aveam senzatia ca vine politia/salvarea dupa care mi-am dat seama ca acel sunet se aude de sub capota. Este ceva asemanator cu acesta https://www.youtube.com/watch?v=zPJLWkeiZMQ .

Ma astept sa fie turbina, am facut deja o programare la un service, dar ma poate lua doar saptamana viitoare de aceea am vrut sa va cer sfatul. Pot sa merg cu masina in continuare? Precizez ca masina nu arunca ulei pe teava de esapament, nu scoate fum mai mult decat inainte si "trage" la fel ca in urma cu 1 an.

PS: aveti ideea cam cat ar fi o turbina?

Multumesc.

Edited by azkan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.