Jump to content

Tot E46


crst_g

Recommended Posts

...aa si am mers si cu logan, 2 zile chiar, cu cel de 1.4(inchiriat deci i-am dat cat a tinut), asta ca sa nu zica cei care sustin ca i-a cam depasit logan-ul cand aveau 316 sau 318, ca nu am habar despre ce vorbesc, sau poate ei si-au luat logan de aia o tin sus si tare cu logan-ul asta :twoup: . Nu vreau sa fiu rautacios dar mi se pare normal sa ma aprind cand vad aici asemenea afirmatii, care dupa parerea mea sunt cel putin exagerate daca nu chiar nefondate..

 

Da, eu zic ca sunt niste useri undecover p-aici care de fapt au Logan si isi lauda masina :twoup:

Edited by ElMundo
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ma gandesc ca cel care a afirmat ca depasesti cu greu un logan are masina diesel. Si a mers si el de doua ori cu un 316i sau 318i si, obisnuit cu dizalaru lui, s-a speriat sa treaca de 4000 de ture. Ori benzinaru meu (318i) la 3900 abia isi aduna fortele. De-aci incolo se desfasoara. Vrei sa traga si sa nu te faci de ras la o dacie pui si tu picioru` pana`n 5500-6000 de ture si apoi schimbi, si ai sa vezi o dif f mare, deoarece turatia nu coboara mai jos de 4000 pana cand schimbi viteza, si deci o prinzi in cuplu maxim dupa ce ai schimbat treapta si o calci :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Nu va mai aprinde-ti toti cu 316i, 318i ... are un motor bun, ii practica, trage suficient pentru puterea ei si sa fim seriosi si suna frumos ... Si logic ca posesorii de motoare mai mari sustin ca-s slabe ... that will never change ...

 

P.S. Am 318i :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Da, fix aia era problema mea, m-ati prins, n-aveam suficienta experienta cu 316i/318i. Si nici nu stiu sa turez BMW-urile mai mult de 4 mii, ca de, sunt obisnuit cu dieselul. :twoup:

 

Sarpe, e46 e limuzina? Ai geamuri electrice pe spate? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sarpe, e46 e limuzina? Ai geamuri electrice pe spate? :twoup:

 

in viziunea ta daca nu are geamuri electrice pe spate inseamna ca nu este limuzina? atunci cearta-te cu neamtu ca a incadrat E46 in randul limuzinelor.

ps: sunt o gramada de e46 cu geamuri electrice pe spate.exemplu

Edited by S A R P E
Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca ai limuzina, dar n-ai geamuri electrice pe spate. :twoup:

 

Sau si mai bine spus, ai lumuzina cu motor de 105 cai, 4 cilindri, manivele la geamuri si scaune textil fara cotiera. Sigur nu e Logan?

Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca ai limuzina, dar n-ai geamuri electrice pe spate. :twoup:

 

Sau si mai bine spus, ai lumuzina cu motor de 105 cai, 4 cilindri, manivele la geamuri si scaune textil fara cotiera. Sigur nu e Logan?

 

ma faci sa ma repet: daca o masina este incadrata in randul limuzinelor inseamna ca trebuie sa aiba 300cp si cotiera ?

 

deja esti off topic si ma plictisesti.

Link to comment
Share on other sites

Acum am realizat, tu vrei sa zici ca neamtul pe mobile.de a pus E46 la categoria limousine. Pai si Logan-ul tot acolo este incadrat. :twoup:

 

 

loganul e de kkt orcum ai lua masina si orcum ai intoarce-o si orcum ai tuna-o si orce ai face cu ea...

Link to comment
Share on other sites

Nu Loganul e in prim plan aici, era vorba despre limuzinele 316i.

 

Am vorbit ca fost posesor de E46 316i, care in momentul cand l-am luat (2005) avea doar 4 ani si 60 de mii de km, m-am folosit de el un an si pot sa spun ca e o gluma de masina, chit ca alti posesori vad ca se ofuscheaza, asta e adevarul. Nu am bagat bani in el deloc intr-un an de zile, revizii si atat, dar ca performante, dotari, consum era ridicol.

Link to comment
Share on other sites

Ou, doamne, seria 3 parerea mea este una dintre cele mai frumoase masini. Am unu nou si unu din '99, si nu m-as deslipi o secunda de asta din '99, nu am avut nicio problema la el, doar revizii etc., consumul e relativ bun, fac cu un plin 600-700 de km. Nu consuma asa mult cum zic unii dintre voi si sunt foarte bune, si sa nu facem comparatii intre Logan si BMW ca Loganul si asta din 2008 nu s-ar compara nici cu un ursulet. :twoup:

 

On topic: Sfatul meu este sa-ti iei un bmw din 2000, dar ai grija de la cine o iei inainte de toate ca poti sa-ti iei o mare tzeapa, gandeste-te ca un bmw din 2000 poate fi forjat foarte mult si poti sa ai multe probleme la ele. Ori du-te in Germania si ia-ti unu mai nou cu banii aia si ai sanse mai mari la ceva mai bun ca din RO.

Edited by GIRL
Link to comment
Share on other sites

N-avem treaba cu Loganul, evident nu se compara, Loganul se foloseste ca figura de stil, la modul figurat.

 

Iti pot da o gramada de argumente contra 316i/318i.

 

Ai cilindree de 1.9, dar putere de 1.6, esti bagat la asigurare si impozit laolalta cu masini mult mai puternice.

 

Piesele sunt la fel de scumpe ca la un 330i.

 

Consumul e mai mic doar cu 2-3 litri ca la un 330i.

 

Dotari minimale.

 

Performante slabe. Prea greu pentru cata putere dezvolta.

 

Preturi nesimtite, inca le mai vad de vanzare la 9-10 mii euro. Eu l-am dat cu 10.500 euro acum 4 ani, numai in Romania e posibil ca masina sa se uzeze si pretul sa stagneze.

 

Ce motiv sa aibe omul asta sa isi ia 316i/318i? Ca n-are bani suficienti de un 320d sau macar un 318i facelift.

Link to comment
Share on other sites

Doar un idiot ar putea sa gandeasca ca un 318i il mai poate da cu 10.000E, il iei chel cu vreo 3000-4000. 316i nu comentez, nu cunosc. Ce conteaza motorul? Tu iti iei masina doar sa ai motor de 3000 si multi cai putere sau o iei ca-ti place cum arata? Mie una nu-mi plac masinile diesel. Fiecare are propriile pareri. :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am referit la un Polo 1.2, m-am referit la un BMW intre 2000-2001 care si-l poate lua el pana-n 8000E.Parerea mea, pentru 18 ani e perfect o masina pe benzina. :twoup: Adica un 318i e incadrat, nici prea "fortzos", dar nicio "pocnitoare" :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Doar un idiot ar putea sa gandeasca ca un 318i il mai poate da cu 10.000E, il iei chel cu vreo 3000-4000. 316i nu comentez, nu cunosc. Ce conteaza motorul? Tu iti iei masina doar sa ai motor de 3000 si multi cai putere sau o iei ca-ti place cum arata? Mie una nu-mi plac masinile diesel. Fiecare are propriile pareri. :twoup:

Cred ca masina se alege in functie de necesitati. Foarte importante sunt dotarile masinii. O masina cheala, poate sa aiba si motor de 25000. Degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.