Jump to content

Topic: BMW 318I sau 316I din 1993 sau 1994


Lari

Recommended Posts

Salut, ma scuzati deoarece nu am stiut cum sa numesc acest topic , sper sa fi incadrat totul ok!

Deci sunt nou pe acest forum si in lumea "BMW" urilor, nu cunosc prea bine modelele si as dori sa-mi achizitionez o masina pana in 3000 euro, de preferabil ar fi din Germania, sa merg si sa o caut personal! Uitandu-ma si pe mobile.de sa-mi fac o idee am observat BMW 318I sau 316 din 1993 sau 1994! As dori sa fie ceva pana in 200.000 KM!

In targuri si "prieteni" aduc cam aceste masini la pret de 2600-2800$ in Romania! Bineinteles ca trebuiesc acoperite si transportul, cazare, taxe, etc...

Acum, as dori sa stiu de la cunoscatori mai multe informatii!

De acesti bani, 3000 euro care ar fi alegerea mai buna!

In targ am vazut spre exemplu un 318, din 94 avea cam de toate la el, ma refer la strictul necesar, chiar si aer conditionat!

Sa spunem ca am ajuns in Germania, cu acesti bani in mana.....

1. LA CE AR TREBUI SA MA UIT IN MOMENTUL IN CARE AS DORI SA O CUMPAR (ma refer la lucruri mai importante, inafara de tablarie, si tot ce tine de exterior)

2. Ce acte ar trebui sa am la mana pentru a fi cu totul in regula aici!

2. Am observat si pe autovit si pe mobile.de ca aceste 2 masini din acesti ani au EURO2 --- pot avea suriprize, pentru ca am citit pe forum ca ar exista si cu euro 1?

3. La ce consum sa ma astept( 318I avand 1.8 si 316 1.6)

4. Ce ar trebui schimbat neaparat dupa ce am achizitionat-o?

5. Am inteles ca distributia trebuie schimbata... aici as avea niste dumeriri... ar trebui schimbata doar cureaua sau tot kitul cumparat, nou. (Si cam la ce pret ar ajunge)

6. Ce pareri aveti despre cele 2 masini in general?

Ma scuzati ca pun niste intrebari, pentru unii stupide, dar sunt nou in aceasta "lume" si as dori sa-mi iau fac niste idei inainte de a da banii pe ceva!

Va multumesc mult si sper sa dezvoltam un topic frumos :twoup:!

Link to comment
Share on other sites

\1. LA CE AR TREBUI SA MA UIT IN MOMENTUL IN CARE AS DORI SA O CUMPAR (ma refer la lucruri mai importante, inafara de tablarie, si tot ce tine de exterior)

2. Ce acte ar trebui sa am la mana pentru a fi cu totul in regula aici!

2. Am observat si pe autovit si pe mobile.de ca aceste 2 masini din acesti ani au EURO2 --- pot avea suriprize, pentru ca am citit pe forum ca ar exista si cu euro 1?

3. La ce consum sa ma astept( 318I avand 1.8 si 316 1.6)

4. Ce ar trebui schimbat neaparat dupa ce am achizitionat-o?

5. Am inteles ca distributia trebuie schimbata... aici as avea niste dumeriri... ar trebui schimbata doar cureaua sau tot kitul cumparat, nou. (Si cam la ce pret ar ajunge)

6. Ce pareri aveti despre cele 2 masini in general?

Ma scuzati ca pun niste intrebari, pentru unii stupide, dar sunt nou in aceasta "lume" si as dori sa-mi iau fac niste idei inainte de a da banii pe ceva!

Va multumesc mult si sper sa dezvoltam un topic frumos :twoup:!

 

1.Pentru a verifica starea tehnica iti recomand sa mergi intr-un service.Degeaba te uiti daca nu te pricepi.

Poate este scump dar te poate scuti de multe neplaceri pe termen lung.

2....

3.Relativ mic.

4.Filtre, ulei cutie, diferential, motor.

5.Daca iti cumperi motor M40 trebuie sa schimbi cureaua, daca cumperi M43 nu, distributia este pe lant.

6.Personal am o parere proasta.In primul rand ar trebui sa cumperi un BMW minim 95 sau 94/09.Daca nu se poate ar trebui sa cumperi o masina cu M43 nu cu M40.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles idea, dar am ramas cam socat :twoup: "4.Filtre, ulei cutie, diferential, motor."

Trebe sa schimb aproape totul la ea, inafara de tabla! Mie mie se par niste masini zdravene la banii astia, decat sa cumpar un matiz vai de el, mai bine iau un bmw de genu si sunt constient ca am de bagat ceva bani, dar vorba aia "E BMW" :D Dupa cum ai zis tu ar trebui sa mai bag vreo 3 mii in ea :D, deci nu ar fi o afacere buna,.... dar dece sa schimb motorul,nu prea inteleg! Eu am nevoie sa ma deplasez cu ea prin oras si o data la 3 sapt sa fac 130 km....

Cred ca ar trebui sa vorbim pe niste exmple... am dat la nimereala pe mobile.de. Voi ce parere aveti?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

Cel care l-am vazut in targ arata exact ca ultimul..... astea ce fel de transmisie au... si cam ce consum totusi, ceva estimativ, mai aproape de adevar, cu asta ma cam sperie toata lumea. Chiar si motorul trebuie schimbat la masinile astea??? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am inteles idea, dar am ramas cam socat :twoup: "4.Filtre, ulei cutie, diferential, motor."

Trebe sa schimb aproape totul la ea, inafara de tabla! Mie mie se par niste masini zdravene la banii astia, decat sa cumpar un matiz vai de el, mai bine iau un bmw de genu si sunt constient ca am de bagat ceva bani, dar vorba aia "E BMW" :D Dupa cum ai zis tu ar trebui sa mai bag vreo 3 mii in ea :D, deci nu ar fi o afacere buna,.... dar dece sa schimb motorul,nu prea inteleg! Eu am nevoie sa ma deplasez cu ea prin oras si o data la 3 sapt sa fac 130 km....

Cred ca ar trebui sa vorbim pe niste exmple... am dat la nimereala pe mobile.de. Voi ce parere aveti?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

Cel care l-am vazut in targ arata exact ca ultimul..... astea ce fel de transmisie au... si cam ce consum totusi, ceva estimativ, mai aproape de adevar, cu asta ma cam sperie toata lumea. Chiar si motorul trebuie schimbat la masinile astea??? :twoup:

Omul se referea sa schimbi uleiul din cutie,diferential si motor nu piesele in sine...
Link to comment
Share on other sites

\1. LA CE AR TREBUI SA MA UIT IN MOMENTUL IN CARE AS DORI SA O CUMPAR (ma refer la lucruri mai importante, inafara de tablarie, si tot ce tine de exterior)

2. Ce acte ar trebui sa am la mana pentru a fi cu totul in regula aici!

2. Am observat si pe autovit si pe mobile.de ca aceste 2 masini din acesti ani au EURO2 --- pot avea suriprize, pentru ca am citit pe forum ca ar exista si cu euro 1?

3. La ce consum sa ma astept( 318I avand 1.8 si 316 1.6)

4. Ce ar trebui schimbat neaparat dupa ce am achizitionat-o?

5. Am inteles ca distributia trebuie schimbata... aici as avea niste dumeriri... ar trebui schimbata doar cureaua sau tot kitul cumparat, nou. (Si cam la ce pret ar ajunge)

6. Ce pareri aveti despre cele 2 masini in general?

Ma scuzati ca pun niste intrebari, pentru unii stupide, dar sunt nou in aceasta "lume" si as dori sa-mi iau fac niste idei inainte de a da banii pe ceva!

Va multumesc mult si sper sa dezvoltam un topic frumos :twoup:!

 

1.Pentru a verifica starea tehnica iti recomand sa mergi intr-un service.Degeaba te uiti daca nu te pricepi.

Poate este scump dar te poate scuti de multe neplaceri pe termen lung.

2....

3.Relativ mic.

4.Filtre, ulei cutie, diferential, motor.

5.Daca iti cumperi motor M40 trebuie sa schimbi cureaua, daca cumperi M43 nu, distributia este pe lant.

6.Personal am o parere proasta.In primul rand ar trebui sa cumperi un BMW minim 95 sau 94/09.Daca nu se poate ar trebui sa cumperi o masina cu M43 nu cu M40.

 

316 sau 318 consuma cam la fel.Si sunt de acord cu Bavaria apropo de motor.318 trage ceva mai bine fata de 316 totusi.Eu as merge pe 318.

Link to comment
Share on other sites

Bine v-am gasit!

Ca sa nu mai fac alt topic cam cu aceiasi treba am considerat ca sa continui aici, cu scuzele de rigoare pt autor. Sunt in aceiasi oala ca subiectul numai ca masina care doresc sa o achizitionez va fi 320i. Din cate am vazut taxa este in jurul a 462 eu pana la cele din 94' cu euro 2. Aici vine intrebarea mea: Este sigura treaba cu E2 in capatul seriei ca sa fie euro 2 sau e relativa? Exista in talon sau carete undeva unde se poate localiza euro 2 in loc de E2? se pot intalni ambele variante si E2 si Euro 2?

Din ce m-am informat de pe internet problemele de motor la aceast model masina sunt cauzate doar de nerespectarea regimului de schimb de consumabile si defectiuni ignorate (de proprietar) la pompa de apa si sistemul de racire care pot duce la deteriorarea chiuloasei.

 

Orice sfat avizat e bine venit. Merci.

Link to comment
Share on other sites

Bine v-am gasit!

Ca sa nu mai fac alt topic cam cu aceiasi treba am considerat ca sa continui aici, cu scuzele de rigoare pt autor. Sunt in aceiasi oala ca subiectul numai ca masina care doresc sa o achizitionez va fi 320i. Din cate am vazut taxa este in jurul a 462 eu pana la cele din 94' cu euro 2. Aici vine intrebarea mea: Este sigura treaba cu E2 in capatul seriei ca sa fie euro 2 sau e relativa? Exista in talon sau carete undeva unde se poate localiza euro 2 in loc de E2? se pot intalni ambele variante si E2 si Euro 2?

Din ce m-am informat de pe internet problemele de motor la aceast model masina sunt cauzate doar de nerespectarea regimului de schimb de consumabile si defectiuni ignorate (de proprietar) la pompa de apa si sistemul de racire care pot duce la deteriorarea chiuloasei.

 

Orice sfat avizat e bine venit. Merci.

din cate stiu eu poti sa aflii euro si in functie de literele de pe sasiu

X sau Y

X euro 2

Y euro 3

Dar nu mai sunt chiar sigur.Sper sa nu vb prostii.Da un search ca mai erau ceva posturi pe tema asta.Bafta la achizitionare.

Link to comment
Share on other sites

Scuzati, am fost plecat 1 saptamana....

Nici nu mai stiu ce sa cred... Citesc pe forum ca 316I din 93,94 nu au euro 2, unora le-au iesit non euro. Tansmisia la cele din 94 unii spun ca sunt pe lant altii pe curea... :twoup:

Edited by Lari
Link to comment
Share on other sites

E36 cu motor M40 (316i si 318i) are transmisia pe curea, si s-au fabricat pana in 1993.

Apoi motorul M40 a fost inlocuit cu M43, care are transmisia pe lant.

 

Daca este din 1994 are transmisia pe lant.

Discutabil este anul 1993, cand s-a pus si M40 si M43 pe masini.

Dar, daca stii ce motor ai, stii si ce transmisie ai! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Daca masina este din 1994, ar trebui sa aiba transmisia pe lant!

Asta daca nu i s-a schimbat motorul, cu unul mai vechi.

 

Detaliile despre tipul de motor, ar trebui sa fie si in acte.

 

Later Edit: Pe realoem, scrie ca pana in Martie 1994 inclusiv, s-au pus pe masini, din fabrica si M40 si M43.

Din Aprilie 1994, a ramas M43-ul.

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.