Jump to content

Povestea ta la BMW Welt


Alex Seremet

Recommended Posts

In calitate de posesor BMW, cei drept, model antic, sincer am o compasiune pt. cei cu probleme la modelele noi BMW, asa ca:

 

Stimate domn Alex Seremet, lasati ,,platforma program" si formati ingineri si mecanici competenti specializati in Germania, nu tot felul de parati angajati pe baza unor relatii (pile) pentru a avea personal in service-urile BMW!

Este inadmisibil, ca o marca de asemenea renume sa aiba asemenea deleari si asemenea service-uri in Ro! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Incredibil, dar totusi adevarat,

cu cca 2 saptamani in urma am facut o programare pt o diagnoza la ab pe centura-otopeni si m-au programat pe 6.08, intre timp am uitat ora si am sunat in dimineata zilei de 6 sa verific ora , mi s-a raspuns ca programarea mea nu exista si dupa 20 telefoane, certuri, etc mi-au zis sa le aduc masina, am ajuns pe la ora 11.30, timp de 45 min am asteptat ca un prost si in sfarsit cineva m-a chemat sa vada despre ce e vorba, aveau de rectificat o eroare in calculator legata de adaptive, care dura 5 min sa o faca....le-am explicat despre ce e vorba si ei au inteles....VERIFICARE ELECTRICA A MASINII !!!! m-am intors si le-am re povestit cum sta treaba ca nu are electrica de a face cu eroarea din bord...... m-a intrebat daca stau sa imi faca masina sau sa ma sune ei, am preferat sa plec sa revin sa iau masina mai tarziu, la ora 6 nimic, am sunat si surpriza , este inchis, nimeni nu stie nimic..nu m-a anuntat nimeni..este cea mai mare magarie pe care o puteau face, maine ma duc la ei si voi vedea ce s-a intamplat, oricum nu voi mai duce masina niciodata la ab otopeni,niste nesimtiti, de fapt cred ca sunt amatori, DE EVITAT, NISTE PANARAME. ACUM STAU SI MA GANDESC CA NU CUMVA SA IMI SCHIMBE CEVA PIESE LA MASINA, CA ALTA EXPLICATIE NU AR FI, ORICE ESET POSIBIL LA AB OTOPENI VAD

Edited by kkkristi
Link to comment
Share on other sites

Ati citit topicul in intregime?

 

In acest moment toate solicitarile legate pe teme de service care sunt trimise prin site-ul bmw.ro(http://www.bmw.ro/ro/ro/general/contact/contact.html) sau la adresa customer.service@bmw.com. Acestea sunt vizibile si monitorizate si de biroul central, la Munchen, in timp ce prin departamentul local de after sales oferim asistenta pentru rezolvarea problemelor semnalate.

 

Singura rugaminte, pentru ca acestea sa fie cat mai rapid procestate este sa includa:

tara de provenienta (in cazul in care este vorba de un e-mail pe costumer.service@bmw.com)

o descrie cat mai detaliata a problemei

modelul si VIN-ul masinii

nu este necesara limba engleza sau germana

 

Mail-urile sosite pe adresa mea de mail le voi redirectiona colegilor mei de la after sales pentru rezolvare, ca varianta de abordare numarul trei.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

-Felix- are dreptate.....degeaba afara e vopsit tot gardul, daca inauntru e ditamai leopardul....Totul luceste, poate ca lumea te intampina cu zambetul pe buze, ofertele curg garla dar, mecanicii si inginerii sunt la furat cu meseria, dau niste solutii de te crucesti, te pun sa cumperi piese de mii de euro, ca apoi sa spuna ca...hmmm, cred ca altul e defectul.....Daca or sa fie specialisti buni si organizarea se pune la punct, cred ca se poate face treaba....problemele astea nu sunt doar la BMW, sunt clasice romanesti....

 

D-l Seremet se straduieste cat poate sa indrepte imaginea firmei, PR nu tine de tehnic si asta e....PR e partea frumoasa a lucrurilor, e drept ca exista o parte frumoasa, altfel nu nu am mai visa la BMW-uri, ci la alte marci....

Link to comment
Share on other sites

am vazut tarziu asta, dar o poate lua ca informare cum trateaza uneori dealert clientii in romania, am luat masina si ca sa nu fiu rautacios as spune ca a fost vorba de o neintelegere intre ei si mine, dar este mereu loc de mai mult respect pt banii pe acre ii dam.
Link to comment
Share on other sites

Nu va mai faceti iluzii! Problema in Ro este generalizata. Aceeasi incompetenta la Opel (reprezentanta Bacau) si Renault-Nissan Piatra Neamt. La o intrebare adresata celor de la Opel s-au scuzat ca mecanicii lor cei mai buni, au fost atrasi la reprezentanta Toyota, pentru un salariu mai bun. Atunci ma intreb si eu, la Opel cine a mai ramas? Toti sunt la furat si rar mai gasesti un mecanic bun.

 

Singura solutie ar fi service-urile la reprezentantele din Germania si Austria, dar nu oricine isi poate permite mai ales daca are un dinozaur de BMW.

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere numeroasele probleme de after sales (eu mi-am luat Honda ca masina de zi cu zi.....) povestile frumoase cu masinile noastre mai pot sa astepte. Probabil ca abordarea directa pe after sales ne-ar fi lasat senzatia ca se face ceva bun in directia asta si apoi ne apucam si de povesti frumoase. Mie mi-e teama sa mai las masina la AB, desi a fost achizitionata de acolo. Altfel de laudat initiativa.
Link to comment
Share on other sites

Functia domnului de la PRv se vede foarte bine in topicul acesta, el prezinta reclame frumoase si incearca sa atinga partea sentimentala a fiecaruia, nu cred ca este necesar sa ne aduca aminte ce masini avem in parcare, ca din zecile de alternative am ales cu sufletul marca BMW. Eu PI AR.. inteleg intr-un limbaj mai direct, omul care duce cu zaharelul, omul care-si cere scuze care drege treburile intre client si firma, nu neaparat omul care rezolva problema, acesta este omul pregatit pe bancile scolii, sa faca clientul ce nu si-a rezolvat problema in service, sa plece acasa impacat oarecum ca a primit scuzele de rigoare.

 

Acesta va rog sa nu-l considerati un post rautacios, ci un post plin de scepticism. Inteleg mai bine rolul domnului de la PR pe forum, datorita imaginii negative ce s-a format aspura reprezentantulu BMW group, AB, domnul este aici sa SCHIMBE IMAGINEA, nu sa rezolve problemele, pentru ca dupa cum a recunoscut, este in afara posibilitatilor sale.

 

Nu consider ca este normal , ca problemele sa se rezolve in urma interventiilor din partea unor angajati BMW group, deci atitudinea asta eu nu o aplaud, mi se pare normal si nemeritoriu faptul ca incercati sa rezolvati problemele chiar daca o faceti impinsi oarecum de la spate. Este ca si cum ar trebui aplaudat un barbat ce are grija de familia lui.

Link to comment
Share on other sites

Voi incerca sa pun si eu povestea mea, care inca nu s-a terminat (oare se va termina :twoup: ) + un topic la sectiunea "Masina mea", daca este de mers mai departe cu ea (este parerea voastra) o voi trimite, daca nu va ramane doar un topic.

 

BTW Aici cu povestile ar fii foarte bune cele al lui Interceptor, mai mult ca sigur ar primi un premiu la cat a trebuit sa indure. Poate vede si trimite un mail si iese invingaret.

Link to comment
Share on other sites

Aici se vor postate, povesti frumoase... nu povesti adevarate, povesti cum am trecut eu prin cluj, am trecut pe calea floresti navigand in al meu e39 din 2001, si cum am zarit pe geam la auto transilvania X6, e92.. in parcare, si ce masini frumoase au, ce cladiri frumoase au.. ceva in genu vor ei
Link to comment
Share on other sites

Si pe forum ca si in realitate cei de la BMW Group se fac ca ploua se pare. Excelent. Cred ca in viitor voi schimba cateva vorbe si cu BMW Group Germania ca sa vada si dumnealor ce anume au in Romania, nu de alta dar domniile lor poate or fi crezand ca la BMW Group Romania e numai lapte si miere. :twoup:

 

Salut,

 

In cazul in care exista probleme te-am rugat sa le trimiti si la adresa mea de mail si in acelasi timp descrierea sa fie cat mai detaliata pentur a putea fi urmarita cat mai bine.

 

Multumesc,

Alex

Link to comment
Share on other sites

Nu consider ca este normal , ca problemele sa se rezolve in urma interventiilor din partea unor angajati BMW group, deci atitudinea asta eu nu o aplaud, mi se pare normal si nemeritoriu faptul ca incercati sa rezolvati problemele chiar daca o faceti impinsi oarecum de la spate. Este ca si cum ar trebui aplaudat un barbat ce are grija de familia lui.

Este o chestiune normala sa fie cunoscut modul in care cei nemultumiti pot cere clarificari, oficial. Orice astfel de observatii sunt utile pentru toate partile implicate cu cat sunt mai clare si bine documentate. Nu facem interventii, se incearca clarificarea situatiei si rezolvarea problemelor.

 

Aici se vor postate, povesti frumoase... nu povesti adevarate, povesti cum am trecut eu prin cluj, am trecut pe calea floresti navigand in al meu e39 din 2001, si cum am zarit pe geam la auto transilvania X6, e92.. in parcare, si ce masini frumoase au, ce cladiri frumoase au.. ceva in genu vor ei

Nu cautam lauda aici. Vroiam doar sa aflam ce a aprins pasiunea pentru marca.

Link to comment
Share on other sites

@redcap, sper ca nu postezi doar ca sa reiei flame-urile pe care le faceai pe vremuri, inainte de a-i injura pe toti si a jura ca nu mai intri niciodata pe acest forum :twoup: !

 

In acest moment toate solicitarile legate pe teme de service care sunt trimise prin site-ul bmw.ro(http://www.bmw.ro/ro/ro/general/contact/contact.html) sau la adresa customer.service@bmw.com. Acestea sunt vizibile si monitorizate si de biroul central, la Munchen, in timp ce prin departamentul local de after sales oferim asistenta pentru rezolvarea problemelor semnalate.

 

Singura rugaminte, pentru ca acestea sa fie cat mai rapid procestate este sa includa:

tara de provenienta (in cazul in care este vorba de un e-mail pe costumer.service@bmw.com)

o descrie cat mai detaliata a problemei

modelul si VIN-ul masinii

nu este necesara limba engleza sau germana

 

Mail-urile sosite pe adresa mea de mail le voi redirectiona colegilor mei de la after sales pentru rezolvare, ca varianta de abordare numarul trei.

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca noi sa putem sa rezolvam solicitarile tale, asa cum spuneam mai devreme in topicul asta, cererea trebuie sa fie cat mai clara si bine documentata.

 

Te rog nu o lua ca pe o lipsa de dezinteres fata de problemele tale, dar nu te pot suna. E o chestiune care trebuie sa urmeze calea indicata. Daca au existat solictari anterioare trimise pe mail, te rog retrimite-mi-le si mie. Nu e nevoie de mult efort pentru asta.

Link to comment
Share on other sites

OK maine daca am timp voi da un mail cu doleantele mele sa vedem daca se va rezolva ceva. Totodata dau si la customer service de la BMW acelasi mail ca sa fu sigur ca nu stau sa il scriu degeaba. :twoup:

 

Super! Multumesc foarte mult pentru intelegere!

Chiar te rog sa fie dat si la costumer care.

 

Alex

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Alex Seremet, toata stima pentru initiativa ta, dar nu cred ca o sa gasesti vreo poveste in stilul videoclipurilor de la Mercedes Benz. De asemenea, laude atitudinii tale, iti meriti salariul in mod sigur, esti diplomat si stii cat sa vorbesti. Imi aduci aminte de o faza comica de la Omniasig. Am intrat inauntru sa iau un accept de plata. Sediu era impartit in doua, in stanga, niste fete simpatice foc cu zambetu pe buze (se ocupau de clientii care vroiau sa incheie contracte de asigurare), iar in dreapta, daunele: 4 tipi cu niste fete de park ar fi avut toti deces in familie... :twoup:

 

Asa, scz de offtopic. Sa postez si ceva pertinent. Am avut si dacie, am avut si opel, am avut si audi inainte de bmwul asta. Amintiri placute am cu fiecare, cu fiecare pot spune ca ma identificam... la un moment dat. Dar cu beemerul e altceva... as spune ca un BMW reprezinta pofta de viata. Pasionatii stiu ce vreau sa zic prin asta.

 

Numai bine tuturor!

Link to comment
Share on other sites

sincer pentru impacarea sufleteasca a noastra nu inteleg de ce nu se face o sala de asteptare cu un geam mare cu vedere catre service ???

 

sta omu la un suc/cafea/apa plata/supt degetu ...... si se uita la ce fac mecanicii acolo ....

 

eu va spun sincer daca am fost pe undeva pe afara la un service bmw, daca am cerut am stat langa masina fara nici o problema ......

 

cu toate ca MHS e aceeasi marie cu alta palarie, eu m'am inteles intotdeauna foarte bine cu baietzii de la mhs ... au avut/au problemelor lor cu mecanicii - dar pe mine m'au rezolvat cu toate ... o singura problema cu un zgomot mai pe dedesupt care eu l'as atribui racordului flexibil... au verificat tampoane la cutie/motor/esapament ...... nu'si dau seama de unde ... daca era ceva de aratat cu acordul sefului de service si cu rugamintea sa am grija in service sa nu ma lovesc/etc ... mi'au aratat una alta ... sper ca serviciul viitor sa fie pe masura sau imbunatatindu'se ....

 

la AB nu m'as duce niciodata ... stai si suni ca un dobitoc n-spe mii de minute si poate iti raspunde cineva ..... si daca'ti raspunde receptia .... nu'ti raspunde "destinatarul" apelului ... ma rog ..... TREABA LOR ! pt mine singurele solutii in momentul de fata sunt MHS si FILARET ( in romania ) ....

 

eu cred ca orice strain ajuns in romania, oriunde ar lucra el ...... poate fi facut sa devina un pic "indiferent" la problemele "clientilor" ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

nu are legatura cu transparenta statul langa masina. eu unul nu sunt de acord cu asa ceva la reprezentante. cel mai bine e sa existe o sala de asteptare cu vedere spre service si sa poti sa supraveghezi tot ce se intampla la masina ta.

 

ia ganditi-va ce se intampla daca doamne fereste te accidentezi stand langa mecanic, nu-i dai in judecata?

 

daca totul s-ar face ca la carte si nu ar exista spagarii romani care fura orice, as prefera sa stau linistit intr-un fotoliu sa ma uit la tv sau sa citesc o revista, sa beau o cafea pana imi termina masina. dar cum traim in Romania...prefer sa-mi fac in alta parte reviziile unde pot sta cu ochii pe mecanic.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.