Jump to content

BMW 325i


alex230ro

Recommended Posts

nope nada nu vad diferente na csenon :)

 

edit:totusi sambata cand am mai facut diagnoza am avut ceva erori dubioase care prea apar decat daca dai la automat cu bateria descarcata,le-am ignorat crezand ca vin de cand a stat masina la vopsit .

Vad diseara ce si cum.

 

dublu edit: de fapt saracia asta se supara, cum vreau sa vad alte cazane hop mai imi da cate o problema din asta,crede ca vreau sa il vand :rolleyes:

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

:)

Un rombat premier e 300-400 lei si ai garantie 3 ani. Eu de acolo as incepe, mai ales ca spui ca ai tensiune electrica mica.

 

 

L.E. acum daca ma gandesc, probabil va trebui sa iau si eu baterie, ca va fi stat mai bine de un an pana termin eu masina.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

360 370 lei,dar cum ziceam mai am o Varta pe acasa,aparent in stare buna,nu a mai fost in stare sa porneasca un TDI dar pentru benzina cred ca e ok.ma rog conform celor de la garantie bateria era buna.

rectific vad ca e si cu 300 lei baterie

Edited by alex230ro
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

hmm fara consumatori nu sare de 14 din ce tin eu minte.verific dupa ce montez bateria ce voltaj am si apoi dupa inca o saptamana daca voltajul scade e clar ma paste si pe mine un releu.cat a fost releul?teoretic sub 13 ar trebui sa fie probleme.

 

edit:

 

util

 

www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?p=5747151

 

mda siteul e b i m m e r f e s t

 

tot merge mizeria asta de restrictie

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

ok,mersi am schimbat bateria si il tin sub observatie,probabil ca anul asta schimb si eu releul,mai am pe undeva pusa valva PCV si toate furtunele,aia si garnitura de la corpul filtru ulei cred ca mai sunt pe lista.Sper sa mai prind si ceva bascule Meyle la pret bomba :) Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

la fel 13,6 13,9 in functie de consumatori asta in relanti,in ture nu am mai verificat.

edit: de pe E46 fanatics

 

Universally figures for 12 Volts systems are as follows.

 

Fully charged 12 Volt Lead Acid battery - 2.1 Volts per cell for a total of 12.6 Volts. If the battery surface Voltage drops to 12.0 Volts then the battery is effectively fully discharged.

 

As for charging Voltage, typically 13.5-14.5 Volts is the nominal charging Voltage loaded or unloaded on most cars and trucks. There are a few cars and trucks that do not run the alternator full time so you will see 12.6-12.8 Volts at times on some of these vehicles and this could be considered as normal.

 

The E46 however does not shut the alternator off, so you should expect to see 13.5-14.5 Volts when the engine is running.

 

Anything above 15 Volts would be considered not normal and somewhere around 17-18 Volts most cars and trucks will shut the engine control computer down to protect the modules and circuits in the vehicle.

 

deci sunt inca in parametri se pare.mai studiez in weekend sa vad in mers ce valori am.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu nu ii dau se cap la a mea. Am schimbat bateria cu una noua, am resetat din tester, am verificat incarcarea, sta in 14,8 fara consumatori, 13,9 cu consumatori. In 4-5 ore cu masina oprita, imi descarca bateria de mai raman 3v in ea. Am dus-o la electrician, s-a chinuit 3 zile, a zis ca totul e ok...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
inca merge 149.000 si ceva. Am luat alte aripi fata cele de pe masina fiind ruginite destul de rau la primavara le si schimb.De cand e frig am o rola care protesteaza. Trecut pe all season de anul trecut, s-a comportat decent.Consum mediu acum pe bord 10.3 cu mers mai mult DN1.Pe viitor e posibil sa fu nevoit sa il vand, avem nevoie de ceva mai mult spatiu .O poza cu ea si fratele mai "mare"

post-29-0-12638900-1510560102_thumb.jpg

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

:) masina cand a ajuns la mine avea un pic peste 60k apoi mai mult a stat.Cauciucurile sunt Michelin 205/55 R16 CrossClimate 94V XL si au costat la momentul acela 1391.4 Lei + Transport 40 Lei .Am preferat sa le iau pentru ca masina merge zilnic si nu mai am avut chef sa stau cu 2 randuri de jante si cauciucuri,sunt multumit de ele s-au comportat bine chiar peste asteptari as spune.Sigur am ramas impotmolit dar asta s-a intamplat si cu caucucurile de iarna :) .Toata treaba a facut parte din strategia de "downgrade" adica dupa ce s-a spart un amortizor am pus pe fata ceva sachs advantage si arcurile stock ale masinii pe spata ramanand amortizoarele care au venit cu suspensia H&R .Nu pot spune ca regret, masina este mai confortabila se inclina un pic mai mult in viraje dar parca ma anunta mai clar cand se atinge limita, unde H&Rul statea ceva mai bine dar cand te apropiai de limita nu erai avertizat la fel de clar.In functie de cat mai sta masina la mine ar trebui sa schimb amortizoarele deoarece cu sachs advantage masina sta mai ridicata de fata . Bonus sotia nu se mai plange de dureri de spate :)

Deci una peste alta as recomanda treaba asta cu 16-uri si 55 mai ales pt o masina care nu e de "show", diferenta in cazul meu chiar nu este asa de mare cum as fi crezut .De mentionat ca totusi am lasat bara intre amortizoare fata/spate desi as vrea sa o dau jos pe cea de pe spate, cum ziceam am nevoie de spatiu :)

edit: asa de multumit am fost de cauciucuri incat am vrut sa iau un set si pentru urs dar din pacate nu am gasit dimensiunea.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca trebuie sa inlocuiesti amortizoarele, cel mai probabil "problema" este de la flanse. Flanse care se produc in zilele noastre au o construcite mai inalta cu aprox. 1.5cm, daca nu le-ai aruncat pe cele vechi mergi la magazin cu o flansa veche si verifica sa aiba aceasi inaltime.

Interesante Michelin-urile, dar se pare ca anvelopele all season de la Continental i-au prins din urma. Poate gasesti modelul celor de la Continental pentru e30, link.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
uitasem sa spun consum mare de ulei in ultimul timp , am folosit LIQUI-MOLY TOP TEC 4100 5W40 ,in trecut nu am avut probleme. CCV e nou daca stau cateva zile cu masina nepornita la 3 sec dupa pornire da cu fum.O sa fac 02 pilot mod
combinat cu un schimb de ulei si verific dupa aia ce se mai intampla.consum mare = 1,5 litri la 9000 km sau ceva pe acolo Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

uitasem sa spun consum mare de ulei in ultimul timp , am folosit LIQUI-MOLY TOP TEC 4100 5W40 ,in trecut nu am avut probleme. CCV e nou daca stau cateva zile cu masina nepornita la 3 sec dupa pornire da cu fum.O sa fac 02 pilot mod

combinat cu un schimb de ulei si verific dupa aia ce se mai intampla.consum mare = 1,5 litri la 9000 km sau ceva pe acolo

Am mai vorbit cu un amic care are acelasi ulei in acelasi tip de motor M54. 1,5 litri la 8000 km consum. Ceva nu se leaga. El a facut o2 pilot mod sa vedem care e rezultatul ,din ce am vb cu el nu vrea sa schimbe uleiul deocamdata.Binenteles ca uleiul e luat de la acelasi distribuitor.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

150065 km bagat ulei si filtre, a murit o rola ceva, pe la senzorul de ulei aveam o scurgere destul de importanta, bonus pare sa piarda pe la surubul de scurgere al radiatorului sau pe la furtunul care intra in vasul de expansiune.aripile fata sunt praf pasajele aripi spate incep sa aiba semne de rugina vopseaua incepe sa se exfolieze de pe capota si spoilerul fata, puntea spate e ruginita destul de rau, bucsa de la grup e terminata la fel si flansa amortizor dreapta.pierdere ulei pe la semeringul cutie viteza dinspre cardan(desi a fost schimbat odata) probabil ca mai trag de ea 1-2 ani apoi ...RIP :( Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.