Jump to content

Problema Airbag E39


Recommended Posts

De vreo doua zile mi s-a aprins martorul de bord care indica "probleme cu airbag-urile". In cartea tehnica zice sa ma duc la service-ul BMW.

Problema este ca s-a aprins dintr-o data, fara motiv, pentru ca nu am dat cu ea in nimic ... La pornire incearca sa se stinga dar imediat dupa se aprinde si ramane asa tot timpul. Aveti idee care ar putea fi cauza si cum s-ar putea rezolva?

 

Masina e un 520d touring (E39) din 2000.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

misto. si la mine s-a aprins acum 1 ora. :blink:

singura chestie mai deosebita pe care am facut-o este ca am bagat 5 persoane in masina. cand s-au dat jos 2 dintre ei, am vazut ca era aprins. probabil ceva contact. oricum ma pastea o revizie, deci acum am un motiv in plus sa ma duc. :)

Link to comment
Share on other sites

Este cea mai buna solutie. :)

 

E39 are probleme in general la cablajul de la centuri.Asta asa,ca idee.De verificat tot trebuie sa verifici.

60708[/snapback]

 

si la mine? oare ce-i? cablurile alea pe unde trec? si are legatura cu faptul ca am bagat prea multa lume in masina? sau e pur si simplu coincidenta? o fi tras astia de centuri si n-am vazut eu. si nici n-o vrut sa faca cinste cu o haleala... ca i-am dus pana acasa pe toti :)

 

am patit chestia asta la passat si mi-au spus aia din service ca trec cablurile pe sub scaun, si de la cum s-a miscat scaunul nu mai face contact pe undeva..... :blink:

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

am patit chestia asta la passat si mi-au spus aia din service ca trec cablurile pe sub scaun, si de la cum s-a miscat scaunul nu mai face contact.....  :blink:

60714[/snapback]

 

 

Cablurile de la centuri sunt sub scaune.Daca nu sunt pozitionate corect,da,este posibil ca la o miscare a scaunului sa nu mai existe contact pentru scurt timp, in mufa respectiva.

In principiu,conectorii de la airbag sunt predispusi sa formeze depuneri ,deoarece transporta curenti de mica tensiune.Astfel se modifica rezistenta circuitului si se aprinde becul.

Nu este normal sa nu ai voie sa reglezi scaunul :)

Pe de alta parte daca persoana din spate atinge cu picioarele mufa respectiva ,iar nu este normal :)

Link to comment
Share on other sites

are cineva vreo idee cum sa remediez problema? n-am chef sa las masina in service pt asa o nimica toata. la prima privire pe sub scaune, totul pare ok. martorul in continuare aprins.

61449[/snapback]

odata aprins, chiar daca contactul revine si e ok, tot nu se va ma stinge martorul din bord pina se reseteaza codul de eroare cu un tester. si din cite stiu, e la fel la opel vectra si ford focus (am patit cu ambele). deci oricum te paste un mers la service.

Link to comment
Share on other sites

are cineva vreo idee cum sa remediez problema? n-am chef sa las masina in service pt asa o nimica toata. la prima privire pe sub scaune, totul pare ok. martorul in continuare aprins.

61449[/snapback]

 

 

Verifica sub scaunul din fata dreapta .

Link to comment
Share on other sites

la prima privire pe sub scaune, totul pare ok. martorul in continuare aprins.

61449[/snapback]

 

 

Nu te astepta sa gasesti fire rupte sau o mufa deconectata.Problema este chiar la contactele din interiorul mufei si nu se rezolva decat prin schimbare.Stergerea erorii este o solutie de scurta durata.

Nu este obligatoriu sa ai probleme cu centurile.Computerul de airbag poate inregistra peste 20 de coduri de defecte.

Link to comment
Share on other sites

Merci de sfaturi. Un prieten care se pricepe la BMW-uri a zis acelasi lucru: e de la un cablu de sub scaun, care trebuie schimbat. Asa ca trebuie sa merg in curand sa fac operatiunea ... ca pana acum n-a fost timp de asa ceva din motive de sarmale&co ... :blink: O sa va tin la curent cu rezolvarea problemei ... dar se pare ca e o problema destul de intalnita la E39 ...
Link to comment
Share on other sites

Si nu numai. Atentie la sticlele care se plimba pe sub scaune!

62185[/snapback]

 

sa inteleg ca daca o mufa nu face contact si in cele din urma contactul este pus la loc si totul functioneaza ok, martorul ramane aprins pana la o resetare manuala???

asa e? sau cum?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Da.Daca a aparut o problema ,chiar daca este rezolvata,becul va ramane aprins.

62205[/snapback]

 

l-am resetat azi. cica a fost o cadere de tensiune. nu mi-au cerut bani deloc. asta ce inseamna frate? ca n-au vrut nici spaga sa ia.... :blink: pe cuvantu meu, chestiile ma baga in sperieti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Eu am avut airbag-ul usa dreapta si cortina dreapta sarite, becul a fost aprins tot timpul, adica de cand am luat masina au fost asa. Nu am reusit sa resetez alarmele. Dupa aia am avut eu accident frontal si mi-a sarit airbag sofer, cu toate ca aveam becul aprins in bord si alarmele nu s-au putut reseta pe tester. Sincer si eu am fost surprins ca s-a declansat. In afara de airbag sofer a trebuit sa schimb si pretensioner la centura sofer si centrala de airbag...si celelalte aibag-uri care erau sarite evident. Ideea e ca teoretic nu trebuia sa mai sara airbag-ul atata timp cat becul sta aprins si alarmele nu se pot reseta...ceea ce mi-au confirmat la mai multe service-uri.
Link to comment
Share on other sites

Asta am zis si eu, ca nu mi se pare normal sa nu-ti declanseze un airbag doar din cauza unei alrme neresetate sau ca alt aibag e deja sarit, doar nu sunt puse in serie LOL! Este adevarat ca trebuie reprogramata centrala de airbag dupa un accident cand s-a declansat un airbag? Sau e suficient sa resetezi cu testerul? Cica trebuie schimbat si cablul cu borna de la baterie...mie doar mi l-au lipit ca sa am curent provizoriu pana imi vine comanda.
Link to comment
Share on other sites

Este posibil ca din cauza unui airbag lipsa, adica declansat, sa le arate pe toate in eroare?

 

Nici chiar asa :blink:

Ce arata eroare este foarte posibil sa fie defect.Daca nu este sarit airbag-ul respectiv dar tot arata o eroare, probabil este o problema cu cablajul.

Link to comment
Share on other sites

Pai doar ce am schimbat aibag-ul din volan si airbag-ul din usa dreapta fata si sunt noi...si cu toatea astea le arata pe toate cu eroare, exact ca inainte...si singurul airbag lipsa la ora actuala este cortina dreapta. By the way, am schimbat si centrala de airbag si pretensioner centura sofer. Sa fie cablajul care pleaca de la centrala?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.