Jump to content

320d -> 330d


Caius TM

Recommended Posts

ma bate un gand pt. a creste puterea masinii, as vrea sa stiu daca pot pune pe 320d e46 136cp ... turbina + intercooler + injectoare + alt soft (presupun ca trebuie) .. de pe un 330d...

se poate face un astfel de transplant ? adica sa nu fie nevoie de modificarii radicale sau improvizatii....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma bate un gand pt. a creste puterea masinii, as vrea sa stiu daca pot pune pe 320d e46 136cp ... turbina + intercooler + injectoare + alt soft (presupun ca trebuie) .. de pe un 330d...

se poate face un astfel de transplant ? adica sa nu fie nevoie de modificarii radicale sau improvizatii....

 

:))) man de ce nui pui motoru??? direct ...ca altfel suna ala in 6 cilindri si e mai placut si asa..si ii pui la ala un cip si te-ai scos,.....

Link to comment
Share on other sites

la ce preturi au 330-urile acuma nu se renteaza sa faci modificari, mai bine iei masina cu totu. Cu o remapare treci de 200 cai

plus ca nu cred sa poti face modificarea, 330d-ul este common rail iar 320d de 136 cai nu este, deci injectoarele nu se potrivesc din start, mai mult ca sigur ca nici turbo

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

la ce preturi au 330-urile acuma nu se renteaza sa faci modificari, mai bine iei masina cu totu. Cu o remapare treci de 200 cai

plus ca nu cred sa poti face modificarea, 330d-ul este common rail iar 320d de 136 cai nu este, deci injectoarele nu se potrivesc din start, mai mult ca sigur ca nici turbo

 

 

man iei motor de 3 litri si il pui si il vinzi pe al tau sau il dezmembrezi si tot ramai cu ceva si nu pierzi mult....sa iei alta masina e naspa ca cosdta mult de tot......

Link to comment
Share on other sites

poope .. vruiam sa fac transplantu ca sa ma scutesc de bataia de cap cu omologarea la motor + toate cele...

calin78 .. ce`i common rail ala? poti sa-mi spui mai detaliat te rog?

 

 

pai ce omologare??? cine dracu stie ce ai tu sub capota....??????le arati la politisti uzina si moaaa crezi ca isi dau aia seama ce mnotor ai tu??? nici vorba////// iar comonrail nu stiu exact ce e nici eu...am vazut o schita undeva cum ca de la pompa de motorina merge in comun o conducta mare spre injectoare si abia acolo se despart in 6 sau cat o fi......dar in rest nu stiu.....poate vin explicatii....

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca marea problema a transplantului ar fi common rail-ul.....la commnon rail (rampa comuna) nu mai este pompa de injectie clasica (ci una de inalta presiune ce incarca rampa comuna), sunt alte injectoare, common rail-ul fiind ca un rezervor comun pentru toate injectoarele, in care se face presiune foarte mare, comanda injectoarelor facandu-se pur electronic si cu precizie foarte mare, toate alimentandu-se din aceeasi rampa..comuna....

 

Trebuie sa-ti raspunda cineva care chiar stie cum arata desfacute ambele turbine si cum sta treaba cu montajul lor si reprogramarea ECU-ului....

Link to comment
Share on other sites

poope .. vruiam sa fac transplantu ca sa ma scutesc de bataia de cap cu omologarea la motor + toate cele...

calin78 .. ce`i common rail ala? poti sa-mi spui mai detaliat te rog?

 

dizelpower a explicat ce-i ala common-rail foarte bine.

Sincer nu merita atata investitie, mai bine il vinzi pe al tau si iei un 330d, chiar Mikken are unu frumos de vanzare cu 11mii negociabil

Link to comment
Share on other sites

poope .. vruiam sa fac transplantu ca sa ma scutesc de bataia de cap cu omologarea la motor + toate cele...

calin78 .. ce`i common rail ala? poti sa-mi spui mai detaliat te rog?

 

dizelpower a explicat ce-i ala common-rail foarte bine.

Sincer nu merita atata investitie, mai bine il vinzi pe al tau si iei un 330d, chiar Mikken are unu frumos de vanzare cu 11mii negociabil

 

 

si iipui la ala o turbina mai mare, alti serpisori, niste conducte de la admisie, intercooler marit si alt soft si bagi tare...sau ii pui la ala injectoare cu debit marit sa scoti mult din el....

Link to comment
Share on other sites

330 d are multe alte lucruri diferite si ma refer in mod special la frane, cardan, diferential. Astea o sa sufere la 320d cu motor de 3000 foarte tare.

 

Are mikken unul bun si daca mai pui cativa banuti (putini) gasesti unul la mine impecabil cu dotari misto, istorie si kilometrii reali sub 100 de mii....adica singurul de pe forum in starea asta...:)

Link to comment
Share on other sites

eu am gasit unu lovit rau spate... si partea din fata boboc si ma gandeam sa fac un transplant rapid de niste "organe"... dar se pare ca tre sa schimb mai multe de cat imi imaginam defapt.. multumesc pt. ajutor.. daca mai aveti ceva idei/propuneri va rog :)
Link to comment
Share on other sites

eu am gasit unu lovit rau spate... si partea din fata boboc si ma gandeam sa fac un transplant rapid de niste "organe"... dar se pare ca tre sa schimb mai multe de cat imi imaginam defapt.. multumesc pt. ajutor.. daca mai aveti ceva idei/propuneri va rog :)

 

 

cu cat l-ai gasit?? unde??? si iei toata masina sau numa motor??

Link to comment
Share on other sites

aici la tm ... eu vruiam sa iau doar chestiile care le-am mentionat mai sus.... dar se pare ca imi trebuie mult mai multe..

cred ca pt. inceput ma bucur de o un resoft... 136 - 160...165cp merita...

 

 

aha.....ma cum crezi...daca ai banii eu zic sa te bagi....sa faci ce e de facut....iei de pe aia si pui pe ata...nu e asa greu......acuma tu sti.....

Link to comment
Share on other sites

UPS, nu e mai simplu sa facem direct schimb de masini? eu oricum vreau sa o dau pe a mea, m-ar avantaja un schimb cu un 320d pentru ca se va vinde mai repede decat motorul de 3000cm.

 

ce-ti ofera in plus un 330d: sasiu rigidizat sport, suspensie cu garda la sol coborata cativa cm, mult mai dura decat cea standard, frane superbe (are niste discuri imense si pe fata si pe spate...nu-ti intra jante mai mici de 17 din cauza asta), motorul in 6 cilindri care toarce ca o pisicuta si se dezlantuie ca o fiara cand e nevoie, ambreiaj si transmisie mai performante, tinuta de drum exceptionala si toate astea la un consum extrem de apropiat de 320d (maxim 2 litri in plus la 100km). :)

 

gandeste-te si da-mi un telefon daca esti interesat, anuntul meu il gasesti la mica publicitate unde vezi toata istoria si dotarile masinii :)

Link to comment
Share on other sites

UPS, nu e mai simplu sa facem direct schimb de masini? eu oricum vreau sa o dau pe a mea, m-ar avantaja un schimb cu un 320d pentru ca se va vinde mai repede decat motorul de 3000cm.

 

ce-ti ofera in plus un 330d: sasiu rigidizat sport, suspensie cu garda la sol coborata cativa cm, mult mai dura decat cea standard, frane superbe (are niste discuri imense si pe fata si pe spate...nu-ti intra jante mai mici de 17 din cauza asta), motorul in 6 cilindri care toarce ca o pisicuta si se dezlantuie ca o fiara cand e nevoie, ambreiaj si transmisie mai performante, tinuta de drum exceptionala si toate astea la un consum extrem de apropiat de 320d (maxim 2 litri in plus la 100km). :)

 

gandeste-te si da-mi un telefon daca esti interesat, anuntul meu il gasesti la mica publicitate unde vezi toata istoria si dotarile masinii ;)

 

:) :) :) schimb pe schimb???

Link to comment
Share on other sites

mikken... imi pare rau ca am bagat destul de multi bani in 320u' meu altfel de mult nu mai stateam pe gandurii... cand am cautat un 330 nam gasit numa la preturii astronomice... o sa ma gandesc bine si iti dau un tel pe weekend sa stabilim niste chestii.. poate ne intelegem... :)
Link to comment
Share on other sites

stiu si te inteleg perfect...si eu am bagat bani in masina mea...si uite la ce pret sunt nevoit s-o vand. asta e viata, poti eventual s-o pui pe a ta la vanzare ca s-ar da destul de repede...si cum ai dat-o o iei pe a mea. pot eventual daca ne intelegem sa te astept si sa-ti garantez ca nu o vand intre timp ca sa nu te incurc.

 

pe mine m-ar avantaja varianta asta, pentru ca prefer cash pe masina sa nu mai stau dup-aia cu alta s-o vand!

 

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.