Jump to content

a rezolvat cineva trepidatia masinii la plecarea de pe loc?


pavel_marius

Recommended Posts

azi am schimbat tampoanele la motor ...ala de pe stanga era rupt..ce s-a modificat!? mult mai liniste in habitaclu ,iar la pornire si la oprire numai zici ca a venit cutremurul si nu se mai aude sunetul acela de metal..si zici ca e mai in forta,deoarece la plecare de pe loc ,parca ar pleca mult mai lin ...desi mai am de schimbat si volanta in cazul meu..oricum ,recomand schimbarea tampoanelor la motor ,mai ales daca masina are peste 100 de mii...sigur e dus fr-unul...
Link to comment
Share on other sites

si mie imi trepida masina la pornire. aveam roti de vara pe 235/45/17. dupa lasarea frigului le-am pus pe cele de iarna tabla pe 205/55/16.

dupa ce le-am pus surpriza. NU mai tremura deloc la pornire nici cand e motorul rece dupa multe ore de stat.

singura modificare facuta asta e. deci is doua variante... rotile sa fie prea mari si sa nu aiba destula putere sa le miste ok fara trepidatii, sau a doua varianta o fi chiar frigul (dar asta vad spre primavara sau intr-o zi mai calduroasa daca or mai veni din astea).

 

de curios intreb : e cineva cu roti mai mici de 17 la care ii trepideaza la plecarea de pe loc dimineata ?

mie nu imi trepideaza la plecare..trepideaza undeva la 2000 si nu in prima treapta(eu am cutie automata)...si am avut si roti pe 16 si facea la fel...le-am schimbat acum vreo 3 saptamani..

 

Pai inseamna ca nu avem aceeasi trepidatie :) ! De aceea astept rezultatul lui Pavel_Marius sa vad daca asta e! Explicatia lui legata de tampoane mi se pare destul de buna!

MARTI SEARA ITI SPUN REZULTATUL

Link to comment
Share on other sites

eu am pus pe cineva sa dea drumul usor la ambreiaj in treapta I si cu frana de mana trasa, pana s-a oprit.

eu ma uitam sub capota si motorul se tinea bine in tampoane, nici vorba de trepidatie. la mine exclud varianta asta. de fapt se simte si de la volan ca nu trepideaza cu frana de mana trasa, cred ca e volanta.

daca schimb doar volanta fara kitul de ambreiaj e posibil ca kitul meu existent sa afecteze noua volanta?ca ma bate gandul sa schimb doar volanta.

la mine a fost schimbata doar volanta...inseamna ca trebuie sa mai schimb si kitul de ambreiaj?!...cat m-ar duce schimbatul lui...am e46 320d touring cu cutie automata...probabil asta ar fi cauza la mine pt ca atunci cand e rece se simt si mai brutal schimbarile treptelor de viteza ,smuceste un pic...

Link to comment
Share on other sites

la mine a fost schimbata doar volanta...inseamna ca trebuie sa mai schimb si kitul de ambreiaj?!...cat m-ar duce schimbatul lui...am e46 320d touring cu cutie automata...probabil asta ar fi cauza la mine pt ca atunci cand e rece se simt si mai brutal schimbarile treptelor de viteza ,smuceste un pic...

 

 

MON CHER...la tine ,fiindca ai cutie automata ,ambreajul este in cutie...

iar volanta nu stiu pt ce ai schimbat-o ..pt este doar o roata dintata ...nu este ca la cutiile manuale cu masa dubla ,deci fiind foarte dispusa uzurii...

cam asa arata

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

din cite ma vazut pe forumurile bmw se pare ca sint multe masini care sufera de aceasta boala . adica de multe ori la plecarea de pe loc masina trepideaza f tare .dubios este faptul ca nu apare aceasta simptoma de fiecare data . apare in general cind este folosit mai des ambreiajul de ex.la intersectii.masina mea este318d 2005,dar aceasta problema aparesi la318iadica la benzinare.unii au schimbat tot ambreajul, altii filtru epurator,bucsa la cardan,tampoane la motor,si ultima gaselnita un senzor pe la axul cu came.concuzia ar fi; ce trebuie schimbat pina la urma .vreo piesa sau marca pt ca pe mine ainceput sa ma dispere aceasta trepidatie.va multumesc si sper ca nu v-am plictisit

 

Tremuratul asta e de doua feluri:

-1 cand mergi mult in aglomeratie si atunci e volanta 100%.

-2 cand e rece dimineata si tremuratul are mai mica intensitate, in cazul asta poate sa mai fie si altceva inafara de volanta(cel mai probabil ambreiajul)

Corect asa ii :)

Link to comment
Share on other sites

la mine a fost schimbata doar volanta...inseamna ca trebuie sa mai schimb si kitul de ambreiaj?!...cat m-ar duce schimbatul lui...am e46 320d touring cu cutie automata...probabil asta ar fi cauza la mine pt ca atunci cand e rece se simt si mai brutal schimbarile treptelor de viteza ,smuceste un pic...

 

 

MON CHER...la tine ,fiindca ai cutie automata ,ambreajul este in cutie...

iar volanta nu stiu pt ce ai schimbat-o ..pt este doar o roata dintata ...nu este ca la cutiile manuale cu masa dubla ,deci fiind foarte dispusa uzurii...

cam asa arata

Te contrazic.Din 2003/3 sunt volante cu masa dubla si la transmisia automata Vezi aici : http://bmwfans.info/original/E46/tou/320d-...11/ill-11_3533/

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

 

 

MON CHER...la tine ,fiindca ai cutie automata ,ambreajul este in cutie...

iar volanta nu stiu pt ce ai schimbat-o ..pt este doar o roata dintata ...nu este ca la cutiile manuale cu masa dubla ,deci fiind foarte dispusa uzurii...

cam asa arata

Te contrazic.Din 2003/3 sunt volante cu masa dubla si la transmisia automata Vezi aici : http://bmwfans.info/original/E46/tou/320d-...11/ill-11_3533/

serios?! :) :)

dar asa ca sa nu iti stric tie bucuria ...masina omului asta ...din ce an e?? :)

 

asta una la mana ...

 

si doi la mana ,te contrazic si iti zic ca tot de manuala este volanta indicata de tine , care este o volanta cu masa dubla pt bmw-urile cu cutii manuale dupa 2003, o gasesti si pe e90.. :) (volanta d-asta am eu pe a mea si culmea e ca e manuala cutia...ce chestie domne)...

 

p.s. acuma intelg ,nu esti tu de vina...si site-ul respectiv care scrie in dreptul piesei ,ca nota de observatie ca este pt masini cu cutie automata,dar este total gresit...eu am programul original BMW ,pe care lucreaza si Bavaria si daca ii dai in selectii ca ai cutie automata ,codul piesei indicate de tine ,apare ca nu exista pe o masina cu cutie automata..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

masina este e46 320d touring din 07.3003...habar nu aveam cum arata aceasta volanta sau ce facea ea pana sa vad pozele astea....eu am cumparat masina de cateva luni si in cartea ei e schimbata volanta la 220.000km si tampoane cutie si motor..am si facturile pieselor ....deci nu stiu dc a schimbat-o ,dar trebuie oare sa schimb si ambreiajul?
Link to comment
Share on other sites

masina este e46 320d touring din 07.3003...habar nu aveam cum arata aceasta volanta sau ce facea ea pana sa vad pozele astea....eu am cumparat masina de cateva luni si in cartea ei e schimbata volanta la 220.000km si tampoane cutie si motor..am si facturile pieselor ....deci nu stiu dc a schimbat-o ,dar trebuie oare sa schimb si ambreiajul?

 

 

nu intelegi ...la cutia automata ,ambreiajul este in cutie...si la bmw schimbi cutia cu totul + piesa veche la schimb (cutia veche) si iesi cam pe la 100 si ceva de milioane...la vw,audi ,skoda,seat se schimba setu de discuri din cutie ,dar tot in jur de 100 de milioane dai si pe ele...cert este ca o cutie automata este ca un ambreiaj ,la un nr de km schimbi cutia ca si cum ai schimba ambreiajul... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

sa imi trag una...chiar nu exista posibilitatea sa schimb doar discul?!....care e durata de viata (undeva aproximativ) a ambreiajului din cutia automata?

 

 

Pei nu are doar un disc :)

 

durata de viata cam 200 de mii

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

deci a mea care are 225.000km e cam pe duca...aveam la serviciu un hyundai cu vreo 400.000 km si nu se umblase la cutie...scump costa comfortul la bmw ....la bmw-ul 320d din 2000 care l-am avut inainte avea 170.000km(de la 84.000 pana la 170.000 cat a fost al meu) si nu am schimbat niciodata ambreiajul si nici nu dadea urme de uzura...ce draqu cutii sunt astea!?..de unica folosinta as zice
Link to comment
Share on other sites

deci a mea care are 225.000km e cam pe duca...aveam la serviciu un hyundai cu vreo 400.000 km si nu se umblase la cutie...scump costa comfortul la bmw ....la bmw-ul 320d din 2000 care l-am avut inainte avea 170.000km(de la 84.000 pana la 170.000 cat a fost al meu) si nu am schimbat niciodata ambreiajul si nici nu dadea urme de uzura...ce draqu cutii sunt astea!?..de unica folosinta as zice

 

 

nu dispera ...exista si cazuri fericite..de exemplu poate sa te smuceasca asa la schimbarea vitezelor si pana la 500 de mii fara alte probleme...acu ,sti cum e ,sunt unii pe care ii deranjeaza ,altii pe care nu ii deranjeaza... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

mda...cert este ca smuceste doar la rece si doar la prima plecare pe zi(in restul zilei chiar daca ma opresc cateva ore nu mai face figuri)..atunci am parte si de trepidatiile respective...dar am observat ca daca pornesc motorul si il las vreo 3 minute sa functioneze inainte de a pleca nu mai am probleme...oricum am sa schimb totusi si uleiul si filtrul din cutie chiar daca e longlife poate se simte vreo imbunatatire...merci mult pentru sfaturi si pentru rabdare
Link to comment
Share on other sites

mda...cert este ca smuceste doar la rece si doar la prima plecare pe zi(in restul zilei chiar daca ma opresc cateva ore nu mai face figuri)..atunci am parte si de trepidatiile respective...dar am observat ca daca pornesc motorul si il las vreo 3 minute sa functioneze inainte de a pleca nu mai am probleme...oricum am sa schimb totusi si uleiul si filtrul din cutie chiar daca e longlife poate se simte vreo imbunatatire...merci mult pentru sfaturi si pentru rabdare

 

 

vezi ca nu multa lumea a fost multumita de rezultatul de ,dupa schimb... :)

mare grija...daca chiar ai de gand ,mergi la bavaria si ia-ti uleiul ,nu de oriunde...pt ca altfel vei avea sigur probleme

 

p.s. oricum vei avea o surpriza...nu vei putea schimba chiar tot uleiul...deoarece va mai ramane si din cel vechi..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Gata :) am revenit :) am schimbat kit de ambreiaj si sa rezolvat si tripidatia la plecare cel putin la mine pe e90 :) si ft ieftin:D

ce inseamna "ft ieftin"?

eu am intrebat si kitul e undeva la 1400ron nou, plus ca se schimba si volanta+manopera

sau l-ai luat altfel decat nou?dezmembrari, sh?

manopera cat te-a costat? ai schimbat si volanta?

Link to comment
Share on other sites

Gata :) am revenit :) am schimbat kit de ambreiaj si sa rezolvat si tripidatia la plecare cel putin la mine pe e90 :) si ft ieftin:D

ce inseamna "ft ieftin"?

eu am intrebat si kitul e undeva la 1400ron nou, plus ca se schimba si volanta+manopera

sau l-ai luat altfel decat nou?dezmembrari, sh?

manopera cat te-a costat? ai schimbat si volanta?

 

Si eu tocmai vroiam sa spun ca "ft ieftin" nu e chiar cea mai potrivita caracterizare pt o schimbare de ambreiaj! Serios chiar a fost asa de ieftin...unde?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu toti ne sincronizam pe aceeasi trepidatie. Din ceea ce spuneti voi eu nu recunosc nimic. La mine trepideaza NUMAI dupa ce se incalzeste si o face din cand in cand la plecarea de pe loc cu a 1-a, fix la capatul cursei ambreiajului. Nu trepideaza la rece sau la retrogradare sau chiar la schimbarea vitezei...doar atat...din cand in cand la plecarea de pe loc cu a 1-a. Trepidatia este scurta, ca si cum ai da drumul un pic cam repede la ambreiaj(ceea ce ma face sa cred ca ar putea fi pompa de ambreiaj). Cred ca asta este si motivul pentru care am ajuns la multe solutii foarte diferite intre ele...volanta, abreiaj, pompa de ambreiaj, flansa sau rulment sau filtru de motorina.

 

Eu am 318d din 2004.

 

si la mine mi se intampla exact cum ai descris tu mai sus dar numai cand merg mult prin aglomeratie, plecari dese de pe loc la semafoare, in rest nu trepideaza.

318i 118cp din 2001.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu toti ne sincronizam pe aceeasi trepidatie. Din ceea ce spuneti voi eu nu recunosc nimic. La mine trepideaza NUMAI dupa ce se incalzeste si o face din cand in cand la plecarea de pe loc cu a 1-a, fix la capatul cursei ambreiajului. Nu trepideaza la rece sau la retrogradare sau chiar la schimbarea vitezei...doar atat...din cand in cand la plecarea de pe loc cu a 1-a. Trepidatia este scurta, ca si cum ai da drumul un pic cam repede la ambreiaj(ceea ce ma face sa cred ca ar putea fi pompa de ambreiaj). Cred ca asta este si motivul pentru care am ajuns la multe solutii foarte diferite intre ele...volanta, abreiaj, pompa de ambreiaj, flansa sau rulment sau filtru de motorina.

 

Eu am 318d din 2004.

 

si la mine mi se intampla exact cum ai descris tu mai sus dar numai cand merg mult prin aglomeratie, plecari dese de pe loc la semafoare, in rest nu trepideaza.

318i 118cp din 2001.

Motiv pentru care eu tind sa cred din ce in ce mai mult ca sunt acele tampoane de care vorbeste Pavel_marius. Asteptam acuma rezultatul lui!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.