Jump to content

probleme cu bmw 318 tds... please help


Recommended Posts

am deschis un topic unde sa postez de fiecare data cand am cate o problema...

... cand pornesc motorul scoate un fum negru si pe jos ramane o pata mare neagra... apoi dupa 300km am verificat uleiul si am vazut ca era sub nivelul minim si am completat cu aproape un litru... si am mai observat niste pete de ulei pe motor... sub masina nu sunt pete de ulei...

ce ar trebui sa fac??? e grav dak consuma ulei??? trebuie desfacut motorul si schimbate semeringurile de la pistoane???

..astept sfaturile si recomandarile voastre...

Link to comment
Share on other sites

scuze ca intreb.. intercooler-ul ala ce mai e? si unde se gaseste? poti sa pui niste poze te rog?

...turbina e totuna cu turbocharger??? k am vazut ca turbocharger se afla pe sistemul de evacuare...iar turbina presupun ca se afla in componenta sistemului de admisie... sa ma corectati daca gresesc

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

cum imi dau seama dak turbina e dusa sau gradul de uzura?...cum se comporta o turbina cazuta? unde este localizata turbina?... ce zgomote face?

...motorul imi merge bine... nu da rateuri si trage...

singura problema e ca imi consuma ulei si nu stiu pe unde... si scoate fum negru doar cand o pornesc (in poza se vad petele de sub toba de esapament) si cand o accelerez si trece peste 3000 de ture, in rest nu scoate fum mult

Link to comment
Share on other sites

am fost cu masina la tester si senzorii pt ABS de la rotile din fata trebuiesc in locuiti... iar despre motor mecanicul mi-a spus ca s-ar putea ca pompa de injectie are un avans si de asta e zgomotos motorul... se rezolva usor problema cu pompa de injectie?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am desfacut acum 2zile filtrul de aer si am sters petele de ulei de la gaura aia de sub filtru...

azi am desfacut iar filtru de ulei si iar am gasit pete de ulei... apoi am desfacut si valva EGR ca sa o curat si avea o gramada de mizerie care semana asa cu o vaselina groasa si neagra... valva am reusit sa o curat si am incercat si pe furtunul care vine de la intercooler ca era de murdar de ulei... asta confirma ce a zis Ciupanezu ca turbina imi arunca ulei pe intercooler si justifica consumul de ulei...

 

unde se afla filtrul epurator??? ca eu nu am mai vazut niciun alt filtru pe acolo pe langa filtru de aer(sau daca modelul asta are filtru epurator)???

 

cum as putea sa curat intercoolerul si galeria aia de admisie de acele depuneri de ulei??? presupun ca dak reconditionez turbina tot imi va mai scoate fum negru o perioada insa nu o sa dispara si depunerile alea... care e cea mai buna solutie de indepartat uleiul ala???

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

am desfacut intercooler-ul si furtunele de dintre turbina si intercooler si cel dintre intercooler si valva EGR si le-am curatat pe interior de depunerea aia si de ulei... In intercooler am pus niste benzina k sa dizolve depunerile si dupa cateva ore am scurs benzina si l-am lasat sa se scurga bine si sa se usuce...dupa ce am montat toate piesele asa cum au fost am incercat sa pornesc motorul si nu mai vrea sa porneaska... Cand pun contacul se aprinde martorul ala care indica bujia incandescenta si apoi cand invart cheia se aprinde martorul de la injectoare si si electromotorul invarte 2secunde si apoi moare ca si cum s-ar fi descarcat bateria...

Se poate sa fie din cauza ca nu s-a uscat bine intercoolerul si au mai ramas vapori de benzina care au intrat in galeria de admisie si apoi in cilindru? Ce ar trebui sa fac???

Link to comment
Share on other sites

pana la urma s-a rezolvat problema... nu e nicio defectiune... pur si simplu s-a descarcat bateria iar electromotorul nu mai avea putere deloc...

la faza cu consumul m-am impacientat degeaba...zilele astea mi-am dat seama de ce am crezut ca imi mananca mult ulei... masina era cu rotile din partea stanga pe bordura (care nu avea mai mult de 15cm inaltime) si din cauza unghiului uleiul s-a retras in partea dreapta iar pe joja imi indica sub nivelul minim... din aceasta cauza am completat cu aproape 1litru si se pare ca trecuse de limita maxima iar turbina mi-l tragea afara... acum totul a revenit la normal... nivelul uleiului se afla putin mai sus de mijlocul dintre cele 2 limite de pe joja.

singura problema a ramas reglarea pompei de injectie (sau reconditionarea) dar tre sa mai strang fonduri...

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa cureti si epuratorul din capaul de la tacheti ...e o cauza a uleiului dat afara..

 

 

am pus o poza cu motorul... astept o confirmare sa vad daca acela e capacul de la tacheti ca sa ma apuc sa-l desfac si sa curat epuratorul...

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic... in certificatul de conformitate al masinii scrie data receptiei 13.06.1996 iar prima inmatriculare s-a facut in noiembrie 1996...

am desfacut filtrul de aer, galeria de admisie si capacul asta de la tacheti dar nu am vazut niciun filtru epurator... si nici pe realoem nu am gasit nicio piesa cu denumirea "breather" (asa am vazut ca se numeste pt E46)... dupa toate astea inclin sa cred ca nu are filtru epurator sau daca are o fi ascuns pe undeva ca eu nu dau de el nicicum...

 

in afara de turbina am curatat toate piesele ce tin de admisie... insa am vazut ca pe la gaura aia prin care suportul de la filtru de aer comunica cu capacul de la tacheti se scurge ulei si apoi intra pe gaura aia de sub filtru de aer si ajunge la turbina... ce ar trebui sa fac??? e normal sa se intample asa???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna ... am si eu o problema cu pompa de injectie. Samptamana trecuta am observa ca imi ramanea sub masina o pata neagra ... era motorina . Am mers la un mecanic care a descoperit ca pompa imi arunca motorina si mi-a spus ca trebuiesc schimbate 2 garnituri (primele 2 garnituri ...nu stiu cum sa va explic intr-un alt mod ... mi se pare ca prima este la capac si a doua exact sub ea ... la 3-4 cm ). I-am dus la mecanic cele 2 garnituri le-a montat ... dar cand se pornesc masina ... nu mai vroia nicicum sa o ia din loc. A tot desfacut-o crezand ca ceva nu a montat corect dar nimic. Acum nu stiu ce sa ma mai fac cu ea .. care poate fi problema? . Sper sa ma puteti ajutat ... Multumesc

 

Masina este un BMW 318 TDS din 1996

Edited by fryca
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.