Jump to content

Hai s-o luam de la zero.


Guest thesorcerer

Recommended Posts

eu nu vad nimic de fum :) raman la prima dragoste . Benzina :)

Asta asa e...

Daca baga la f1 asa ceva, nici o o sa mai fie filmat, ca oricum nu se vede nimic de fum.

Jeez

Oricum in videoclipul 3, cica ala are 750cai diesel, si se bucura ca bate un mustang v6 de 300 cai benzina, si aia abia abia.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

177, si 400 Nm...

E46-ele are 170, cuplu parca 210...

 

Ma gandesc ca conteaza cuplul si viteza maxima aici, nu ?

 

PS : Am atasat o poza, cu E60-ul...am mers si cu 230 cu el, asta e mai veche putin...

Nu stiu ce sa zic, daca mai mergea sau nu,se termina drumul, turometrul mai avea loc de urcat, insa nu stiu daca mai vroia sa urce..

 

PS 2 : E60-ul are stepronic, E46-ele e manual...

post-6879-1229905364_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da, masinile sunt intretinute exact asa cum trebuie...

E60-ul are undeva la 1670 de kg, pe cand E46-ele are mai putin de 1400, 1360 parca..

 

Nu stiu daca E46-le prinde 230...insa cred ca-l va ajuta cutia manuala...

Chiar, E60-ul are 8,2 0-100, iar E46-ele tot undeva pe-acolo...

 

Sunt foarte curios...masinile sunt ale unor prieteni de-ai mei, care vor face in curand aceasta intrecere...mor de curiozitate !

Speram ca poate stie cineva ceva concret, insa se pare ca e foarte relativa treaba...

 

Mersi de raspunsuri, si scuze de off topic ! :)

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Sunt nou pe site, m-am inscris pt ca imi plac BMW-urile.

Am condus pe la 19 ani un 324d (2445 cc din '87, 2-3 ani de zile) - asta m-a zapacit rau de tot...,

iar pe la 20 de ani un 520d (din 2003 - 1 an).

 

Intrebare: Ce model sa-mi aleg?

- Eu ma gandeam la un 320d de prin 2002.

 

Pai din ce vad eu,tie nu-ti plac bmw-urile,iti plac dieselurile.

Link to comment
Share on other sites

Vorbim de o masina care va cocheta cu 260 pana in 300cp fara modificari radicale. Daca mai baga un pic ajunge la si mai mult. Si toate astea pe un E46 cu motor de 2.2L, cu diferential stock prevazut pentru viteza maxima de 220 km/h... Va rupe pe demaraj!

Grav!

Link to comment
Share on other sites

Vorbim de o masina care va cocheta cu 260 pana in 300cp fara modificari radicale. Daca mai baga un pic ajunge la si mai mult. Si toate astea pe un E46 cu motor de 2.2L, cu diferential stock prevazut pentru viteza maxima de 220 km/h... Va rupe pe demaraj!

Grav!

Aici era vorba de modificari radicale, sa scoti din 170 de cai 260-300, asta numa cu un compresor sau turbo, asta e radical.

Desi imi plac la nebunie benzinarele, asta nu e corect.

Pai nu vorbim de astfel de modificari.

la fel putea spune si ala cu skyline care de la 285 a dus masina la 1100 de cai :)), tot fara modifcari majore, doar 2 turbine .

Insa parerea mea este sustinuta de producator, ca un 320i bate un 320d pe 400m.

un 325i e la acelasi nivel cu 330d

328i (da ala vechi de nikasil care toti spuneti ca e unu dintre cele mai proaste motoare de bmw) nici nu mai zic ca nu ajunge 330d la nivelul sau.

Diesel nu e pentru liniute, cox, drag,oameni buni,bucurativa ca aveti diesel, un sentiment de motor imens sub capota, desi aveti 2.0d 2.5d, insa cuplul va face fericiti.

:)

Eu nu il vad mai jos decat un benzinar, ca o masina de zi cu zi, poate mai sus un pic,fiindca e mai placut de la 2000 de ture sa simti ca te impinge in scaun,schimbi, apoi iar te impinge,fara sa te gandesti, uai chiar scot untu din motoru asta la 6000 de ture,il simti normal, neturat,nechinuit, fiindca turbina isi face datoria.

Dar nu va mai ridicati in slavi ca faceti la cox benzinare fara probleme.

Vorbim aici de masini STOCK. nu chip ce la un motor de 204 cai ii mai da 70-90 de cai, din chip. Daca vb asa, montam un mic turbo pe benzinar, si ii dam si lui 70-90 de cai aia, sa vedem.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca este mai bine cu chip tuning.Masina fuge mai tare si consumul este mai mic, avantajul este evident. :)

LOL

 

mey.. tu nu esti normal ! ! :)

 

Ai chef de nopti pierdute? :)

 

 

Ontopic, MODERATORILOR: Nu vreti sa redeschideti vechiul topic Benzina vs Diesel? Aici sau acolo, tot un drac.... :)

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Sunt nou pe site, m-am inscris pt ca imi plac BMW-urile.

Am condus pe la 19 ani un 324d (2445 cc din '87, 2-3 ani de zile) - asta m-a zapacit rau de tot...,

iar pe la 20 de ani un 520d (din 2003 - 1 an).

 

Intrebare: Ce model sa-mi aleg?

- Eu ma gandeam la un 320d de prin 2002.

 

Pai din ce vad eu,tie nu-ti plac bmw-urile,iti plac dieselurile.

Sunteti deja culmea cu comparatia diesel-benzina. Am avut diesel si am diesel si nu vad nimic rau in asta. Eu consider ca nu merita sa iei benzina daca nu esti dispus la un motor de peste 2.5 si nu ai de gand sa faci liniute. Mie imi place dieselul pentru ceea ce este...asta nu inseamna ca urasc benzina...pana una alta am si benzinar cu care ma distrez la culme. Nu stiu de unde considerati unii dintre voi ca daca unu are diesel e anti-benzina...sau daca are diesel e lepra si nu e demn de un BMW...culmea fratilor!

Link to comment
Share on other sites

@roco123: Pai nu le putem compara asa cum zici tu, pentru ca facem comparatie mere cu pere. O comparatie corecta este un diesel aspirat cu benzinar aspirat. E, cum mai e? Parca 320d din 150 d ecaluti mari si tari a ramas cu vreo 90-100, iar fata de benzinaru cu 170 e o ruda foaaaarte saraca si indepartata si se cam ia la paruiala cu un banal Logan 1.6 16v...

Ca daca facem comparatie 320d varianta normala, atunci ridicam si benzinaru' la nivelul dizelarului cu o mica supra-alimentare si vedem ce iese atunci, da' io zic ca iese macel...

 

Iar un compresor sau turbo nu e radical. radical e cand te bagi la marire de capacitate, schimb de pistoane, axe cu "scame" etc... un compresor sau un turbo oricine poate sa-l "arunce" acolo, pune niste injectoare, scade compresia, soft si gata. Insa la alea grave unde desfaci tot motorul nu se baga oricine... Acolo e adevarata arta si acolo se vad tehnicienii adevarati, nu ca arunci un compresor pe admisie sau o turbina pe evacuare si gata. Astea sunt modificari simplute care nu cer mari facultati. Insa studierea cotelor de rezistenta la pistoane, biele, alezare etc, astea fac deliciul.

O masina optimizata cum trebuie o duci in caluti multi cu sume acceptabile daca stii ce si cum sa faci.

Indradevar diesel aspirat e degeaba, sau putin spus degeaba, nu m-as urca in el.

Turbina face tot la diesel, cum pui turbina si pe bezinar, le-ai inchis gura la carcotasi, nu mai urla unu ca dieselu rupe pamantul.

Benzina aspirat e peste diesel cu turbo si asa in majoritatea cazurilor la bmw, daca mai vine si turbo (Oups, a venit, 335i),atunci fanii inraiti ai dieselul, isi vor cauta alte lucruri de facut. :))

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Sunt nou pe site, m-am inscris pt ca imi plac BMW-urile.

Am condus pe la 19 ani un 324d (2445 cc din '87, 2-3 ani de zile) - asta m-a zapacit rau de tot...,

iar pe la 20 de ani un 520d (din 2003 - 1 an).

 

Intrebare: Ce model sa-mi aleg?

- Eu ma gandeam la un 320d de prin 2002.

 

Pai din ce vad eu,tie nu-ti plac bmw-urile,iti plac dieselurile.

si motorarele diesel sunt bune,chiar foarte bune,tu crezi ca dieselurile de la bmw nu sunt bune?

Link to comment
Share on other sites

nu cred sa introduca diesel la formula 1 prea curand

 

 

 

In formula 1 nu cred, dar in Le Mans exista deja dieseluri. Si surpriza, chiar au castigat.

Am mai spus si repet.

La Le Mans stiu ca sunt dieseluri, au castigat, incredibil din punctul meu de vedere.

Insa la o masina de curse fiabilitatea in timp nu conteaza.

Ei coxeaza motoarele alea de le rup.

Sub 1000 km sa zicem, dupa care le schimba.

Alea nu sunt masini de productie sa te increzi ca tin la ture multe, la cox mult, 100.000 km etc.

Cel putin nu acum.

Mai incolo, cine stie.

Orice e posibil.

Link to comment
Share on other sites

parera mea e ca diesel-ul e mai rezistent decat benzinar-ul

am vazut masini care au 2mil km cu motor diesel

Aici e vorba despre altceva, e vorba despre rezistenta unui motor (fie el diesel sau benzina)

In conditii de mers sportiv schimb la red line, liniute, drag, etc.

Nu la un mers normal.

Motorul o tine, dar mai rar sunt bmw, mai ales e46 si e39 (de astea stiu cazuri sigure), care sa nu fi schimbat turbine, intercooler, etc.

Si ce mai e motorul fara turbo?

0,aia e.

Ce spui tu, sunt motoare aspirate, diesel, care pur si simplu nu prea au moarte, stiu pe cineva cu un cobra, nu a schimbat nimic pe motor niciodata in afara de consumabile.

La motoare de astea, proprietarii schimba foarte rar peste 3000.

Insa oamenii ce detin astfel de masini cu astfel de motoare pur si simplu nu vin sa-si dea cu caramida in piept, ca ce masina au, ca, trage motorul lor de rupe orice benzinar,ca e mai bun ca benzina, etc.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

parera mea e ca diesel-ul e mai rezistent decat benzinar-ul

am vazut masini care au 2mil km cu motor diesel

Aici e vorba despre altceva, e vorba despre rezistenta unui motor (fie el diesel sau benzina)

In conditii de mers sportiv schimb la red line, liniute, drag, etc.

Nu la un mers normal.

Motorul o tine, dar mai rar sunt bmw, mai ales e46 si e39 (de astea stiu cazuri sigure), care sa nu fi schimbat turbine, intercooler, etc.

Si ce mai e motorul fara turbo?

0,aia e.

Ce spui tu, sunt motoare aspirate, diesel, care pur si simplu nu prea au moarte, stiu pe cineva cu un cobra, nu a schimbat nimic pe motor niciodata in afara de consumabile.

La motoare de astea, proprietarii schimba foarte rar peste 3000.

Insa oamenii ce detin astfel de masini cu astfel de motoare pur si simplu nu vin sa-si dea cu caramida in piept, ca ce masina au, ca, trage motorul lor de rupe orice benzinar,ca e mai bun ca benzina, etc.

pai daca faci liniute orice motor cedeaza ,fie el benzina sau diesel

Link to comment
Share on other sites

Touringboy, discutia e ca un motor diesel nu e facut pentru forja, nu e facut sa-l rupi in doua. Este un motor care-ti ofera putere decenta cand ai nevoie de el, insa nu apreciaza mersul frenetic care se preteaza de pilda la un benzinar.

Sunt 2 motoare diferite, concepte diferite, utilitati diferite.

Se zicea p-aici ca s-a introdus in formula 1 si in Le Mans... Da! S-au introdus! Si la anu' apare si Porsche diesel, insa nu pentru ca dieselul ar avea ceva in comun cu sportivitatea ci pentru ca totul este pentru d-l Marketing care este in slujba Mariei Sale Cifra de Afaceri! Acum s-a declansat o adevarata nebunie cu diesel-ul datorita promisiunii unui consum mai mic, deci drumuri mai ieftine, insa TOTI pierd din vedere costurile de intretinere, pretul mai mare al motorinei fata de benzina si nu in ultimul rand, faptul ca si motorinele au inceput sa consume si ele mai mult, nu mai gasesti diesel-ul care sa mearga cu 3.5-4% cum mergeau 1.9tdi-urile VW de 90cp. Acum avem motoare diesel de 150-200-300cp care halesc cu toptanul... si la sfarsit, daca aduni pretul mai mare din fabrica al unui diesel, preturile de intretinere, pretul motorinei, ajungi la concluzia ca ori esti la fel cu o benzina sau chiar mai scump, insa tot acest timp ai stat si ai visat la drumuri ieftine si a trebuit sa suporti partaitul si grohaitul de diesel sperand la economie cand de fapt nu faceai decat sa dai poate mai putin la alimentare, dar mult mai mult la intretinere. Sa nu-mi veniti cu explicatii puerile gen "daca faci mai mult de 30K Km pe an se merita" pentru ca nu tine! Numarul de revizii si implicit achizitionari de consumabile creste odata cu nr de km parcursi.

Odata, diesel-urile se foloseau mult in zonele montane datorita cuplului lor de invidiat la turatii joase, iar benzinele stapaneau autostrazile si competitiile sportive... Fiecare era la locul potrivit si facea treaba foarte bine acolo unde celalalt n-ar fi reusit. Acum, diesel-ul s-a bagat pe terenul benzinei, face si el treaba, insa nu este la fel de "cost-efficient" cum e benzina... dar cui ii mai pasa de asta si se mai gandeste la eficienta atunci cand vede magnificul consum de 6% pe bord??? Toti zic ca e ieftin si bine, uitand ca un filtru de benzina e 30RON iar unu de diesel e 200 RON, ca o bujie de benzina e 20 RON, iar una de diesel e 50-60 RON...

Foarte la obiect ai scris, bravo.

Exact asa este.

Insa ar trebui mutate discutiile astea la topicul benzina vs. diesel...

Link to comment
Share on other sites

Touringboy, discutia e ca un motor diesel nu e facut pentru forja, nu e facut sa-l rupi in doua. Este un motor care-ti ofera putere decenta cand ai nevoie de el, insa nu apreciaza mersul frenetic care se preteaza de pilda la un benzinar.

Sunt 2 motoare diferite, concepte diferite, utilitati diferite.

Se zicea p-aici ca s-a introdus in formula 1 si in Le Mans... Da! S-au introdus! Si la anu' apare si Porsche diesel, insa nu pentru ca dieselul ar avea ceva in comun cu sportivitatea ci pentru ca totul este pentru d-l Marketing care este in slujba Mariei Sale Cifra de Afaceri! Acum s-a declansat o adevarata nebunie cu diesel-ul datorita promisiunii unui consum mai mic, deci drumuri mai ieftine, insa TOTI pierd din vedere costurile de intretinere, pretul mai mare al motorinei fata de benzina si nu in ultimul rand, faptul ca si motorinele au inceput sa consume si ele mai mult, nu mai gasesti diesel-ul care sa mearga cu 3.5-4% cum mergeau 1.9tdi-urile VW de 90cp. Acum avem motoare diesel de 150-200-300cp care halesc cu toptanul... si la sfarsit, daca aduni pretul mai mare din fabrica al unui diesel, preturile de intretinere, pretul motorinei, ajungi la concluzia ca ori esti la fel cu o benzina sau chiar mai scump, insa tot acest timp ai stat si ai visat la drumuri ieftine si a trebuit sa suporti partaitul si grohaitul de diesel sperand la economie cand de fapt nu faceai decat sa dai poate mai putin la alimentare, dar mult mai mult la intretinere. Sa nu-mi veniti cu explicatii puerile gen "daca faci mai mult de 30K Km pe an se merita" pentru ca nu tine! Numarul de revizii si implicit achizitionari de consumabile creste odata cu nr de km parcursi.

Odata, diesel-urile se foloseau mult in zonele montane datorita cuplului lor de invidiat la turatii joase, iar benzinele stapaneau autostrazile si competitiile sportive... Fiecare era la locul potrivit si facea treaba foarte bine acolo unde celalalt n-ar fi reusit. Acum, diesel-ul s-a bagat pe terenul benzinei, face si el treaba, insa nu este la fel de "cost-efficient" cum e benzina... dar cui ii mai pasa de asta si se mai gandeste la eficienta atunci cand vede magnificul consum de 6% pe bord??? Toti zic ca e ieftin si bine, uitand ca un filtru de benzina e 30RON iar unu de diesel e 200 RON, ca o bujie de benzina e 20 RON, iar una de diesel e 50-60 RON...

scurt si la obiect "MAS"!!!! Are o foarte mare dreptate!!!!!
Link to comment
Share on other sites

@ mas :filtru de motorina e 110 ron man.(de benzina e sigur peste 70 ron)

 

bujiile(tot setul) la benzinar se schimba din ce stiu eu intre 20-40000 km ,la diesel numai cand face figuri la pornire(si atunci poti shimba numai 1 ,oricum asta se intmpla poate si la 70-80000km ) :)

Link to comment
Share on other sites

@ mas :filtru de motorina e 110 ron man.(de benzina e sigur peste 70 ron)

 

bujiile(tot setul) la benzinar se schimba din ce stiu eu intre 20-40000 km ,la diesel numai cand face figuri la pornire(si atunci poti shimba numai 1 ,oricum asta se intmpla poate si la 70-80000km ) :)

 

 

stii prostii. in manual la benzinar se recomanda schimbarea bujiilor la 100.000 km si asta in caz ca fac probleme.

 

nu s-a spus nimic de injectoare . ma asteptam sa fie primul lucru care apare in comparatie :).

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.