Jump to content

BMW vs Porsche


Andrei92

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu imi plac pasii intermediari.". Ar fi echivalent pentru Porsche. Ori BMW, ori Ferrari

 

deci recunoşti că porsche e peste bmw. :) sub ferrari, evident, dar peste bmw. :)

 

Ferrari. Aston e cea mai galagioasa masina!

 

 

chestie de gusturi, normal. face parte şi sound-ul din farmecul maşinii. :)

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

Nu imi plac pasii intermediari.". Ar fi echivalent pentru Porsche. Ori BMW, ori Ferrari

 

deci recunoşti că porsche e peste bmw. :) sub ferrari, evident, dar peste bmw. :)

 

 

auzi, unii mai au dubii intr-un versus porsche cu bmw, atat de inflacarata este lumea.

 

apoi, ferrari din punctul meu de vedere sunt masini frumoase , f frumoase si porsche sunt urate iar cateodata imi starnesc repulsie.

 

cu toate ca porsche nu inspira sportivitatea si frumusetea unui ferrari eu zic ca cei ce spun ca porsche nu se compara cu ferrari nu stiu ce e aia porsche(nu ca eu as sti prea mult).

 

sa nu uitam ca un porsche 911 turbo cu tiptronic si motor de 3,6 litri v6 scoate 480 cp si are acelasi sprint(3,7 sec) pana la 100 cu varful de gama de la ferrari adica 599 GTB ce are 6 litri v12 si 620 cp. stau si ma intreb ce se intampla daca 911 turbo avea tot 620 cp sau macar 550.

pe circuit 599GTB nu sta in fata lui 911 turbo indiferent cat marketing este in spatele masinilor ferrari cu tot cu paralela lor catre tehnologia F1 ce este mentioanata deseori.

 

despre 911 GT2 ce sa zic: 3,6 litri V6 530 cp, 0-100 tot in 3,7 sec deoarece are manuala iar daca avea automata probabil cobora la 3,5 sec.

0-200 in 10,8 sec adica mai rapid ca ferrari 599(11 sec) iar pe circuit mai sus ca ferrari.

 

lui ferrari F430 de 490 cp ii stau in fata si niste amarate de 911 GT3 sau GT2 Rs de 415 cp.

Ferrari 612 scaglietti cu 4 locuri si 540 cp este deja copil pe langa mare parte din gama porsche.

 

din pacate , imaginea porsche este "patata" de faptul ca urmareste profitul si au in gama lor modele "slabe" ca si cayman, cayenne si boxter iar gama 911 are si ea niste modele entry level. Carrera, carrera 4 si carrera targa trebuiau si ele sa fie doar in varianta "S" adica doar cu 385 cp si nu si entry levelul de 345 cp.

iar daca tineau la variantele Cayman si Boxter trebuiau sa le scoata doar in varianta S adica doar cu 295 cp si nu si entrylevelul de 245 cp. dar ce sa-i faci, pe oamenii ii intereseaza si profitul.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Hai sa ramanem la BMW vs Porsche.

 

Cand veni vorba de Ferrari, m-am legat mai mult de exclusivitate, nu voiam sa scot in evidenta aspectele tehnice. Sunt supercars la urma urmei, iar comparatiile astea nu isi au rostul. Fie Porsche mai performant ca motorizare si timp pe linie dreapta, Ferrari va fi cu 3 pasi inaintea lui pe circuit datorita manevrabilitatii si tehnologiei F1 de care mentionezi. Si in plus, ai exclusivitate de zeci de ori mai exclusiva decat la Porsche, etc. Sau aici totul tine de 0-100/0-200/ linie dreapta? Bine mai, hai ca Porsche e mai tare decat toti, nu ma simt in stare sa fac comparatiile astea, si nici nu-mi aduc vre-o satisfactie.

Edited by MMarkus
Link to comment
Share on other sites

nu stiu de ce dar chiar nu vad o asemanare intre cele doua care sa duca la o analiza comparata ... stiu emisiunea facuta de fifth gear dar tot nu-mi da cu plus ... cred ca porsche ar trebuii sa se bata cu viitorul Z4 ... sau mai degraba invers ... Z4 cu porsche .... sunt asemanatoare si ca design ...

 

seria 1 este totusi o masina de oras nu de Nurburging chiar si Coupeul (nu vorbesc de motor ci doar de clasa datorita aspectului)... asa e in ochii mei ...

 

Z4 ... eheeee e altceva ... am vazut niste avanpremiere ... desene etc ... e ... e interesanta... are design ... are atitudine ... are de toate... sa vedem si cum o sa mearga .. dupa X6 cred ca Z4 va fi urmatoarea masina BMW cu un design psihic .... X6 are un design de parca masina aia s-a nascut cu probleme psihice ... in sensul bun!!!

 

Seria 1 e frumoasa .... chiar e ... poate si pentru ca am una dar nu are ce cauta langa porsche ... in spatele ei e altceva... e un cognac... Porsche si Z4 sunt un shoot de tequila

Link to comment
Share on other sites

masina de oras cu 300 cai?

 

chichineaţa aia o fi vreo maşină de drum lung, sau circuit? e o maşină de oraş, normal, indiferent de câţi cai are.... la o adică, toate bmw-urile sunt maşini de oraş, singurul de circuit ar fi csl-ul... :)

 

 

 

 

 

acum am văzut o emisiune despre cayman/boxster facelift, cu noua cutie pdk... :) superbă maşinuţă, unde mai pui că rulează lejer cu 70 la oră ĂŽn viteza a 7-a, având un consum sub 7l/100km.... :) şi asta la 320cp (versiunea S)... :)

Edited by blue6
Link to comment
Share on other sites

masina de oras cu 300 cai?

 

chichineaÞa aia o fi vreo maºinã de drum lung, sau circuit? e o maºinã de oraº, normal, indiferent de câÞi cai are.... la o adicã, toate bmw-urile sunt maºini de oraº, singurul de circuit ar fi csl-ul... :)

 

Pe acelasi considerent, niciun Porsche nu are ce cauta pe circuit, pentru ca sunt mai mici decat seria 1.

Pentru tine, masinile mari nu scot timpi buni pe circuit, sunt mult mai greoaie si mai putin manevrabile.

Toate BMW-urile sunt masini de oras???

Link to comment
Share on other sites

Pentru tine, masinile mari nu scot timpi buni pe circuit, sunt mult mai greoaie si mai putin manevrabile.

Toate BMW-urile sunt masini de oras???

 

un 135i simplu, nu e o maÂşinĂŁ de circuit. poate modelul ĂŁla, 135i bmw performance..... Âşi da, 90% din modelele bmw, sunt maÂşini de oraÂş... :) cel puĂžin la noi...

Link to comment
Share on other sites

atunci de ce existã ºi e90 M, ºi e93 M? cine are nevoie de cabrio, sau cine are nevoie de sedan pe circuit? normal, fiind divizia motorsport de la bmw, adevãrata plãcere, o gãseºti pe circuit, sau pe un drum de munte virajat. pânã ºi M6 nu mi se pare o maºinã de circuit. luxul interior, mã face sã cred cã e În primul rând o maºinã de stradã. singura maºina care e strict pt circuit, de la bmw (care-mi vine acum În minte), e M3 e46 CSL.... :)
Link to comment
Share on other sites

seria 1 este totusi o masina de oras nu de Nurburging chiar si Coupeul (nu vorbesc de motor ci doar de clasa datorita aspectului)... asa e in ochii mei ...

:)

masina de oras cu 300 cai?

 

 

daca aveam discutia asta acum 30 de ani ziceai "O MASINA DE ORAS CU 143 de cai??? :) "

acum e cea mai mica motrizare diesel ... nu tine de putere cat tine de cum e conceputa ...

 

Ciupamezul are dreptate ... M-urile sunt masini de circuit ... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pai si logan MCV poate fi pilotat pe circuit :)

 

cred ca s-ar dovedi mai greU de controlat decat un monopost F1 :))

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Eu cred ca de fapt l-au comparat cu motorul mai mic ca sa nu ii faca de rusine pe cei de la Porsche.

 

Intr-adevar, BMW se adreseaza altei game de clienti, comparativ cu Porsche, si nu au mai nimic de impartit ca si companii.

 

 

Datele astea sunt oficiale de pe www.porsche.ro / www.bmw.ro ( http://www.porsche.ro/html/page.php?id=278 | http://www.bmw.ro/ro/ro/newvehicles/1serie.../datasheet.html )

 

Eu as merge pe 135i, pentru ca Porsche-le nu e o masina confortabila zi de zi. Daca mi-as permite parc auto, le-as avea pe amandoua, si tot cu BMW-ul m-as plimba mai mult, ca Porschele te surzeste.

 

 

daca ai pe 135i pachet sport te asigur ca e la fel de rigid ca un porsche...poate chiar mai rigid.....daca ai mers cu alt model de serie 1 te anunt ca nu are nici o treaba una cu alta...

 

 

aici te inseli amarnic... NU este la fel de rigid ca si un porsche!! Am mers cu un boxter anul trecut si il puteam compara cu suspensia sport de la 120-ul pe care il aveam atunci. Suspensie sport, bineinteles. La 135 suspensia este super confortabila, ma asteptam sa fie mult mai rigida, insa cred ca au regandit-o pentru a se adapta situatiilor de drum... nu este enervanta prin oras, de exemplu. Insa nu poti merge cu viteza prin gropi... asta daca nu vrei cu tot dinadinsul sa-ti rupi masina...

 

cat despre comparatia celor de la 5th gear, mi se pare putin fortata... chiar daca (teoretic!) rezultatul ar trebui sa ma bucure. din punctul meu de vedere sunt modele din clase diferite, au target diferit, implicit cei care isi cumpara unul dintre modele, o fac din motive diferite... ca si companii, bmw-ul si porsche-le nu au nimic de impartit... cine vrea (si poate!) alege porsche, cine vrea alege bmw!

 

eu una nu as merge cu un caymann zi de zi... in schimb, cu un 135, da! <_<

Link to comment
Share on other sites

Suri, iti citez semnatura :

 

" When it comes to cars, only two varieties of people are possible - cowards and fools. Russell Baker "

 

I'm a fool .. I choose Porsche :)

 

 

si eu iti citez semnatura

e46.320i.2171.170.2001*CDV FREE*

 

ps. e o chestie de gust. <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.