Jump to content

Problema ASC


Recommended Posts

Din cand in cand mi se aprinde becul de la ASC in bord si ramane asa. Opresc motorul si isi revine.

Bineinteles ca nu merge ASC-ul cand e becul aprins.

 

ASC-ul din cate stiu eu foloseste senzorii de la ABS.. deci daca unul face probleme nu mai merge nici ASC-ul nici ABS-ul, dar ABS-ul merge si nu se aprinde becul.

 

Am citit pe bimmerforums si cei de acolo ziceau ca e posibil sa fie cablul de la ASC.

 

Cautand cablul de la ASC am descoperit o problema.

post-93-1230646003_thumb.jpg

 

mufa aia neagra trebuie (cred) sa stea fixa in inelul metalic, dar la mine iese de acolo o data cu cablul..

Are niste picioruse care sunt rupte. O sa incerc sa le lipesc sa vedem ce rezolv.

Am desfacut cele 2 mufe care se vad in poza, le-am curatat.

post-93-1230645981_thumb.jpg

 

Sa fie de la cablul ala? Ma chinui sa il fixez acolo?

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

nimic nu stiti... :) :)

 

acolo este cablu de acceleratie..mufa de plastic cu picioruse are rol de fixare...iar filetul ala ,are rol de a mari sau micsora turatile la ralanti,practic o tureaza sau ii mai ia din turatii ,un fel de jigler,ca la dacie(poti sa o ti la 1100rot/min de exemplu la ralanti)...cred ca nu iti sta masina de nici o culoare la ralanti in cazul tau....

 

n-are nici o treaba cu ASC mufa asta...sigur ,poate mizerie pe la senzorii de ABS

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

nimic nu stiti... :) :)

 

acolo este cablu de acceleratie..mufa de plastic cu picioruse are rol de fixare...iar filetul ala ,are rol de a mari sau micsora turatile la ralanti,practic o tureaza sau ii mai ia din turatii ,un fel de jigler,ca la dacie(poti sa o ti la 1100rot/min de exemplu la ralanti)...cred ca nu iti sta masina de nici o culoare la ralanti in cazul tau....

 

n-are nici o treaba cu ASC mufa asta...sigur ,poate mizerie pe la senzorii de ABS

 

Cine ti-a zis, Gutza regele manelelor?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Cine ti-a zis, Gutza regele manelelor?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

asa ,si ...?!

ce ai spus tu nou...!? :)

 

Pai daca ai fi foarte inteligent, ai observa ce e nou.

 

06 BOWDEN CABLE ADS 2 ONLY APPLIES TO SECONDARY THROTTLE HOUSING TUBE ASC

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Dupa cum vezi daca belesti bine ochii, daca ai si numai daca ai ASC, exista o clapeta secundara de acceleratie care e actionata de motorasul de ASC prin cablul ala din primul link care ti l-am pus.

 

Si da manelele mai incet.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Ramaneti pe subiect si lasati gratulatiile deoparte.

 

Ce farmec avea sa ii pun o poza cu un motor de M50, sa vada ca sunt doua cabluri.

 

 

i-a pune...sa vedem..alt cunoscator... <_<

 

p.s. poti spune ca nu e adevarat ,ce am spus eu mai sus...?!

 

ca din piesa aia se regleaza ralanti?!

 

daca ASC lucreaza prin cablu si nu prin pedala electrica cu senzor de pozitie....d-aia e asa de eficient....si da , fiecare om invata ...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Pai cauta singur sa te convingi. Daca nu stiai, cablul de acceleratie e pe partea stanga a clapetei de acceleratie. Poate o sa iti puna Florin83 ceva poza sa te convingi ca pe dedesubt trece cablul de acceleratie si are prinderea pe partea stanga, dupa cum poti sa observi si pe realoem, daca belesti bine ochii. Cablul din poza se prinde de clapeta secundara pe partea dreapta si e actionat de motorasul de ASC.

 

LE: nu vrei sa intelegi ca de acolo nu se regleaza relantiul? Cablul de acceleratie are alta piesa la fel ca cea care o stii tu, doar ca e pe DEDESUBT, nu e cea din poza lui Florin83. Trebuie sa iti desenez?

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

p.s. poti spune ca nu e adevarat ,ce am spus eu mai sus...?!

 

ca din piesa aia se regleaza ralanti?!

Da, nu e adevarat <_<. Din piesa aia NU se regleaza turatia de ralanti. Turatia de ralanti este controlata de ECU prin regulatorul de ralanti si NU este reglabila.

Link to comment
Share on other sites

Pai cauta singur sa te convingi. Daca nu stiai, cablul de acceleratie e pe partea stanga a clapetei de acceleratie. Poate o sa iti puna Florin83 ceva poza sa te convingi ca pe dedesubt trece cablul de acceleratie si are prinderea pe partea stanga, dupa cum poti sa observi si pe realoem, daca belesti bine ochii. Cablul din poza se prinde de clapeta secundara pe partea dreapta si e actionat de motorasul de ASC.

 

 

eu nu cred caci ,cablul din poza are freo treaba cu ASC...dar marog ..e doar parerea mea...deci nu am ce sa "belesc" (ai niste extrimari a-ntaia) <_< ...

Link to comment
Share on other sites

Pai cauta singur sa te convingi. Daca nu stiai, cablul de acceleratie e pe partea stanga a clapetei de acceleratie. Poate o sa iti puna Florin83 ceva poza sa te convingi ca pe dedesubt trece cablul de acceleratie si are prinderea pe partea stanga, dupa cum poti sa observi si pe realoem, daca belesti bine ochii. Cablul din poza se prinde de clapeta secundara pe partea dreapta si e actionat de motorasul de ASC.

 

 

eu nu cred caci ,cablul din poza are freo treaba cu ASC...dar marog ..e doar parerea mea...deci nu am ce sa "belesc" (ai niste extrimari a-ntaia) <_< ...

 

Pai manelistice, stiu ca esti fan Gutza, cu dedicatie pentru tine, fara numar. :)

 

Daca nu vrei sa crezi, asta este, dar stiu ca ai magazin de piese auto, ar trebui sa intelegi mai usor chestiile astea.

Link to comment
Share on other sites

Da, nu e adevarat <_< . Din piesa aia NU se regleaza turatia de ralanti. Turatia de ralanti este controlata de ECU prin regulatorul de ralanti si NU este reglabila.

 

 

dar la 530i e34 v8 (M60) are aceasta piesa , cu acelasi modul ...si se poate face treaba asta...asa ca nu stiu cum sa va spun...dar nu va cred, eu am vazut cu ochii mei,cum daca insurubezi de treaba aia ,scade sau creste turatia la ralanti...

 

clapeta

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

si cablu buclucas..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Pai manelistice, stiu ca esti fan Gutza, cu dedicatie pentru tine, fara numar. :)

 

 

cred ca te poti abtine sa ma tot intepi aiurea...zau ...esti penibil si rasuflat cu faza "manele-manele"

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Bine, hai sa te lamuresti, uite poza cu corpul clapetei. Masina asta n-are ASC, dar daca ar fi avut, ar mai fi avut acea clapeta secundara cu cel de-al doilea cablu.

 

Deci dupa cum observi, cablu de acceleratie trece pe dedesubt si vine prins in stanga corpului.

 

 

 

Da, nu e adevarat <_< . Din piesa aia NU se regleaza turatia de ralanti. Turatia de ralanti este controlata de ECU prin regulatorul de ralanti si NU este reglabila.

 

 

dar la 530i e34 v8 (M60) are aceasta piesa , cu acelasi modul ...si se poate face treaba asta...asa ca nu stiu cum sa va spun...dar nu va cred, eu am vazut cu ochii mei,cum daca insurubezi de treaba aia ,scade sau creste turatia la ralanti...

 

clapeta

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

si cablu buclucas..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Fix acelasi lucru l-ai pus. Cablu ASC, motoras ASC. Uita-te unde se prinde cablul buclucas, de piesa 1 din poza ta, SECONDARY THROTTLE HOUSING TUBE ASC.

 

Stii cum se regleaza un cablu? Il prinzi si apoi strangi din reglajul de care vorbesti tu. Daca il strangi prea mult, normal ca deschizi clapeta prea multi si urca turatia.

post-116-1232820401_thumb.jpg

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Stii cum se regleaza un cablu? Il prinzi si apoi strangi din reglajul de care vorbesti tu. Daca il strangi prea mult, normal ca deschizi clapeta prea multi si urca turatia.

 

 

deci am dreptate...cu crescut sau nu turatia din insurubat piesa cu filet.... <_<

 

poate ne zice Paul ,ca nu e asa...

Link to comment
Share on other sites

Stii cum se regleaza un cablu? Il prinzi si apoi strangi din reglajul de care vorbesti tu. Daca il strangi prea mult, normal ca deschizi clapeta prea multi si urca turatia.

 

 

deci am dreptate...cu crescut sau nu turatia din insurubat piesa cu filet.... <_<

 

poate ne zice Paul ,ca nu e asa...

 

Pai nu reglezi relantiul omule cum spui tu, il DEREGLEZI. Paul ti-a explicat clar, relantiul e stabilit de ECU.

 

E un reglaj mecanic, nu vrei sa intelegi? Cand schimbi un cablu de genul asta, iti dai seama ca e larg cand il montezi, deci trebuie sa il reglezi. Cu cat strangi mai mult decat trebuie, clapeta incepe sa se deschida. Sau poti sa nu strangi suficient, si cand apesi pedala putin, sa nu aiba nici un efect pentru ca e larg cablul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.