Jump to content

mi-a fiert-cred ca e termostatul-AJUTOR !


Recommended Posts

Daca ai aerisito bine si tot face,E cam ciudat dupa ce ai dat termostatu jos tot asa era o parte rece si una calda?

uramareste circuitu si vezi sa nu fie infundat.Si daca nu e infundat Alta garnitura de chiulasa si chiuluasa la verificat.

Daca pornesti motorul rece si desfaci busonu vezi daca bolboroseste si un pic. Fi foarte atent.se poate sa fie numa o fisura mica si sa nu iti dai seama imediat.

 

succes

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca ai aerisito bine si tot face,E cam ciudat dupa ce ai dat termostatu jos tot asa era o parte rece si una calda?

uramareste circuitu si vezi sa nu fie infundat.Si daca nu e infundat Alta garnitura de chiulasa si chiuluasa la verificat.

Daca pornesti motorul rece si desfaci busonu vezi daca bolboroseste si un pic. Fi foarte atent.se poate sa fie numa o fisura mica si sa nu iti dai seama imediat.

 

succes

multumesc <_<

Link to comment
Share on other sites

Pentru a ajuta aerisirea unii mecanici fac urmatoarea smecherie: se da o gaura mica in partea de sus a termostatulul (maxim 2mm). Se pare ca la unele masini exista asa ceva din fabrica. Personal nu am facut asta asa ca nu pot spune cu siguranta daca este o idee buna.

 

Ceva de genul asta:

http://img2.putfile.com/thumb/1/514540216.jpg

 

Si aici cineva care a cam exagerat. <_<

http://www.gessford.com/cobraparts/Thermostat-08254.JPG

Link to comment
Share on other sites

fratilor care ma ajuta si pe mine ca deja simpt ca inebunesc <_< :) :bashwall: , am plecat marti seara in germania si undeva aproape de timisoara mia urcat becu la apa in bord dar faza e ca nu a fiert decat ca sau intarit furtunele si a aruncat apa afara , mam suparat am dat termostatu afara si cam in 30km iara mia dat apa afara mai rau imi facea fara termostat, mentionez pompa este noua si termostatu, am vazut ca furtunele se intaresc si furtunu pe care vine termostatu e rece bocna celalat e cald, faza e ca face o presiune in furtune si am facut si aerisire de enspemi de ori si tot degeaba singurele parari plauzibile au fost ori e infundat circuitu ori e garnitura de _chiulasa_ care sar putea sa fie fisurata si imi baga compresie in apa dar faza e ca nu face nici un fenomen de garnitura arsa , nu imi face bulbuci in vasu de expansiune , nu fierbe apa , nu am ulei in apa, nu mia crescut nivelu de ulei in baie , nu face spuma uleiu , sincer nu stiu ce sa ii mai fac , motoru merge impecabil nu bate nimic adica merge ca si cum nu ar avea nimic :unsure:

 

am inteles ca ai schimbat termostatul... cu ce l-ai schimbat???

eu am avut probleme cu unul nou. la ce temperatura deschide??? pune-o pe un tester si vezi cat iti urca temperatura. daca a ajuns la 98 de grade si furtunul care intra in radiator pe partea opusa vasului de expansiune e tot rece inseamna ca nu deschide corect si de acolo ai problemele...

daca se incalzeste apa nu are voie sa nu se incalzeasca macar putin si furtunul acela... ce sa mai spun de temperatura apei care in nici un caz nu trebuie sa treaca de maxim 98 de grade.

termeostatul la 92 de grade trebuie sa inceapa sa deschida iar la maxim 98 ar trebui sa fie deschis de tot.

incearca cu in tester care sa-ti de-a date in timp real si vezi cum e temperatura apei.

Link to comment
Share on other sites

fratilor care ma ajuta si pe mine ca deja simpt ca inebunesc <_< :) :bashwall: , am plecat marti seara in germania si undeva aproape de timisoara mia urcat becu la apa in bord dar faza e ca nu a fiert decat ca sau intarit furtunele si a aruncat apa afara , mam suparat am dat termostatu afara si cam in 30km iara mia dat apa afara mai rau imi facea fara termostat, mentionez pompa este noua si termostatu, am vazut ca furtunele se intaresc si furtunu pe care vine termostatu e rece bocna celalat e cald, faza e ca face o presiune in furtune si am facut si aerisire de enspemi de ori si tot degeaba singurele parari plauzibile au fost ori e infundat circuitu ori e garnitura de _chiulasa_ care sar putea sa fie fisurata si imi baga compresie in apa dar faza e ca nu face nici un fenomen de garnitura arsa , nu imi face bulbuci in vasu de expansiune , nu fierbe apa , nu am ulei in apa, nu mia crescut nivelu de ulei in baie , nu face spuma uleiu , sincer nu stiu ce sa ii mai fac , motoru merge impecabil nu bate nimic adica merge ca si cum nu ar avea nimic :unsure:

 

am inteles ca ai schimbat termostatul... cu ce l-ai schimbat???

eu am avut probleme cu unul nou. la ce temperatura deschide??? pune-o pe un tester si vezi cat iti urca temperatura. daca a ajuns la 98 de grade si furtunul care intra in radiator pe partea opusa vasului de expansiune e tot rece inseamna ca nu deschide corect si de acolo ai problemele...

daca se incalzeste apa nu are voie sa nu se incalzeasca macar putin si furtunul acela... ce sa mai spun de temperatura apei care in nici un caz nu trebuie sa treaca de maxim 98 de grade.

termeostatul la 92 de grade trebuie sa inceapa sa deschida iar la maxim 98 ar trebui sa fie deschis de tot.

incearca cu in tester care sa-ti de-a date in timp real si vezi cum e temperatura apei.

am pus si termostat original ce vine pe ea si nu cred ca el ar fi problema caci daca il dau jos atunci mai rau face cu termostatu pus pe masina merg cam 70km cu el dat jos mai mult de 30km nu pot sa merg , dar am descoperit ceva nou si sper sa rezolve problema desi ma cam baga in ceata , eu am avut pe duca pompa de servo directie nu mai facea presiune si scotea zumzait , e acuma vad ca agata am incercat sa o invart cu mana si agata rau de tot ma gandeam ca si ea afecteaza nu lasa faca circuit cum trebuie pompa de apa si forteaza si motoru dar nu clarifica treaba cu paleta caci din cate observ ea se invarte cam normal, oricum maine o pun pe cea noua sus pe masina si atunci daca imi face la fel dau _chiulasa_ jos :blink:

Link to comment
Share on other sites

NU mai mergeti fara termostat. La bmw sistemul de racire mai are un circuit auxiliar care circula apa doar prin motor, termostatul are de fapt 2 valve una sus care la cald deschide circuitul spre radiator si una jos care la cald INCHIDE circuitul inapoi spre motor. Nu e ca la dacie. Daca se merge fara termostat atunci jumatate din apa va circula prin motor fara sa-l raceasca evident.

 

Sper ca m-am facut inteles, gasisem o poza la un moment dat dar nu dau de ea acum.

Link to comment
Share on other sites

NU mai mergeti fara termostat. La bmw sistemul de racire mai are un circuit auxiliar care circula apa doar prin motor, termostatul are de fapt 2 valve una sus care la cald deschide circuitul spre radiator si una jos care la cald INCHIDE circuitul inapoi spre motor. Nu e ca la dacie. Daca se merge fara termostat atunci jumatate din apa va circula prin motor fara sa-l raceasca evident.

 

Sper ca m-am facut inteles, gasisem o poza la un moment dat dar nu dau de ea acum.

deci in prima faza am inteles ca nu poti sa mergi fara eu am bagat termostatu la fiert si vad ca se dechide foarte frumos cand se apropie apa de fierbere se deschide de tot iti spun sincer sunt foarte in ceata, azi am zis ca pun pompa ce nou de servo dar vad ca ploua afara <_<

Link to comment
Share on other sites

Incearca trucul cu gaura in termostat, nu ai ce pierde. Astfel elimini riscul de a ramane aer in instalatie chiar in spatele termostatului.

 

http://img2.putfile.com/thumb/1/514540216.jpg

am facut gaurica cu pricina dar trebuie sa il montez pe masina dar afara ploua cu galeata si faza naspa e ca trebuie sa montez pompa de servodirectie pe masina <_<

Link to comment
Share on other sites

NU mai mergeti fara termostat. La bmw sistemul de racire mai are un circuit auxiliar care circula apa doar prin motor, termostatul are de fapt 2 valve una sus care la cald deschide circuitul spre radiator si una jos care la cald INCHIDE circuitul inapoi spre motor. Nu e ca la dacie. Daca se merge fara termostat atunci jumatate din apa va circula prin motor fara sa-l raceasca evident.

 

Sper ca m-am facut inteles, gasisem o poza la un moment dat dar nu dau de ea acum.

 

Am gasit link-ul:

 

http://www.vernet.fr/page.aspx?pa=218

Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca spui ca ai schimbat pompa de apa, eu tot pe ea as da vina. Are exact simptomele masinii unui prieten. Numai ca nu arunca apa pe afara pt ca nu avea pe unde. Nu baga caldura, o apuca sa fiarba cand ii venea ei iar cand fierbea fierbea foarte repede, in jumatate de minut era pe rosu, furtunurile tari (inclusiv cel de jos de la iesire din radiator), radiatorul cald pe toata suprafata, aerisita de vreo 4-5 ori de mecanic de BMW. Pana la urma s-a dat pompa jos si erau pale lipsa, fiind din plastic. Dupa schimbare masina merge ceas, nu s-a mai incalzit niciodata.

Alta idee nu am, vad ca le-ai incercat pe toate.

Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca spui ca ai schimbat pompa de apa, eu tot pe ea as da vina. Are exact simptomele masinii unui prieten. Numai ca nu arunca apa pe afara pt ca nu avea pe unde. Nu baga caldura, o apuca sa fiarba cand ii venea ei iar cand fierbea fierbea foarte repede, in jumatate de minut era pe rosu, furtunurile tari (inclusiv cel de jos de la iesire din radiator), radiatorul cald pe toata suprafata, aerisita de vreo 4-5 ori de mecanic de BMW. Pana la urma s-a dat pompa jos si erau pale lipsa, fiind din plastic. Dupa schimbare masina merge ceas, nu s-a mai incalzit niciodata.

Alta idee nu am, vad ca le-ai incercat pe toate.

pompa de apa nu are cum sa se duca paletele caci sunt din fonta , si radiatoru nu se incazeste decat cam nici un sfert din suprafata, si acum masina am abandonato pe la niste rude la tara caci sa spart un furtun si apoi lam schimbat si nu poti sa mai mergi, si am adus vreo 3 mecanici si tot degeaba iam bagat si pe ei in ceata , faza e ca garnitura de _chiulasa_ nu e dusa faza care poate sa fie e sa fie infundat pe undeva circuitu de apa sau sa fie un furtun care trage aer trebuie luni sa o tractez pana acasa si sa dau toate furtunele afara sa le verific, dar am si eu o intrebare inafara de supapele acelea din dreapta care inchid si deschid circuitul de apa mai sunt si altele caci mie sa nu mai fie vreuna defecta pe undeva si sa nu stiu eu de ea <_< :) :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca spui ca ai schimbat pompa de apa, eu tot pe ea as da vina. Are exact simptomele masinii unui prieten. Numai ca nu arunca apa pe afara pt ca nu avea pe unde. Nu baga caldura, o apuca sa fiarba cand ii venea ei iar cand fierbea fierbea foarte repede, in jumatate de minut era pe rosu, furtunurile tari (inclusiv cel de jos de la iesire din radiator), radiatorul cald pe toata suprafata, aerisita de vreo 4-5 ori de mecanic de BMW. Pana la urma s-a dat pompa jos si erau pale lipsa, fiind din plastic. Dupa schimbare masina merge ceas, nu s-a mai incalzit niciodata.

Alta idee nu am, vad ca le-ai incercat pe toate.

pompa de apa nu are cum sa se duca paletele caci sunt din fonta , si radiatoru nu se incazeste decat cam nici un sfert din suprafata, si acum masina am abandonato pe la niste rude la tara caci sa spart un furtun si apoi lam schimbat si nu poti sa mai mergi, si am adus vreo 3 mecanici si tot degeaba iam bagat si pe ei in ceata , faza e ca garnitura de _chiulasa_ nu e dusa faza care poate sa fie e sa fie infundat pe undeva circuitu de apa sau sa fie un furtun care trage aer trebuie luni sa o tractez pana acasa si sa dau toate furtunele afara sa le verific, dar am si eu o intrebare inafara de supapele acelea din dreapta care inchid si deschid circuitul de apa mai sunt si altele caci mie sa nu mai fie vreuna defecta pe undeva si sa nu stiu eu de ea <_< :) :bashwall:

 

foarte ciudata problema...

chiar sunt curios ce poate fi... eu as spune sa verifici prima oara radiatorul. poate are ceva in el... oricum ziceai ca nu se incalzeste. da-l jos, fierbe apa si baga in el pana il umpli (bineinteles il inchizi jos :unsure: ). Daca se incalzeste peste tot... treci mai departe

sa ne spui ce ai rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Eu radiatorul l-am dat jos, am fost la o spalatorie auto si i-am pus sa bage in el solutie de degresat, apoi sapuneala si la final clatit foarte bine. Presiune pe faguri, insa cu grija sa nu ti-i indoaie cu presiunea mare. Scoase toate mustele, toate gazele moarte de pe el.
Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca spui ca ai schimbat pompa de apa, eu tot pe ea as da vina. Are exact simptomele masinii unui prieten. Numai ca nu arunca apa pe afara pt ca nu avea pe unde. Nu baga caldura, o apuca sa fiarba cand ii venea ei iar cand fierbea fierbea foarte repede, in jumatate de minut era pe rosu, furtunurile tari (inclusiv cel de jos de la iesire din radiator), radiatorul cald pe toata suprafata, aerisita de vreo 4-5 ori de mecanic de BMW. Pana la urma s-a dat pompa jos si erau pale lipsa, fiind din plastic. Dupa schimbare masina merge ceas, nu s-a mai incalzit niciodata.

Alta idee nu am, vad ca le-ai incercat pe toate.

pompa de apa nu are cum sa se duca paletele caci sunt din fonta , si radiatoru nu se incazeste decat cam nici un sfert din suprafata, si acum masina am abandonato pe la niste rude la tara caci sa spart un furtun si apoi lam schimbat si nu poti sa mai mergi, si am adus vreo 3 mecanici si tot degeaba iam bagat si pe ei in ceata , faza e ca garnitura de _chiulasa_ nu e dusa faza care poate sa fie e sa fie infundat pe undeva circuitu de apa sau sa fie un furtun care trage aer trebuie luni sa o tractez pana acasa si sa dau toate furtunele afara sa le verific, dar am si eu o intrebare inafara de supapele acelea din dreapta care inchid si deschid circuitul de apa mai sunt si altele caci mie sa nu mai fie vreuna defecta pe undeva si sa nu stiu eu de ea <_< :) :bashwall:

 

foarte ciudata problema...

chiar sunt curios ce poate fi... eu as spune sa verifici prima oara radiatorul. poate are ceva in el... oricum ziceai ca nu se incalzeste. da-l jos, fierbe apa si baga in el pana il umpli (bineinteles il inchizi jos :blink: ). Daca se incalzeste peste tot... treci mai departe

sa ne spui ce ai rezolvat.

am reusit sa aduc masina pe rotile ei si am observat o faza adica iam prins smecheria ca sa nu o remorchez daca o tin in 3000rpm nu e nici o belea cand scade sub automat imi urca apa in bord si nu mai baga caldura deci ceva e infundat mai mult ca sigur caci e infundat undeva circuitu :unsure:

Edited by gabytzu1983
Link to comment
Share on other sites

care ma lamureste si pe mine, fulia de jos care e de la vibrochecacn in ce directie trebuie sa se invarta, daca stai cu fata catre ea inspre stanga sau dreapta? caci e o faza care am depistat-o vad ca ea inpinge apa in vasu de expansiune nu o trage <_< , cum am dat la automat la motor ea imi impinge apa invers si am dat pompa jos si dupa cum am calculat cred ca pompa e cu paleti pe dos de cum trebuie sa fie, fulia de jos de la mine se invarte spre dreapta daca stai cu fata catre ea
Link to comment
Share on other sites

care ma lamureste si pe mine, fulia de jos care e de la vibrochecacn in ce directie trebuie sa se invarta, daca stai cu fata catre ea inspre stanga sau dreapta? caci e o faza care am depistat-o vad ca ea inpinge apa in vasu de expansiune nu o trage <_< , cum am dat la automat la motor ea imi impinge apa invers si am dat pompa jos si dupa cum am calculat cred ca pompa e cu paleti pe dos de cum trebuie sa fie, fulia de jos de la mine se invarte spre dreapta daca stai cu fata catre ea

 

nu stiu ce sa zic... paleti pe dos... a umblat cineva la pompa aia? m-ar mira sa fie invers...

si daca ai ceva blocat pe circuit si pompa invarte corect, se creeaza presiune suplimentara datorita circuitului micsorat si efectul e acelasi.

Link to comment
Share on other sites

care ma lamureste si pe mine, fulia de jos care e de la vibrochecacn in ce directie trebuie sa se invarta, daca stai cu fata catre ea inspre stanga sau dreapta? caci e o faza care am depistat-o vad ca ea inpinge apa in vasu de expansiune nu o trage :) , cum am dat la automat la motor ea imi impinge apa invers si am dat pompa jos si dupa cum am calculat cred ca pompa e cu paleti pe dos de cum trebuie sa fie, fulia de jos de la mine se invarte spre dreapta daca stai cu fata catre ea

 

nu stiu ce sa zic... paleti pe dos... a umblat cineva la pompa aia? m-ar mira sa fie invers...

si daca ai ceva blocat pe circuit si pompa invarte corect, se creeaza presiune suplimentara datorita circuitului micsorat si efectul e acelasi.

dar cum sa desfund circuitu, am zis ca merg la cineva la casa si bag pe instalatie apa de la un hidrofor care face 7bari sper sa se desfunde <_<

Link to comment
Share on other sites

Daca tot mai suspectezi termostatul am eu unul de vanzare ieftin, daca consideri ii pot da si gaurica aia de aerisire.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=51014&hl=

am descoperit problema la masina , fostu propietar a facut niste porcari, a ineput sa scape apa pe la pomapa si a folosit silicon si ala a plecat pe instalatie si sa infundat cicuitu care iese din pompa, maine scot pompa si niste furune si bag circuitu sub presiune si il curat <_<

Link to comment
Share on other sites

Se invarte in sensul acelor de ceasornic, de la stanga la dreapta. Chestia cu impinsul apei s-ar putea sa fie doar o senzatie ca impinge apa, cum ai vasul de expansiune? Corp comun cu radiatorul sau e separat? La ala separat ai furtunul ala subtire prin care se intoarce apa in vas, poate de aia ti se pare ca vine apa in vas dinspre motor. Prin furtunasul ala se auto-aeriseste. Nu stiu daca e corect ce spun, e doar o observatie: cand motorul e rece, daca termostatul e blocat pe deschis pe acel furtunas vine apa in vas or in mod normal asta ar trebui sa se intample cand motorul e cald si termostatul se deschide.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.