Jump to content

noul X6 M


Mishoo

Recommended Posts

nu vreau sa se transforme topicul intr-un versus insa opiniamea despre cine , de ce si unde pierde/castiga ar fi cam asa:

tractiunea integrala aduce un avantaj la plecarea de pe loc si la schimbarea treptei doi unde un motor puternic cu RWD poate pierde aderenta. ulterior , in treptele superioare (III, IV, V, VI) tractiunea integrala nu mai aduce nici un avantaj , aducand de fapt pierderi atat ale puterii prin transmisie cat si datorita greutatii unui astfel de sistem Xdrive(aprox 100 kg).

 

bineinteles ca pe un X5M, X6M nu poti pune doar tractiune spate.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

bineinteles ca pe un X5M, X6M nu poti pune doar tractiune spate.

 

 

un X6M cu xdrive si dinamic eficient rupe orice RWD clasic si cu autoblocant...pt ca din cate am inteles xdrive se poate transforma in functie de necesitati dintr-un AWD ,intr-un RWD...deci daca la plecare 1-a ,2-a este AWD si dupa se transforma in RWD ..rupe norma la orice liniuta <_<

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Despre ce vorbeşti?

 

Ăn 2.5 secunde face suta un Veyron.

 

 

motor 8.0 W16

 

1001cai si 1250nm

 

4 turbine

 

"tractiune AWD... "

 

intrebarea care se pune...cat cantareste ?!

cumva 2041kg?!

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

 

 

Sigur nu o sa se bata M6 cu Veyron de unde va veni, Veyron a fost conceputa special pt 2,5 si 400km/h, din cate am studiat masina asta s-a proiectat de la cota 0 pentru asa ceva. Motor, cutie, sasiu, aerodinamica tot, pe cand X6 transformat in M nu e decat un tractor foarte performat pe langa Bugati. (a nu se compara). Performantele vor fi la nivelul de 4,5-5 sec pt suta, mai jos o sa ajunga daca ii pun motor cu reactie.

 

Divia M ar avea rezultate foarte frumoase daca ar concepe de la 0 un model supersportiv, imi vine in minte acel prototip BMW NAZCA, daca s-ar fi materializat acum BMW avea deja o in gama supersportiva cu care in modelele actuale ar fi pus la punct, Ferrari, Lamborghini si altele. Sunt sigur de asta, exista precedentul cu Mclaren F1, motorizare BMW, masina aparuta in '92 si care e inca in top.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

ionatan: nu vroiam sa sugerez ca x6M se va bate cu veyronul, vroiam sa sugerez ca daca la alte case s-au putut obtine rezultate serioase cu masini de 2T si AWD.. sigur se poate si la divizia M... deci faptul ca x6M ar fi limitat sa fie mai lent decat M5 M6 M3 ZM4 din cauza la AWD, nu prea are sanse sa fie adevarat. Din cate stiu eu x6-le poate sa puna 100% din putere pe 1 singura roata... deci pana la urma tot acolo e... depinde de mintea oamenilor care se ocupa.

 

Cand un SAV & SAC ajunge la performante de M6 , M3, M5... e un lucru important. mai ales daca si concurenta ramane la fundu gol...

Link to comment
Share on other sites

daca si alti producatori s-au descurcat cu masini de 2T si demaraje de 0-100 in 2.5 sec.

 

Despre ce vorbeÂşti?

 

Ăn 2.5 secunde face suta un Veyron.

Si un Catherham si un Caparo..... etc.

 

Strategia de marketing a BMW ii obliga ca , cele mai performante modele sa fie in urmatoarea ordine:

 

 

M6

M5

M3

apoi X6 M

 

etc

Link to comment
Share on other sites

ai idee despre cum ar fi posibil ca un X6M care va cantari minim 2400kg sa bata o masina ce cantareste 1800 kg(M6) dar care are doar 43 de cp in minus?

cred ca un X6M va trebui sa aiba minim 750cp ca sa emita pretentii in fata unui M6 pe o liniuta 0 -280km/h.

 

ai o explicatie logica pt cum ar putea fi realizat acest lucru?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

La liniuta nu e asa important xdrive, atata timp cat masa masinilor este mult diferita si puterile apropiate va castiga cea mai usoara. M6 va fi greu de batut, pe langa asta cred ca nici nu urmaresc acest lucru baietii de la divizia M. Cel mai important e sa bata Porsche Cayeene, Mercedes ML AMG si Range Rover Sport mai e ceva de batut?

 

Masina va fi tare la talia ei....

Link to comment
Share on other sites

cum spuneam... actuale, nu mi-am facut niciodata iluzia ca M5 M6 M3 pe viitor se vor plafona, azi maine apar M-urile noi.. la M6 nu i-a trecut vremea ? sau la Z4M ?...

 

Edit: ce formule matematice ai aplicat de ai dedus ca 2,4 T au nevoie de 700 cp ca sa atiga suta in 4,5 sec ?

 

AMG-urile cu sute de cai putere si 700 NM... nu-s in stare sa se miste de pe loc... 0-100 este un echilibru fin, intre aderenta maxima si putere...

 

degeaba are 500 cp o masina de 1000 kg.. daca pentru demaraj foloseste doar 200 cp.. ca altfel s-ar invarti rotile pe loc... la diferenta de kilograme pot varia chiar si turatiile, pentru a obtine rezultate, plus ca tu uiti de cele 2 turbine, care pe langa 50 CP in plus, aduc si CUPLU mai mare.... ma indoiesc ca va fi vorba doar de 43 cp diferenta

Link to comment
Share on other sites

motor 8.0 W16

 

1001cai si 1250nm

 

4 turbine

 

"tractiune AWD... "

 

intrebarea care se pune...cat cantareste ?!

cumva 2041kg?!

 

Numeri pe degetele de la o mânã astfel de maºini, nu se pot compara cu un M, sunt cu totul altceva.

 

Cel mai important e sa bata Porsche Cayeene, Mercedes ML AMG si Range Rover Sport mai e ceva de batut?

 

Range Rover Sport nu este atât de rapid.

Link to comment
Share on other sites

Edit: ce formule matematice ai aplicat de ai dedus ca 2,4 T au nevoie de 700 cp ca sa atiga suta in 4,5 sec ?

 

pai hai sa ne gandim ca M6 are 3,55kg/cp (1800kg/507cp). pastrand acelasi raport, de 3,55kg /cp , lui X6M care va avea minim 2400 kg ii trebuie 676cp. daca va avea 2500 kg ii trebuiesc 704 CP.

 

ok, sa spunem ca multumita lui xdrive, va avea nevoie de 50 cp in minus insa daca X6m nu vine cu minim 600cp nu va sta in fata lui M6. asa cum declara BMW pe microsite-ul dedicat X6M si X5M aceste masini vor avea 550cp. slabe sanse sa faca fata lui M3, M5, M6.

http://www.worldcarfans.com/9090306.014/bm...-microsite-oops

http://www.bmw.com/com/en/general/nextchapter/index.html

 

probabil stii ca 0-100 este una iar 0-200 este alta si 0-280 este si mai grav.

la 0-100 cu siguranta bmw vor declara un demaraj mai bun de 4.8 secunde ( ca sa bata cifrele lui cayenne turbo s) insa diferenta fata de un M classic se va face prezenta intre 100 si 200 km/h unde este posibil ca M6 sa puna un avantaj de 1 secunda.

mai asteptam 1 an de zile si atunci vom vedea filmuletele celor de la GTBoard.com si ne elucidam.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

edit: <_< :) nu are nici o legatura cu regula de 3 simpla asa sa sti...

 

Tien: viitoarele M-uri.. cel putin M5 M6.. vori avea peste 570 cp... si timpul 0-100.. va scadea, sa nu crezi ca vor scoate NOUL x6M x5M... mai slabe ca M5 M6-le actual... M5 si M6-le se apropie de sfarsitul vietii.. urmeaza sa apara modelele noi, X6M si X5M sunt la inceputul vietii, nu pot sa fie depasite din pct de vedere al performantei.. inca din fabrica..

 

Trebuie sa te gandesti ca VIITOARELE MODELE au o viata de 5-6 ani.. poate mai bine... si dupa cate vad eu.. sunt primele care apar.. nu poti sa fi primul care scoti modelu.. si sa le scoti puturoase.. si apoi sa te astepti ca 5-6 ani sa fie in top... mai ales cand ai concurenta puternica... sa fim serios.

 

Oricum vom vedea...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

edit..e vorba doar de aderenta...nu e vorba de cai si greutate ,cel putin in cazul cand e vorba de 500+ de cai...

o masina de 500 de cai poate sa faca o masina de 1000 de cai ,daca aceasta nu are aderenta si rupe cauciucurile pe loc...

Link to comment
Share on other sites

Deci, facand similaritatea cu Audi:

 

Noul M6 va avea in jur de 580 CP si va fi biturbo...

 

Noul X6 M va avea circa 500-520 Cp ....

 

etc.

 

oameni buni, parca sunteti turci.

v-am pus mai sus link-ul de pe site-ul bmw in care se spune clar ca X5M si X5M va avea 550cp.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg rostul unu SUV //M. Parca M-urile erau masini cu adevarate valente sportive.

 

 

pei ,astea sunt noile tendinte in moda-fasion ,la capitolul auto...vrei sa fi la moda si tare smecher, iti iei un MX6...cred ca ai ramas in urma, ori esti prea nostalgic <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.