Jump to content

noul X6 M


Mishoo

Recommended Posts

parerea mes este ca M la seria X este un raspuns la AMG de la Mercedes, care apare aproape la fiecare clasa. dar cum au spus multi, se va pierde din farmecul unor M3, M5 sau M6, va fi un SUV mai potent, capabil de performante foarte bune pe sosea, nicidecum in off-road.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fiindca ne apropiem de marea lansare a noului X6 M, ce va avea loc pe data de 9 aprilie la New York Auto Show, au aparut deja primele poze oficiale (dar nu la o dimensiune stralucita) cu bestia de 4.4l V8 si 550 de cai (motor-spun sursele- ce va echipa si viitoarele modele M5 Sedan / Touring si M6 Cabriolet / Coupe).

Asteptam poze cu o rezolutie mai buna <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

nu are discuri perforate ? doar 300 pe bord ? ...nu prea cred.

 

ps. am primit o invitatie la AB Show Room in urmatoarele zile, pt nush ce chestie... o fi asta ? <_<

Link to comment
Share on other sites

Ca un element nou la interior se remarca noua consola IDrive ce va aparea pe toate X6-urile (cred ca si pe X5) ce vor fi fabricate din martie 2009 incoace. Normal ca nu putea lipsi si de pe X6M <_<. Deja a aparut pe seria noul Z4, 7, 1, 3 - facelift si 5 facelift.

 

Noi filme cu X6M si X5M aici: http://www.worldcarfans.com/9090405.001/bm...cially-revealed

Edited by paulgsm
Link to comment
Share on other sites

Pun si eu ce am gasit in presa romaneasca despre modelul M la X5 si X6.

 

 

 

Versiunea M a modelelor crossover de la BMW, X5 si X6, a fost dezvaluita oficial. Marea noutate este motorul V8 de 4,4 litri twin-turbo, de 555 CP (la 6.000 rot/min) si 680 Nm (intre 1.500 si 5.650 rot/min). Pentru prima oara in cazul versiunior M de la BMW, cele doua modele vor dispune de o transmisie automata in 6 trepte, cu padele la volan. X5M si X6M dispun, bineninteles, de transmisia integrala inteligenta xDrive.

 

Performantele celor doua versiuni M sunt pe masura: acceleratie de la 0 la 100 km/ora in 4,7 secunde si viteza maxima limitata electronic la 250 km/ora, respectiv la 275 km/ora in cazul dotarii cu pachetul optional M Drive. Divizia M de la BMW a lucrat, pentru aceste modele, si la optimizarea suspensiilor. Lista de dotari performante mai include sistemul Dynamic Performance Control si Servotronic, iar franele sunt si ele evoluate.

 

Aspectul exterior este specific versiunilor M si comun pentru cele doua modele crossover. Partea de personalizare la exterior presupune, in principal, un nou bodykit, evacuare cu 4 tevi si jante pe 20 de inch. La interior, volanul este cel tipic sport, cu logo M, scaunele sunt imbracate in piele, iar instrumentarul de bord a fost revizuit.

 

1.bmp

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
nu prea au cu ce... ai vazut cum se inclina in curbe cayenne-u pe sport ? vezi pe youtube, pe nurburgring, cum dau aia la cayenne si vezi ce pozitii are masina in curba.... in schimb X5-u ala Le Mans, ai vazut ce tinuta are in curbe ??? facut tot de divizia M.... deci cam acolo o sa ajunga..

 

timpi oficiali la nordschelife(nurburgring) pt cateva SUV-uri de top:

 

bmw X6 50i 408cp/2190kg - 8.54.4

chayenne gts 405cp/2388 kg 8.50.02

q7 v12tdi 500cp/2600kg 8.50.0

 

hokkeninheim short:

 

X6 50i- 1.20.7

Chayenne GTS- 1.18.8

 

oschersleben:

 

chayenne gts-1.53.10

ML63AMG(510CP) -153.11

 

autozeitung:

 

chayenne S (385cp)-1.48.33

bmw X6 50i -1.47.2

chayenne GTS- 1.46.4

ML63AMG - 1.46.2

Chayenne Turbo S- 1.42.8

 

pe circuitul lui autozeitung sigur va ajunge si un X5M, X6M. timpul de batut este 1.42.8

tinand cont ca nu se inclina prea tare in curbe, ar trebui sa scoata un timp destul de bun. practic, singurul adversar pt X5M, X6M ar fi Chayenne Turbo S sau chiar varianta fara "S", pt ca mercedes, Range rover, audi nu au nimic comparabil. totusi, cica Range Rover au pregatit deja o varianta cu 517CP.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

pana la urma Porsche Chayenne turbo S ramane cel mai rapid SUV de serie chiar daca X5M/X6M au doi ani de avans tehnic fiind mai noi ca si conceptie.

Ma gandesc ca X5M, concurentul real al lui Turbo S se descurca ceva mai rau ca X6M, avand si centrul de greutate mai sus samd.

 

Spunea cineva pe o alta pagina ca porsche Chayenne se inclina pe viraje. se pare ca se inclina mai putin ca M-urile

 

 

• Porsche Cayenne Turbo S (MkII)

1:16.7 @ Hockenheim Short

• BMW X6M

Hockenheim Short 1:17.1

• Mercedes ML 63 AMG

1:18.9 @ Hockenheim Short

• Audi Q7 V12 TDI

1:20.1 @ Hockenheim Short

• Land Rover Range Rover Sport V8 SC

1:21.3 @ Hockenheim Short

 

 

-----------------Cayenne Turbo S -------------- X6 M

Hockenheim Short 1:16.7 ---------------------1:17.1

Autozeitung test track 1:42.8---------------- 1:43.7

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.