Jump to content

Porneste greu la rece/cald


Recommended Posts

Pe realoem apare ca fiind T-SHAPE IDLE REGULATING VALVE,am fost acum la masina si m-am uitat putin am scoso si am curatato cu wd40 iar inauntru am observat o clapeta care inchide si deschide,la mine era pe deschis,cu ea scoasa masina nu porneste.Am puso la loc dar degeaba acelasi rezultat,are momente cand porneste la sfert dar in general invarte mai mult si oscileaza relantiul 2,3min iar dimineata sau dupa un timp mai lung de stationare cand o pornesc se tureaza singura 1200.

am eu piesa ta 300 ron te face tel:0732409492

 

cum se numeste aceasta piesa care vine la debitmetru?

cred ca am si debitmetru pt tine : 0732409492

post-22432-1233001801_thumb.jpg

post-22432-1233002012_thumb.jpg

post-22432-1233002029_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salut,asa arata piesa si are codul 0280140524

sorry nu am dar cred ca ti-o pot pot aduce cat dai? sh vine termen livrare o saptamana

 

Cloegu dar ce intelegi tu prin acest forum?Un loc de unde iti poti umple buzunarele?Coelegul la care ii bagi tu aceea piesa pe gat nu stie daca e de vina sau nu.Frumos si corect ar fi sa il ajuti sa isi diagnosticheze masina, nu sa ceri bani pe o piesa de o ai tu aruncata pe undeva.Daca chiar ai piesa frumos ar fi sa i-o dai sa testeze daca ea e de vina.NU SA CERI BANI PT CEVA CE II POATE FI NEFOLOSITOR.Sau poate ti se pare ca colegul are prea multi bani si chiar nu are ce face cu ei.

 

Bazarul pe acest forum e in alta parte.

Link to comment
Share on other sites

salut,asa arata piesa si are codul 0280140524

sorry nu am dar cred ca ti-o pot pot aduce cat dai? sh vine termen livrare o saptamana

 

Cloegu dar ce intelegi tu prin acest forum?Un loc de unde iti poti umple buzunarele?Coelegul la care ii bagi tu aceea piesa pe gat nu stie daca e de vina sau nu.Frumos si corect ar fi sa il ajuti sa isi diagnosticheze masina, nu sa ceri bani pe o piesa de o ai tu aruncata pe undeva.Daca chiar ai piesa frumos ar fi sa i-o dai sa testeze daca ea e de vina.NU SA CERI BANI PT CEVA CE II POATE FI NEFOLOSITOR.Sau poate ti se pare ca colegul are prea multi bani si chiar nu are ce face cu ei.

 

Bazarul pe acest forum e in alta parte.

auzi claudiu_turatu ca bine zici nu te tura degeaba daca citeai vedeai ca el e din IS si eu BN unde sa i dau piesa ca nu suntem nici unu din BUC ca altii, sa i faca proba si l piesa daca te intreseaza e buna merge am primito eu cu deitmetru impreuna dar is de 525 si eu am 520 si daca nu i mergea i dadeam banii inapoi aici nu e cu tzepe sa ma scuzi.i loc sa te bagi aiurea mai bine incercai sa il ajuti daca nu atunci nu posta aiurea

Link to comment
Share on other sites

daca aveti ceva de vanzare va rog sa o faceti pe topicul destinat acestui tip de operatiuni... ori prin PM !

 

aici veti discuta EXCLUSIV despre problemele tehnice si remedierea lor... NU despre cine si ce are de vanzare !

 

primul care cade in abatere va fi sanctionat pt offtopic...

 

end of story !

Link to comment
Share on other sites

pe modelul asta de masina exista valva EGR,PCV,daca da,unde se afla aceste valve,cand am fost in service nu mi-au zis concret de unde e problema si ca trebuie sa o ia la puricat sa curete diferite piese si ma costa 7 mil.Prefer sa fac eu chestia asta decat sa le dau lor 7 mil.Aseara am mai curatat odata valva de relanti de data asta am luato in casa si am facuto ca noua,iar dimineata cand am puso la loc mare mi-a fost mirarea sa vad ca nu mai oscileaza deloc relantiul,din prima se opreste la 900,dadeam banii degeaba,dar vibratiile tot se simt.Pe alte forumuri am citit ca aceste valve EGR sau PCV au leg cu treaba asta.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

aseara am scos mufa la debitmetru si nu se simte nici o diferenta la relanti motorul merge la fel,inainte sa curat valva de relanti daca o scoteam motorul dadea sa se opreasca avea turatia foarte mica.Care sunt simptomele daca e defect?Scade turatia cu mufa scoasa sau nu se se simte nici o diferenta?
Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai o problema cu amestec prea bogat. Am avut si eu, la mine era din cauza un debitmetru la care era umblat, si o sonda lamdba care era defect. Daca masina ta are sonda lambda, incearca cum merge fara sonda asta cuplata. La mine mergea ceva mai bine, insa s-a schimbat mersul foarte mult spre bine cand am montat o sonda noua.
Link to comment
Share on other sites

probleme de amestec mi-a zis si mie la un service,dar acum va intreb,cum i-mi dau seama daca debitmetrul inca mai functioneaza spun asta pt ca is in ceata,inainte sa curat valva de relanti cand scoteam mufa de la debitmetru relantiul scadea foarte mult iar dupa ce am curatato cand scot mufa nu se simte nici o diferenta.Un mecanic mi-a spus ca la prima varianta inseamna ca e bun al doilea mecanic ca la doua varianta inseamna ca functioneaza <_< nu stiu ce sa mai cred.
Link to comment
Share on other sites

probleme de amestec mi-a zis si mie la un service,dar acum va intreb,cum i-mi dau seama daca debitmetrul inca mai functioneaza spun asta pt ca is in ceata,inainte sa curat valva de relanti cand scoteam mufa de la debitmetru relantiul scadea foarte mult iar dupa ce am curatato cand scot mufa nu se simte nici o diferenta.Un mecanic mi-a spus ca la prima varianta inseamna ca e bun al doilea mecanic ca la doua varianta inseamna ca functioneaza <_< nu stiu ce sa mai cred.

Nu stiu ce sa zic, dar ar trebuie sa face o diferenta cu si fara debitmetru. Verificari descrise de tine sunt foarte generici, nu e o procedura fiabila. Chiar daca functioneaza debitmetru nu inseamna ca si functioneaza bine. La mine era relanti prost, plus ezitari la acceleratie, dar debitmetru functiona oarecum, dar nu cum a intentionat Bosch. Ar fi bine se gasesti un tester, poate mai da indici.

Link to comment
Share on other sites

Ciudat, motor pare se merege destul de rotund. La urmatoare film, filmeaza motorul ca sa auzim mai bine ce sa intample acolo. Pana la urma ai putea sa incerci alta valva de relanti. Poate iti imprumuta cineva 10 minute ca sa faci o proba.

Sonda de temperatura al motorului pentru calculator a fost verificat?

Link to comment
Share on other sites

Ciudat, motor pare se merege destul de rotund. La urmatoare film, filmeaza motorul ca sa auzim mai bine ce sa intample acolo. Pana la urma ai putea sa incerci alta valva de relanti. Poate iti imprumuta cineva 10 minute ca sa faci o proba.

Sonda de temperatura al motorului pentru calculator a fost verificat?

incearca cu un debitmetru sa vezi diferenta ce debitmetru ai cu clapeta? dal jos si vezi daca culiseaza clapeta usor daca da ar trebui sa fie bun debitmetru, in principiu debitmetru iese pe tester daca e stricat(si nu se poate repara), ce cod ai pe debitmetru? eu ti-as putea trimite unul sh sa faci proba dar trebuie sa platesti transportul daca nu gasesti nimic da-mi un pm

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi in alt service si am puso pe tester si a dat eroare la sonda lamba iar mecanicu mia zis ca lamda comunica cu debitmetru si cel mai probabil e de la ea nu de la debitmetru.O sonda noua e 2,4mil fara mufa si 6mil cu mufa nu pot sa-mi dau seama de ce e asa mare diferenta,eu mi-am facut comdana fara mufa ca se poate adapta asa o am si acum pe masina.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
de pornit porneste tot timpul la prima cheie,doar ca are momente cand invarte mai mult la automat,chiar daca e cald sau rece motorul,sambata am facut un drum de 300km cu ea si a cam luato razna de atunci face ca un diesel motorul,oscileaza mai des relantiul iar in viteza 1 si 2 cam baga frana de motor,maine ma duc sa schimb sonda lambda ca asta a dat pe tester sper sa de la ea si nu ceva mai costisitor
Link to comment
Share on other sites

Astazi cred ca am facut o prostie,am fost in service,dar erau ocupati baietii si m-au programat pt luni,ajung acasa si m-am gandit sa curat debitmetrul,din ce am mai citit pe forumuri am inteles ca se poate curata.Asadar am scos debitmetrul,am venit cu el in casa si am dat cu wd40 sub acest capac si pe mufa de la debitmetru,apoi am sters bine sa nu ramana nimic umed,iar cand l-am pus la loc la accelerare motorul moare,la relanti sta normal.Se mai poate ceva cu el sau mam facut si de un debitmetru pe langa sonda lambda? <_<

post-9136-1236437090_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.