Jump to content

se incalzeste motorul f greu


Recommended Posts

De cateva zile am observat un comportament foarte ciudat si anume temperatura motorului creste foarte greu...nu ajunge la "optim" aproape deloc...rareori si e nevoie doar de hatait mult prin oras...iar daca masina merge in afara localitatii adica un mers mai ct.temperatura scade pana peste "cold"...

daca acul de la temp este la mijloc si dau drumul la dezaburire-->scade temp vizibil...deci oscilatii de temp si incalzire foarte grea ,asta e defectul..in unele cazuri temperatura creste putin si peste mijloc.

scuzati exprimarea dar vroiam sa fiu inteles de toata lumea.

 

am atasat o poza exacta cu termostatul (piesa nr 5).

 

care sa fie defectul?ptr ca un bun prieten a avut acelasi defect dar s-a remediat doar dupa ce a schimbat si termostatul ptr EGR(piesa nr8),pe langa termostatul de la antigel,care spune el nu a adus nici o imbunatatire dupa ce l-a schimbat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DTM: mergi prima data pe termostatul de la apa, parerea mea e ca ala e blocat pe deschis... oricum se poate verifica, si daca ala e ok, mergi pe cel de la EGR .

 

 

Corect, daca a ramas deschis il vezi imediat ce il desfaci(daca motorul e rece) , ar trebui sa fie inchis, daca nu e... e clar.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am o problema asemanatoare, nu se mai incalzeste motorul, se incalzeste doar atunci cand masina sta pe loc cu motorul deschis.

Cateodata indicatorul de temperatura de la bord sare la rosu pentru cateva secunde iar daca inchid motorul atunci si il repornesc imi porneste putin innecat, dar dupa 2 secunde isi revine.

Stie cineva ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

Si eu am o problema asemanatoare, nu se mai incalzeste motorul, se incalzeste doar atunci cand masina sta pe loc cu motorul deschis.

Cateodata indicatorul de temperatura de la bord sare la rosu pentru cateva secunde iar daca inchid motorul atunci si il repornesc imi porneste putin innecat, dar dupa 2 secunde isi revine.

Stie cineva ce poate fi?

Tot cu termostat incepe investigatie.

Link to comment
Share on other sites

comportamentul masinii prietenului meu(e60/530d) era exact la fel ca si la 320d meu.adica repet se incalzeste greu motorul,si cand s-a incalzit daca dau drumul la ventilatie sau merg la o viteza constanta scade temp vizibil spre rece.

 

el a schimbat odata termostatul normal...si nu se modificase nimic...dupa care "din zvonuri" ca asa se repara la noi,a optat sa schimbe termostatul ptr EGR care din spusele lui ramassese pe inchis...

 

bineinteles rezolvari din partea unor mecanici considerati priceputi in TM a fost si schimbarea Webasto ului...

 

Reparatul prin "eliminare" i-l pot face singur...vroiam o parere avizata care sa -mi puncteze exact care din cele 2 e problema.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am o problema asemanatoare, nu se mai incalzeste motorul, se incalzeste doar atunci cand masina sta pe loc cu motorul deschis.

Cateodata indicatorul de temperatura de la bord sare la rosu pentru cateva secunde iar daca inchid motorul atunci si il repornesc imi porneste putin innecat, dar dupa 2 secunde isi revine.

Stie cineva ce poate fi?

Tot cu termostat incepe investigatie.

 

Cum verific daca termostatul este inca stricat?

Link to comment
Share on other sites

comportamentul masinii prietenului meu(e60/530d) era exact la fel ca si la 320d meu.adica repet se incalzeste greu motorul,si cand s-a incalzit daca dau drumul la ventilatie sau merg la o viteza constanta scade temp vizibil spre rece.

 

el a schimbat odata termostatul normal...si nu se modificase nimic...dupa care "din zvonuri" ca asa se repara la noi,a optat sa schimbe termostatul ptr EGR care din spusele lui ramassese pe inchis...

 

bineinteles rezolvari din partea unor mecanici considerati priceputi in TM a fost si schimbarea Webasto ului...

 

Reparatul prin "eliminare" i-l pot face singur...vroiam o parere avizata care sa -mi puncteze exact care din cele 2 e problema.

si eu am rezolvat aceeasi problema tot prin schimbareaq termostatului de la antigel.

exact nu cred ca o sa-ti poata spune nimeni ce e la masina ta. din cate stiu eu iliuta nu frecvanteaza acest forum.

Link to comment
Share on other sites

Mie prin oras imi sta bine apa cand e cu minus sau 0 grade, insa in afara orasului scade destul de mult...am schimbat termostat si nu s-a imbunatatit nimic, am pus carton in spatele narilor si totul e ok....acum tind sa cred ca e din termostatul ala de la egr...

 

sa ma anunti si pe mine daca e din aia ...sa o schimb si eu :)

 

p.s. hai ca o sa il schimb eu sa vedem daca se modifica ceva...in plus nici nu e scump... <_<

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Asta ce este?

 

asta e termostatul de la EGR.

maine am sa schimb termostatul de la EGR....

 

@alex mihalciuc: intradevar s-a umblat la tot ansamblu ala cu clapete si vacumuri in mom cand am schimbat cureaua de transmisie.

am sa verific maine pe zi daca sunt deschise sau inchise la rece.asta e o idee buna ! multumesc.

 

@poiuyt:nu stiu cat de ieftin e termostatul daca e 2 milioane...ca mai ieftin nu am gasit...cica vine numai cu carcasa fiind capsat...

Edited by DTM
Link to comment
Share on other sites

@poiuyt:nu stiu cat de ieftin e termostatul daca e 2 milioane...ca mai ieftin nu am gasit...cica vine numai cu carcasa fiind capsat...

 

 

eu vorbeam de termostatul de la EGR care este 85 ron Behr Germania...Apropo de EGR , la nemti se numeste AGR si la englezi EGR

 

asta am zis ,sa incepi cu asta ,ca e mai ieftin si daca nu este el problema, il schimbi si pe ala general care ,da este 200ron...

 

In momentul in care pornesti motorul, trebuie sa le inchida. Bafta <_<

 

 

la mine se inchid...si degeaba...pt ca sunt totusi in spatele radiatorului ,adica aerul trece prin radiator si dupa se blocheaza accesul catre motor, ceea ce este si asta un lucru bun

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

In momentul in care pornesti motorul, trebuie sa le inchida. Bafta <_<

 

azi dim verificat...se inchid cand pornesc motorul.dar dupa cum spune si poiuyt este cam degeaba in spatele radiatorului....

E60 are chiar in spatele "narilor" clapetele...tehnologia asta...

 

azi am sa schimb termostatul ptr EGR ul....sa vedem(da 85 nu e scump...dar 200 ron mi i se pare aiurea ptr un termostat...ptr ce trebua capsat cu tot cu cot....la E36 nu aveam asa ceva....)

Link to comment
Share on other sites

azi am sa schimb termostatul ptr EGR ul....sa vedem(da 85 nu e scump...dar 200 ron mi i se pare aiurea ptr un termostat...ptr ce trebua capsat cu tot cu cot....la E36 nu aveam asa ceva....)

 

 

astept sa aud impresi despre cum se comporta acu de la apa... <_<

 

eu ori sambata ,ori vineri il schimb, ca nu am timp pana atunci...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

pune un carton in fatza la motor <_< )))) glumeam...

 

 

la -5 grade cam iti trebuie carton in fata radiatorului,daca nu se rezolva cu termostatul de la egr, eu unul am schimbat termostatul general si nu s-a schimbat nimic, iar mecanicul mi-a sugerat sa ii pun carton si i-am pus si totul a fost bine si frumos...dar daca se rezolva cu termostatul de la EGR ce rost mai are,daca nu se rezolva ,atunci are tot rostul din lume in afara orasului ,caci oras totul este ok ..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

la -5 grade cam iti trebuie carton in fata radiatorului,daca nu se rezolva cu termostatul de la egr, eu unul am schimbat termostatul general si nu s-a schimbat nimic, iar mecanicul mi-a sugerat sa ii pun carton si i-am pus si totul a fost bine si frumos...dar daca se rezolva cu termostatul de la EGR ce rost mai are,daca nu se rezolva ,atunci are tot rostul din lume in afara orasului ,caci oras totul este ok ..

 

lasa domne cartonu ca nu avem dacii ce naiba? <_<

am schimbat termostatul de la EGR astazi si nimic...tot asa face...

inclin sa cred ca e termostatul de la antigel...asta mi i s-a dus si pe E36...antigel in concentratie 60 cu 40 % apa este....totul este calculat si el se strica...sa nu mai zica nimeni ca bmw ul este fiabil....deschideti-va ochii dragii mosului.

clapetele inchid...practic tot timpul sunt inchise...EGR e bun...deci?...

O sa merg zilele astea sa iau un termostat sa vedem....fainnnnnn

Link to comment
Share on other sites

la -5 grade cam iti trebuie carton in fata radiatorului,daca nu se rezolva cu termostatul de la egr, eu unul am schimbat termostatul general si nu s-a schimbat nimic, iar mecanicul mi-a sugerat sa ii pun carton si i-am pus si totul a fost bine si frumos...dar daca se rezolva cu termostatul de la EGR ce rost mai are,daca nu se rezolva ,atunci are tot rostul din lume in afara orasului ,caci oras totul este ok ..

 

lasa domne cartonu ca nu avem dacii ce naiba? <_<

am schimbat termostatul de la EGR astazi si nimic...tot asa face...

inclin sa cred ca e termostatul de la antigel...asta mi i s-a dus si pe E36...antigel in concentratie 60 cu 40 % apa este....totul este calculat si el se strica...sa nu mai zica nimeni ca bmw ul este fiabil....deschideti-va ochii dragii mosului.

clapetele inchid...practic tot timpul sunt inchise...EGR e bun...deci?...

O sa merg zilele astea sa iau un termostat sa vedem....fainnnnnn

 

 

m-ai omorat cu replica asta!

Link to comment
Share on other sites

la masina mea e46 ..... am schimbat termostatul acum vreun an ca mi s'a rupt un piciorus ... acum amicul caruia i'am dat'o ( masina ) ... a schimbat din nou termostatul .... la fel face ... nu stiu ce sa mai cred .... daca puneam ceva in fata la motor, totul era ok ... trebuie sa fie ceva ciudat la mijloc ... antigel este omv gata diluat - exact ce scrie si in TIS - asta i'am pus.

 

deocamdata urmaresc topicul de aici si cred ca si el urmareste si nu putem sa ne explicam ce ar putea fi ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.