Jump to content

se incalzeste motorul f greu


Recommended Posts

eu ma mai gandeam la piesa asta..o incalzire auxiliara a apei electric prin piesa asta...insa am inteles ca asta isi face treaba numai cand e motorul rece dimineata ,ca sa il incalzeasca mai repede, iar la mine se incalzeste apa repede ,dar daca ies cu masina din oras si afara sunt grade cu minus atunci apa(acul) scade de la jumate...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=64&fg=65

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m-ai omorat cu replica asta!

 

@rares:bmw for life:nu te pune nimeni sa-ti strici ochii pe topicul asta...la revedere

 

@poiuyt:aia are cumva legatura cu webasto ul?practic ala e un auxiliary heating...eu nu am asa ceva.

 

schimba cineva termostatul inaintea mea?hai ca eu am schimbat termo' de la EGR... facem fifty-fifty,nu? :)

 

Antigelul se face 50-50% !

 

Sau eventual pui antigel mai putin si apa mai multa.

 

dragul meu daca tu imi pui 50-50% exact eu i-ti dau cheile de la masina...60-40 asigura funct. la o temp mai mica...nu are nimic

asteptam raspunsuri referitoare la problema postata nu care este concentratia optima de antigel-apa.multumesc oricum...

 

@andrey1986:dar daca mergi fara ulei ce s intampla? <_<

Edited by DTM
Link to comment
Share on other sites

pe forumul asta eu intreb eu raspund...s-au epuizat ideile...

daca mi lasati topicul la sectiunea generala de probleme si rezolvari poate aveam mai multe sanse... multumesc pe calea asta domnului care mi a facut un bine.

i mi rezolv eu problema dar nu mai postez ca sa "tin ptr mine" asa oameni sunt in romania....

Link to comment
Share on other sites

i mi rezolv eu problema dar nu mai postez ca sa "tin ptr mine" asa oameni sunt in romania....

 

daca rezolvi problema sa imi trimiti si mie un pm...ca eu ma chinui cu problema asta de 2 ani (doar iarna) si oriunde as merge mi se spune sa schimb termostatul ... <_<

 

dar poate se rezolva la mine cu termostatul de la EGR ca p-ala general l-am schimbat cu unu original si nici un rezultat...iti spun sambata cand il schimb si p-asta de la EGR daca s-a schimbat ceva...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

dragul meu daca tu imi pui 50-50% exact eu i-ti dau cheile de la masina...60-40 asigura funct. la o temp mai mica...

 

 

"dragul meu" eu cred ca este mult mai simplu sa faci 50-50 decat 60-40, iar raspunsurile de pe forum sunt simple pareri bazate pe relatarile tale. Daca vrei un raspuns sigur de ce nu te duci la reprezentanta ?

Link to comment
Share on other sites

"dragul meu" eu cred ca este mult mai simplu sa faci 50-50 decat 60-40, iar raspunsurile de pe forum sunt simple pareri bazate pe relatarile tale. Daca vrei un raspuns sigur de ce nu te duci la reprezentanta ?

 

 

si ce crezi ca ti-ar zice domni in cauza...?! cumva..schimba termostatu sau webasto daca masina este dotata ... <_<

Link to comment
Share on other sites

@waterresistro:noi nu avem service uri competente ptr masinile care cirucla in tara asta punct

in germania daca acolo traiesti..e altceva..

eu nu am vrut o rezolvare(diagnoza) online..mi i s a parut un defect comun..si am postat problema mea ptr ca am crezut ca s a mai lovit cineva de ea.

orice parere menita sa rezolvam balciul e binevenita

Link to comment
Share on other sites

schimba si antigelu

Apropo, cu caldura oprita acu statea normal?

 

antigelu l-am schimbat cand am luat masina...adica acum un an.

cu caldura oprita acul intredevar crestea spre cald mai repede..dar tot nu ca si in cazul optim de funct.dar daca deschid robinetul de caldura imediat scade spre rece.a mai zis cineva ca dieselul se incalzeste mai greu...

deci ultima explicatie este ca termostatul la mine e blocat pe deschis,din cate stiu eu sunt 2 circuite:1 unul mare care cuprinde si radiatorul din fata si unul mic care cuprinde radiatorul din habitaclu.termostatul asta de antigel e blocat pe deschis si si apa trece tot timpul si prin radiatorul mare care este supus la rece in mers...de asta si solutia cu cartonul...am sa caut unu cu sigla bmw pana iau termostat..poate au de vanzare la banatcar ca si accesoriu <_<

Link to comment
Share on other sites

adica pe langa termostatul general si cel de la EGR mai exista unul la radiatorul de incalzire habitaclu ?! deci in total 3 termostate?! :)

 

Grele rau, termostatul asta da mari batai de cap <_<

 

Mda...am inteles ca iarna e o perioada cand pica termostatele...

Imi pare rau ca spun asta ,dar tot masinile pana in 98 sunt cele mai bune,fiabile si simple.

Link to comment
Share on other sites

adica pe langa termostatul general si cel de la EGR mai exista unul la radiatorul de incalzire habitaclu ?! deci in total 3 termostate?! :)

 

Grele rau, termostatul asta da mari batai de cap <_<

 

Mda...am inteles ca iarna e o perioada cand pica termostatele...

Imi pare rau ca spun asta ,dar tot masinile pana in 98 sunt cele mai bune,fiabile si simple.

 

Iti dau dreptate, am avut inainte un E36 din 93 si am avut mai putine probleme cu cea veche decat cu asta din 2000.

AZi am scos termostatul, uitati cum arata, clemele de plastic sunt rupte...

 

http://img7.imageshack.us/img7/6936/p0702091408de0.th.jpg

 

http://img528.imageshack.us/img528/752/p070209140801te4.th.jpg

Edited by Tato
Link to comment
Share on other sites

Iti dau dreptate, am avut inainte un E36 din 93 si am avut mai putine probleme cu cea veche decat cu asta din 2000.

AZi am scos termostatul, uitati cum arata, clemele de plastic sunt rupte...

pai si unde sunt restu ce s a rupt fin cleme?

cum naiba poa sa bage plastic acolo?pana si pe pisoi aveam capac de metal...parca sunt facute sa pice...

Link to comment
Share on other sites

Iti dau dreptate, am avut inainte un E36 din 93 si am avut mai putine probleme cu cea veche decat cu asta din 2000.

AZi am scos termostatul, uitati cum arata, clemele de plastic sunt rupte...

pai si unde sunt restu ce s a rupt fin cleme?

cum naiba poa sa bage plastic acolo?pana si pe pisoi aveam capac de metal...parca sunt facute sa pice...

 

Da, ai mare dreptate, e o prostie...

Link to comment
Share on other sites

revin cu informatii curente despre problema incalzzirii...

 

am schimbat termostatul de la antigel,marca BEHR.

termostatul vechi era in perfecta stare(nu sunt rupte clemele)

concluzie:

cu mult efort a deschis termostatul si a pornit termocupla....

temp motorului creste frumos cu ventilatia oprita,DAR azi dimineata cand am ajuns la firm temperatura motorului era aproape de jumatate,cu motorul pornit la relantiu am pornit ventilatia in interior...cu stupoare am observat ca acul de la temp scade simtitor spre rece...se opreste cu putin peste 'cold' si dupa 3 min incepe sa creasca din nou dar mai incet.

de aerisit am stat cred ca 2 ore cu motorul pornit...

Link to comment
Share on other sites

atunci sa nu ai probleme cu ventilatorul de pe radiator...sa mearga aiurea...totusi nu e atat de frig afara ,eu nu am apucat sa schimb nimic la a mea si totul este ok...probleme sunt la -grade si inafara orasului la mine,atunci necesita masina carton... Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

atunci sa nu ai probleme cu ventilatorul de pe radiator...sa mearga aiurea...totusi nu e atat de frig afara ,eu nu am apucat sa schimb nimic la a mea si totul este ok...probleme sunt la -grade si inafara orasului la mine,atunci necesita masina carton...

 

ce naiba de probleme, <_< ca ala mi se pare ca e comandat printr-o mufa--> senzor...

 

acum am vb cu un mecanic de la BMW...i mi zice sa desfac pompa de apa si sa vad daca paletii se vand concomitent cu fulia...cica s-au intamplat cazuri cand pompa nu baga destul debit...

 

alte pareri?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.