Jump to content

se incalzeste motorul f greu


Recommended Posts

...care termostat se imbina cu piesa 11 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35 da ?

intre termostat si furtunul acela mai este un racord. despre el vorbeam.

 

 

P.S. eu la un 11712247723 am primit reperele 8+9+10 !

 

 

esti tare... :) ...ziceai ca ai primit la termostat si un racord pe langa oring si aerisitor.

 

Intrebare putin off topic. Am vazut la cineva cu e46 ca lasa motorul la ralanti pana cand ajunge la jumatatea zonei albastre, apoi il tine din acceleratie putin turat(@1300rpm maxim) pentru a se incalzi mai repede si pentru a pune uleiul in circulatie mai bine(conform explicatiei lui). E ceva gresit aici? Afecteaza motorul in vreun fel negativ?!

 

in cartea masinii scrie sa dai cheie si sa pleci...asa ca nu vad de ce trebuie sa tratezi masina ca pe o dacie... :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...care termostat se imbina cu piesa 11 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35 da ?

intre termostat si furtunul acela mai este un racord. despre el vorbeam.

 

 

P.S. eu la un 11712247723 am primit reperele 8+9+10 !

 

 

esti tare... :) ...ziceai ca ai primit la termostat si un racord pe langa oring si aerisitor.

 

Intrebare putin off topic. Am vazut la cineva cu e46 ca lasa motorul la ralanti pana cand ajunge la jumatatea zonei albastre, apoi il tine din acceleratie putin turat(@1300rpm maxim) pentru a se incalzi mai repede si pentru a pune uleiul in circulatie mai bine(conform explicatiei lui). E ceva gresit aici? Afecteaza motorul in vreun fel negativ?!

 

in cartea masinii scrie sa dai cheie si sa pleci...asa ca nu vad de ce trebuie sa tratezi masina ca pe o dacie... :lol:

 

Drept ce spui :)

Link to comment
Share on other sites

...care termostat se imbina cu piesa 11 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=35 da ?

intre termostat si furtunul acela mai este un racord. despre el vorbeam.

 

 

P.S. eu la un 11712247723 am primit reperele 8+9+10 !

 

 

esti tare... :) ...ziceai ca ai primit la termostat si un racord pe langa oring si aerisitor.

 

:lol: nasol moment. urasc sa scriu si altii nici macar sa citeasca nu au chef...!!!

este un racord intre furtun si termostat. ce apui tu nu am zis/scris. 10x

Link to comment
Share on other sites

ei nu serios?! chiar asa?!  :lol:

 

eu eram convins ca asa ai zis/scris... :)

 

azi mi-am cumparat acest termostat cu 49,65 euro. am 320dA din 2002. si a venit cu garnitura si cu racord.

 

deci cum ramane cu racordul ?! :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

RACORD = Element de legĂŁturĂŁ ĂŽntre douĂŁ pĂŁrți ale unui sistem tehnic

RACORD = Tub flexibil, țeavĂŁ de legĂŁturĂŁ ĂŽntre douĂŁ țevi.

RACORD = PiesĂŁ (constituitĂŁ din una sau din douĂŁ pĂŁrți tubulare cu piulițe) cu care se face legĂŁtura ĂŽntre douĂŁ conducte

 

tu ce stii ca ar insemna un RACORD ? eu ma refeream la oricare din variantele de mai sus :)

 

dupa cum vezi aici : http://media.photobucket.com/image/termost.../broke001-1.jpg intre partea din dreapta a termostatului si furtun exista acea piesa de legatura. are acea parte din plastic cu 4 picioruse, corpul ei si siguranta.

 

despre ea vorbeam.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Ca sa numai deschid alt topic postez si eu aici problema mea, mi se incalzeste motorul foarte greu si cand dau drumul la clima scade spre 70 grade sa spumen. Azi dimineata au fost cam 5 grade si am lasat masina pornita vreo 5 min si am mai mers vreo 15 min si nu a ajuns nivelul la jumatate. Weekendul trecut am tras o tura pana la munte si in anumite zone nu era la mijloc(banuiesc ca din cauza frigului). Ventilatorul cand pornesc masina trebuie sa porneasca si el? Banuiesc ca ar fi termostatul dar am citit mai sus ca ar fi 2. Sa fie vb despre cel mare la mine?. Aaaaaa si era sa uit abia abaga caldura inauntru. Sa fie locat pe deschis.
Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care au trecut prin situatie: Exista sansa ca atunci cand nivelul la lichid e sub minim sa se intample cele descrise mai sus? La mine de exemplu scade putin din temp la motor in momentul in care pornesc masina(asta la sub 10-15 grade afara). Sa spunem ca am oprit masina dupa ce ea a ajuns la optim(85 de grade la 318d). Las masina oprita 15 min. Pierde maxim 5 grade deci acul tot cam pe mijloc ramane. Apoi pornesc. Initial imi indica 80...dupa 10 sec acul imi scade pana pe la vreo 70 si putin. Am termostatul blocat? Mie in 20 min imi cam ajunge la optim mergand prin trafic semi-aglomerat deci nu acuz aceleasi probleme ca si cei care au avut termostatul blocat pe deschis. Insa dupa cum am mai spus, la mine nivelul e sub minim la lichid. Afecteaza(sau determina) acest lucru in vreun fel comportamentul descris? Daca e sa completez pot sa o fac cu 50% lichid de racire si 50% antigel?! Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

RACORD = Element de legătură ĂŽntre două părți ale unui sistem tehnic

RACORD = Tub flexibil, țeavă de legătură ĂŽntre două țevi.

RACORD = Piesă (constituită din una sau din două părți tubulare cu piulițe) cu care se face legătura ĂŽntre două conducte

 

eu vad ca in cele 3 definitii ale tale, acea piesa ar trebuii sa faca legatura intre un A si un B...la tine cum e?! :)

 

daca imi arati termostatul , ala nu e racord...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

chiar nu intelegi nimic. chiar daca iti este desenat.

 

hai ca restul au inteles. o lasam asa !!!

 

nu trebuie sa te basici asa poate omul nu se pricepe ca si mine si vrea sa scape doar cu schimbarea antigelului

Ei, POIUYT nu e chiar nepriceput...are multa experienta cu E46 si multe sfaturi bune. Eu in schimb nu inteleg obiectul discutiei...fie ca il numim racord, adaptor sau hai mufa tot aia e. Pe forumuri in engleza lumea se refera la astfel de componente ca fiind "adaptors". Insa eu zic sa sunt sinonime in contextul de fata! Nu e subiect de cearta :) !

Link to comment
Share on other sites

chiar nu intelegi nimic. chiar daca iti este desenat.

 

hai ca restul au inteles. o lasam asa !!!

 

 

si ala care l-ai desenat face parte din termostat, nu exista ca piesa separata...in fine... :lol:

am sa stiu pe viitor cum sa ma port cu posturile tale...atata polemica pt nimic... :)

Link to comment
Share on other sites

nu am creat polemica. o sa rezum ca sa intelegi ... ok ?

 

 

eu am dat 50 euro pe termostat + garnitura + surub + racord

tu vinzi cu 22 euro...da ? si eu intrebam daca intra in 22 euro si ganitura si surubul si racordul.

la mine in 50 euro intrau toate :)

...atata tot !!!

Link to comment
Share on other sites

te certi degeaba cu poyut.scrii mult dar nu ce trebuie.si aia cu in romania nu gasiti s-a defilat de la ala cu a6-le cu "clima bizonica". si vezi ca acolo unde ai scris ca ai primit cu termostatul si 8 si9 si etc mai aveai unpic si ne spuneai ca ti-au dat si _chiulasa_ inpret. bafta!!
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...st&p=931087

asta. uita-te si tu cate ti-au dat de 49.65 euro. ce drac ma ? tu crezi ca in spania e luna cadourilor sau ne iei de fraieri? iar acel racord nu exista ca piesa separata asa cum ti s-a mai spus. face parte din termostat. daca tu ai vrut sa vezi cum arata pe dinauntru nu inseamna ca esti inventator

Link to comment
Share on other sites

...te inseli ! mi-au spus ca imi sapa fundatia la casa daca cumpar un termostat.

 

daca POIUYT probabil a inteles peste ce s-a pus ceata :lol: ... tu ce nu ai inteles din ce am scris eu ?

Probabil ca polemica a luat scantei de la cuvantul "racord". Acel element nefiind o piesa independenta ci parte a termostatului poate era mai bine sa fie numit adaptor sau ma rog ce altceva...oricum...nu era motiv de aprindere :) ! Acum...daca vreau sa completez...e rau daca pun 50/50?

Link to comment
Share on other sites

nu cearta lor ma frapeaza ci faptul ca o seama dintre astia care sunt la mii de km de aici au impresia ca sunt mai altfel si asta numai pt ca ei cred ca nu ii poate turna nimeni cine sunt ei de fapt. Edited by pedro
Link to comment
Share on other sites

pentru <pedro>

POIUYT la postarea #141 a pus o poza...da ?

Intre piesa respectiva si furtun mai exista o piesa...da ?

Eu am dat 50 euro pe ce vezi in poza lui POIUYT [termostat + surub] plus garnitura si racord...da ?

 

eram curios daca eu am dat dublu doar fiindca mi-au mai dat o garnitura si acel racord.

 

 

sper ca acum m-ai inteles. daca nu...

 

nu cearta lor ma frapeaza ci faptul ca o seama dintre astia care sunt la mii de km de aici au impresia ca sunt mai altfel si asta numai pt ca ei cred ca nu ii poate turna nimeni cine sunt ei de fapt.

 

cine sunt eu de fapt ? :)

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

eram curios daca eu am dat dublu doar fiindca mi-au mai dat o garnitura si acel racord.

 

daca comanzi termostatul original de exemplu, iti vine decat corpul mare(termostatul) + aerisitor ,adica 8+9...

ce ai primit tu in plus este piesa 10 ,un oring de 5ron (care original vine separat) si atat :)

 

acel "racord" face parte din 8+9 :lol:

 

simplu nu!? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.