Jump to content

Filtru epurator - localizare, ce rol are, cand trebuie schimbat


pavel_marius

Recommended Posts

salutare ,filtrul epurator nu are nicio legatura cu nimic ;ambreiaj;turbo ;arcuri ;si alte ] filtrul epurator este de 2 feluri cu filtrare de burete si long life care nu se inlocuieste ,si un filtru epurator nu se va blocA NICIODATA ,POTI VEDEA DACA ESTE ULEI IN ZONA TURBINEI ESTE O CAUZA A FILTRULUI EPURATOR ,SANATATE
Link to comment
Share on other sites

Hai ca o clarificam pana la urma. Eu socot ca am nevoie de elementul pe care am scris cu rosu "element filtrare" ; OIL SEPARATOR - cum ii spui tu.

La reprezentanta au zis ca nu este bun codul de la pozitia 15.

 

Daca grozadan poate sa-mi furnizeze filtrul respectiv (asta daca imi confirmati si voi ca de el este nevoie) atunci o sa aiba sigur un cumparator;

la reprezentanta pretul este de 204 ron (dar au specificat ca este vorba de alt reper). M-ar fi interesat sa fie sita in loc de pasla, dar daca nu se poate cumpar si eu ce gasesc.

 

Daca cei de la reprezentanta nu stiu ce sa-mi spuna de la restul nu am pretentii.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

Ei sunt parsivi... reperul 15 OIL SEPARATOR P/N 11127799367 e doar filtrul de plastic (nu site sau alte minuni)... reperul 11 este carcasa + filtru.. e mai scump... in mod normal cand inlocuiesti inlocuiesti cu tot cu carcasa respectiva, are si aia o garnitura... dar eu am schimbat doar "reperul" 15 de la grozadan. Poti merge si tu cu acest cod.. cu part numberul de mai sus sa-l comanzi, daca le dai P/N nu mai au ce comenta.

 

baronu: la fel cum a stricat si ambreiajul la diversi oameni. Pe bune.. il aveam in buzunarul de la camasa cand schimbam filtruil si cand am pus jos filtru a cazut telefonu pe beton...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

baronu: la fel cum a stricat si ambreiajul la diversi oameni. Pe bune.. il aveam in buzunarul de la camasa cand schimbam filtruil si cand am pus jos filtru a cazut telefonu pe beton...

 

da. tare asta!

la fel cu o sa ma ingras si eu din cauza ta! ca m-ai facut sa mor de ras.(si rasul cica ingrasa)

Link to comment
Share on other sites

Revenind la CDV m-am uitat peste cateva DIY si am vazut cum se face faza. Insa toti spun ca dupa ce faci operatiunea e recomandat sa aerisesti instalatia...imi spune si mie cineva cum se face asta? Si unde e vasul de alimentare cu fluid ca in timp ce fac aerisirea sa mentin nivelul la fluid...help anyone?!
Link to comment
Share on other sites

Hai ca o clarificam pana la urma. Eu socot ca am nevoie de elementul pe care am scris cu rosu "element filtrare" ; OIL SEPARATOR - cum ii spui tu.

La reprezentanta au zis ca nu este bun codul de la pozitia 15.

 

Daca grozadan poate sa-mi furnizeze filtrul respectiv (asta daca imi confirmati si voi ca de el este nevoie) atunci o sa aiba sigur un cumparator;

la reprezentanta pretul este de 204 ron (dar au specificat ca este vorba de alt reper). M-ar fi interesat sa fie sita in loc de pasla, dar daca nu se poate cumpar si eu ce gasesc.

 

Daca cei de la reprezentanta nu stiu ce sa-mi spuna de la restul nu am pretentii.

azi am comandat unui ami pe 525 ca al meu.130 ron fara carcasa.sunt curios ce model vine. de pasla sau plastic.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa ma bag si eu ca musca-n.....

Deci eu am un 316i din 2000 si am unele din simtomele descrise aici,adica la plecarea de pe loc se subtureaza intai si pleaca mai greu asta daca plec mai usor ca daca o turez din prima pe la 2000 si ceva de ture pleaca bine si al doilea lucru e la decelerare,adica daca trebuie sa franez mai tare si scot imediat din viteza se subtureaza de cateva ori pe la 4-500 de ture si revine inapoi la 900 de ture si ramane asa...Debitmetrul l-am schimbat acum vreo luna,supapa pcv am schimbat-o si pe aia prin octombrie,furtunele le-am controlat si sunt in regula,filtrele sunt schimbate toate de curand....Mai ramane varianta cu sonda lambda sau cu filtrul asta epurator,asta daca e si la benzina sau numai pe diesel ca nu am inteles inca.....Voi ce ziceti???

eu l-am schimbat si la 316 ca mi se aprindea engine ceeck si noroc cu un prieten mare specialist in bmw ca mi-a spus, ca dupa tester trebuia sa schimb sonda lambda .inainte mergea neregulat la relanti si se aprindea becul atat.acum toarce ca o felina.sa verifici si furtunele de cauciuc ce merg la epurator!

Link to comment
Share on other sites

, sau macar sa o mute la bancuri, fun, chestii d astea

 

 

Exista un topic dedicat, "mecanica /principii de baza", ceva de genul asta.

parerea mea ca discutia cu separatorul de ule (epuratorul) nu mai are nici o legatura cu tema topicului.

Link to comment
Share on other sites

, sau macar sa o mute la bancuri, fun, chestii d astea

 

 

Exista un topic dedicat, "mecanica /principii de baza", ceva de genul asta.

parerea mea ca discutia cu separatorul de ule (epuratorul) nu mai are nici o legatura cu tema topicului.

 

 

Trebuie sa citesti mai intai topicul respectiv.Vei vedea ca se potriveste. <_<

 

 

edit

 

 

Adica asta

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...canica+discutii

 

Nu stiu de ce nu este sticky.post-66-1236291653.gif

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

, sau macar sa o mute la bancuri, fun, chestii d astea

 

 

Exista un topic dedicat, "mecanica /principii de baza", ceva de genul asta.

parerea mea ca discutia cu separatorul de ule (epuratorul) nu mai are nici o legatura cu tema topicului.

 

 

Trebuie sa citesti mai intai topicul respectiv.Vei vedea ca se potriveste. <_<

 

 

edit

 

 

Adica asta

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...canica+discutii

 

Nu stiu de ce nu este sticky.post-66-1236291653.gif

merci de sfat .ma distrez pe cinste cu bendixul de la servodirectie

Link to comment
Share on other sites

azi am comandat unui ami pe 525 ca al meu.130 ron fara carcasa.sunt curios ce model vine. de pasla sau plastic.

 

Daca vine din plastic sa-mi spui si mie codul sa incerc la reprezentanta in Bucuresti. Poate pui si poze sa vedem cum trebuie sa arate cel de plastic. (cu cel de pasla sunt lamurit).

Link to comment
Share on other sites

azi am comandat unui ami pe 525 ca al meu.130 ron fara carcasa.sunt curios ce model vine. de pasla sau plastic.

 

Daca vine din plastic sa-mi spui si mie codul sa incerc la reprezentanta in Bucuresti. Poate pui si poze sa vedem cum trebuie sa arate cel de plastic. (cu cel de pasla sunt lamurit).

 

Vezi aici poze cu filtru vechi si filtrul nou... ia codul

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=323388

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=400440

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=407848

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

Piesa 11 capac + filtru BREATHER 11127799225 vine sigur filtrul de plastic

sau piesa 15 doar filtrul OIL SEPARATOR 11127799366 vine sigur filtru de plastic

E codul de la piesa de pe e60. Eu am comandat filtru dupa codul de la piesa de pe e60 si am pus pe e39 si s-a potrivit perfect.

Link to comment
Share on other sites

Am comandat - la mine difera ultima cifra (si la piesa 11 si la 15)

Costa 107 Ron la reprezentanta si vine in 5 zile.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

Sper sa mearga si la E46 nu doar la E39 si E60

Au zis ca nimeni nu a mai comandat piesa asta din 2006 si nu o au pe stoc <_<

Fuge lumea de reprezentante - vad ca asta e boala generala; nu depinde de marca.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

is prosti... spune-mi ce se deterioreaza la un plastic ?!?!??!! la aia de pasla normal... se imbiba cu ulei si trebuie schimbat, da ala de plastic.. eventual il speli.. daca mergi pe ulei pana e ars uleiul.

 

Motanu: in ce link ai pus tu e cel de plastic, trebuie sa-ti vina de plastic

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.