Jump to content

Filtru epurator - localizare, ce rol are, cand trebuie schimbat


pavel_marius

Recommended Posts

1. nu mecanicul de la reprezentanta BMW stie cand trebuie schimbat un consumabil, sau un filtru.

2. intrebati pe un inginer sef, sau pe un sef de service.

3. intotdeauna sa va arate un document oficial BMW cu intervalul de schimb la filtrul X, cureaua Y sau furtunul Z

Link to comment
Share on other sites

Revenind la CDV m-am uitat peste cateva DIY si am vazut cum se face faza. Insa toti spun ca dupa ce faci operatiunea e recomandat sa aerisesti instalatia...imi spune si mie cineva cum se face asta? Si unde e vasul de alimentare cu fluid ca in timp ce fac aerisirea sa mentin nivelul la fluid...help anyone?!

 

Daca nu curge mult lichid(si nu ar trebui sa curga decat poate o picatura, si aia "prelinsa", ca doar tii cu degetul pe tevi) nu trebuie aerisit. Iar rezervorul e comun cu cel al lichidului de frana. Deci e lichid de frana.

 

 

App, din ce ziceti voi, filtrul poate exista si la benzinare. Cel putin mie asa mi-a zis unul de la service(e drept, nu BMW service). Insa nu vad de ce nu ar exista filtru epurator si la benzina ..

Link to comment
Share on other sites

Revenind la CDV m-am uitat peste cateva DIY si am vazut cum se face faza. Insa toti spun ca dupa ce faci operatiunea e recomandat sa aerisesti instalatia...imi spune si mie cineva cum se face asta? Si unde e vasul de alimentare cu fluid ca in timp ce fac aerisirea sa mentin nivelul la fluid...help anyone?!

 

Daca nu curge mult lichid(si nu ar trebui sa curga decat poate o picatura, si aia "prelinsa", ca doar tii cu degetul pe tevi) nu trebuie aerisit. Iar rezervorul e comun cu cel al lichidului de frana. Deci e lichid de frana.

 

 

App, din ce ziceti voi, filtrul poate exista si la benzinare. Cel putin mie asa mi-a zis unul de la service(e drept, nu BMW service). Insa nu vad de ce nu ar exista filtru epurator si la benzina ..

 

Daca il gasesti la benzinarie sa ne zici si noua la care <_<, dar mai mult ca sigur mecanicul tau se gandea la alte filtre de genu cum sunt acelea pt. benzina mici si transparente.

 

Filtru epurator nu cred ca vei gasi la nici o benzinarie din tara.

Link to comment
Share on other sites

Motanu: in ce link ai pus tu e cel de plastic, trebuie sa-ti vina de plastic

 

<_< :) Da - dar eu am comandat ce ai pus tu in link. E un risc pe care mi-l asum. Eu l-am intrebat pe cel de la piese de la reprezentanta daca codul pt. E46 e de pasla sau plastic si a zis ca nu stie. Asa ca am comandat codul pus de tine. Daca nu se potriveste comand si codul meu. Voi fi mai sarac cu 107 ron dar macar vom sti ca filtrul care merge pe E60 si E39 nu merge si pe E46.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

BMW-urile nu au boli. Doar soferii lor, unii

 

 

Te inseli amarnic,au nenumarate boli.....

 

Toate marcile au bubele lor insa sa spui ca BMW-urile au nenumarate boli e exagerat... <_< ! Mai ales ca muuuuulte boli is cauzate fie de tipul de sofat fie de "talentul" de a nu inlocui ceva la timp....sau deloc chiar...nu mai spun de nenumaratele improvizari("las-o ca merge si asa")! Am I right?!

Link to comment
Share on other sites

BMW-urile nu au boli. Doar soferii lor, unii

 

 

Te inseli amarnic,au nenumarate boli.....

 

Toate marcile au bubele lor insa sa spui ca BMW-urile au nenumarate boli e exagerat... <_< ! Mai ales ca muuuuulte boli is cauzate fie de tipul de sofat fie de "talentul" de a nu inlocui ceva la timp....sau deloc chiar...nu mai spun de nenumaratele improvizari("las-o ca merge si asa")! Am I right?!

 

Nu nu ai,nu este normal ca de ex la un seria 5 din 2005 sa fie "pom de craciun" pe bord....Motorul,cutia,tabla sunt dementiale la bmw dar restul e varza.....Este o masina pt cineva care are foarte multi bani si care isi permite sa piarda timpul in service.

Link to comment
Share on other sites

Daca citesti pe forum ti se pare ca BMW-ul e o masina mai mult defecta, dar ia gandeste, utilizatorii se plang si cer ajutor ca nu le merge ceva si as putea sa zic ca din 25.000 de mebri poate undeva la 1000 daca s-au plans de situatii reale unde de vina este masina, si 1000 cred ca-s multi.

 

Cati or mai fi cu BMW si ii doare in cot de forum pt ca nu au probleme cu masinile lor.

 

Normal cand intri intr-un spital ti se pare ca toata lumea e bolnava, dar de fapt cei care trec pe langa spital nici nu le pasa. Cam asa e si cu masina ti-a picat o piesa si poate de atunci suspectezi toate BMW-urile de aceiasi boala, cum stau si ma gandesc eu ca o sa trebuiasca sa schimb turbo la un moment dat, boala recunoscuta. Asta pt ca nimeni pe forum nu a venit sa zica ca el nu a avut probleme cu turbina si are deja 250.000 km (cred ca sunt destule).

 

Intra pe orice forum si ai sa vezi ca si Mercedes-urile si Audi sunt varza, pt ca pe forum oamenii isi impartasesc cu preponderenta problemele, ca la spital, daca s-ar lauda cu cat de fiabile sunt si ce bune sunt masinutile lor ar sari unii sau alti ...bla..bla..bla.

Edited by ionatan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Motanu: in ce link ai pus tu e cel de plastic, trebuie sa-ti vina de plastic

 

<_< :) Da - dar eu am comandat ce ai pus tu in link. E un risc pe care mi-l asum. Eu l-am intrebat pe cel de la piese de la reprezentanta daca codul pt. E46 e de pasla sau plastic si a zis ca nu stie. Asa ca am comandat codul pus de tine. Daca nu se potriveste comand si codul meu. Voi fi mai sarac cu 107 ron dar macar vom sti ca filtrul care merge pe E60 si E39 nu merge si pe E46.

 

Eu la grozadan am comandat dupa codul de pe realoem, adica acelas cod..

la e46 mi se pare ca carcasa filtrului e putin diferit.. adica in oglinda, sau ceva de genu, dar filtrul nu difera.

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

si ce te-a nemultumit la partea electrica? culoarea la beculete?

 

 

*Nu mai da reply la postul anterior.

 

 

Daca vrei sa ne luam la misto ne luam pana maine diminetza,eu mi-am spus parerea daca te deranjeaza nu mai citi,poate am avut eu ghinion cu masina,dar majoritatea prietenilor mei au bmw,si au o gramada de probleme,eu cred ca aici spunem pareri nu le impunem.....dar probabil ca esti un posesor de urs(chiar daca la semnatura scrie altceva) si te costa 100 ron o reparatie la masina+30 ron piesa defecta.

 

Daca citesti pe forum ti se pare ca BMW-ul e o masina mai mult defecta, dar ia gandeste, utilizatorii se plang si cer ajutor ca nu le merge ceva si as putea sa zic ca din 25.000 de mebri poate undeva la 1000 daca s-au plans de situatii reale unde de vina este masina, si 1000 cred ca-s multi.

 

Cati or mai fi cu BMW si ii doare in cot de forum pt ca nu au probleme cu masinile lor.

 

Normal cand intri intr-un spital ti se pare ca toata lumea e bolnava, dar de fapt cei care trec pe langa spital nici nu le pasa. Cam asa e si cu masina ti-a picat o piesa si poate de atunci suspectezi toate BMW-urile de aceiasi boala, cum stau si ma gandesc eu ca o sa trebuiasca sa schimb turbo la un moment dat, boala recunoscuta. Asta pt ca nimeni pe forum nu a venit sa zica ca el nu a avut probleme cu turbina si are deja 250.000 km (cred ca sunt destule).

 

Intra pe orice forum si ai sa vezi ca si Mercedes-urile si Audi sunt varza, pt ca pe forum oamenii isi impartasesc cu preponderenta problemele, ca la spital, daca s-ar lauda cu cat de fiabile sunt si ce bune sunt masinutile lor ar sari unii sau alti ...bla..bla..bla.

 

Parerea mea este ca sunt masini mult mai fiabile decat bmw(si imi pare rau ca zic asta),iar de la o vreme toate piesele sau majoritatea lor sunt consumabile si nu e normal sa fie asa,si toate bmw-urile sunt gemene,au aceleasi probleme.

Link to comment
Share on other sites

dar probabil ca esti un posesor de urs(chiar daca la semnatura scrie altceva) si te costa 100 ron o reparatie la masina+30 ron piesa defecta.

 

Probabil. La fel, probabil ca tu sa ai un BMW neingrijit(a se citi rabla) si vii si generalizezi dupa masina ta.

Si eu nu te luam la misto. Uite ce ziceai tu "nu este normal ca de ex la un seria 5 din 2005 sa fie "pom de craciun" pe bord...."

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

adevaru e ca daca dati pe masina cu 2-3000 de euro sub pretul pietei..si le luati de la oameni ce dezmembreaza, vopsesc,au service-uri auto, samsari si asa mai departe, pe undeva e firesc sa va luati teapa... si sa veniti pe forum sa va plangeti ca bmw nu e fiabil... o sa vedeti.. ca bagat in masina in reparatii, diferenta de bani care ati aconomisito luand masini "tzipla" .... si dupa aia nu va mai cade nimic...

 

Coincidenta ? nu cred ...

Link to comment
Share on other sites

adevaru e ca daca dati pe masina cu 2-3000 de euro sub pretul pietei..si le luati de la oameni ce dezmembreaza, vopsesc,au service-uri auto, samsari si asa mai departe, pe undeva e firesc sa va luati teapa... si sa veniti pe forum sa va plangeti ca bmw nu e fiabil... o sa vedeti.. ca bagat in masina in reparatii, diferenta de bani care ati aconomisito luand masini "tzipla" .... si dupa aia nu va mai cade nimic...

 

Coincidenta ? nu cred ...

 

Ai MARE dreptate.

Link to comment
Share on other sites

Degeaba te superi, insa "restul e VARZA" e un neadevar. Exemplifica, nu doar spune ceva ca apoi sa arunci vorbe de genul "mi se face sila".

 

Si chestia cu ai dat 9500e, teste, blabla, e cum ai spus tu: Probabil.

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

...poate am avut eu ghinion cu masina,dar majoritatea prietenilor mei au bmw,si au o gramada de probleme...

 

Si eu am avut o gramada de probleme cu masina, cand am cumparat-o.

Problemele erau din cauza proprietarilor dinaintea mea care nu au avut grija de ea. Practic, si-au batut joc de masina.

Cu rabdare, am inceput sa inlocuiesc tot ce era stricat sau pus in bataie de joc, pe masina.

Bineinteles, ca incerc sa-mi remediez singur problemele, si doar daca nu ma pricep ma duc la mecanic si stau cu el !

Acum, nu stiu cum sunt prietenii astia ai tai care au probleme cu masinile lor... dar eu, daca imi schimb pivotii, incerc sa menajez masina si evit pe cat posibil gropile (nu intotdeauna reusesc, dar incerc !!!), cand schim uleiul schimb si filtrul de ulei si filtrul de aer (recomandat ar fi si cel de combustibil si eventual cel de polen), la fel cu placutele de frana, le-ai schimbat schimba si lichidul de frana (e valabil si invers, schimb lichidul de frana schimb si placutele)... si lista poate continua.

Poate ti se par costisitoare tot ce am enumerat mai sus, dar astfel afli sau previi alte probleme.

 

Eu unul sunt de parere, ca daca ai grija de masina, ea nu iti va crea probleme.

Link to comment
Share on other sites

...poate am avut eu ghinion cu masina,dar majoritatea prietenilor mei au bmw,si au o gramada de probleme...

 

Si eu am avut o gramada de probleme cu masina, cand am cumparat-o.

Problemele erau din cauza proprietarilor dinaintea mea care nu au avut grija de ea. Practic, si-au batut joc de masina.

Cu rabdare, am inceput sa inlocuiesc tot ce era stricat sau pus in bataie de joc, pe masina.

Bineinteles, ca incerc sa-mi remediez singur problemele, si doar daca nu ma pricep ma duc la mecanic si stau cu el !

Acum, nu stiu cum sunt prietenii astia ai tai care au probleme cu masinile lor... dar eu, daca imi schimb pivotii, incerc sa menajez masina si evit pe cat posibil gropile (nu intotdeauna reusesc, dar incerc !!!), cand schim uleiul schimb si filtrul de ulei si filtrul de aer (recomandat ar fi si cel de combustibil si eventual cel de polen), la fel cu placutele de frana, le-ai schimbat schimba si lichidul de frana (e valabil si invers, schimb lichidul de frana schimb si placutele)... si lista poate continua.

Poate ti se par costisitoare tot ce am enumerat mai sus, dar astfel afli sau previi alte probleme.

 

Eu unul sunt de parere, ca daca ai grija de masina, ea nu iti va crea probleme.

 

Sunt de acord cu tine,mie de ex nu imi place sa imi bat joc de o masina indiferent ca este a mea sau a firmei sau...,eu am luat-o si intr-un an am bagat 2500 E in ea,mi-au cazut nenumarate lucruri la masina,am facut-o acum am probleme cu senzori si cu niste bucsi de pe spate.Sunt multi tarani posesori de bmw care nu au grija de ele!

Link to comment
Share on other sites

Nu va suparati ca intreb: Ce legatura au toate astea cu filtrul epurator? Sau postati unde va este mai comod?

Eu m-am inscris la acest topic pt. ca ma intereseaza filtrul epurator; si 8/10 posturi nu au legatura cu el. Cred ca abuzati de intelegerea moderatorilor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.