Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

bmw 520i, fabricatie 11.1991, prima inmatriculare 07.1992, motor tip 206S2, 1991 cmc, a iesit EURO2. Aveti grija cand face testul de noxe sa iasa EURO2, ca altfel va treziti ca va da EURO1 sau NONEURO. In brief la mine nu scria nimic la norma de poluare, ma asteptam sa iasa NONEURO. Ca informatie sigura: RAR-ul tine cont numai de ce scrie in brief sau alte documente recunoscute oficial sau de tipul de motor si (posibil) de anul de fabricatie al masinii. Ce Schussel Numer are pe talon sau ce catalizator... nu conteaza pentru stabilirea normei EURO. Bafta si la restul.

 

la mine a fost ceva de genul :

"bmw 316i din 95... da, euro 2 este masina"

exact acestea au fost cuvintele celor de la rar.

fara nici macar sa se uite la alte lucruri.

Link to comment
Share on other sites

Exact ce spuneam mai devreme: daca noxele iasa prost, RAR-ul mai taie cate un EURO, chiar daca in acte este precizat alceva. Nimeni de la RAR insa nu spune: du-te si mai regleaza motorul sau schimba catalizatorul si dupa aia vii iarasi. Grija mare la rezultatul de la noxe, merge cu dosarul si influenteaza norma de poluare. Daca noxele iasa mai bine, RAR-ul nu pune insa nici un EURO. Traim in Romania...
Link to comment
Share on other sites

Asa e, cu cateva posturi in urma e o lista:

164E1 - Non Euro

164E2 - Euro 2

184E1 - Non Euro

184E2 - Euro 2

 

 

azi am venit de la RAR

184e1 din 03/92 A IEsIT EURO1

:)

cum naiba?? ca eu am 184e1 din 04/92 si mi-au zis aia ca e non euro...

 

 

mai e un tip in oras, al lui e din 02/92 si a iesit tot euro1, 18e1

Link to comment
Share on other sites

Blade, suntem in aceeasi situatie, doar ca a mea e 3/93. Am facut consultanta cu datele trimise la Bucuresti, mi-a venit raspuns a doua zi ca e euro2. Lasa palpitatiile

 

stii care e faza...ca un preten are un 320i coupe si ala sigur e euro 2 si lu i-a zis cineva ce a fost la rar aici in brasov si care a intrebat pacolo de masina si i-a zis de serile motoarelor ca daca are S2 ala in coada e euro 2 zigur restu le baga la euro 1 sau non euro.pana la urma sa fie macar euro 1 ca asa imi comvine oarecum sa platesc....tu ai raspunsu de la rar? sau de la autotest???

Link to comment
Share on other sites

Ma ajuta si pe mine cineva cu norma la:

318is

03/96

Motor M44 cod 194S1

 

Multumesc

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...st&p=499586

deci....euro 2 :)

 

Multumesc pentru promptitudine. Stiu pe de rost tot topicul (eu l-am deschis :) ), dar n-am gasit niciunde codul 194S1 ci doar 184S1. Oricum, si eu sunt aproape convins ca e Euro 2.

Merci inda odata !

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca depinde de ei neaparat. Sunt tari in care cerintele legate de norma de poluare nu sunt atat de aspre ca la noi sau mai rau, ca in Germania. Exemplu sunt Italia si Franta. Am cumparat Ford Mondeo 2001 1,8i din Franta, Euro 3 clar. Aceeasi masina, acelasi motor, aceiasi kw, am luat-o din Germania cu Euro4. Explicatia la care m-am gandit e ca pt tarile care nu au pretentii la norma de poluare s-a intarziat putin cu generatia noua de catalizatoare cand s-a facut tranzitia.
Link to comment
Share on other sites

Ok ...

Am trecut de RAR.

BMW 316i din 10. 1993 serie motor 164 E1 in acte de germania schtadossssssssfffaaarm E2 este EURO 1. (dupa baza de date RAR).

ingineru a zis ca dupa noxe ar fi NON EURO ...dar nu conteaza noxele....

Deci poate ajuta pe cineva informatia!

 

Maine merg si eu la rar si am aceiasi serie motor 164 E1, tot din 93. Mai facut sa stau linistit ca de 3 sapt stau ca pe ace. Ms mult de informatie si sa stapanesti pisicutza sanatoasa.

Link to comment
Share on other sites

proaspat venit de la rar ...

 

masina bmw 316i ,16 benzina ,73 kw

cod motor 164 e1

an fabricatie 1993 luna a 4 a

prima inmatriculare 05.1993

 

am facut cerere pentru a vedea exact ce norma de poluare are

(inginerul de acolo mia zis ... e sigur e1 ca euro 2 nu are cum sa fie din cauza codului motor )

 

primesc rezultatul : masina este euro 1 adik o taxa de poluare in valoare de 438 euro lucru care e f bun :)

 

Am si eu exact aceleasi date la masina 316i din aprilie 1993. cod motor 164 e1 si la rar mia iesti Non euro. Cum e posibil? Astept un raspuns de la bucuresti sapt asta si spers a vina un raspuns bun. Deci am fix aceiasi masina ca a ta si tie tia dat euro 1 si mie non euro. Sunt la limita cu nervii. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.