Jump to content

Dilema


tiger1

Recommended Posts

Buna seara!

Ceea ce o sa va intreb nu are nici o legatura cu rivalitatea diesel vs benzina!

Rivalitatea in inima mea se bate intre doua masina:

bmw 325ci 2005 vs bmw 120d 2005

Nu castig f multi bani asa ca ma intereseaza partea financiara.

Eu fac 10.000km maxim 12.000km cu iesirile "mari" din concediu pe care mi le-am propus, km sunt pe an.

Calitatile masinilor sunt impartite, dar eu am dedus asta:

seria 1 este o masina foarte buna, dar are minus mare la aspect si spatiul din spate...cei de la bmw au incercat sa faca un bmw mic dar nu au reusit, orice ar spune posesorii de seria 1. Usile din spate sunt cele mai mici usi pe care le-am vazut ...exceptand c1...107...care intra in alta clasa.

Minusul pe care il gasesc la 325ci este...consumul ridicat si la un mers lejer...pe care il inteleg datorita cilindreei.

Stiu foarte bine ca o masina sh este o "loterie", nu pot sti cum a mers cel dinaintea mea cu acea masina asa ca mai am o teama la turbina unui diesel <_<, o turbina ma costa 2000 euro lejer...la benzinar nu imi pica aceasta turbina pentru ca nu are...dar se compnseaza suma de 2000 de euro in 4 ani prin diferenta de consum de combustibil.

Dupa 4-5 ani si asa o sa imi cumpar altceva...dar vreau ca 4 ani sa nu intervina costuri mai mari decat o revizie de 1500-2000 ron si combusitbilul pentru traseu :).

Voi ce credeti?

Link to comment
Share on other sites

Buna seara!

Ceea ce o sa va intreb nu are nici o legatura cu rivalitatea diesel vs benzina!

Rivalitatea in inima mea se bate intre doua masina:

bmw 325ci 2005 vs bmw 120d 2005

Nu castig f multi bani asa ca ma intereseaza partea financiara.

Eu fac 10.000km maxim 12.000km cu iesirile "mari" din concediu pe care mi le-am propus, km sunt pe an.

Calitatile masinilor sunt impartite, dar eu am dedus asta:

seria 1 este o masina foarte buna, dar are minus mare la aspect si spatiul din spate...cei de la bmw au incercat sa faca un bmw mic dar nu au reusit, orice ar spune posesorii de seria 1. Usile din spate sunt cele mai mici usi pe care le-am vazut ...exceptand c1...107...care intra in alta clasa.

Minusul pe care il gasesc la 325ci este...consumul ridicat si la un mers lejer...pe care il inteleg datorita cilindreei.

Stiu foarte bine ca o masina sh este o "loterie", nu pot sti cum a mers cel dinaintea mea cu acea masina asa ca mai am o teama la turbina unui diesel <_<, o turbina ma costa 2000 euro lejer...la benzinar nu imi pica aceasta turbina pentru ca nu are...dar se compnseaza suma de 2000 de euro in 4 ani prin diferenta de consum de combustibil.

Dupa 4-5 ani si asa o sa imi cumpar altceva...dar vreau ca 4 ani sa nu intervina costuri mai mari decat o revizie de 1500-2000 ron si combusitbilul pentru traseu :).

Voi ce credeti?

seara buna!

325ci cu siguranta.benzina e benzina,senzatii,demaraje,putere...daca minusul e decat consumul avand in vedere ca faci doar 12k,ia-ti 325ci.merita!

masina mea e din '95 si sunt multumit,am facut 5000km in doar o luna.eu unul nu-i inteleg pe cei care dau o gramada de bani pe masina,iar motorizarea doar 1.8,2.0litri.probabil ca prefera comfortul in locul cailor putere.

nu te mai gandi ca pica turbina sau...la mine un logan 1.5dci 85cp masina mea de servici ...atentie...la 1800km s-a rupt cureaua de distributie si i-a schimbat motorul cu totul,nici rodajul nu il facusem,s-au mirat si cei de la service.

e bmw,nu dacie asa ca stai linistit.

Link to comment
Share on other sites

eu aleg varianta benzina .

 

1. faci km putini pentru un diesel

 

2. ai zis ca esti amator de calatorii , 325-ul e mai spatios.mai confortabil,mai puternic

 

3. intretinere relativ mai ieftina plus faptul ca deja stai cu frica ca iti pica turbina (elimini teama)

 

Diferenta la consum este de vreo 4 l ... adica aproximativ 300 de euro la 10.000 km . Plus ca se vede ca nu iti place seria 1 (nu iti place aspectul in general) . Sa iti iei o masina care nu iti place nu prea e normal

Link to comment
Share on other sites

Pai ne-ai pus sa COMPARAM cocostarci cu surubelnite <_<

 

Pai 325ci are targetul ei, iar 120d se adreseaza altora.

Locul din spate este aproape la fel de mic la ambele.

Daca iti trebuie masina mai mult in oras...cumpara 120d. Are consum mult mai redus, cuplu mare, dimensiune mai mica.

Daca ai multi prieteni sau ai pe unde sa iti plimbi prietena ia-ti 325ci. E mai nasol sa o lasi decapotata prin oras...

Link to comment
Share on other sites

Buna seara!

Ceea ce o sa va intreb nu are nici o legatura cu rivalitatea diesel vs benzina!

Rivalitatea in inima mea se bate intre doua masina:

bmw 325ci 2005 vs bmw 120d 2005

Nu castig f multi bani asa ca ma intereseaza partea financiara.

Eu fac 10.000km maxim 12.000km cu iesirile "mari" din concediu pe care mi le-am propus, km sunt pe an.

Calitatile masinilor sunt impartite, dar eu am dedus asta:

seria 1 este o masina foarte buna, dar are minus mare la aspect si spatiul din spate...cei de la bmw au incercat sa faca un bmw mic dar nu au reusit, orice ar spune posesorii de seria 1. Usile din spate sunt cele mai mici usi pe care le-am vazut ...exceptand c1...107...care intra in alta clasa.

Minusul pe care il gasesc la 325ci este...consumul ridicat si la un mers lejer...pe care il inteleg datorita cilindreei.

Stiu foarte bine ca o masina sh este o "loterie", nu pot sti cum a mers cel dinaintea mea cu acea masina asa ca mai am o teama la turbina unui diesel <_<, o turbina ma costa 2000 euro lejer...la benzinar nu imi pica aceasta turbina pentru ca nu are...dar se compnseaza suma de 2000 de euro in 4 ani prin diferenta de consum de combustibil.

Dupa 4-5 ani si asa o sa imi cumpar altceva...dar vreau ca 4 ani sa nu intervina costuri mai mari decat o revizie de 1500-2000 ron si combusitbilul pentru traseu :).

Voi ce credeti?

de fapt ce te atrage la 120d?am avut ocazia sa ma dau cu unul exact la fel.....are tot ce ii trebuie,doar ca e masina de oras.pe mine nu ma incanta dieselul pt ca dupa un anumit nr de km e tractoras.parca ziceai ca dupa 4-5 ani schimbi masina.....ce nu mi-a placut a fost volanul exfoliat(posesoarea avea unghii lungi si volanul care trebuia sa fie negru,era alb unde tinuse degetele)

Link to comment
Share on other sites

Recomand 325ci E46,pe langa faptul ca seria 1 este foarte mica si nu ai loc in ea,calitatea materialeor cam lasa de dorit;Iar la 10-12mii km/an chiar nu mai conteaza consumul plus ca vei fi ferit de probleme la benzinar si intretinerea mai ieftina la E46. <_<
Link to comment
Share on other sites

...Nu castig f multi bani asa ca ma intereseaza partea financiara.

Eu fac 10.000km maxim 12.000km cu iesirile "mari" din concediu pe care mi le-am propus, km sunt pe an.

 

Pai... daca nu castigi prea multi bani, de ce vrei BMW ?

Sunt sigur ca ai alte alternative mai ieftine cu tot ceea ce vrei tu: consum mic, spatiu mare in portbagaj, si portiere mari in spate.

Toti de pe forum, te vor indemna sa cumperi 325ci-ul... nu stiu... unii, probabil pentru ca isi permit acea masina, altii pentru ca e o masina puternica si de fitze (daca e cabrio si nu coupe).

Daca tu vrei neaparat un BMW... fa o lista cu prioritatile tale, si asa iti vei da seama ce masina e mai buna.

 

Ex: 1. consum, spatiu, putere - 120d

2. putere, spatiu, consum - 325ci

3. consum, putere, spatiu - 120d

4. etc.

 

325ci - 192 CP

120d - 163 CP

 

Bafta ! Sper sa faci o alegere buna !

 

Later edit: Poate ca ar merita sa cumperi 325ci-ul, daca zici ca faci maxim 1200km/an. Asta ar insemna o medie de 40km/zi.

Edited by SlowDeath
Link to comment
Share on other sites

Eu unul consider ca BMW-ul, e o masina pretentioasa.

Daca vrei sa o pastrezi intr-o conditie buna, trebuie sa bagi bani in ea ca sa o intretii, chiar daca e benzina sau diesel.

Nu mai vorbesc de un pasionat, care prefera un model mai vechi si il lustruieste in fiecare zi.

Cand cineva isi cumpara o masina pretentioasa, si se plange ca nu prea are bani... ma gandesc cum o sa arate acea masina, peste 2 ani si daca o sa mai merite reparata !

Bineinteles, exista si exceptii, dar intr-un numar foarte mic (vezi pasionatu', existenta unei a doua masini poate de serviciu, etc).

Link to comment
Share on other sites

Eu nu pot sa merg intr-o masina care "tacane" ceva sau fluiera...scartaie...sunt foarte pretentios si la masina...cum aud un sunet din cele mentionate merg la mecanic...deci nu sunt nici pe departe unul care sa merg cu o masina "stricata"...sau intr-o stare proasta. Dar vreau sa stiu la ce sa ma astept. O seara buna
Link to comment
Share on other sites

dupa cum au mai zis si altii mai sus: daca mergi mult in oras .. 325 nu e o alegere tocmai ideala. o sa te sperie binisor consumul. aici 120 are castig de cauza. dar daca mergi mai mult cand nu este traficul cel mai aglomerat adica nu orele cand toata lumea pleca si vine de undeva.. nu neaparat de la munca nu ar fi o durere. merita banii in plus macar pentru sunet <_< acum mai depinde zic eu si de stilul de condus. daca mai ai "apucaturi sportive" 120d nu o sa stea ca un 325ci pe sosea niciodata. pentru simplul fapt ca una are 2 iar cealalta 4 usi .. caroserie mai rigida la 3-ar, fara a mai pune la socoteala ca sunt total diferite ca si concept de masina, caroserie si targetul atins de fiecare in parte. daca vrei o parere sincera insa intreaba-te pe tine pentru ca majoritatea aici iti vor spune sa iei 325 si nu 120 dar chestia e ca masina o iei pentru tine in primul rand! nu pentru altii. gandeste-te cum o vei folosi si vei sti ce masina sa iti iei. ciao si bafta la achizitionare!
Link to comment
Share on other sites

Eu unul consider ca BMW-ul, e o masina pretentioasa.

Daca vrei sa o pastrezi intr-o conditie buna, trebuie sa bagi bani in ea ca sa o intretii, chiar daca e benzina sau diesel.

Nu mai vorbesc de un pasionat, care prefera un model mai vechi si il lustruieste in fiecare zi.

Cand cineva isi cumpara o masina pretentioasa, si se plange ca nu prea are bani... ma gandesc cum o sa arate acea masina, peste 2 ani si daca o sa mai merite reparata !

Bineinteles, exista si exceptii, dar intr-un numar foarte mic (vezi pasionatu', existenta unei a doua masini poate de serviciu, etc).

 

Orice maÂşinĂŁ premium este mai greu de ĂŽntreĂžinut.

 

Pe de altĂŁ parte, costurile cresc ĂŽn funcĂžie de mĂŁrimea motorului.

 

Un BMW cu motor mic nu este chiar atât de greu de ÎntreÞinut.

Link to comment
Share on other sites

Un BMW cu motor mic nu este chiar atât de greu de ÎntreÞinut.

 

Adica?

Cu cat este mai usor de intretinut un BMW cu motor mic fata de unul cu motor mare ?

Spune-mi daca ma duc in service, cat o sa-mi ia manopera pentru un motor 2000 diesel si cat o sa-mi ia manopera la un 325 benzina... hai si pentru un 318 benzina... sa-mi schimbe filtrele si uleiul?

Cat o sa-mi ia sa-mi vopseasca usa stanga pentru 2000 diesel, pentru 325 benzina si pentru 318 benzina?

O turbina pentru un 318d e mai ieftina decat un debitmetru pentru 325 benzina?

Link to comment
Share on other sites

PreĂžurile pieselor cresc ĂŽn funcĂžie de motorizare.

 

Este valabil pentru foarte multe piese, inclusiv consumabile, elemente de suspensie, articulaĂžie, etc.

 

Eu nu te-am luat la miÂşto, nu ĂŽncearca sĂŁ mĂŁ iei la miÂşto pentru cĂŁ nu este cazul.

Link to comment
Share on other sites

Cresc ceva preturile pe acolo pentru ca un motor mai mare necesita si alt sistem de franare,cauciucuri mai late, ulei mai mult deci si revizie mai scumpa,alt ambreiaj deci nu e tot una un 318d cu un 330d.Si legat de turbina aia la diesel nu cade chiar asa usor precum lasati sa se inteleaga.325i e mai mult pentru baieti de bani gata....e aproape de un 320d la pret dar foarte putini isi iau .....de ce oare <_< Au testat baietii un 325i si a iesit un comsum mediu de 13% bine asta alergat......pai nu ajungi pana la mare cu el si alimentezi iar.E ceva deosebit intradevar nimic de zis dar nu e pt orcine.....motorul de 2.0 diesel de la Bmw este foarte economic pe de alta parte si se duce f bine pe langa cat consuma.Sa stai 1 ora pe la stopuri cu un 2500 pe benzina nu mi se pare o idee prea desteapta decat daca chiar nu conteaza banii.
Link to comment
Share on other sites

PreĂžurile pieselor cresc ĂŽn funcĂžie de motorizare.

 

Este valabil pentru foarte multe piese, inclusiv consumabile, elemente de suspensie, articulaĂžie, etc.

 

Eu nu te-am luat la miÂşto, nu ĂŽncearca sĂŁ mĂŁ iei la miÂşto pentru cĂŁ nu este cazul.

 

Nu te-a luat nimeni la misto.

Incercam sa-ti arat ca inafara de motor, restul masinii este la fel.

E normal ca o sa te coste mai mult un motor in 6 cilindri decat unul in 4.

Link to comment
Share on other sites

cumpara-ti ce-ti place mai mult! care model te face sa te simti mai bine ala sa-l iei. cand aud pareri despre 325ci E46 masina de fitze ma cam indoiesc. am vazut si posesori trecuti de varsta a II-a care conduceau un coupe seria 3. seria 1 este extrem de manevrabila am condus-o si m-a impresionat - net superiora la capitolul asta

 

eu unul as alege 325ci mai ales ca faci putini km si gandeste-te ca are sub capota cel mai premiat motor de la BMW de-a lungul anilor - 6 in linie benzina.

Link to comment
Share on other sites

Si eu as alege 325ci. Si numai ca e mai frumoasa ca seria 1 e un argument hotarator. Tie trebuie sa iti placa, nu "specialistilor" care te iau la bani marunti cu chestii de genu "daca nu ai bani de ce iei bmw". Chestii puerile si de prost gust. E foarte posibil sa o duci mult mai bine ca si respectivul.
Link to comment
Share on other sites

Buna seara!

Ceea ce o sa va intreb nu are nici o legatura cu rivalitatea diesel vs benzina!

Rivalitatea in inima mea se bate intre doua masina:

bmw 325ci 2005 vs bmw 120d 2005

Nu castig f multi bani asa ca ma intereseaza partea financiara.

Eu fac 10.000km maxim 12.000km cu iesirile "mari" din concediu pe care mi le-am propus, km sunt pe an.

Calitatile masinilor sunt impartite, dar eu am dedus asta:

seria 1 este o masina foarte buna, dar are minus mare la aspect si spatiul din spate...cei de la bmw au incercat sa faca un bmw mic dar nu au reusit, orice ar spune posesorii de seria 1. Usile din spate sunt cele mai mici usi pe care le-am vazut ...exceptand c1...107...care intra in alta clasa.

Minusul pe care il gasesc la 325ci este...consumul ridicat si la un mers lejer...pe care il inteleg datorita cilindreei.

Stiu foarte bine ca o masina sh este o "loterie", nu pot sti cum a mers cel dinaintea mea cu acea masina asa ca mai am o teama la turbina unui diesel <_<, o turbina ma costa 2000 euro lejer...la benzinar nu imi pica aceasta turbina pentru ca nu are...dar se compnseaza suma de 2000 de euro in 4 ani prin diferenta de consum de combustibil.

Dupa 4-5 ani si asa o sa imi cumpar altceva...dar vreau ca 4 ani sa nu intervina costuri mai mari decat o revizie de 1500-2000 ron si combusitbilul pentru traseu :).

Voi ce credeti?

 

 

 

Eu as opta pentru 325 ci.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.